Over 2 weken is ie door heel Nederland verkrijgbaar
Bios is kut..
ok...
als je vaak naar de bios gaat zou het id dwel handig zijn ja...
maar aangezien ik 1 keer in de 2 jaar naar de bios ga schiet dat niet echt o phe....
Bijdehand....dus niet
17 november in A'dam en Den Haag, Utrecht is nog onbekend
Waarom dan? De grote van het beeld en het geluidsniveau is thuis toch echt niet haalbaar heur
Waarom dan? De grote van het beeld en het geluidsniveau is thuis toch echt niet haalbaar heur
Vind de bios ook kut. Altijd koud, je moet de film uit zitten. Zit liever lekker thuis, lekker met een dekentje op de bank, en pauze nemen wanneer je wilt
Nou ja.. heb een erg mooie tv en goede surround set. Kan zelf bepalen wanneer ik hem aanzet en weer uitzet, geen last van hangjugend en kan zuipen en doen zoveel en wanneer ik wil
samen in de loveseats zitten
Het enige waar ik daar voor betaal is popcorn
Bios is kut..
Waarom dan?
Ik zit liever ook thuis...hoewel ik zit eigenlijk amper voor de buis..
geef vaak meer de voorkeur aan gezelligheid en beetje babbelen (brallen) dan serieus een film kijken..
Te veel om op te noemen Steef maar oa The Lord of the Ring trilogie heeft wel het meeste indruk achter gelaten.
Waar ik met smart op zit te wachten is deze film:
The Chronicles of Narnia
Heb je die vroeger ook gelezen dan
Ga je mee naar die film dan?
Ja, is goed. Zag er mooi uit.
Heb het gelijk ook even naar m'n zus gemaild. Die vond die boeken ook helemaal leuk altijd.
Ik heb ze volgens mij allemaal wel gelezen. Maar zoals ik al zei is dat echt lang geleden....
iig de oudste, ik weet niet of er de afgelopen jaren nog nieuwe bij zijn gekomen. Wij hadden zo'n inbouw kleerkast thuis, met een of ander laag gangetje van een meter diep, dan speelde we altijd dat dat de ingang naar Narnia was hahaha
The Da Vinci Code (heb je hem al uit )
Tuurlijk, had hem in twee avondjes uit
Erg spannend. Dan wil ik hem ook ineen keer uitlezen. Heb ook nog allerlei research ervan nagezocht op I-net...
Ik fantaseerde een wereld die bijna overeenkomt met de verfilming
En hij duurt gelukkig maar 2 uur
Heb jij ze ook als kind gelezen? Of pas geleden..
Heheheh das nog wel uit te zitten toch. Alhoewel het verhaal dan natuurlijk niet zo gedetailleerd is als bij de 6 uur durende versie