Partyflock

Forumonderwerp · 712567
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie van vrouwen met een tepelpiercing? :-P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb er ook eentje :jaja: heeft vet pijn gedaan maar is super mooi...vind ik...ringetje met'n blauw steentje :D

Waarschuw beheerder
3x niks

Hou zowieso niet van 'versieringen' de vrouw zelf is al de versiering......

Waarschuw beheerder
heb er ook een maar durf de tweede niet te laten zetten omdat de eerste zon pijn deed:S voor mij was t toch ecgt wel de pijnlijkste maaa ben er ontzettend blij mee :)
Waarschuw beheerder
Inderdaad! Hoorde pas wel dat veel meiden 'm met verdoving laten zetten, dus die pijn hoeft geen probleem te zijn. Maar dat vind ik ook weer zowat, volgensmij ben je er dan nooit zo blij mee ;)

Ach, alleen aan één kant is misschien toch wel mooier :jaja:

Waarschuw beheerder
twee kanten vind ik mooier!
bij mezelf dan...
Waarschuw beheerder
mooi alleen durf iki niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb ik al!!:)

Waarschuw beheerder
gewoon doen! die pijn valt best mee, vind ik dan!
Is toch kikkuh wel goed verzorgen andrs doet t alsnog errruge pijn ;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
In mijn tepel deed meer pijn als in m;n clithood!

Waarschuw beheerder
jah dat zij vriendin van mij ook! die had helemaal geen last van die clithpiercing, en dat lijkt mij nu juist zooo pijnlijk!
maar wil eigenlijk wel 1!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb d'r weinig last van gehad...

Je kan ook eventueel om een verdoving vragen ;)

Waarschuw beheerder
clit piercing doet helemaal geen pijn dat was een eitje :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vondt ik ook ;)

Waarschuw beheerder
dan zijn we t daar over eens :P
ghehehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jep :D

Waarschuw beheerder
wel een staafje :yes: geen ringetje :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waar?

Waarschuw beheerder
Hey hallo :)

Mensen met tepelpiercing; Hebben jullie je tepelpiercing al eens verwisseld?

Ik vind het doodeng!!
Waarschuw beheerder
wat ik me dan afvraag.. Plaatsen ze de piercing door het ´gaatje van de melkklier` of daar net boven of onder? het mooiste is toch precies in het midden, maar kan dat wel ivm eventuele beschadiging?

En als je hem dan geplaatst hebt zwelt de boel dan niet onwijs op? :O Dat lijkt me nogal gek, haha
Waarschuw beheerder
donateur

Ik vind het doodeng!!

Heb ik laten doen, gewoon gevraagd in de piercingshop, vond het ook eng om zelf te doen :)
Waarschuw beheerder
Nachtdiertje, dat is geen gaatje, maar een heel gebied. Daar beschadig je dus weinig aan.

Eerst is het vooral heel gevoelig, maar was bij mij niet echt opgezwollen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 vriendinnen van mij hebben er 1...vind t wel sexy!
Waarschuw beheerder
heb dr zelf ook 1 alleen deed et wel vet pijn ,met zetten, die 2e komt er dus niet :)

Waarschuw beheerder
heb er zelf ook 1, zou er nooit 1 in me gezicht willen.
Ik wacht nog wel ff op de 2e
Waarschuw beheerder
donateur
ben er nog steeds blij mee, heb dr nu een staafje met een kettinkje eraan in zitten.

de 2e komt bij mij ook nooit meer, pijn was niet te doen bij het zetten :/
en de pijn erna was ook vreselijk :(
Waarschuw beheerder
Ziet er wel heel leuk uit, maar als ik eraan zit krijg ik heel raar gevoel in me buik...
Waarschuw beheerder
ben er nog steeds blij mee, heb dr nu een staafje met een kettinkje eraan in zitten.

Zo een moet ik ook zeker nog bij mijn collectie hebben...... dat vind ik echt stoer!!! :devil:

Waarschuw beheerder
(Y)
Waarschuw beheerder
vinden jullie van mannen met tepelpiercing?

Zekerss ook wel geil, alleen vind een ringetje mooier als staafje...ook bij vrouwen vind ik een ringetje mooier...
Waarschuw beheerder
donateur
niks mis mee toch heb er zelf ook 1
Waarschuw beheerder
Het was echt een vervelende plek voor een piercing, maar als hij eenmaal genezen is :kwijl:

Waarschuw beheerder
:kwijl:
moooooi :jaja:
Waarschuw beheerder
Tepelpiercings zijn geweldig!!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
vooral als je m zat bent.. je haal hem er zo uit en het litteken gaat nooit meer weg!:/ ziet er heel charmant uit hoor zo'n misvormde tepel :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ow... jij hebt ze ook gehad dus O:)
;)
Jij... met je lelijke tepels :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb een tepelpiercing gehad vond hem geweldig mooi alleen na een jaar had ik er nog steeds last van en nog steeds niet genezen!!! heb hem er uit gehaald en binnen een dag was ie dicht gegroeid denk dat het komt omdat ik nog al veel piercings in een hele korte tijd heb laten zetten was denk ik een beetje teveel van het goeie voor mn lichaam

laat zeker wel weer een nieuwe zetten maar dan met een staafje er in en niet weer met een ringetje hoop dat ie dan wel wil genezen

Waarschuw beheerder
heb een tepelpiercing gehad vond hem geweldig mooi alleen na een jaar had ik er nog steeds last van
Vaag :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vaag?

Waarschuw beheerder
Ja

Waarschuw beheerder
donateur

Ik vind het doodeng!!

ik heb me tepelpiercing nu bijna vier jaar en ik wissel heel vaak van staafje naar ringetje of gewon naar een leuk hangertje ofzo..

het is gewoon een gaatje hetzelfde als je oor... alleen als je een harde tepel krijgt gaat het soms wat lastiger...

vooral als je m zat bent.. je haal hem er zo uit en het litteken gaat nooit meer weg! ziet er heel charmant uit hoor zo'n misvormde tepel

das dus helemaal niet waar je gaatje groeit gewoon dicht en dan zie je er amper wat van :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
vind het erg mooi daarom heb ik er zelf een al 4 jaar
Waarschuw beheerder
Vind het ook heel mooi, maar dan wel eentje en niet 2...trouwens 1 deed al zeer genoeg...maah nu issie helemaal genezen dus ben ik er helemaal heppie mee...was trouwens wel de enige die echt onwijs pijn deed bij het zetten!!
Maah mannen met tepelpiercings zijn ook errug geil!

Waarschuw beheerder
het zetten was wel heel erg gevoelig ja maar vind nog altijd dat mn navel piercing het meest pijnlijk was :s

Waarschuw beheerder
Ik heb er 2 het deed niet echt pijn ofzo.
Rechterkant was iets gevoeliger :P

Waarschuw beheerder
Nouuu ik vind wel redelijk sexie, zeker om rustig aan te zitten ;)
Waarschuw beheerder
ik vond t erg meevallen om m te zetten maar soms heb ik er wel is last van heb dan ook een heel klein staafje maby net iets te klein maar wel mooi goud met 2 steentjes

Waarschuw beheerder
Ik vind het super mooi staan vooral als ze iets schuin zitten ( dus niet kaasrecht !! )

Ik heb toevallig allebij mijn tepels 2 weken terug laten piercen, het was niet pijnlijk maat het was een lekker gevoel. En uiteraad ben ik er heel blij mee :)

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Mooi :)
Waarschuw beheerder
Ik ga ook binnenkort 1 zetten,,, !!!!
maar nu de vraag:
zet je m links of rechts?????

Waarschuw beheerder
wat je maar het mooiste vind :)