Partyflock

Forumonderwerp · 712488

Waarschuw beheerder
2012 A.D.

The End of the Mayan Calendar is scheduled for December 21, 2012 (give or take a year). The possibilities of what this “end” might mean is an increasingly hot topic on the Internet, in conferences, printed articles, and in discussions all over the globe. This is because it just might be an incredibly important moment in history -- e.g., the end of history!

Calendars, in general, do not end [1]. The whole purpose of developing and/or keeping a calendar is to predict future events based upon the cyclical nature of the world -- to keep such things as agriculture in line with the seasons or inform out-of-line politicians when their terms of office are up for reconsideration. [In this regard, politicians are like babies. Both need to be changed periodically, and often, for the same reason.] But the idea that everything is coming to some sort of completion, i.e. the end of cycles, the end of days, the end... period... This just doesn’t compute when it comes to the idea of a calendar.

But the Mayan Calendar is not necessarily your average, run-of-the-mill calendar. It is, among other things, reputed to be the most accurate in the world. This is due in part to the fact it is also a relatively complicated calendar, using cycles of 13 and 20 (weird!), relating to the cycles of other planets (e.g. Venus), and in general incorporating some 22 (at last count) different sub-calendars, such that every contingency can be accounted for.

The Mayans did not elaborate in great detail about what would happen in 2012 A.D., just that their calendar would end. However, there has been no end (pardon the pun) to the possibilities being forecast by modern day interpretors of what the Mayans might have meant. These possibilities include 2012 A.D. as a time for:

1 ) major changes in human DNA (as in Indigo Children),

2 ) an enormous leap in Consciousness,

3 ) dimensional shifts (as in Hyperdimensional Physics and/or Superstrings),

4 ) the cessation of linear Time,

5 ) an evolutionary human pinnacle,

6 ) a huge surge and multiple breakthroughs in technology,

7 ) the end of Money [Shirley, you jest!],

8 ) massive genetic mutations [the good news!],

9 ) a serious, altogether-too-close encounter with a Near-Earth Objects member,

10 ) and a cosmic alignment of our solar system with the plane of our Galaxy, the Milky Way. The latter represents the end of a 25,920 year cycle -- a cycle based on the Precession of the Equinoxes).

dit is voorlopig even genoeg. post hier aub al je links en ideeen over 2012/2013. dat kan nog eens interresant worden.

persoonlijk denk ik dat het een combinatie van een boel aangehangen geloven gaat worden. een soort puzzel waarvan de hele wereld stukjes heeft en ze samen in elkaar moeten zetten voor 2013.

tis geen drama als het mislukt; zie het als een proefwerk, maar zeg nou zelf; iedereen haalt graag goede cijfers. zie het als een vak wat je super tof vind. iedereen kan op zijn manier bewust worden en je hoeft er niet een secte voor te aanhangen. wees jezelf, maar lees meer over wat er in deze wereld gaande is.

dan doel ik op ufo`s, aliens, zogenaamde mythologien die eigenlijk ECHT zijn gebeurt, goden uit verschillende culturen die allemaal op vliegende afgebeelde discussen uit de hemel kwamen... jaja mij maak je niet gek; dat zijn aliens, dat de overheid en de wereldwijde overheid alles ontkennen is niet gek; anders breekt er massa hysterie uit en zijn ze zo hun macht kwijt... en dan zijn er nog meer dingen die men moet weten over aliens en de overheid...

na goed; ik dwaal af; post hier je visie van 2012/2013 en wat het voor ons gaat betekenen.

wie weet komen we er wel uit :D

bottom line = wees niet zo fuckin skeptisch en accepteer nou maar dat onze wetenschap nog lang niet ver genoeg is om alles te verklaren, maar puur omdat het door de wetenschap nog niet verklaard kan worden betekend niet dat het bestaat en wederom als er wereldwijd wordt toegegeven aan opmerkelijke feiten dan raakt het volk geprikkeld, zal dus meer willen weten, komen uit eindelijk achter de waarheid en voila, we komen weer terug bij massa hysterie, wat voor ons overigens heel goed zou zijn, maar voor de portomonnee en macht van de overheden absoluut NIET!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Absolut Funk:

Als je nou es dit hele topic doorleest vind je gruwelijk veel internetadressen...
Waarschuw beheerder
ja heb er al een hoop gezien ja maar bedoel eigenlijk meer in de maya's.

je moet immers bij de wortel beginnen,is het niet?! :P;)

Waarschuw beheerder
Omkara, ik heb allerlei muziek van je gedownload (stuk of tien nummers bij sounclick ofzo) en beluisterd en ik vind het erg creatief. Het is niet mijn stijl maar ik vind het zeker niet waardeloos zoals veel van die gabber-flauwekul. Nee, er zit echt wel iets in.
Ik zal ze zeker nog een paar keer gaan luisteren. Vooral daar waar je wat meer trance maakt vind ik het erg goed....
Zelf ben ik vroeger met muzikale extremen beziggeweest maar dan op het hard-rock terrein. De meest duistere black en death metal en gegil en gekrijs luisterde ik naar....

Leuk man; ja het meeste bij soundclick is echt onwijs oud; die tranceplaat is ook niet echt iets wat ik normaliter doe; echter ik kan het wel; samen gemaakt met een "Buddy" ;)

Ik zelf zou nog steeds ook meer heavy metal rock invloede in mijn muziek willen; misschien wat meer gebroken ritme; iets ala prodigy en marilyn manson ofzo; ik weet dat veel mensen manson maar wazig vinden, maar vind die gast gewoon cool omdat ie scheit heeft aan wat men van hem vind en gewoon ZIJN ding doet; dat waardeer ik :)

Maar dat hoef ik jullie niet uit te leggen.
Ken je bram vermeulen met 'in den beginne' ? vast wel en anders moet je die docu echt eens kijken.

:jaja:

Vette docu was dat; jammer dat Bram al naar de volgende dimensie is; hij deed ook echt zijn best om mensen bewuster te maken (Y)

Bij die leylijnknoopunten fotografeer ik ook vaak veel meer orbs en lichtbollen dan op andere plaatsen....
Die lijnen worden overigens door dieren gebruikt om zich te orienteren, net als de aboriginals dat vroeger deden om de weg naar huis in de outback van het vroege australie terug te vinden. Tussen die krachtplaatsen/leylijnknooppunten kan makkelijk telepatisch een boodschap worden verzonden, zo heeft onderzoek aangetoond. Een soort etherische snelweg voor info, ufo's, kosmische energie etc.

Heel interresant; makes u wonder waarom we die chemische gsm`s nog gebruiken :vaag:

dan nog een ding: er is volgens mij een groot verschil tussen mensen in midden-amerika die de jaguar god of vleermuis god vereren (heeft met de mayakalenders te maken) en oude mythologische figuren als paard met mensen hoofd, leeuw met mensen hoofd, dat soort figuren. Dat zijn naar mijn idee vroege genetische experimenten van Enki....
Net als wij nu een muis met mensenoren kunnen maken.....

Yup daar kan ik mij dus ook weer helemaal in vinden; ik geloof dus ook wel degelijk dat dit groepje vriendjes echt heeft bestaan:

[img width=450 height=225 cacheid=0009a8d9001ba3b75076fa6d1a00e4fb14]http://stargods.org/ReptilianAngelsGods.jpg[/img]

Jaaa precies Pude MIJ OOK!!.. haha

Anders mij ook wel; ik vind het erg jammer dat er nauwelijks wat bekend is over die productie; maar dat er wel een hele site voor is gebouwd...

Het zou zelfs een trilogie worden :O (misschien vond de Illuminati het toch niet zo`n goed idee)

It's not about freedom and democracy. It's about power and control.

[img width=580 height=447 cacheid=0009a8e0001ba3c98f85b5d21a00e4fb14]http://www.stargods.org/IntroWhitehouse.jpg[/img]

je moet immers bij de wortel beginnen,is het niet?!

Volgens mij kan je als "leek" het beste beginnen bij

Seriewoordenaar.nl

Duidelijker verwoord met een tikkeltje humor en het is een mooie overzichterlijke site :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oke dit was storend. Ik heb het niet van het begin mee gekregen allemaal pas sinds een paar dagen maar ik vind het wel boeiend... Ik kan niet constand hier lezen en telkends als ik ff kan kijken zijn we weer 10lappen text verder :S

Waarschuw beheerder
oke dit was storend. Ik heb het niet van het begin mee gekregen allemaal pas sinds een paar dagen maar ik vind het wel boeiend... Ik kan niet constand hier lezen en telkends als ik ff kan kijken zijn we weer 10lappen text verder

Doe gewoon rustig aan; er is geen haast; tis niet alsof 2012 al morgen is; haastige spoed is zelden goed :D
Waarschuw beheerder
ok top ik ga zeker me erin verdiepen.

maar mijn vraag aan jullie is nu??

wat gaan jullie doen in 2012 op 21 december??? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat gaan jullie doen in 2012 op 21 december???

Dan gingen we op visite bij LEWIS als ik het me goed herinner :D

Waarschuw beheerder
wat ik ga doen?
hahaha
vieren dat de tijd is opgehouden te bestaan ofzo....
de nieuwe dimensie met al haar mogelijkheden verkennen?

O ja, ik ga wel met een aantal mensen ruim voor de einddatum uit nederland weg en zoek het wat hogerop ivm de te verwachten en voorspeldde natuurrampen.
Maar da's ook niet om '2012' te overleven ofzo, alleen om de laatste dag mee te maken.. Ik geloof namelijk niet in 2013....

De site www.seriewoordenaar.nl is heel erg ok, een echte aanrader maar voor beginners vaak ook erg moeilijk. Het vereist wat intelligentie in ieder geval.Overigens behandelt seriewoordenaar ook andere onderwerpen als sacrale geometrie en oude beschavingen enzo.

als je echt de mayakalenders wil bestuderen, als leek, vanaf stap 1, vanaf: "ik weet niets" raad ik je dit stuk aan (3 delig artikel), de link had ik al geplaatst, maar hier is ie nog een keer:
deel 1:
http://www.dossierx.nl/index.php/content/view/211/28/

ciao,

Jeroen

Waarschuw beheerder
vieren dat de tijd is opgehouden te bestaan ofzo....
de nieuwe dimensie met al haar mogelijkheden verkennen?

Dat sowieso; moest alleen ff die opmerking maken omdat Lewis vroeg wat we zouden doen als 2012 nu echt onzin blijkt te zijn, zoals hij al mijn opgestarte onderwerpen vind :D

Maar to the point; heb je enige idee wat we nu kunnen verwachten van onze eigen capaciteiten na 2012 of door de aanloop naar 2012.

Je ziet bovenaan die hele lijst; klinkt misschien heel kinderlijk; maar ik wil verdorie gewoon psychokinetische gaves kunnen beheersen; telepatisch met iemand communiceren; me in een ogenblik kunnen transporteren en ja dat is misschien het toppunt; maar ik wil eigenlijk best eens een vuurbal kunnen generen en afschieten of moet ik dat echt uit me hoofd zetten.

JA het af kunnen schieten van een vuurbal in een wereld die dan vermoedelijk voornamelijk gericht op vrede is zal enigsinds pointless zijn, tenzij je het net als Gandalf (tevens is dat ook Enki) je trucs gebruikt om kleine kinderen te verblijden met vuurwerk bijv :)

O ja, ik ga wel met een aantal mensen ruim voor de einddatum uit nederland weg en zoek het wat hogerop ivm de te verwachten en voorspeldde natuurrampen.
Maar da's ook niet om '2012' te overleven ofzo, alleen om de laatste dag mee te maken.. Ik geloof namelijk niet in 2013....

Een andere vriend van mij wou zelfs een Ark gaan bouwen man; echt geflipt :9 Ik vind persoonlijk LUXEMBURG een mooie idee; ook omdat het Berg van Licht betekend ;)

(ben tevens zelf geboren in een ziekenhuis op de "Lichten" berg)

De site www.seriewoordenaar.nl is heel erg ok, een echte aanrader maar voor beginners vaak ook erg moeilijk. Het vereist wat intelligentie in ieder geval.Overigens behandelt seriewoordenaar ook andere onderwerpen als sacrale geometrie en oude beschavingen enzo.

Ik dacht dat ik goed was in wiskunde; dan zie je ineens de betekenis achter het sacrale getal 666; pfff :vaag:

Daar moet je echt gewoon voor gaan zitten en echt je tijd nemen; vind het nog steeds vaag; maar goed; ben ook met 29032802938 dingen bezig; kan me niet altijd zo fantastisch focussen :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Een ark bouwen ja, ik geloof dat ze in Egypte aardige uitleg van hoe je die ark het beste kan bouwen om een zondvloed te overleven op de hieroglyphen hebben staan.

Luxemburg vind ik echt te dicht bij de kust. De bergen is ook geen goed plan aangezien als er echt een poolshift achtig event komt, dan krijg je allerlei aardverschuivingen en zakken hele bergen in. Ik zat te denken aan tsjechie/zuid-duitsland ofzo. Minstens 1000 kilometer van de kust en dan op een hoog natuurlijk 'plateau'/heuvelachtig landschap zo'n kilometer boven de zeespiegel. Dan nog wordt de mens de grootste vijand, want mensen die gaan overleven zijn levens gevaarlijk....

Een vriend van mij heeft al hele survival zaken bij elkaar: zaklantaarns die zonder stroom kunnen werken, opwindbare radios, waterzuiveringsapparaat, veel munitie en bugsen/geweren etc. Hij dacht er zelfs aan een stevige bunker uit de eerste wereld oorlog in frankrijk te kopen en die dan vol te gooien met blikvoedsel, zaden voor eten etc.
Maar ja: als het echt poolshift-shit wordt, dan wordt alles radioactief en HOEF ik niet eens te overleven. Al die kerncentrales die met aardbevingen en vloedgolfen plat gaan heb ik niet echt behoefte aan.

Leuke groepsfoto van Enki's trucjes Omkara! hahaha

Over het 666 artikel: daar is ie ook vet lang mee bezig geweest en zit steengoed in elkaar. Als je dat echt helemaal vat en NOG dieper gaat, dan ben je de schepping van het AL aan het verklaren. Hij maakt ook erg boeiende tekeningen van 'krachten' die vanuit het middelpunt van een cirkel de cirkel creeren en dan krijg je van daaruit alle leuke (spirituele ervaringen opwekkende) vormpjes binnen de sacrale geo: pentagrammen, hexagrammen, flower of life etc.
Ik ken niemand die er zo diep in duikt en het dan ook nog begrijpt als hij. Hij bekijkt de oorsprong van het Al en ik vooral de resultaten van die 'scheppingskrachten'. Dus hoe dat naar voren komt in muziek, licht, planeetbewegingen, plaasing van piramiden, energielijn-indeling over de aardbol etc. Hij is echt de man van de natuurkunde (zo blijkt ook uit zijn artikelen: hoe kan ons bewustzijn veranderen en hoe kan tijd veranderen door de kosmische samenstand), dan is ie ook bezig met de uitleg van de 'spin' van protonen, gravitomagnetisme etc.
Om die dingen te vatten moet je er inderdaad echt induiken en jezelf een paar weken opsluiten en de kluizenaar spelen, anders kom je er gewoonweg niet.

Jeroen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 15:38:
Doe gewoon rustig aan; er is geen haast; tis niet alsof 2012 al morgen is; haastige spoed is zelden goed

nee dat is zo... Het intresseerd me een klein beetje, maar het is zo tering veel lees werk pfff :vaag: en vind het niet fijn om serieus informatief op internet te werk gaan. Ik heb liever dan een boek ervoor :S :X

Waarschuw beheerder
Begrijpelijk, hoewel internet informatie niet minder echt of echter is dan boek informatie en omgekeerd.

Groovar die hier ook mee bezig is raadde mij het boek "'voorspellingen van de Maya's ontsluierd' aan en ikzelf zou je het boek Maya Cosmogenesis 2012 aanraden; tevens wat je het beste kan doen, vind ik dan; is bij 2012 Boeken @ Amazon.com

Moet je even kijken welke boeken de meeste reviews hebben gehad; check hoeveel sterren ze hebben gekregen, lees de reviews ff door :P en maak een keuze :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
print het dan uit, en als je klaar bent heb ik nog wel meer links voor je...
niet dat ik jehove-achtig wil overkomen hoor. maar sommigedingen zijn gewoon je tijd waard en op je hele leven is het maar een klein stukje tijd hoor...

jeroen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 00:14:
Ja zo`n gevoel had ik ook al bij die kerel; bad karma

dan zat je gevoel goed :P. Ik heb zelf ook een boek van hem, maar toen wist ik zijn achtergrond niet echt. Maar nu weet ik dat deze knaap big bussines is XD.
Onze laurence is "Chancellor of the imperial and royal court of the dragon sovereignty" het voormalige "royal court of the dragon" in egypte. Ook is hij "prior of the Celtic Church of the sacred kindred of saint colomba"(=duif=semiramis); Presidential Attaché to the european council of princes; voormalig verbonden met "the noble household guard of the royal house of stewart"(=Stuart de Merovinger, de bloedlijn die zegt van jezus af te stammen wat dus complete bullshit is). Hij staat bekend als "Le Chevalier Labhran de Saint Germain". En hij is leermeester van de "knights templar of Saint Anthony". Ik denk dat ik hem gerust een "insider" kan noemen :P
Waarom blijft ie in zijn boeken vertellen dat de heilige graal bloedlijn over jezus gaat terwijl hij, met zo'n achtergrond, moet weten dat dit niet waar is.

Overigens is dit bij langena niet de enige geleerde, schrijver, onderzoeker. Die zo dik verbonden is met die manipulatie scam. Zowat elk bekend persoon in de geschiedenis is eraan gelinkt. Van leonardo da vinci tot Nostradamus. En van Columbus tot Bill clinton :P.
Maar ik ga een beetje erg ontopic maar dit moest ik even kwijt over laurence de tuinman XD

Waarschuw beheerder
hi omkara, dat boek van de voorspellingen van de maya's ontsluierd heb ik ook gelezen, da's best ok, alleen is Cotterell een beetje TEveel toegespitst op het zonnevlekken verhaal. Uiteindelijk is de mayakalender grootser dan alleen zonnevlekcycli bijhouden enzo.

Wat Jenkins' boek Mayakosmogenisis betreft: da's de klassieker he! Die moet je gewoon gelezen hebben. Het beste onderzoek naar de astrononische aspecten van de mayakalenders in boekvorm. Echter blijft jenkins daar ook bij haken vind ik soms, hoewel ik z'n werk erg goed vind. De mayakalenders ontstijgen namelijk zelfs da astronomische bewgingen en gaan over het pulserende ritme van het zwarte gat in het centrum van de melkweg waarin alles verdwijnt en waaruit alles voortkomt. Daaruit komen uiteindelijk onder andere de astronomische cyli voort in alle zonnestels4els van onze melkweg. Dus Jenkins ziet het ook nog net iets te klein, al denk ik dat ie het zelf wel doorheeft maar niet zover wil gaan in zijn boeken om niemand af te schrikken. Maar de samenstand van 2012 is een feit en werd door de mayas aanbeden en overal in de cultuur verwerkt dus hij heeft wat dat betreft een heel groot punt te pakken.

Carl Calleman ondermijnt daarentegen weer alle astronomische cyli en slaat weer naar de andere kant door: allen het zwarte gat, Hunab Ku , die de ene gever van ritme en maat genoemd wordt.

Peter Toonen heeft heel aardige visie op het geheel, da's zeker, maar de beslissing om voor 100% achter Jose Arguelles aan te wandelen is mij onduidelijk. Arguelles heeft namelijk voor de heilige voorspellingkalender de Tzolkin van 260 dagen (13x20) een telling genomen uit Yucatan die reeds was geinfecteerd door de spanjaarden. De romeinse jaartelling hadden de mayaanse tellingen al beinvloed en het origineel was in Yucatan niet meer de gangbare telling (om het 'energieweerbericht voor de dag' te voorspellen; wat je wel en niet moet doen en ondernemen.)
Die telling loopt dus niet gelijk met het origineel en da's iets wat ik nog niet snap van Toonen, of wellicht dat ik zelf de verkeerde telling hoogacht. Maar goed dat maakt verder niet uit want beide komen uit in 2012 op 21 december, allen klopt de tzolkin datum niet.
Toch zijn Toonens boeken Wat wisten de Mayas en De natuurlijke tijd (ofzo) en hij heeft er nog een en de nieuwe komt binnenkort uit: 2012 de gestolen tijd. Maar 2012 schieten als paddos uit de grond dus we kunnen onze lol op voorlopig, al voegen de meeste boeken de laatste tijd bar weinig meer toe. Ik wacht op een boek dat inspringt op de helaas overleden McKenna en zijn ideeen en op sommige fronten zelfs wetenschappelijk ondersteunde theorieen.

Maar zo kunnen we nog wel even doorgaan over 2012 schrijvers maar ik betwijfel of dat hier veel zin heeft....

dus zo is het wel weer genoeg. 90% leest het niet eens dus waarom nog verder typen.

groeten,

Jeroen

Waarschuw beheerder
Een ark bouwen ja, ik geloof dat ze in Egypte aardige uitleg van hoe je die ark het beste kan bouwen om een zondvloed te overleven op de hieroglyphen hebben staan.

Dat staat iig niet op je verlanglijstje :P

Tja lijkt mij ook niet echt je van het; hoewel; opzich; mensen tentijde van de tsunami waren juist het veiligste midden op zee als het goed had begrepen. (kleine bijkomst is dat je wel enige zeemans ervaring moet hebben)

Minstens 1000 kilometer van de kust en dan op een hoog natuurlijk 'plateau'/heuvelachtig landschap zo'n kilometer boven de zeespiegel. Dan nog wordt de mens de grootste vijand, want mensen die gaan overleven zijn levens gevaarlijk....

Hmm, dus bijv Zwitserlend oid zou ook nog wel kunnen of dat is weer te heuvelachtig... Ken je overigens die site; daar verkopen ze voor paar 10 duizenden euro`s van die dikke vette bunkers; echt te bruut :9

Maaruhm tja; dat survival of the fittest daarna is eigenlijk nogal barbaars he :(

Een vriend van mij heeft al hele survival zaken bij elkaar: zaklantaarns die zonder stroom kunnen werken, opwindbare radios, waterzuiveringsapparaat, veel munitie en bugsen/geweren etc. Hij dacht er zelfs aan een stevige bunker uit de eerste wereld oorlog in frankrijk te kopen en die dan vol te gooien met blikvoedsel, zaden voor eten etc.

:|

Wow en ik dacht dat ik redelijk serieus met 2012 bezig was ;)

Maar ja: als het echt poolshift-shit wordt, dan wordt alles radioactief en HOEF ik niet eens te overleven. Al die kerncentrales die met aardbevingen en vloedgolfen plat gaan heb ik niet echt behoefte aan.

Daar heb je idd ook weer een punt; maar laten we er maar niet vanuit gaan dat we dit spel zijn gaan spelen om vervolgens in 2012 om het leven te komen; ik bedoel; were going all the way baby ;-p

Leuke groepsfoto van Enki's trucjes Omkara! hahaha

Net Sinterklaas en zijn Pieten he :P Mijn moeder vond het trouwens opzich niet helemaal vergezocht, maar Santa zou afgeleid zijn van "Saint" maar tja ik vond eigenlijk Satan als Enki etc toch ja toevalligerwijs wel kloppen :)

Om die dingen te vatten moet je er inderdaad echt induiken en jezelf een paar weken opsluiten en de kluizenaar spelen, anders kom je er gewoonweg niet.

Ik vind het super vet; maar er is zoveel info; affentoe denk ik echt van aaaarrghhhh waar begin je; ookal weet ik al een boel; ik bedoel; hoe meer we weten; hoe minder we weten, zo gaat het altijd.

Is die sacrale geometrie een must? Ik vind het vet interresant; maar misschien meer sacrale geometrie mbt muziek. Is daar niet wat meer over?

Ik had zo`n site gevonden over dat in de 2e wereld oorlog al het geluid op 440hz is overgezet door Goebler (nazi dude) en dat eigenlijk geluid horen op 432hz beter is; ook om je psychokinetische gaves beter te ontwikkelen? :O

niet dat ik jehove-achtig wil overkomen hoor. maar sommigedingen zijn gewoon je tijd waard en op je hele leven is het maar een klein stukje tijd hoor...

Das ook DE reden waarom ik dit topic heb aangemaakt; alleen tja sommige denken echt serieus dat je dan een sekte wil beginnen ofzo; ik bedoel; well excuse me dat ik geef om mijn mede mens :P

Waarschuw beheerder
dus zo is het wel weer genoeg. 90% leest het niet eens dus waarom nog verder typen.

Mjah das erg jammer; zodra er informatie is wat gelezen moet worden dat langer dan 1 alinea is haken idd de meeste af :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 15:54:
Dan gingen we op visite bij LEWIS als ik het me goed herinner

:D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 21:54:
'voorspellingen van de Maya's ontsluierd'

idd een goed boek, vooral de info over zonnewinden in dat boek zijn erg interessant.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 15:31:
makes u wonder waarom we die chemische gsm`s nog gebruiken

Die zijn na die zonnewinden onbruikbaar.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 16:45:
Minstens 1000 kilometer van de kust en dan op een hoog natuurlijk 'plateau'/heuvelachtig landschap zo'n kilometer boven de zeespiegel

Precies hoogvlaktes bevatten ook de meeste intacte fossielen, dit geeft al aan dat er een bepaalde mate van stabieliteit aanwezig is. The great plaines, Zuid-Dakota, Wyoming, Noord-dakota, dat soort plekken, daar worden veel fossielen terug gevonden, vergelijkbare plekken zijn de steppes van Mongolië. Maar goed, in het nu blijven hè, stiekem hou ik er ook overlevingsgedachtes op na :p voor the just in case of senario's.
Tot over 2 weken.

Waarschuw beheerder
Gelukkig had jij mijn Lewis grapje door :D

Die zijn na die zonnewinden onbruikbaar.

Ik begrijp dat alle technologie voornamelijk onbruikbaar zal zijn na die zonnewinden :)

Maar goed, in het nu blijven hè, stiekem hou ik er ook overlevingsgedachtes op na voor the just in case of senario's

Denk dat ik maar weer eens naar die Rambo films ga kijken; leer je een hoop van :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tot over twee weken beat box.
Overigens, als je echt afgaat op wat een poolshift gaat doen en de vorige shifts bestudeerd, dan blijkt dat afrika het continent is wat het minste is verplaatst over de aardkorst gedurende de shift. Noordamerika en europa schijnen zodoende de komende shift weer onder de noorpool te komen + stoppen warme golfstroom=erg koud....

om nog even op de sacrale muziek terug te komen: deze muziek wordt gebruikt om mensen te helen en zo schijnt het ook kanker te genezen enzo, omdat de note zijn verdeeld binnen de sacrale verhoudingen, wanneer je je piano of gitaar ofzo goed stemt. Ook leveren ze meer visioenen en ontspannings mogelijkheden op voor luisteraars (en zangers).

Stemmen op 432 is dan een must (de A-toon) ipv 440 herz....wat enkel in het leven geroepen is omdat het handiger rekend qua afstemmen van akkoorden.
Er zijn 10000 voorbeelden om 432 als a-toon te hebben en daarmee door te rekenen. Deze getallen zijn verweven met muziek, licht/kleuren, planeetomlopen... met werkelijk alles! Zelfs een golfballetje heeft de beste drive als er 432 putjes zijn verdeeld sacraal geometrisch over de hele bal. dan heeft ie simpelweg de minste weerstand. Het komt OVERAL in terug. Maar om bij muziek te blijven:
in mijn artikelen over de Code van Carl Munck vind je een stuk hierover:
http://www.dossierx.nl/index.php/content/view/147/28/
(dit is deel 4 en om de code echt te snappen is het maybe slim om ze allemaal te lezen deel1 tm 5)

Als je de muziek wilt horen kijk dan eens op bijvoorbeeld James Furia zijn site:
http://members.aol.com/jamesfuria/secret.html
wel je boxen aanzetten en dan krijg je enorm blij muziekje... maar het werkt echt: is wetenschappelijk uitgetest op de ordening in geometrische figuren van water moleculen: zet een beker water in een kamer neer waar een hoop herrie is, dan wordt het een janboel op moleculair geordend niveau en al zet je mozart aan dan krijg je mandala achtige figuren (en smaakt het water lekkerder). Dat werkt bij mensen dus ook: we bestaan voor 100% uit water en zo kun je dus letterlijk iemand 'verrot schelden'!!!
Op Furia's site vind je geloof ik ook nogmeer theorie achter de sacrale-indeling/ordening.

Duik eens diep in seriewoordenaars site en je vindt hierover ook allerlei audio en video. Heel leuk allemaal!
onder andere staat in het forum een link naar 'fibonacci muziek' gebaseerd op het natuurlijke groeipatroon of de gulden snede: 1,1,2,3,5,8,13,21,34,etc. Ik hoop dat de link het doet:
http://www.seriewoordenaar.nl/seriewoordenaar/content/forum_bericht.asp?tracker=yes&bericht_id=1199&topic_id=10&navcode=forum

Inderdaad levert deze tonenindeling dus ook meer kans op op paranormale ervaringen met muziek, dat moge voor zich spreken. Het zal je niet verbazen dat de toon-frequenties overeenkomen met de getallen die uit de code van carl munck terugkomen in onder andere de 'grid point locations' van de oude gebouwen/piramiden/steenringen/ sterren/bouwwerken op mars/helende bronnen/noem maar op.....

jeroen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hier nog een paar linkjes sacrale geomuziek:

http://members.aol.com/johnkeely/geo1.html (geomuziek, klinkt erg mooi!)
http://members.aol.com/jamesfuria/secret.html#GEOMUSIC%20HOMEPAGE (de homepage)

en de theorie er achter;
http://www.earthmatrix.com/piano/octave.htm

links met oude beschavingen/getallen in piramiden/de code van carl munck etc:
http://members.aol.com/johnkeely/scale.html
Waarschuw beheerder
ik snap ff niet wat de die muziek en puntjes te maken hebben met het 2012 verhaal... :S

aanpassing: Dit gaat vaag klinken. Ik heb gehoord over mensen van mijn generatie die malen zijn gereíncarneerd. Dat gaat maar een bepaald aantal keer en dan is het op. Zodra dat op was, zouden we ons lichaam naar een nieuw niveau stijgen en onze dna structuur zou veranderen.

Dit kwam dan ook mede ergens in terug in het 2012 verhaal ik weet alleen niet waar. Ik weet ook niet wat ik hiermee moet, maar dacht zet het toch maar neer.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 86375, 6938, 30240}
Waarschuw beheerder
Hé, het topic leeft weer! (y)

Kijk ff een maandje niet, staan gelijk weer tig pagina's bij...

begrijp dat alle technologie voornamelijk onbruikbaar zal zijn na die zonnewinden

Bij echt heftige zonnewinden is alles onbruikbaar, ook je eigen lichaam. In eerste instantie zal idd alle elektrische apparatuur er mee ophouden, maar de geladen zonnewind deeltjes vliegen ook dwars door je lichaam, radioactieve energie achterlatend. Goh, wat zal er dan gebeuren ;-)

FF terugkomend op een aantal posts geleden, toen jullie het over de "Annunaki" hadden:

- There could be such a thing as a Planet X around.

No, that's impossible. Planet X is said to have a highly elliptical orbit. But such orbits are unstable. Soon, the planet would get a circular orbit and become part of the 'normal' solar system - or it would fly off into deep space. There just is no other way.

- Sumerian mythology tells of a collision between two planets.

No, it doesn’t. In one particular Sumerian creation story, Earth is created after a violent conflict between Tiamat and Nibiru. But neither of them is a planet: they’re gods, the two of them. It was the writer Zecharia Sitchin who introduced the planets, not the Sumerians.

- The Sumerians knew of a planet they called `Nibiru'.
Wrong. `Nibiru' is just the ancient word for `ferry boat'. In some Babylonian texts, the word `nibiru' is used to describe the movement of the planet Jupiter - which was also called `Marduk'. So neither Nibiru nor Marduk refers to some weird planet. It just means: Jupiter! Nothing more, nothing less.

- The Sumerians knew very much about cosmology. That’s why you should take it serious when they say there is a Planet X around.

Wrong. Indeed, the Sumerians had the same amount of brain as we have. But they weren’t interested in astronomy at all. That came later, with the Babylonian civilization. And even then, the Babylonians believed Earth was a disk, with the Sun revolving around it! Just look at it this way: the Greek, the Chinese and the Maya knew lot more about cosmology than the Babylonians and the Sumerians– and they never mentioned a tenth planet!

- The Sumerians had a pictorial word, `shar', that means `planet', `orbit' and `3,600'. This must refer to the fact that Planet X has an orbit time of 3,600 years.

Far from it. 'Shar' means '3,600' alright. But in another language, Akkadian, there was a pictorial 'sharru' which meant 'Marduk' or 'supreme ruler' -- and nót `planet'. The mixing up of two completely different languages, once again, comes from Sitchin.

- The Babylonians frequently used the letter `X'. This means: `planet of the crossing'.

No, it doesn't. The Babylonians used X much like we do: to mark things. In specific, they used X's to mark their kettle. But the X doesn't refer to anything that has to do with planets.

- Planet X must have slammed into our world: that’s why the once-joined continents are split up and floating away from each other.

Total nonsense. The force that pushes the continents apart doesn't come from outer space – but from deep underneath the Earth’s crust. In the Atlantic, new seabed is constantly being formed, and this pushes the continents apart.

- Still, something huge did slam into our planet – modern science agrees on that.

Yes, but that particular event took place 4,5 billion years ago. In those days, a huge heavenly body cleft our planet in two, creating the Moon. But there weren’t even single-celled bacteria around at that time. Let alone Sumerians with clay tablets to write about the event.

- But the Sumerians were in contact with an alien race. They told them all about Planet X.

There is not a shred of evidence to support such hocus-pocus. Think of it this way: if the ancient Sumerians indeed were such good friends with an alien race, then why didn’t they even have the technology to prevent their culture from being run over again and again by invading neighbors? The Sumerians were pretty simple, rudimentary farmers that lived off of the land.

- But still, there's the `Berlin Seal' (also known as the `Akkadian Seal'). On it, you clearly see more planets than there are in our solar system:

But what you see isn't a map of the solar system at all. It's decoration, probably. Or a picture of Venus, as seen from our planet, and surrounded by stars. The ancient Babylonians made funny little drawings like this all the time. And they all looked different. So it's just coincidence this one resembles a solar system.
We do know for sure that it isn't a map, because the Babylonians believed the Earth was the center of the solar system. No Babylonian would have placed the Sun in the center. Besides, the `map' is full of errors. The planets are out of proportions and Saturn has no ring. And obviously, there are too many `planets'.

- Joshua tells of a `long day’ – while the West Coast Indians have stories of a `long night’. That’s a clear indication the planet stopped rotating for a while when Planet X last came by.

No, that is impossible. Planets cannot just stop rotating for a while and then start again. Physics forbids it. And hey, if you'd read enough ancient writings, you would find `evidence’ for almost anything!

- Still, around 3,600 years ago, something awful did happen. There's a lot of evidence telling us that the world was struck by disaster.

Yes, but a volcano and not Planet X was the culprit. Around 1628 BC, the Greek volcano of Thera erupted, causing darkness even in China and a sudden, sharp climate drop all over the world. That's bad enough, but eruptions like these happen all the time. What's more, Thera was still a relatively small volcano, as you can read elsewhere on this site. It is worth noting that none of the ancient texts about the Thera disaster mentions anything about unusual events in the sky.

- Many astronomers believe Planet X exists. And for good reason: there’s some mysterious object tugging at the orbits of Neptune and the outer asteroids.

Not anymore they do. Indeed, for almost 150 years, astronomers assumed there could very well be another planet out there. But by now, we know that the astronomers were wrong. They simply didn't have the orbits of the outer planets correct, because they lacked the tools. By now, we know there is nothing strange about the orbits of the outer planets. And since then, the calculations add up fine.

- There's good geological evidence for Planet X. Once in a while, Earth is struck by mass extinctions. These extinctions show a very regular pattern, suggesting the planet is struck by disaster periodically.

Not true. Indeed, in 1984, two renowned palaeologists claimed the discovery of an `extinction pattern'. Every 26 to 30 million years, there's a `wave' of extinctions. But they withdrew that theory later. When you look over a longer period of time, there's no pattern to be found at all. Besides, the palaeologists weren't thinking of Planet X -- but of a twin Sun called Nemesis.

- NASA has photographed Planet X in 1983

No, they haven’t. In 1983, the IRAS satellite spotted something unexplained that turned out to be a new type of very distant galaxy. But for lack of anything better, the press concluded that NASA had spotted a tenth planet.

- The Russians have photographed Planet X in their `Norlock’-project.

That’s a hoax. There’s no such thing as a secret project called Norlock. The hoax was set up by someone claiming to be an anonymous Russian scientist who had `finally decided to share this important information with the world.’ Yeah, sure.

-Planet X is definitely closing in. You can tell by looking at the volcanic activity. Over the last few years, this has been increasing.

Total rubbish. Even if there were a huge Planet X heading our way, it wouldn’t affect our volcanoes. The gravitational effect of Planet X would be only a tiny fraction of the gravity of Jupiter. And that, in turn, is just a tiny fraction of the gravitational pull the Sun and the Moon exert on our planet every moment of the day.
Indeed, volcanic activity slightly increased over the years 1970-2000. But that may be coincidence, or, more likely, the result of more accurate equipment[/v]

www.exitmundi.nl

Sorry, maar die hele Nibiru theorie gaat er bij mij echt niet in :no: Daar mee wil ik niet zegen dat ik niet in buitenaardleven geloof, maar we zijn m.i. zeker niet door ze geschapen of gemanipuleerd. Ook het hele verhaal dat de huidige machthebbers op aarde 'illuminatie' zijn vind ik gewoon pure crap. Hoezo? Kunnen mensen van zichzelf niet verdorven zijn, machtsgeil en hebberig? Ik dacht het wel ;-)

Ik interesseer me veel meer in de 'core bussiness' ; 2012. Komt er een pole shift? Wat zijn de gevolgen? Hoe is dat in context te brengen met Hopi's, Maya's, Atlantiërs en Egyptenaren? Overleven we dat úberhaubt wel?

Want al dat gespeculeer over telepathie, telekineses en andere fantastische dingen (niet sarcastisch bedoeld) is wel leuk, maar wat heb je eraan als de aarde 3.000.000 jaar radio actief is?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
het lijkt mij ook zeer onnaanemelijk. naar mijn idee zijn we simpelweg overgeleverd aan de wetten van de natuur. noch kunnen wij ze manipuleren of veranderen, zodanig dat risico`s voor wat het bestaan van de mens niet meer in het geding is, noch kunnen wij zien wat er op lange termijn gaat gebeuren. het is dan ook slechts kwestie van tijd totdat wij worden getroffen door een wereldwijde ramp die er voor zal zorgen dat de evolutie van het leven op aarde een enorme stap terug zal doen; net zoals dit vaker is gebeurd ten gevolge van bijvoorbeeld meteorieten inslagen. door zo`n inslag is bijvoorbeeld Afrika tot een grote woestijn gegroeid. Wij als mensen zullen nooit de macht en middelen krijgen om deze problemen op te lossen. vluchten kan niet meer....

Waarschuw beheerder
Sorry, maar die hele Nibiru theorie gaat er bij mij echt niet in

Check dit maar eens:

20-February-2005: 2013 will be the Worst Year of the Nibiru Flyby --
Physicist Jacco van der Worp

As the debate over global warming heats up to a frenzied pitch between the USA and the rest of the world, the real truth of the matter is being withheld. This is unfortunate because America is not the primary contributor to global warming - it is the current inbound flight of Nibiru. Also known as Planet X and the Destroyer, this massive object is the primary engine of warming throughout our solar system. In the coming years, its flight through the core of our solar system will generate a dizzying increase in Sumatra Superquake-class events, freakish European weather, Atlantic hurricanes and other natural catastrophes across the globe.

In this groundbreaking interview, Dutch Physicist Jacco van der Worp summarizes over 5 years of systematic multi-field research into this phenomenon by the founders of Yowusa.com. Detailed predictions for the types and frequency of natural disasters between now and the year 2013 are presented. Yet, as dark as this future may appear, there may be hope; and NASA’s Cassini spacecraft now orbiting Saturn could hold the key.

[img width=216 height=165]http://yowusa.com/images/articles2005/CTTC1Q0504/CTTC1Q0504.jpg[/img]

(klik op het plaatje)

Ook het hele verhaal dat de huidige machthebbers op aarde 'illuminatie' zijn vind ik gewoon pure crap. Hoezo? Kunnen mensen van zichzelf niet verdorven zijn, machtsgeil en hebberig? Ik dacht het wel

Tuurlijk kunnen mensen dat, hoewel ik toch maar eens zou rondkijken op the Biggest Secret (forum) ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moet ik helaas later even lezen, nu even geen tijd.

Maaruhhh, we zijn het er ondertussen allemaal over eens dat we een poleshift krijgen met bijbehorende catastrofes?

Waarschuw beheerder
Maaruhhh, we zijn het er ondertussen allemaal over eens dat we een poleshift krijgen met bijbehorende catastrofes?

:jaja:

Graag zelfs :9

1e stuk is trouwens een audio document over Nibiru`s flyby.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
respect voor ome omkara,tjezus man ik snap nooit hoe jij je altijd zo goed kan omwoorden:)
vaak denk ik ook wel eens iets,maar ik kan het nooit uitleggen.....
voel me nu net hans teeuwen,god wat is dat? das een gevoel dat kun je niet uitleggen......8)

:respect:

Waarschuw beheerder
Haha dankje, maar ik moet toch zeggen dat ik zelf de materie weer liever zo zou kunnen verwoorden als bijv Jeroen (pude) of Groovar; tis duidelijk dat ze grammaticaal gezien de materie momenteel verser in hun hoofd houden dan ik :P

En daarnaast; zij flippen niet zo krankzinnig uit als iemand hun niet gelooft, maar komen met links en volwassen antwoorden waardoor de tegenstander/de debunker kan zeggen van ah kijk, nu snap ik het; sorry dat ik het onzin vond ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gebeurtenissen in 2012

Lang geleden waren er geruchten dat de Aarde zou vergaan. Deze voorspellingen zijn ongegrond en we hoeven echt geen angst of paniek te hebben. De Aarde is een Dimensie van de Kosmos zelf. De Aarde heeft NU bekend gemaakt in haar Blauwdruk wat er werkelijk staat te gebeuren.

In deze nieuwe Blauwdruk van de Aarde staat vermeld.

In 2012 zal de Mens ZELF in zijn 4de Dimensie van bewustzijn zijn.

In 2030 zal de Aarde ZELF in de 4de Dimensie zijn.

In 2050 zal de Aarde ZELF in de 5de Dimensie zijn.

Wat staat ons dan te wachten in 2012. Er zullen dan geen 3de Dimensionale onbewuste ''denkende'' mensen meer op Aarde zijn. Zij zijn overgegaan naar de Kosmos. Als deze mensen terugkomen naar de Aarde komen ze terug met een hoger bewustzijn. Er zijn dan nog alleen 4de en 5de Dimensionale bewuste mensen hier op Aarde. De wereld zelf is nog niet veranderd, dat komt in 2030 en 2050.

Meesters en Gidsen zijn al op Aarde en zij komen al met een volledig 5de of 6de Dimensionaal Bewustzijn. Dit werkt heel positief door op de wereld en mensheid. Het is nodig dat de Lichtwerkers zo door blijven gaan. Ze zijn al 50 jaar hiermee bezig om met zo'n allen in een hoger bewustzijn te komen en ''Geestelijke Wijsheid" te verwerven. Spiritualiteit kunnen we verstandelijk beslist niet begrijpen.

Voor diegene die NU op 'n dwaalspoor zitten betekent, dat ze zijn aangekomen bij een kruising van een ander bewustzijn. Dit dwaalspoor kan behoorlijk heftig zijn omdat emoties en fragmenten onze gedachten passeren. Boor die andere bewustwording aan, gebruik dit voor nieuwe informaties die ons nog beter zou helpen te begrijpen waar het allemaal omgaat. Blijf er niet in hangen, weet dat het de bedoeling is om door te gaan, maar dan op een ander bewustzijnsniveau.

Het proces van spiritualiteit is geestelijke groei. Soms is het inderdaad de bedoeling om iets of iemand los te laten en dit hoort ook bij geestelijke groei. Liefde vrij laten doorstromen, eis niets, heb geen verwachtingen, heb geen oordelen, zich onthechten aan iets of iemand, dan pas kan liefde vrij stromen maar dan onvoorwaardelijk en oprecht.

Wat is er dan zo belangrijk om in een hoger bewustzijn te komen? Het IS de bedoeling dat we allemaal weer in balans zijn. We komen in balans door de YIN en YANG in onszelf te begrijpen. Dit is de vrouwelijke en de mannelijke kant in onszelf te verwezenlijken, te ontwikkelen, dan zijn we androgeen, dan zijn we zowel man als vrouw in 1 body en daar gaat alles om IN BALANS ZIJN.

We kunnen ook onze chakra's schoonmaken en weer in balans brengen, want al onze problemen zitten in onze Chakra's. DNA kunnen we weer activeren en ook contact maken met onze Hogere Zelf en zo komen we in een hoger bewustzijn.
Als wij dit kunnen begrijpen, zijn we op het juiste spirituele pad. Komen we niet zelf op dit pad dan worden we beslist in contact gebracht met iemand.

Hier kun je alvast zelf aan werken. Als we begrijpen dat emoties vast klonteren aan de aura en emoties zijn onbegrepen gevoelens. Onderzoek die emoties, want emoties trekken onze trillingen iedere keer omlaag. Ook is het héél belangrijk dat we in contact zijn met ons HART. Ons hart is onze motor/katalysator en als we afgesneden zijn van ons hart/katalysator dan komen we niet meer bij het weten en voelen. Dan hebben we ook geen zelfvertrouwen meer en ga zo maar door. We zijn dan niet meer in contact met onze innerlijke kracht.

Iedereen zal dan in 2012 in de 4 of 5de Dimensionale bewustzijn zijn. Dit is te verwezenlijken als we met ons hart voelen en niet verstandelijk.

Als alle Lichtwerkers nu zo door blijven gaan om anderen te helpen. Ook al zijn ze zelf al weer terug in hun 5de Dimensionale bewustzijn. Jullie waren al van de 5de Dimensie van de Kosmos, maar jullie zijn massaal naar de Aarde gekomen om te helpen. Als jullie dit nu begrijpen waarvoor jullie naar de Aarde zijn gekomen, het was een groot opgezette MISSIE maar wel door jullie zelf in werking gezet.

We hebben samen nog heel veel te doen, laten we dit doen in Liefde maar vooral ook met Respect voor elkaar. Iedereen draagt echt een steentje bij en iedereen doet dit op zijn eigen manier en zo hoort dit ook.
Waarschuw beheerder
En daarnaast; zij flippen niet zo krankzinnig uit als iemand hun niet gelooft

Hahahaha! Nou ja, je beschikt iig over een gezonde dosis zelfkennis ;-) Kan ook niet iedereen zeggen...

Maar nog ff over Planet X:

Er zijn 2 dingen die ervoor verantwoordelijk zijn dat de theorie voor mij ongeloofwaarsdig is:

De extreem ecliptische baan van de 'planeet':

Zoals in het gequote stukje van net ook naar boven komt is dat simpelweg inmogelijk. De laws of fysics zijn in het hele heelal gelijk, en die zorgen er voor dat Planet X OF eenop zijn hoogst licht ecliptische baan krijgt (zoals onze planeet) OF afgeschoten wordt into deep space.

Het gegeven dat het een Battle star zou zijn:

De ecliptische baan wordt als verklaring gezien waarom de planeet 1 keer in de 3600 jaar langs komt. Maar als het een battle star is bepaalt hij toch zijn eigen weg? Wat heb je nu aan een groot oorlogs schip als je niet zelf de koers kan bepalen? En als dat wel kan, waarom komt hij dan langs in een cyclus patroon? Dan kunnen ze toch langs komen wanneer ze zin hebben?

Waarschuw beheerder
Hey wat leuk; eindelijk een nieuw persoon die ook met lappen tekst reageerd :D

Interresant stukje tekst trouwens :)

In 2012 zal de Mens ZELF in zijn 4de Dimensie van bewustzijn zijn.

In 2030 zal de Aarde ZELF in de 4de Dimensie zijn.

In 2050 zal de Aarde ZELF in de 5de Dimensie zijn.

Hmm vreemd genoeg heb ik niet meteen zoiets van, nee 2012 is alles, daarna ist goed; ik kan me hier wel invinden.

Echter heb ik 1 ding wat ik vreemd vind.

Na 2012 komt tijd terecht op een 0 punt; dus logisch gezien zou je dan geen tijd meer kunnen aangeven; tenzij we voor het gevoel doorgaan met tijd te tellen; hoewel tijd niet langer relevant is ;) ?

Hahahaha! Nou ja, je beschikt iig over een gezonde dosis zelfkennis Kan ook niet iedereen zeggen...

:$ True :P

Zoals in het gequote stukje van net ook naar boven komt is dat simpelweg inmogelijk. De laws of fysics zijn in het hele heelal gelijk, en die zorgen er voor dat Planet X OF eenop zijn hoogst licht ecliptische baan krijgt (zoals onze planeet) OF afgeschoten wordt into deep space.

Maar die Jacco is Meester in de Laws of Fysics; lijkt me dan toch dat hij niet so`n domme fout maakt door iets onmogelijks proberen te verifieren?

Heb je die audio file van hem al beluisterd; duurt ongeveer een uur :)

De ecliptische baan wordt als verklaring gezien waarom de planeet 1 keer in de 3600 jaar langs komt. Maar als het een battle star is bepaalt hij toch zijn eigen weg? Wat heb je nu aan een groot oorlogs schip als je niet zelf de koers kan bepalen? En als dat wel kan, waarom komt hij dan langs in een cyclus patroon? Dan kunnen ze toch langs komen wanneer ze zin hebben?

Goed punt ja; hoewel ze dit misschien expres hebben gedaan zodat wij in de toekomst nu kunnen zeggen van ja, maar dat is toch onlogisch om dan een parcours te volgen terwijl je zelf je route kan bepalen :vaag: :P

Tja ey; je weet maar nooit; als ik zo vaag door kan denken; dan kan een door gevolueerde alien dat helemaal :9

hier nog een paar linkjes sacrale geomuziek:

http://members.aol.com/johnkeely/geo1.html (geomuziek, klinkt erg mooi!)
http://members.aol.com/jamesfuria/secret.html#GEOMUSIC%20HOMEPAGE (de homepage)

en de theorie er achter;
http://www.earthmatrix.com/piano/octave.htm

links met oude beschavingen/getallen in piramiden/de code van carl munck etc:
http://members.aol.com/johnkeely/scale.html

Bedankt Jeroen :)

Is echt weer veels te veel informatie man; maar zeker interresant; de vraag is alleen waar de fok ga ik die tijd weer vandaan halen om dat ook nog te lezen en te leren begrijpen :P

MAar goed; aanhouder wint; en na 2012 hebben we tijd zat :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar die Jacco is Meester in de Laws of Fysics

Mmmm, dat is idd vreemd.

Maar je kan het zelf uit testen; maak een stok (centrum van zonnestelsel, de Zon dus) met een touwtje dat net iets korter is dan die stok. Maak aan het touwtje een balletje (planetX) vast. Zet de stok op de grond met de bevestiging van het touwtje boven. Als je nu het balletje een zwiepert geeft recht vooruit zal die idd eerst een ecliptische baan volgen om de stok maar na een aantal banen zal je merken dat de baan langzaam steeds ronder word. Perfect rond zal hij idd nooit worden, maar het extreem ecliptische karakter zal al na een paar banen verdwijnen. Hoe word de planeet dan in de ruimte afgeschoten? Als het balletje maar hard genoeg wordt aangezwengeld OF als het balletje te veel massa heeft. ALS er dus al een Planet X bestaat, let wel ALS, dan zou hij of een mooie ronde baan moeten hebben en dus veel vaker waarneembaar moeten zijn, of hij zou nu miljoenen lichtjaren verder zweven in een ander zonnestelsel

Goed punt ja; hoewel ze dit misschien expres hebben gedaan zodat wij in de toekomst nu kunnen zeggen van ja, maar dat is toch onlogisch om dan een parcours te volgen terwijl je zelf je route kan bepalen

Ik snap je niet helemaal. Kun je dit iets verduidelijken?

Er zullen dan geen 3de Dimensionale onbewuste ''denkende'' mensen meer op Aarde zijn. Zij zijn overgegaan naar de Kosmos

Met andere woorden, dood? Voor de rest vind ik je stukje nogal vaag. Ik sta er wel open voor, maar kun je niet iets alledaagsere bewoordingen gebruiken?

Als ik het allemaal goed begrijp zeg je dat er nu heel veel mensen bewust gaan denken en begrip gaan opbrengen voor wat spiritualiteit inhoud, en dat de mensen die dat niet kunnen/willen in 2012 de dood zullen vinden?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als het balletje maar hard genoeg wordt aangezwengeld OF als het balletje te veel massa heeft. ALS er dus al een Planet X bestaat, let wel ALS, dan zou hij of een mooie ronde baan moeten hebben en dus veel vaker waarneembaar moeten zijn, of hij zou nu miljoenen lichtjaren verder zweven in een ander zonnestelsel

Stel nou... dat het een planeet was die idd op een of andere wazige manier die ecliptische baan is begonnen, maar na de 1e crash met Tiamat/Gaia waardoor de Aarde zou zijn opgespleten is de planeet misschien doodgegaan.

Een dode planeet behoud natuurlijk zijn route; wellicht dat de Anunnaki in de loop van de tijd die planeet hebben weten om te bouwen tot een te besturen Battle Star? :D

(dit is heel veel speculaas he :P)

Ik snap je niet helemaal. Kun je dit iets verduidelijken?

Nou kijk; jij zegt dat het vrij vaag is voor een "battle star" om een elipse te volgen terwijl je in principe gewoon zou kunnen sturen.

Misschien hebben ze dat expres gedaan zodat mensen zoals jij en ik gaan denken, ja maar dat is toch vaag :Vaag: om een Battle Star NIET te besturen; daar ga je toch niet mee een Elipse afvliegen...

Dus dan komt het ongeloofwaardig over; terwijl stiekum lekker wel waar is :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een dode planeet behoud natuurlijk zijn route;

Hoezo? Nee hoor! Dood of levend, de massa blijft gelijk. En zelfs als dat niet zo was heeft dat nog steeds geen invloed op de planeet die indruist tegen de laws of fysics.

Probeer in dat zelfde voor beeld maar een pingpong bal en daarna een tennis bal. Doen allebei hetzelfde hoor!

Of een levend insect en daarna een dooie, maakt echt geen verschil!

Dus dan komt het ongeloofwaardig over; terwijl stiekum lekker wel waar is

Tja, zo kun je natuurlijk alles beredeneren :vaag:

En dan nog, in deze theorie komt naar voren dat Niburu niet alleen belangrijk is voor ons, maar ook andersom. Waarom komen ze dan maar 1x in de 3600 jaar langs? Wel een beetje weinig als het allemaal zo belangrijk is :/

Waarschuw beheerder
Hahahah, Groovar, ga der niet zo serieus op in man :D

Dit was echt klinklare onzin hiero wat ik net zei; ik heb vandaag een beetje een astrale bui :P

Nee maar goed; ik zou toch zeggen luister die bevindingen van Jacco even; tis voor mij een lange tijd geleden dat ik die heb beluisterd en het had toendertijd een redelijke indruk op mij gemaakt.

Maar ik geef toe, met Nibiru erbij; zo wordt het wel heel druk in 2012 :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit was echt klinklare onzin hiero wat ik net zei

Dat is het wel vaker, maar meestal bedoel je het wel serieus ;-P

Maargoed, we hoeven het ook niet eens te zijn. Ik denk dat Nibiru onzin is, maar we zullen zien (y)

Waarschuw beheerder
Dat is het wel vaker

:nocheer:

maar meestal bedoel je het wel serieus

En terecht ;)

maar we zullen zien

Daarom, een rampje meer of minder kan er voor mij ook wel bij hoor :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hi,

ik wou even op een paar dingen inspringen die hier worden gemeld...
Ten eerste werd me gevraagd door `harde klappen....` wat geomuziek met 2012 te maken heeft. Da´s eenvoudig: alles...
het is namelijk zo dat de cycli van geluidsgolven binnen de geomuziek en de verhoudingen tussen lengte van die cycli binnen de sacrale muziek EXACT zijn te koppelen aan de cycli van bijvoorbeeld de mayakalenders die uitkomen op 2012 (wanneer het einde van flink wat cycli samenvallen). Dit kan ik met een zwaar technisch verhaal nog verder uitleggen maar ik ben bang dat je het dan niet meer begrijpt. Duik diep in de Code van Carl Munck en je zult het begrijpen....

Het volgende punt waarop ik even wil reageren is dit:

Ik ben blij dat er meer mensen die serieus op dit onderwerp ingaan, zoals bijvoorbeeld Groovar. Top!!!
Of het technisch mogelijk zou zijn dat er een Planeet X bestaat binnen de wetten die in ons stelsel gelden wat met flink wat argumenten door Groovar wordt verworpen. Deze argumenten zijn voor het belangrijkste deel naar mijn bescheiden mening echt dikke bull-shit (niets persoonlijks natuurlijk..... juist niet!).
Ik zal uitleggen waarom ik deze mening heb, MAAR hiermee probeer ik niet te zeggen dat ik 100% geloof in het verhaal dat onder andere Sitchin ons vertelt; het is in de kern naar mijn idee wel erg juist, zoals het klonen van de mens door de goden/aliens; iets wat binnen de genetica erg logisch is: beinvloeding van buiten af in het evolutieproces, etcetera.
Maar hier wil ik verder even niet op ingaan. Specikiek pakken we Nibiru er even bij. Groovars argumenten, van exit-mundi hebben het er over dat de Sumeriers niet veel wisten van astronomie. Dat klopt natuurlijk voor geen meter. Ze kenden zelfs pluto, een planeet die wij pas in de 20e eeuw met dank aan telescopen konden zien. Ze kenden niet alleen pluto (en de andere planeten), maar wisten zijn omlooptijd rond de zon, diameter en massa.... En dan heb ik het niet over het tekeningetje waar de planeten op onjuiste schaal ons zonnestelsel zouden vertegenwoordigen. Ze hadden deze kennis van hun goden (net als bijvoorbeeld de Maya's overigens), met wie ze tijdenlang samenleefden, aldus de kleitabletten. In dit argument staat dat ze saturnus niet met ringen tekenden maar de Sumeriers wisten juist diverse ringen te onderscheiden....

Die planeet X raast volgens Sitchin in 3600 jaar rond de zon. Dat argument klopt, maar sommigen beweren 2160 jaar (gecorrigeerd naar 2148 door vertraging van de precessiecyclus), omdat Sumeriers met een sexagesimaal getallen systeem werkten is hier onenigheid over. Zelf denk ik dat 3600 symbolisch is aangezien de Sumeriers ons het 360 graden in een cirkel systeem hebben nagelaten (oorspronkelijk draaide de aarde in 360 dagen rond de zon in een bijna perfecte cirkel. In de loop der tijd zijn we steeds 'eliptischer' met de aarde gaan draaien en is het jaar met 5 dagen toegenomen: 365 dagen per jaar)

Dat Nibiru een 'veerboot', een ander van de argumenten, en niet 'planeet' betekent in het oude Sumerie zou kunnen. Het is een kwestie van interpretatie in dit geval. Onze aarde is ons voertuig/vliegtuig/veerboot die ons rond de zon transporteert. Nibiru die van de goden... ik zie geen probleem in dit geval. Ik zeg niet DAT het zo is, maar het is maar in die tijden bestonden er waarschijnlijk geen veerboten naar mijn idee, dus dat ze DAT met NIbiru bedoelde lkijkt me uiterst sterk. Ze bedoelden waarschijnlijk: "het vaartuig dat de goden rond de zon vervoerd" (of ze het nou zelf besturen of niet laat ik in het midden). Lijkt me duidelijk....

Verder wordt er in de argumenten gezegd dat er geen vreemde gravitatiepatronen zijn rondom neptunus en pluto en dat afwijkingen al lang verklaard zijn. Nou, dan ben ik erg benieuwd naar die gegevens, want toen Sedna kort geleden werd ontdekt, een paar jaar terug, waren de officiele berichten nog dat Sedna niet alleen verantwoordelijk gehouden kon worden voor de vreemde afwijkingen in de banen van de buitenste planeten en dat een andere planeet daarvoor verantwoordelijk werd geacht die nog niet gevonden was maar flink groot moest zijn. Bovendien zijn er de laatste jaren bijzonder veel vreemde dingen aan de gang op andere planeten, maar dat il ik niet perse direct aan een planeetx linken maar toch: planeten zijn soms zelfs 250% helderder/meer verlicht geworden (!!!), enkele planeten in ons stelsel hebben in de laatste paar jaar een poolshift ondergaan. Maar dat kan uiteraard een andere oorzaak hebben dan een aanstormende planeet van een paar keer groter dan de aarde. Bijvoorbeeld zonneactiviteit....

Tenslotten wat betreft dit argumenten lijstje wil ik ingaan op het belangrijkste argument waarom Groovar het flauwekul vindt, dat Planeet X. Namelijk dat planeten niet lang zo'n wijde enorm eliptische baan kunnen behouden en al na een paar rondjes rond de zon afgeschoten zou zijn of mooi in een cirkel moeten draaien. Dit vind je het belangrijkste punt en je geeft een voorbeeld met een stok en een touwtje... Ten eerste vraag ik me af of je die proef in een vacuuum omgeving hebt getest, maar dat maakt niet eens uit. Dit argument is namelijk 100 % NIET WAAR!!! Dat kan je zelf checken door het programma 'celestia' te downloaden en dan eens mee te draaien met planeten, kometen, manen in ons zonnestelsel.
Dat heb ik dus net gedaan (erg leuk programma trouwens, echt de moeite waard!) om met wat ECHTE gegevens te komen en de nonsense van dit argument blijkt direct. Neem bijvoorbeeld komeet Halley. Ik heb zijn baan rond de zon een paar keer gevolgd (zittende op halley) en hij komt maximaal 35 Astronomische eenheden 🇦🇪= 35 x afstand aarde zon, bij de zon vandaan en op zijn dichstbijzijnde punt is hij nog geen 0,5 AE van de zon verwijderd. Das dus meer dan 70 keer zo dichtbij als zijn verste punt... als dat geen vreemde elips is? O ja, Halley draait nog steeds rond de zon, nog steeds niet in een cirkel en wordt niet gelanceerd naar een ander stelsel door zijn vreemde baan....

Ik heb zo nog een paar voorbeelden opgezocht: de komeet Ikea Zhang, heeft als Max afstan tot de zon: 102 AE en als minimum: 0,5 AE. Nog extremer dan Halley dus.
Ik heb voor dit voorbeeld, omdat je het een belangrijk argument vindt en dus waarschijnlijk graag veel voorbeelden hebt, nog een nagetrokken:
De planeet Sedna: max= 1000 AE en Min = 76 AE (het geldt dus niet alleen voor kometen..)

Nou heb ik dit ook even gedaan voor komeet Toutatis: max= 4,1 AE, min = 0,9 AE.

En de maan Phoebe ten opzichte van Saturnus: Max = 0,1 AE (dus naar Saturnus) en min = 0,072 AE

Zo kan ik wel even doorgaan. ALLEMAAL enorm eliptische banen, echt extreem zo hier en daar. Dus: ALS nibiru bestaat zou die ook zo'n baan kunnen volgen. Geen punt lijkt me. Afgevuurd worden naar een ander zonnestelsel is onmogelijk, dan moet ie namelijk de zwaartekracht van de zon overwinnen. Hij zou dan een eind kunnen komen maar wordt op een gegeven moment gewoon weer teruggehaald door de zon, door gebrek aan andere sterren in de buurt... (de dichstbijzijnde is immers al enkele lichtjaren verderop...)

Nou, ik ben benieuwd naar je reactie, Groovar! Maar wat ik me nog afvraag = dat je zegt dat je je met de kern van 2012 bezig houdt en niet met omringende zaken (als bewustzijnsveranderingen door de kosmische samenstand, Nibiru etc). Tot die kern behoort dan volgens jou de 'pool-shift'. Nou is de voorspelbaarheid van een poolshift uiterst omstreden binnen de wetenschappelijke wereld en zodoende snap ik niet helemaal hoe je dat dan als kernpunt kan nemen...?? Ik bedoel: da's dan toch ook speculatie?
Niet dat ik niet in een poolshift geloof, maar ik vraag me af waarom die poolshift voor jou een feit is en de rest bijzaak? Terwijl volgens mij de ECHTE kern alleen de Mayakalenders en de theorie van McKenna kan zijn (maybe Carl Munck). De rest blijft toch enigszins speculaas omdat het moeilijk meetbaar is.

Groeten van Jeroen (ik typ nog steeds onder m'n broertjes naam Pude en denk nu echt dat ik maar eens een eigen naam ga openen....)
en excuus voor de taalfouten en stijl die af en toe niet lekker loopt maar ik heb de tekst er in 1 keer ingeramt en heb nu geen zin meer het hele verhaal nogmaals te gaan perfectioneren enzo. De boodschap is duidelijk.
Voel je overigens ook niet aangevallen, da's niet de bedoeling: het is gewoon leuk om over deze zaken te discussieren met goede argumenten en ideeen!
Waarschuw beheerder
Toch grappig dat jij je vooral concentreerd op wat er NA 2012 gebeurd, en ik meer wat er er VOOR gaat gebeuren.

Nogmaals, allemaal leuk en lief en aardig al die extra powers, maar wat heb ik er aan als ik dood ben. Ik ben niet arrogant genoeg om te beweren dat ik bij de 10 of mischien wel 5% van de overlevende ga behoren als het echt zo ver komt.

M.I. is het niet zo van Tralalalaaaa! Ho, 20 dec. 2012, morgen gaat het gebeuren. Spannûûûnd!!

Ik zie nu al een hoop veranderingen. Bijv. de tijd theorie van Mc Kenna merk ik echt hevig. Veel mensen zullen het wel als Bullshit betitelen (lekker boeiend) maar ik merk echt dat de tijd steeds sneller en sneller gaat. Vroeger kon een KUT dag echt fucking lang duren. Tegenwoordig vliegt zelfs de saaiste dag voorbij alsof het een uur is. Daarnaast zie je ook de veranderingen in de wereld elkaar steeds sneller opvolgen. Technologie gaat steeds sneller, net zo lang tot we het door Mc Kenna voorspelde punt tegenkomen dat er in 1 dag net zo veel gebeurd als in de voorgaande miljoenen jaren.

Is toch leuk? zou je zeggen. Gebeurd er nog eens wat. Maar als al die voorspellingen idd echt waar zijn, staat een nog een butload of crap te wachten voor het 21-12-2012 is. De maya's hebben het ook over een periode van ellende voor de'verlossing komt' (hmm, moet voor de bijbel kenners onder ons ook bekend voorkomen ;-) ) Oorlog bijvoorbeeld. Het lijkt ver weg, maar wat gaat er gebeuren als Peakoil werkelijkheid word. En nogmaals, het lijkt ver weg, maar als je goed om je heen kijkt kan het zomaar zo ver zijn. Peakoil is voorspeld voor 2006-2008. Dan hebben we dus nog minimaal 4 jaar wereldwijde oorlog te gaan voor we 'verlost' worden.

Ik vind het ook eigenlijk vreemd dat jij het daar nooit over hebt. Je hebt het nooit over ellende, alleen over hoe mooi het gaat worden.

Wat ik hiermee wil zeggen: het lijkt allemaal leuk, het leven na 2012, maar hoe groot is de kans dat je het gaat meemaken? Hebben we wel tijd voor al dat gezemel over telepathie en dergelijke? Wordt het niet eens tijd om serieus na te denken hoe je de grootste overlevingskans creeert voor jezelf? Is het niet verstandig om ruim (lees jaren) van tevoren actie te ondernemen?

Dan wordt het dilemma namelijk ineens een stuk groter. Fantaseren over hoe het leven na 2012 kan zijn is leuk, zorgeloos. Maar hoe vrolijk ben je als je 's ochtends opstaat met in je achterhoofd dat je fucking luxe leventje misschien wel ten einde loopt. Kan jij leven met het idee dat je binnekort msschien wel afscheid moet nemen van alles wat je dierbaar is?

En bij het speculeren over je mogelijk nieuw te gebruiken gaves horen geen acties. Je kan rustig gaan zitten afwachten tot het zo ver is. Maar een paar posts geleden zij je nog dat je er van overtuigd was dat er rampen gaan volgen. Durf je dan ook lekker in je luie stoel te blijven zitten?

Ik niet. Maar actie ondernemen is ook een groot risico. Stel je laat alles achter, en er gebeurd nix in 2012. Heb je mooi je hele fucking leven verkloot aan iets dat nooit echt bewezen is. Maarja, ga je niet en is 2012 wel werkelijkheid in de manier hoe ik hem nu zie, ben je gewoon fucking DOOD!

AAARRRGGHHH!!!!! :vaag: af en toe wou ik dat het leven gewoon lekker simpel was.
Waarschuw beheerder
O ja, en for all you non believers (hoor jij in dit geval ook bij Omkara ;-) )

LEES DIE LINK!!!

Dat veranderd je kijk op de periode voor 2012 wel denk ik zo (y)

Waarschuw beheerder
aha, leuk dat je McKenna noemt, Groovar.

Het is zelfs nog extremer: de laatste milliseconde gebeurt er meer qua 'novelty' dan ALLE tijd die daarvoor bestond bij elkaar (miljarden jaren)..

J

Waarschuw beheerder
yep, je link is bekend, Groovar.

Zelf geloof ik dat ALLE ellende VOOR 2012 al afgerond is: poolshift, derde wereld oorlog en de rest van het verhaal. VOOR 2012 wordt een ramp. Na 2012 het tegenovergestelde. En al ga je dood VOOR 2012... dood is slechts een fase in het leven, nietwaar, je reincarneert toch weer; of niet....

j
Waarschuw beheerder
je reincarneert toch weer; of niet

Hmmm, dat weet ik eerlijk gezegd niet.

Maaruhh, jij gaat er dus ook vanuit dat binnekort de pleuris uitbreekt. Want al die ellende die je noemt is niet in een zucht en een scheet voorbij. Dat zou dus nu op onze deur moeten kloppen.

Wat doe jij daar dan mee?

Waarschuw beheerder
Maar Groovar heeft wel een punt; ik bedoel; ik geloof toch ook wel echt dat de komende jaren er niet beter op gaan worden; ik bedoel een grootschalige oorlog; de Apocalypse; whatever is niet geheel een onlogische kijk op de wat er ons te wachten zou kunnen staan in de toekomst.

Ik ben niet zo heel erg thuis in de politiek; ik weet vrijwel niet van wat er speeld op gebied van oorlog; ik weet alleen dat het een zooitje is en ik voor mij is dit een aflopende zaak.

Wat te doen; ik zou gewoon mijzelf op alles voorbereiden wat maar mogelijk is; volg je gevoel; ik ben zeker niet bang voor de dood; hooguit benieuwd naar de manier waarop ik zou kunnen sterven; maar daar focus ik me niet op; ik creeer mijn eigen realiteit; dat heeft nix met 2012 te maken; dat hebben we altijd al gedaan ;)

En zoals Jeroen zegt; we reincarneren toch wel weer :)

Trouwens Jeroen; wat weet jij krankzinnig veel man (Y):D

Waarschuw beheerder
Hi,

wat ik ermee doe dat de pleuris uitbreekt? Inenten hehehe???
Die pleuris is al uitgebroken... kijk naar de 9/11 doofpot en Al-Qaida wat eigenlijk de CIA is enzo. Zie:
http://www.thedossier.ukonline.co.uk/video.htm
Aanval op Iran is in de maak....

Er gaan elke dag al 10duizenden mensen dood aan honger en dorst doordat geld en kapitaal slecht is verdeeld.
Dus ja, wat moet je ermee....

Nou, je kan er verder niet veel aan doen behalve mensen inlichten denk ik.
Bedenk dat 90% van de wereldbevolking in grote steden aan de kust woont. Met een pool-shift zijn die allemaal de lul aangezien we dan flinke vloedgolven kunnen verwachten. Ikzelf zal dus ver bij de kust vandaan proberen te zijn als de tijd daar is. Maar wanneer dat is is de grote vraag he.... Nu zit ik op slechts 10km van de kust en ben ik ook de lul als het nu gebeurt.

Ik probeer enkel 2012 te halen; te overleven tot die tijd omdat ik 'de laatste dag' wil meemaken. Ik geloof niet in 2013 omdat tijd ophoudt zoals we het kennen en ja, hoe kun je daar nou op inspringen? Niet......

j

Waarschuw beheerder
tja, Omkara, dit onderwerp is precies waar ik al mijn tijd en passie in stop; mijn specialiteit binnen de grenswetenschappen, dus dan mag je er ook wel iets van weten, toch? Overigens heeft dat vele jaren dag en nacht onderzoek/surfen/lezen en filosoferen gekost en is het niet zo dat ik het altijd al allemaal wist.

ik raad je aan die docu's in de link te bekijken en dan vooral die van Alex Jones van www.infowars.com; dan weet je alles van politiek wat je in deze tijden van grote veranderimng moet weten.

Jeroen
Waarschuw beheerder
Wat te doen; ik zou gewoon mijzelf op alles voorbereiden wat maar mogelijk is; volg je gevoel

Lekker vaag weer vriend! (y) Volg je gevoel, ja, daar heb ik wat aan! ;-P Ik praat nu even niet over gevoel, maar over acties!

Die pleuris is al uitgebroken... kijk naar de 9/11 doofpot en Al-Qaida wat eigenlijk de CIA is enzo

True, maar dat is voor mij allemaal nog een beetje de ver van mijn bed show. Je zegt dat je wil zorgen dat je ver uit de kust bent. Maar wie zegt dat je daar in juni 2012 nog de gelegenheid voor hebt? Want wat gebeurd er als Nederland in oorlog verwikkeld raakt. Wat gebeurd er als de prijs van een vat olie 200 dollar word? Dan heb jij geen geld meer om ff 1000'en kilometers te reizen.

Ik denk dus dat de komende, laten we zeggen, 2 jaar cruciaal voor je overlevingskansen. Ik denk dat als het allemaal gaat gebeuren, dat ook in Nederland niet lang meer op zich zal laten wachten. En als het eenmaal zover is kan je geen kant meer op. Dus nu moeten er drastische beslissingen worden genomen. Acties!

Maar dan kom ik weer bij mijn dilemma. Geloof ik genoeg om mijn wereldje (die mij overigens opperbest bevalt) achter te laten en mijn heil elders te zoeken.

Geloven jullie genoeg?

Waarschuw beheerder
Beste Groovar,

Geloven... klote woord is dat maar ik snap wat je bedoelt, maar toch: geloven betekent: "ìk weet het niet zeker maar ik denk dat het zo is". Zelf gebruik ik liever `weten`

Zelf ga ik dus ook niet wachten tot het te laat is, hoop ik.
Vrienden van me hebben plannen een bunker te kopen in Frankrijk, overblijfselen van WOI. Een goede vriend van me heeft al allerlei survivalmateriaal gekocht (waterzuivering, munitie en geweren, zaklampen en radios op 'beweging' ipv batterijen. Dat soort dingen.

Nederland zal zeker ook in de orlog meegetrokken worden, we zitten immers nu ook in Irak...
Zelf heb ik dus bewust GEEN rijbewijs omdat ik niet wil meedoen met de massa-vervuiling en war for oil.
Ga fietsen! Koop een moutainbike en zie hoe ver je komt. Als je eenmaal in duisland bent kun je ver genoeg komen van de kust af! Verder wil ik 2012 niet overleven en een nieuwe beschaving opzetten enzo (zoals Patrick Geryl van de Orion Profetie, die dat in Zuid-Afrika wil gaan doen en daar al spoedig heen gaat). Nee, ik geloof namelijk, zoals ik al schreef, niet in 2013 en verder. Al zou de tijd doorlopen dan heb ik geen zin in radioactieve nakomelingen....

Dus we zitten hier in een klote land wat pool-shifts betreft, dat zeker. Zodoende probeer ik ook zoveel mogelijk de zonneactiviteit bij te houden en ALS Nibiru langs zou komen hebben we zeker wel een maand de tijd om te vertrekken. Ga niet pas in december 2012 weg, dan gaat iedereen al en mensen worden een nog grotere vijand dan de natuur.
Tip: specialiseer jezelf in survival-technieken. Die vriend

van me weet daar vanalles van en ik denk dat ik me bij hem en zijn groep aansluit en mee ga. Er is ook een site van: de "omwenteling overlevings groep", maar ik ben het i-adres ff kwijt... krijg je nog van me. (hij is nu zelfs op vakantie o.a. om in Tsjechie en Polen de omstandigheden om een pool-shift te overleven te inventariseren... en voor de lol van de vakantie natuurlijk).

Zelf blijf ik dus wel zo lang mogelijk hier en hoop ik maar dat ik niet te laat vertrek.... De tijd zal ons leren of de goede beslissingen door ons gemaakt worden. Toch geloof ik Omkara ook wel: volg je gevoel! Is niet vaag...! Als je tijd is gekomen te sterven ga je toch en als je 2012 MOET meemaken van het lot gebeurt dat ook.
Nu ik dit type bedenk ik me hoe klote McKenna het zou vinden dat ie nu dood is en zijn eigen theorie niet tot het einde kan meemaken....

jeroen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lekker vaag weer vriend! Volg je gevoel, ja, daar heb ik wat aan! Ik praat nu even niet over gevoel, maar over acties!

Het is inprincipe minder vaag dan je denkt :P

Jouw gevoel zegt je ergens dat je maatregelen moet treffen; dat moet idd gebeuren; die tips die Jeroen geeft zijn een goed begin; zelf heb ik ook eens dat soort sites zitten doorneuzen, maar dat was nog in de periode dat ik zoiets had van tjaaa zullen we dat nou echt nodig hebben?

Ik probeer enkel 2012 te halen; te overleven tot die tijd omdat ik 'de laatste dag' wil meemaken. Ik geloof niet in 2013 omdat tijd ophoudt zoals we het kennen en ja, hoe kun je daar nou op inspringen? Niet......

Enig idee of we na 2013 de mogelijkheid hebben om te sterven? Of kunnen we na 2013 gewoon niet ouder worden...

tja, Omkara, dit onderwerp is precies waar ik al mijn tijd en passie in stop; mijn specialiteit binnen de grenswetenschappen, dus dan mag je er ook wel iets van weten, toch? Overigens heeft dat vele jaren dag en nacht onderzoek/surfen/lezen en filosoferen gekost en is het niet zo dat ik het altijd al allemaal wist.

Mjah ik vind het soms wat gaar dat ik niet echt vol mee kan discussieren op bepaalde gebieden zoals Sacrale Geometrie; of politieke bijkomende feitjes mbt 2012 en zaken zoals het milieu of over de dreigende olie ramp; al die tijd gaat voornamelijk in de muziek zitten :$

Maar ik doe me best ;)

ik raad je aan die docu's in de link te bekijken en dan vooral die van Alex Jones van www.infowars.com; dan weet je alles van politiek wat je in deze tijden van grote veranderimng moet weten.

Denk dat ik dat ook maar eens ga doen; ik ben sowieso morgen avond van de partij; althans dat is wel het plan :)

Ik denk dus dat de komende, laten we zeggen, 2 jaar cruciaal voor je overlevingskansen. Ik denk dat als het allemaal gaat gebeuren, dat ook in Nederland niet lang meer op zich zal laten wachten. En als het eenmaal zover is kan je geen kant meer op. Dus nu moeten er drastische beslissingen worden genomen. Acties!

Dat is dus wat ik bedoel; volg je gevoel; alleen dan rest de vraag die je eerder stelde:

Geloven jullie genoeg?

Geloof jij je eigen gevoel genoeg; want dat is de main question; point is; als we gaan lopen wachten todat IEDEREEN het doorheeft kan je er donderop tegen zeggen dat je de sjaak bent; dat zie je in al die rampen films; vluchten met een hele kudde is je death warrant onder tekenen in veel gevallen :nee:

Zelf ga ik dus ook niet wachten tot het te laat is, hoop ik.
Vrienden van me hebben plannen een bunker te kopen in Frankrijk, overblijfselen van WOI. Een goede vriend van me heeft al allerlei survivalmateriaal gekocht (waterzuivering, munitie en geweren, zaklampen en radios op 'beweging' ipv batterijen. Dat soort dingen.

Ja dat is idd het betere werk; maar goed; hoeveel mensen kunnen geld verzamlen voor de aanschaf van een bunker :Vaag:

Ik ben vet blut en de economie sucks en de armen worden armer; tegen de tijd dat ik of vrienden geld voor een bunker zouden hebben lijkt me dat het allang 2050 is en dat kan helemaal niet :9 (flauw grapje ja)

Zelf gebruik ik liever `weten`

Er is geen grijntje twijfel meer mogelijk voor jou?

Tja als ik nuchter nadenk en kijk hoe de zaken gaan en hoe ik alles interperteer ben ik eigenlijk ook wel gek als ik zou twijfelen. Me gevoel zegt me dat deze shit net zo reeel is als het zien van mijzelf in de spiegel.

Alleen dan zou de angst kunnen zeggen; maar wat de fok moet ik doen; hoe weet ik zo zeker dat ik het overleef; zelfs na al die voorbereiding; waarom ga ik niet gewoon lekker dood met al mijn vrienden in plaats van nog meer mogelijke ergernis mee maken...

Tja misschien is dat de test ofzo?

Ik blijf het altijd als spel zien; ongeacht hoe gefreaked onze kansen zijn; tis wat je ervan maakt; kin omhoog en op je lot afstormen ;)

Als je eenmaal in duisland bent kun je ver genoeg komen van de kust af! Verder wil ik 2012 niet overleven en een nieuwe beschaving opzetten enzo (zoals Patrick Geryl van de Orion Profetie, die dat in Zuid-Afrika wil gaan doen en daar al spoedig heen gaat). Nee, ik geloof namelijk, zoals ik al schreef, niet in 2013 en verder. Al zou de tijd doorlopen dan heb ik geen zin in radioactieve nakomelingen....

Maar dat radioactieve gedeelte vind ik eigenlijk niet echt een vet onderdeel van het goddelijke plan om eerlijk te zijn; een mutant worden is leuk, maar ik vind mijzelf redelijk lekker :P Ik wil er niet ranziger uit komen te zien of nog ongezonder worden of is dat een small price 2 pay.

Ik heb al vaker gehoord dat na het ascendaties process we Androgyn zouden worden; best hip; maar hoe komen ze erbij?

Tis wel logisch; dat zou de ultieme balans betekenen; maar wat; valt na 2013 mijn piemel eraf ofzo? :D

*plop*

*kijkt op de grond*

OMG!!! :P

Ga niet pas in december 2012 weg, dan gaat iedereen al en mensen worden een nog grotere vijand dan de natuur.
Tip: specialiseer jezelf in survival-technieken.

Ik zou zeggen we hebben idd misschien nog ruim 2 a 3 jaar; tenminste dat vind mijn gevoel momenteel; en dan gaat de shit loos; dus die survival technieken lijkt me een heel erg goed plan en absoluut ga ik nog een aantal ayahuasca sessies doen, want ik wil mijn pad weten en ik geloof absoluut dat ayahuasca daar wel eens heel goed wat duidelijkheid in kan geven :jaja:

Nu ik dit type bedenk ik me hoe klote McKenna het zou vinden dat ie nu dood is en zijn eigen theorie niet tot het einde kan meemaken....

Wat ik me wel dan afvraag met deze kennis; stel we komen te overlijden voor 2012; kan je toch nog ff snel reincarneren op aarde zodat je alsnog de ascendatie meemaakt... :woeptidoe:
laatste aanpassing