Partyflock

Forumonderwerp · 712488

Waarschuw beheerder
2012 A.D.

The End of the Mayan Calendar is scheduled for December 21, 2012 (give or take a year). The possibilities of what this “end” might mean is an increasingly hot topic on the Internet, in conferences, printed articles, and in discussions all over the globe. This is because it just might be an incredibly important moment in history -- e.g., the end of history!

Calendars, in general, do not end [1]. The whole purpose of developing and/or keeping a calendar is to predict future events based upon the cyclical nature of the world -- to keep such things as agriculture in line with the seasons or inform out-of-line politicians when their terms of office are up for reconsideration. [In this regard, politicians are like babies. Both need to be changed periodically, and often, for the same reason.] But the idea that everything is coming to some sort of completion, i.e. the end of cycles, the end of days, the end... period... This just doesn’t compute when it comes to the idea of a calendar.

But the Mayan Calendar is not necessarily your average, run-of-the-mill calendar. It is, among other things, reputed to be the most accurate in the world. This is due in part to the fact it is also a relatively complicated calendar, using cycles of 13 and 20 (weird!), relating to the cycles of other planets (e.g. Venus), and in general incorporating some 22 (at last count) different sub-calendars, such that every contingency can be accounted for.

The Mayans did not elaborate in great detail about what would happen in 2012 A.D., just that their calendar would end. However, there has been no end (pardon the pun) to the possibilities being forecast by modern day interpretors of what the Mayans might have meant. These possibilities include 2012 A.D. as a time for:

1 ) major changes in human DNA (as in Indigo Children),

2 ) an enormous leap in Consciousness,

3 ) dimensional shifts (as in Hyperdimensional Physics and/or Superstrings),

4 ) the cessation of linear Time,

5 ) an evolutionary human pinnacle,

6 ) a huge surge and multiple breakthroughs in technology,

7 ) the end of Money [Shirley, you jest!],

8 ) massive genetic mutations [the good news!],

9 ) a serious, altogether-too-close encounter with a Near-Earth Objects member,

10 ) and a cosmic alignment of our solar system with the plane of our Galaxy, the Milky Way. The latter represents the end of a 25,920 year cycle -- a cycle based on the Precession of the Equinoxes).

dit is voorlopig even genoeg. post hier aub al je links en ideeen over 2012/2013. dat kan nog eens interresant worden.

persoonlijk denk ik dat het een combinatie van een boel aangehangen geloven gaat worden. een soort puzzel waarvan de hele wereld stukjes heeft en ze samen in elkaar moeten zetten voor 2013.

tis geen drama als het mislukt; zie het als een proefwerk, maar zeg nou zelf; iedereen haalt graag goede cijfers. zie het als een vak wat je super tof vind. iedereen kan op zijn manier bewust worden en je hoeft er niet een secte voor te aanhangen. wees jezelf, maar lees meer over wat er in deze wereld gaande is.

dan doel ik op ufo`s, aliens, zogenaamde mythologien die eigenlijk ECHT zijn gebeurt, goden uit verschillende culturen die allemaal op vliegende afgebeelde discussen uit de hemel kwamen... jaja mij maak je niet gek; dat zijn aliens, dat de overheid en de wereldwijde overheid alles ontkennen is niet gek; anders breekt er massa hysterie uit en zijn ze zo hun macht kwijt... en dan zijn er nog meer dingen die men moet weten over aliens en de overheid...

na goed; ik dwaal af; post hier je visie van 2012/2013 en wat het voor ons gaat betekenen.

wie weet komen we er wel uit :D

bottom line = wees niet zo fuckin skeptisch en accepteer nou maar dat onze wetenschap nog lang niet ver genoeg is om alles te verklaren, maar puur omdat het door de wetenschap nog niet verklaard kan worden betekend niet dat het bestaat en wederom als er wereldwijd wordt toegegeven aan opmerkelijke feiten dan raakt het volk geprikkeld, zal dus meer willen weten, komen uit eindelijk achter de waarheid en voila, we komen weer terug bij massa hysterie, wat voor ons overigens heel goed zou zijn, maar voor de portomonnee en macht van de overheden absoluut NIET!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Godverdomme zeg ik naar de bieb afgelopen week om een zooi boeken te halen :

De twaalfde planeet
Het orion mistery
Heilig bloed, heilige graal
Waren de goden kosmonauten?

geen 1 van die boeken hadden ze stelletje soephanen :@
Waarschuw beheerder
Bol.com heeft alles.

Wat ik wel ga doen is niet TÉ veel tijd van mn leven hieraan besteden, want ik merk dat ik alles wil opzuigen als een spons zo interessant is het.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja klopt maar ik zit momenteel ff nie zo ruim bij kas da ik al die boeken kan bestellen :(

En tis idd zo interessant dat je 't liefst heel de dag er over wilt lezen haha
Gewoon beetje bij beetje dan blijft 't ook leuk :yes:

Waarschuw beheerder
Ze wisten wel de datum te voorspellen dat de aarde vergaat maar niet dat hij rond was...

Waarschuw beheerder
de maya`s wisten echt wel dat de aarde rond was :S
Waarschuw beheerder
Idd, zowel de Maya's als de Egyptenaren wisten dat de aarde rond was!!! Moet je nagaan hoe dom wij eigenlijk waren (of nog steeds zijn)

Waarschuw beheerder
weet je wat nog dommer is :S

galileo zei dat de aarde rond was, de kerk noemde hem een ketter, een anti-christ wellicht? en hebben hem ter dood gebracht, omdat hij dus tegen de kerk inging en dus tegen god en tegen de bijbel right?

ok, rara, in de bijbel als je gewoon leest, wist Ezekiel al dat de aarde rond was en vertelde dit ook in zijn hoofdstuk.

dus ik snap werkelijk niet dat de kerk hem heeft vermoord om iets wat zogenaamd tegen hun geloof van hun god ingaat, terwijl het in hun eigen krankzinnige boekwerk staat :S

christenen... :P dat die vloedgolf maar snel mag komen :D

Waarschuw beheerder
Idd, zowel de Maya's als de Egyptenaren wisten dat de aarde rond was!!!

Is dat zo??
Waarschuw beheerder
:jaja:

2 Chaos: breek me de bek niet open! ;-)

Dat forum van je over christenen is trouwens ook goed! Jammer dat zoiets dan weer gesloten moet worden vanwegen 'gebrek aan respect' ... yeah right!

Waarschuw beheerder
ahuh ;)

btw...

ik raad je een BUNKER aan, ik ga nu al sparen :D:D:D

http://www.usbunkers.com/main.htm

U.S. Bunkers, Inc. is a corporation established in 1998 in Miami, Florida USA, it is a company dedicated to the manufacturing of portable, aerodynamic, monolithic concrete structures for the sole purpose of protecting and saving lives. The company has developed the multipurpose platform (MPP) bunker, which is a unit that can adapt to a wide variety of uses and applications it is armored, air/watertight and with 13-18 tons of pure protection. It is the latest invention in aboveground, underground and underwater bunkers, capable of withstanding monster hurricanes, tornadoes military and terrorist attacks and extreme underwater pressures.

In October of 2002 U.S. Bunkers unveiled its # 9 prototype at The Association Of the United States Army Annual Meeting (AUSA) in Washington, D.C. The MPP (The GUARDIAN) bunker was set up and displayed as a security and surveillance unit, with exterior cameras and interior monitors. In these innovative structures, a person can stand, sit or lie down, making them functional and comfortable environments. Since the time of the maginot line in Europe, the word bunker has been synonymous with an indestructible, fixed structure built into the ground, an extremely uncomfortable environment surrounded by bad odors, humidity, insects, inclement weather and disease.

U.S. Bunkers has dedicated itself to building structures that could be of assistance to the Army, Navy, National Guard, Homeland Security, Border Patrol, Forest Rangers and Federal Emergency Management Agency but also the civil, private and industrial sectors.

These bunkers are made of reinforced concrete, steel, fiberglass, continuous surround rebar and U.S. Bunker's own mix of polymer fibers and plasticizers. With a thickness of concrete at the center strength ring, comparable only to the walls at the Pentagon, the bunkers of the future are no longer static…. they are completely mobile. Their lifespan is measured in centuries instead of years and they are practically maintenance free.

The shape of the bunkers is the result of a careful design that deflects debris, projectiles and extreme wind, as in the case of hurricanes, tornadoes or explosions. These bunkers do not have right angles in their design and they have no walls; rather, the whole structure is a one piece column, making this monolithic structure impenetrable.

These bunkers come equipped with an induced forced air system moved by a dual turbine system that changes the inside air every 60 seconds. Battery bank with 12-110 volt power are standard equipment. Biochemical warfare filters as well as air conditioning and heating are available options. Generators, solar panels and additional battery banks can be mounted on or inside the bunker or its supports to make it a self-sustaining unit. Water tanks, cameras, sophisticated security and surveillance equipment are also some of the options these MPP's can acquire. Their uses range from times of war, times of peace, to arctic research. They can be useful to the federal government, science, the military, Industrial and the private sector.

Bunkers can be used for the security and the surveillance of airports, embassies at home or abroad in enemy territory. Other possibilities include command centers, ammunition depots, office quarters, safe-rooms, vaults, disaster relief and intensive care units, military base security points and even temporary prisons. The bunkers may aid with security around nuclear power plants and storage of hazardous materials.

The MPP's do not replace military equipment but rather may supplement it by providing secure armored camps. These structures are an ideal, secure and economical piece of equipment for post-conflict reconstruction.

Since the main material in the MPP's is concrete, these units are virtually undetectable by radar and with the right camouflage they blend into any environment. Underwater they may appear as part of the sea floor. They may be used for training exercises and missions. With an optional pressurized system, they are able to maintain unequal water pressures.

The placement of the MPPs before natural disasters strike (hurricanes, tornadoes, floods, fires, and blizzards) would be of tremendous advantage, because it would provide protection during the disaster and also in the aftermath when communications, food and medical assistance are down for days, hours and even weeks. MPP units could also be deployed before known disasters strike, to strategic locations with The National Guard, medical personnel, paramedics, food, water, rescue and communications equipment so that immediately after a disaster, help is already inside the disaster area ready to assist. This enables dispatched personnel to perform their duties in a protected and secure environment.

The uses and applications are limited only by ones imagination.

http://www.usbunkers.com/main.htm

BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER BUNKER !

LIFE ASSURANCE, NOT LIFE INSURRANCE ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
8)

Waarschuw beheerder
Civil

This is the model that the general public would most likely use. Home units are available for the person who likes to plan ahead and wishes to minimize his risks in case of a disaster, be it natural or man made. These units come equipped with all hook-ups necessary to achieve the comforts of home, cable tv, 110 volt, 12 volt battery bank in case of a power failure, 12 and 110 volt lights, porta potty, a powerful ventilation system, TV, DVD player and exterior camera. This model comes with side furniture that consists of benches or beds and shelves. This unit is basically used for natural and man-made disasters such as hurricanes, tornadoes, floods, earthquakes and war.

Waarschuw beheerder
...................denk aan de Piramides!!!

Die zijn zeker niet door De Mens gebouwd..... O:)

:x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
...................denk aan de Piramides!!!

Die zijn zeker niet door De Mens gebouwd.....

duh, terwijl er nog steeds onwetenden zijn die denken of veronderstellen dat de pyramides door mensen zijn gebouwd of nee menselijke technologie ;)

tis ook niet zo van hmm, tis een mysterie, weet je wat, het was een alien; neuh, er zijn de nodige boeken over, mensen denken altijd maar dat je een beetje in het rond zit te lullen zodra je het over aliens hebt, alsof je een beetje gestoord bent ofzo ;)

beetje minder, want ik ben in veel gevallen aanzienlijk minder gestoord dan het gemiddelde grote gros van pf.

ik vind kortzichtigheid en oppervlakkigheid de grootste fout en vorm van gestoordheid die je jezelf maar kan aandoen.

niet nadenken en alles klakkeloos aannemen wat de maatschappij heeft vastgesteld als zijnde waar en iedere mogelijke theorie die buiten dit keurslijf valt maar af te doen alszijnde een onzinnige visie van een universum waarin jij waarschijnlijk teveel hebt gesnoept van het goddelijke goedje genaamd drugs ;)

Never ever be without survivable shelter

when a hurricane, tornado or killer storm hits!

Outdoor Unit Indoor Unit

The Family Safety Shelter (FSS) provides your loved ones, cherished photographs and irreplaceable documents total protection against even the worst of catastrophic and devastating category 5 hurricanes, tornadoes, fires, earthquakes, floods and blizzards.

There’s no need to try and flee over gridlocked highways, or stay in an unsafe shelter with thousands of strangers while leaving your home unprotected. Residential constructions with roofs, doors and windows, even with hurricane shutters are not designed to withstand the mighty power of devastating and killer storms.

The GUARDIAN Animal Safety Shelter

Imagine the peace of mind in knowing that no matter what hits, your family will have a safe place to ride out even the worst of storms. Constructed of monolithic hi tensile reinforced concrete wrapped around a steel frame, the FSS offers armored vault security and comfort with its bright interior and comes standard with battery powered lights, a ventilation system and storage for emergency provisions. The FSS houses up to six and is designed to be placed inside your garage, located in your yard or integrated into a new or existing structure. The FSS is also available with custom interior options and an exterior finish and roof package to match any residence.

The Family Safety Shelter is available only from US Bunkers, the innovator and world leader in governmental, Industrial, business and residential shelters. Protecting the ones you love is our job.

The Indoor garage unit FSS sells for 11,999, the exterior unit sells for 14,999. Be in the comfort of your home until the last minute.

The Guardian sells for 48,000 and is fully equipped, with the fallowing: Power pack, ventilation system, 12 and 120 volt lights, outlets for cable, internet, phone, exterior camera and internal monitor TV and DVD, porta potty and internal furniture configuration. The FOXHOLE also sells for 48,000. Large or horse units sell for 18,999.

These units have been designed to withstand winds in excess of 500 miles per hour. They have not only the best materials, the strongest and thickest walls of 7-12 inches but are most importantly massive enough to take large impacts. You have 10 – 18 tons of pure solid reinforced armored concrete protection. Once these units are anchored down to the foundations it adds hundreds of additional tons of strength and they are virtually indestructible.

“Life assurance, not life Insurance”

ik had ze ff ge-emailed, wou weten hoe duur die shit is.

het zal toch ruim 20 a 30 duizend euro worden minimaal.

heb het er wel voor over en heb nog 7 jaar om te sparen ;)

i`ve come this far, im not about to die in this shithole!!!!
Waarschuw beheerder
En dan heb ik het nog niet eens over de graancirkels.................!!!
Waarschuw beheerder
mensen zijn gewoon koppig en geloven wat ze horen als ze zelf niks weten!!!

Ipv dat ze er nou eens over na gaan denken... :frusty:
of zich er in verdiepen...

Waarschuw beheerder
volgens die kalender ben ik een magier en is mijn naam IKS (als sterrebeeld) 8)

*pakt zn toverstaf er eens bij :9 *

Waarschuw beheerder
nee tuurlijk niet, want dan denken ze dat ze gek worden; mensen wordt toch ook al jaren geleerd of magie gek te vinden of het eng te vinden; hoe dan ook; kom er niet bij in de buurt of je gaat in die onzin geloven.

zo is het ook hiermee.

zoveel boerenlullen die graancirkels doodnormaal vinden en zeggen dat de overheid hier achter zit.

DOH.

ja het kan, ik geloof dat de overheid bestaat uit semi of volledig reptilian wezens die kunnen shapeshiften, dus ook zij zullen de mogelijkheid hebben om middels ufo achtige middelen zo`n graancirkel tot stand te brengen.

maar dat het de overheid is die dit doet puur om mensen te laten denken dat er aliens zijn terwijl dat niet zo is, ja WAAR SLAAT DAT OP?? dat slaat toch helemaal nergens op :Frusty:

dus ja

Ipv dat ze er nou eens over na gaan denken...
of zich er in verdiepen...

dat nadenken kunnen de meesten hier maar beter niet doen, zich erin verdiepen, dat kan geen kwaad en dat ze wellicht daarna misschien eens gaan nadenken ;)
Waarschuw beheerder
The Family Safety Shelter (FSS)

In dit geval wel toepasselijk :)

Maar even zonder gekheid, het is natuurlijk ongehoord dat onze samenleving en ons gezag die drijven op angst al zover ontspoort zijn dat dit soort producten commercieel haalbaar zijn. Iedereen word bang gemaakt en daarom onder de duim gehouden. Dat is ook de reden dat mensen zoals jij en ik vbaak voor gek verklaard worden als we het over dit soort theorieën hebben (ik ben wel zo eerlijk om toe te geven dat het een theorie blijft). Je word namelijk van kinds af aan al geleerd bang te zijn voor alles wat anders is.

Eigenlijk zou je de documentaires van Micheal More eens moeten kijken (Bowling for columbine & Fahrenheit 9/11) Dan dringt nog eens goed tot je door dat angst een systeem is geworden in de 21e eeuw.

Scary huh? ;-)

Waarschuw beheerder
Maar t heeft geen zin om je er mee bezig te houden...
Waarschuw beheerder
[CITE]Maar t heeft geen zin om je er mee bezig te houden...[/cite]

.... het is maar net wat voor een gedachte je er zelf bij hebt. En wat je er mee wil... ;)
Als het je interesseert heeft het ook zeker zin je er mee bezig te houden O:)

Waarschuw beheerder
ja het kan, ik geloof dat de overheid bestaat uit semi of volledig reptilian wezens die kunnen shapeshiften, dus ook zij zullen de mogelijkheid hebben om middels ufo achtige middelen zo`n graancirkel tot stand te brengen.

hier krijg ik echt een heel hoog gehalte 'sesamstraat'gevoel bij;)

Ik heb ook wel dingen gelezen,waardoor je gaat twijfelen zullen ze nou bestaan of niet?
Ik ben nu eenmaal een nuchtere Groninger,en denk dat overal wel een logische antwoord op te geven is......maar reptilians?8) :vaag:
zoiets gaat er bij mij echt niet in.......:)

graancirkels zijn gewoon grapjes van mensen:)
gewoon met een plank en een touw(Y)

Waarschuw beheerder
je zegt zelf ze zijn slimmer en verder ontwikkeld als de mens,denk je dan echt dat ze zich zullen bezighouden met zoiets simpels als graancirkels;) :)
Waarschuw beheerder
graancirkels zijn gewoon grapjes van mensen
gewoon met een plank en een touw

En denk jij echt dat mensen dat hebben gedaan met een plank en een touw?
Jij kijkt te veel films!
Weet je hoe groot die dingen wel niet zijn??? en in wat voor een korte tijd sommige gemaakt zijn.....
dat kan gewoon niet 'menselijk' wezen :no:
Waarschuw beheerder
denk je dan echt dat ze zich zullen bezighouden met zoiets simpels als graancirkels

Misschien proberen ze er wel wat mee te zeggen...

Waarschuw beheerder
ik heb gelezen dat graancirkels worden gemaakt met een ontzettende precisie en dat die inkepingen worden gemaakt door middel van plasma.

sowieso zijn graancirkels ALLES BEHALVE SIMPEL :S

als je kijkt naar de prachtige vormen die erin zijn verwerkt, een tribal tattoo is er niets bij.

die wezens die de graancirkels hebben gemaakt zijn op en top artiest :jaja:

hier krijg ik echt een heel hoog gehalte 'sesamstraat'gevoel bij

Ik heb ook wel dingen gelezen,waardoor je gaat twijfelen zullen ze nou bestaan of niet?
Ik ben nu eenmaal een nuchtere Groninger,en denk dat overal wel een logische antwoord op te geven is......maar reptilians?
zoiets gaat er bij mij echt niet in.......

zaten er maar reptilians in sesamstraat, dan keek ik nu nog ;)

wil niet te lang offtopic gaan, maar special voor jou xeno, omdat je zo graag nuchter bent... ahum :D

[img cacheid=0001844100036ecd5dfc863b1a0088547f]http://stargods.org/ReptilianAngelsDinoman.jpg[/img]

There is an extinct dinosaur called stenonychosa that according to Canadian scientists evolved into a reptilian manlike creature as seen below.

[img cacheid=00080a9d0015f0b29a589bac1a0088547f]http://stargods.org/ReptilianAngelsDimetrak.jpg[/img]

Rear Footprint of pelycosaur (mammal-like reptile)
Probable trackmaker: Dimetrodon
Ichnotaxon: Dimetropus nicolasi
From the famous Permian redbeds in Southern New Mexico
Heuco Formation (Approx. 280 million years old)

Is this a fossil of a hand or a foot? Notice it has five fingers (or toes) like a human!

zijn alle apen in mensen ge-evolueert?

nee.

meneer de wetenschapper zegt, bla bla bla, dinosaurus volledig uitgestorven, was je er bij??? neuh, maar ik ben een wetenschapper, dus ik weet het beter dan jij... ah ok.

ik zeg, de dino is NIET uitgestorven en er zijn een aantal dino`s die zijn door-ge-evolueert tot homo-saurus en kom niet aan met fantasie, want er zijn ook nooit altijd apen geweest, die apen zijn ook uit een ander wezen voortgekomen.

en rarara, ook heb ik weer info gelezen over wetenschappers die zelfs bevestigen dat het zoogdier en dus ook mens weer op hun beurt afkomstig zijn van het reptiel en het reptiel weer van de vis. :O

nu vraag ik je; hebben al die mensen teveel drugs gebruikt? of zitten ze op een zeer interresant spoor?

of is het zowaar wellicht niet een leuk thema voor een peuter show, maar simpelweg gewoon een zeer goed mogelijke waarheid? ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
btw, als laatste reptilian offtopic bla.

lees dit interview, mad interressant :jaja:

zulu`s een achtergesteld volkjee...:nee:

nee niet echt, die zijn vele malen bewuster dan de gemiddelde zogenaamd verder gevorderde westerling ;)

http://www.metatech.org/credo_mutwa.html
Waarschuw beheerder
maar je moet je er wel van bewust blijven dat het een theorie is. Het kan dus waar zijn, maar het kan ook niet waar zijn!

Waarschuw beheerder
Zeg Chaos child,
als jij dan voor zo'n bunkertje gaat sparen, mag ik dan ook schuilen? Ik geloof dat Afrika de meest geschikte plek is in 2012? Hier zoek ik trouwens ook nog wat info over!

trouwens wel een mooie foto van die dino! interessante theorie, had ik nog niet eerder over nagedacht, die Canadezen zijn zo gek nog niet!

Waarschuw beheerder
En denk jij echt dat mensen dat hebben gedaan met een plank en een touw?
Jij kijkt te veel films!

Ik? te veel films?laat me niet lachen......
ik ben hier niet diegene die in sprookjes geloofd;)
en dat met die graancirkels is al lang bewezen...en ja binnen 1 nacht met 1 plankje en wat touw :jaja: :)

En dino's zo wel verder gévolueerd Chaos,maar alleen als vogels:D

meer discovery kijken...;) :D

Waarschuw beheerder
Misschien proberen ze er wel wat mee te zeggen...

zo van? kijk uit ik kan een graancirkel maken met een plank en wat touw? 8)

Waarschuw beheerder
De eerste Nederlandse graancirkels werden in 1990 gesignaleerd in de buurt van Hoofddorp. Frits van der Veldt was snel ter plekke. Hij maakt al vele jaren studie van UFO-waarnemingen en probeert daar bij voorkeur normale verklaringen voor te vinden. Samen met een collega bracht hij enkele uren in het veld door om de vreemde cirkels te bestuderen. Hij kreeg de indruk dat het niet gemakkelijk was om zoiets te maken. Maar toen hij door de landerijen weer naar de weg toeliep, kwam hij een jongeman tegen die bekende één van de makers te zijn.

'We hebben die jongen uitvoerig ondervraagd en zijn hele verhaal op de band gezet. Hij vertelde dat hij samen met een stuk of vijf vrienden via een tractorspoor het graan was ingelopen. Toen is er één in het midden gaan staan met een lange stok in zijn hand. Daar is de rest op de hurken achter gaan zitten. Met een soort kikkersprongen hebben ze de stok voor zich uit geduwd, totdat er een egale cirkel was ontstaan. Daarna zijn ze zo ver mogelijk uit de cirkel gesprongen en daar hebben ze elk een kleine cirkel gemaakt door op handen en voeten om hun as te draaien. Het was allemaal binnen een kwartier gebeurd.'

De jongen wist zoveel details, dat Van der Veldt geen reden had om aan zijn verhaal te twijfelen. Ook andere cirkels zijn volgens hem het werk van grappenmakers. 'Ik kan me goed voorstellen dat een studentenvereniging of een sportclub er genoegen in schept om bij nacht en ontij zo'n stunt uit te halen. Ik denk dat je daar niet meer achter moet zoeken. Maar als iemand een betere verklaring weet, hou ik me aanbevolen.'

Waarschuw beheerder
en dat met die graancirkels is al lang bewezen...en ja binnen 1 nacht met 1 plankje en wat touw

yup net zoals dat de pyramides zijn gebouwd door primitieve mensen :jaja::D

En dino's zo wel verder gévolueerd Chaos,maar alleen als vogels

meer discovery kijken...

lol meer discovery kijken, zodat ik uh nog meer gebrainwashed kan worden, no thnx ;)

mocht het waar zijn dat die wetenschappers gelijk hadden wat betreft zoogdieren en mensen die afstammen van het reptiel, dan zijn het niet alleen de vogels waar jij over spreekt. dit is net zozeer geloven in een sprookje, als geloven in het sprookje dat de ziel niet bestaat :P

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lol meer discovery kijken, zodat ik uh nog meer gebrainwashed kan worden, no thnx

zucht,ok wetenschap geloof je niet,maar wel mensen zoals bij niburu.nl die zeggen dat Char/Jomanda etc..echt zijn,zulke mensen geloof je wel? :vaag:

ach ja......

Waarschuw beheerder
tja moet ik daar nou nog op in gaan? :vaag:

Waarschuw beheerder
ik moet wel toegeven,dat ik soms ook dingen tegenkom,waarvan ik denk...huh?En dan twijfel ik ook wel es :bloos: ;)
daarom in het kort zo denk ik er nu over:

het is eigenlijk een wonder dat wijzelf bestaan, laat staan dat we mogen verwachten nog anderen te vinden. Zijn wij alleen op de wereld? Je zou zeggen van wel. Maar is dit een wetenschappelijke conclusie of slechts een gevoel?

8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
drop hier uw goed doordachte mening.

Goh, daar is dit echt een goed voorbeeld van hè?

Waarschuw beheerder
Goh, daar is dit echt een goed voorbeeld van hè?

:D

ik voortaan al helemaal nix meer, heeft geen zin, vandaar de vloed, misschien dat het daarna allemaal weer zin heeft :jaja:

Waarschuw beheerder
nog een interreassante site kwam ik tegen via niburu.nl

www.eenheids.net

Waarschuw beheerder
die is inderdaad interresant, daar staat ook een online boek tussen over de Holle-Aarde, erg boeiund :jaja:

Waarschuw beheerder
ja dat gedeelte over "the hollow earth" is zeker interessant. Er staan ook links bij van de lokaties waar zich de eventuele openingen zouden kunnen bevinden.

Hier wordt gesproken over de noordpoool maar ook over bijv. de pyramide van Gizah

genoeg stof om door te lezen weer

Waarschuw beheerder
veel van de dingen die wij "denken" te zien zijn al fake, terwijl iedereen ze opneemt als de pure werkelijkheid. Dus hoe valt er dan uberhaupt te oordelen over dingen die andere mensen (denken te) hebben gezien?

Er is geen leidraad voor het defineren van werkelijkheid,er wordt ook niet naar gezocht. De mens is te druk met het trachten te verklaren van het onverklaarbare. Terwijl het antwoord mijns insziens terug te vinden is in de werkelijke werkelijheid. Iets dat niet te onderzoeken valt, omdat dit van mens tot mens verschilt.
Waarschuw beheerder
2013. Zou mogelijk kunnen zijn dat de Maya's een meteoriet hebben ontdekt die elke keer dichterbij komt? 2013 (of 12) is dan het jaartal dat deze inslag plaatsvind. Einde mensheid game over. Dus einde kalender. Nu maar hopen dat ze niet zo goed konden rekenen?

Waarschuw beheerder
De hele werld gaat sowieso naar de klote..is tog wel t merken d8 ik zo!
Weet igg dat t niet lang meer duurt!
Waarschuw beheerder
Dan heb je het gewoon over mensen die alles verneuken.........
de terroristen :[

Waarschuw beheerder
[img cacheid=001346090016545d120cb9f31a00892a19]http://www.amtsgym-sdbg.dk/as/crop/howtdos.jpg[/img]:)
Waarschuw beheerder
Nu die andere paar km's nog :P

Werkse he
:frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens Nostradamous gaan we anders vrolijk door en vinden pas buitenaards leven in 2060 :D