2 volgers · 57590x bekeken
Ik ben er weer helemaal klaar veur...
Und ja, de beste wensen voor u allen
En btw Robin: Ja, ik lag al te slapen om kwart voor tien 's morgens afgelopen zaterdag. Thanks voor het volbleren van mijn voicemail heh...
Was het pas kwart voor tien 's ochtends dan? Sorry, het was eigenlijk de bedoeling om later te bellen. Ik had nog al zin in telefoonsex, jij weet toch?
Wisten jullie trouwens dat het vandaag 3 januari, precies 81 jaar is geleden dat de wereldberoemde archeoloog Howard Carter de stenen sarcofaag van de Egyptische farao Toekankamon openmaakte? In het grafmonument trof de Engelsman de gouden kist aan met de mummie van Toetankamon.
Niet om het één of ander heur, maar ik wou jullie dit kleine triviale nieuwsfeitje niet ontnemen.
I wear my sunglasses at night...

Niet om het één of ander heur, maar ik wou jullie dit kleine triviale nieuwsfeitje niet ontnemen.
I wear my sunglasses at night...
Oké voor de liefhebbers:
Toen Carter in 1891 voor het eerst in Egypte kwam, waren bijna alle oude faraograven bekend en leeggeroofd. Toetankamon was de laatste Farao die nog spoorloos was. Na de Eerste Wereldoorlog startte Carter zijn zoektocht naar de ’laatste’ farao. In 1922 trof de archeoloog de grafkelder intact aan. Twee jaar later, in 1924, maakte hij de sarcofaag open. In de gouden kist lag de mummie van Toetankamon. Hij was toen al drieduizend jaar dood.
I'm live and kicking...

Toen Carter in 1891 voor het eerst in Egypte kwam, waren bijna alle oude faraograven bekend en leeggeroofd. Toetankamon was de laatste Farao die nog spoorloos was. Na de Eerste Wereldoorlog startte Carter zijn zoektocht naar de ’laatste’ farao. In 1922 trof de archeoloog de grafkelder intact aan. Twee jaar later, in 1924, maakte hij de sarcofaag open. In de gouden kist lag de mummie van Toetankamon. Hij was toen al drieduizend jaar dood.
I'm live and kicking...