Partyflock maakt gebruik cookies en diensten van derden en deelt gegevens over jouw gebruik van Partyflock met derden.
Zonder deze cookies en diensten kunnen wij geen koppeling met Facebook aanbieden, geen Youtube video's en geen Soundcloud spelers tonen. Zonder deze technologieën wordt de mogelijkheid om de site rendabel te houden aanzienlijk beperkt omdat we voor inkomsten volledig afhankelijk zijn van reclames waarvan een groot deel cookies vereisen om gerichte (en daarmee toepasselijke) reclames te kunnen tonen.
Door na deze melding gebruik te blijven maken van Partyflock, ga je impliciet akkoord met het gebruik van deze cookies en diensten. Zie ook onze privacy statement.✓ Akkoord
GVD Geen kaartje voor Hardbass..
Moes vip hebben en das uitverkocht...?
zeide ze hier..
En Me friends hebbe al vip kaartje kneusjes !
Dus tsja
Mja
M@Rit..?ook HB..?
Ofcourse,
Thuiswedstrijd he!
Hee joh nesty kneusjes??! biaatch
mja wel slecht feesje dat de vipkaarte zijn uitverkocht dan
* Geen offtopic gepost meer. Een grapje tussendoor kan, maar houd je bij het onderwerp. Alle andere verhalen kunnen via pb of een ander topic aan elkaar verteld worden.
Geen offtopic gepost meer. Een grapje tussendoor kan, maar houd je bij het onderwerp. Alle andere verhalen kunnen via pb of een ander topic aan elkaar verteld worden.
volgens mij ben je de enige die zich hier druk om maakt
Idd... Als er nou 1 topic in dat forum openblijft, worden er ook geen zinloze topics geopend Nu mot ik steeds naar "chat" gaan om te kijken of er gereageerd is, terwijl ik alleen maar in "voetbal" zit
niet liegen, jy zit alleen maar in liefde, relaties & sex
maar 'on-topic' : het gaat natuurlyk nergens over , zoiets deed ik ook toen ik 11 was niet als je de 20 gepasseerd bent