om maar met de mooie Nature One verhalen 
en dat doen we natuurlijk met alle plezier
het was natuurlijk echt weer ubervet! alleen dit keer voor de eerste keer in mijn nature1 geschiedenis op tijd aangekomen binnen 3uur

eerste avond lekker zww lopen atte en vervolgens heerlijk geslapen zo'n 4 a 6 uurtjes

heb in totaal vanaf woensdagochtend 7.30 tot maandagnacht 5.00 denk ik 13 uur geslapen

in mijn heerlijke schimmeltentje (kon natuurlijk ook niet weten dat je je tent moet uithangen elke keer als je op nature1 bent geweest, overgens vandaag voor 7,50 een nieuw tentje gekocht

)
donderdag ben ik overdag lekker wezen chillen in de zon en daarna op de campingparty gebeest daarna terug gegaan naar onze eigen camping nog ff lopen hakke en gasballonetjes genuttigt toen weer gaan slapen

vrijdag ook in de zon gechilld en eitjes gekookt met broodjes en melk

vond zaterdag vetter dan vrijdag (hoorde en zag dingen die er niet waren :vaag

heb zaterdag lekker geschranst bij rush! echt supervet! en daarna in de thunderdome baco's lopeen atte en water zonder caffeine heb me op de camping ook prima vermaakt we hadden de beste plek de beste bbq de beste partytent de beste dj bood alles was gewoon vet! behalve de dixi's enb het zwembad was alleen een bak met water, vieze duitsers maar wel keiharde schranz!!
zondag werden we om 10.30 opgewacht door maarten, de buurman en yolan! (had ik dit jaar toch nog een rosenstein erbij

) die zaten langs de weg

toen heb ik me tentje ingepakt en ben ik naar het de meern kamp gegaan om daar de hele dag te chillen ben ook nog ff bij het holland veld gasballonetjes wezen halen, mochten ze gratis meenemen echt bedankt brabant!

en s'avond in het hotel gedouchd

, gechilld en geslapen en volgende dag ergens ontbeten en back 2 holland!! waar het lekker regende
heb wel onenigheid gehad met een duitser die mijn regenlaarsen belachelijk vond terwijl zijn soort spice-girl schoenen draagt!!,

tarrol uit de meern was kwijt maar die bleek in een andere tent van 1 of andere fransman te liggen

, mijn ghb is ook niet gejat dit jaar

en ik heb echt heel erg genoten van alles en iedereen!! was uber uber viez, veel strepen behaald

en ik ga volgend jaar zeker weer!!

nature1