Partyflock

4 volgers · 121833x bekeken
Betreft: stad: Deventer

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Soow joh ga volgende week gewoon in deventer wonen maar ja ken nie echt veel mensen ofsow..zijn er eigenlijk wel veel leuke mensen in deventer en omgeving??? vroeg het me effe af!!

*gesloten ivm Beleid*
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
ja als jij niet komt ga ik mke zeker ook wel vermaken... Maar nu ga ik dus niet en vermaak ik me ook goed :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga denk ik ook niet :s

Ik w8 wel op THUNDERDOME!! :xtc: :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat komt door pf ik deed 1 en dan 2 en dan 800 maar die 2 is helemaal niet blijven staan, net stond er alleen maar 1 en dan 800...

Maargoed waar maak je je druk om jij mag de 800ste hebben hoor BOEIUHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!

Lekker uitgeslapen vandaag pfffft, kun je nog n beetje wakkerblijven daarzo? onnie? :p

Waarschuw beheerder
donateur
Ok dan. Moeten we vaker doen :bier:
Das lekker! :p

Ga zo maar eens inschrijven denk ik... :s Geen zin in maargoed, zal toch n keer moeten he.
Waarschuw beheerder
ja ach je zou kunnen overwegen om dat te gaan doen maar ik zou er eerst nog un n8je over slapen als ik jou was, :P

Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaah ja nog eentje... :s :p

Kan maar beter voordat me geld op is weer aan het werk zijn. Dan heb ik iig altijd genoeg geld om BIER te halen heheheh :bier:
Waarschuw beheerder
ZOEPERT!!!

ain`t no party like an alcoholic party
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd, word niet echt gepost meer he hiero? :S
Waarschuw beheerder
nee volgens mij halen we de duizend niet eens dan bestaat dit topic al niet eens meer TFFFFF

Waarschuw beheerder
donateur
Dan zorgen wij dr wel voor... Onnie dan?

Ennuh wil ik net weggaan naar de Tempo gaat het regenen... WAT N KUTWEER!!!
Waarschuw beheerder
och heppie suiker-remco weer hoor soetje!! moe je gewoon skijt an hebb`n jong`n lamzak!! :P

Waarschuw beheerder
donateur
ff om te pesten: :p

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0LwAAAJkP!GqvI6JMoqS0KxbcS1uia74*lSDvYm93fok9thy!WCC944uNkXyEmBw8Wsq*aiJIE1k/Image3.bmp[/img]
Waarschuw beheerder
hij loopt me uit te dagen dat doet ie altijd die lamstraal gaat ie weer lopen leuren met un dikke joint terwijl ik ant werk ben dat kan toch niet!!! :P echt streken
Waarschuw beheerder
Tja jullie toch altijd met je joints..

Waarschuw beheerder
donateur
hehehehheheheheheh lekkerrrrrrrrr

En hij was nog niet op dus ik ga zo ff verder! Jihaaaaaaaaaa!
Waarschuw beheerder
nu boeit het me niet meer lammie over 5 minuten ben ik vrij en kan ik ook ff lekkur gaan tjoken

Waarschuw beheerder
donateur
HAI!
Waarschuw beheerder
Doei:P
Tot vrijdag(morgen is Lisetje er niet)
Slaap lekker voor straks!!:D

* Zwaai Zwaai *

Waarschuw beheerder
donateur
Ok daar ben ik dan
hehehehhe :p

Waarschuw beheerder
donateur
Thunderdome word GROOOOOTTTTT!!!!!!!!!!

Kijk eens hoeveel thunder-topics er zijn! Overal hoor je mensen over thunderdome kaartjes ook in de stad. Ik zag vandaag nog n aantal mensen kaartjes halen bij walk in en er lagen er nog n aantal klaar voor mensen!!

Jihaaaaaaaa

je zou bijna zeggen dat de harcore scene weer helemaal aan het opbloeien is! :d:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
:xtc::xtc::xtc::xtc::xtc::xtc::xtc::xtc::xtc::xtc:
:vaag::vaag::vaag::vaag::vaag::vaag::vaag::vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
De volgende MOH is ook voor 15.000 man lees ik net in de cd hoes Cobuzz, dus dan moet je ook weer mee!

Waarschuw beheerder
donateur
Skiet es op dan lammie!!

Waarschuw beheerder
donateur
Jah das goed he! :p

Die nieuwe moh is echt wel vet! De TERING!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Bandje? dat kan ik alleen maar opnemen met mn draagbare radio hoor....

Waarschuw beheerder
donateur
Zit zekers n lekker bassje in!!! alles trilt hier! :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ja zoiets 6.0 op de schaal van remco

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb echt fucking zin in THUNDERDOME!