Partyflock

Forumonderwerp · 712031

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik wel!!

Artiest {SHOWLIST artist 23786, 34807, 41530}
Waarschuw beheerder
ja hoor jij wel, ik niet en het is ook niet zo logisch dat dat niet zo is...
Waarschuw beheerder
donateur
halve zool! :/

Waarschuw beheerder
donateur
Je denkt dat je beter kan rijden bedoel je :frusty:
Waarschuw beheerder
:no:

Dat denk je op dat moment jah!
Zelf dat niet :/
Waarschuw beheerder
donateur
:/

Dat d8 een bekende van mij ook maar hij heeft het overleefd.

Alleen de andere 3 inzittende niet :no:

Beetje jammer dit

Waarschuw beheerder
Als je alcohol ook onder drugs rangschikt dan is het antwoord nee...

En met 'drugs' op probeer ik t zowieso niet..
Waarschuw beheerder
Ach ja ,je kan rijden of niet!Met of zonder drugs!!
Anders moet je niet in de auto stappen ,krijg je ook geen ongelukken!

Waarschuw beheerder
donateur
Dat denk je maar!
Je voelt je alleen maar zelfverzekerder door die troep...

Waarschuw beheerder
Ik hoop van harte dat je je lekker kapotrijdt.

Inge

Waarschuw beheerder
Het kan helpen tegen in slaap vallen achter het stuur :P maakt scherper/alerter :yes:
Waarschuw beheerder
Dat je het al probeert zegt genoeg over jezelf..

Deze opmerking bevestigd dat nogmaals.
Waarschuw beheerder
donateur
kansloos

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er is ooit een onderzoek geweest of mensen die blowen onder invloed daarvan beter kunnen rijden de ja of de nee

en het bleek dat mensen die onder invloed waren
beter op de weg letten en dat kwam doordat ze zelf weten dat ze onder invloed zijn
en het reactie vermogen was bij niet dagelijkse blowers minder en bij mensen die elke dag een behoorlijke hoeveelheid blowen het zelfde als bij normale mensen

Bron -> Vraag en antwoord bij www.drugsinfoteam.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind het wel heel stoer dat jij dat kan hoor :respect: Vandana

Waarschuw beheerder
Achja,soms moet er wat mis gaan om er8er te komen dat t niet verstandig is

Als je er dan maar geen andere levens mee kapot maakt;)

Waarschuw beheerder
donateur
Zo dus jij bent zo'n zielig persoon die bewust levens van anderen ernstig in gevaar brengt door onder invloed te gaan rijden omdat je denkt dat je dan beter rijdt ?!!?!?
Damn waar heb jij in godsnaam je rijbewijs gehaald dan !?

Waarschuw beheerder
Ik denk dat ze niet alleen wiet bedoelt. :)

Inge

Waarschuw beheerder
Wat een lelijke auto heb je trouwens.

OK d'r auto is lelijk, maar onze ingedeukte alto is nou ook niet dat je zegt van "goh wat een coole bak" :-D

Chris
Waarschuw beheerder
donateur
Vandana 4 oktober 2004 17:01
Anders moet je niet in de auto stappen ,krijg je ook geen ongelukken!

Ik hoop maar voor anderen dat jij nooit een auto frontaal zal raken.. Een boom daarentegen als jij alleen zit zou ik niet zo erg vinden! Je hoeft niet dood hoor, maar wil je daarna dan weleens weer horen over dit onderwerp :)
Waarschuw beheerder
donateur
Idd als je met je vage hoofd achter het stuur stapt zorg dan dat je alleen jezelf dood rijd en niet andere meeneemt! :[

Waarschuw beheerder
donateur
OK d'r auto is lelijk, maar onze ingedeukte alto is nou ook niet dat je zegt van "goh wat een coole bak"

Mijn oude ingedeukte fiat is wel een coole bak :P O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wat een achterlijke vraag :s

Waarschuw beheerder
Chris, ssssssssssstttt! :@ :P

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
:x rofl :D

Waarschuw beheerder
donateur
hoe weet je nou of je beter rijdt? :s
heb je met drugs op minder ongelukken gehad, dan zonder drugs?

:vaag: niet goed snik!
Waarschuw beheerder
Topicstartster is er volgens mij snel vandoor gegaan? :s
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Topicstartster is er volgens mij snel vandoor gegaan?

met speed op achter het stuur ?

Chris

Waarschuw beheerder
ik citeer van theo maassen:ik kan rustig 40 50 potten bier op da introduceert mij heulemaal niks.En dan stap ik zo in de auto. en witte wa mij dan opvalt, da ik veul ontspannener rij.Ik stap nooit meer in de auto zonder dat ik gezopen heb is levensgevaarlijk man!!! (Y)

niet doen dus he!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Waar heeft dat kind in vredesnaam klem gezeten? Zuurstoftekort zeker...Mijn god, de onnozelheid straalt er vanaf! :vaag:
Waarschuw beheerder
geen probleem hoor je moet zorgen dat je hem tussen de lijnen houdt gewoon gas op de plank. acab

Waarschuw beheerder
Ik denk dat ze bedoeld dat ze t IQ van een auto heeft........
Waarschuw beheerder
donateur
Dan bedoel je wel een autowrak neem ik aan?
Waarschuw beheerder
In ieder geval niet dat van een Smart :9
Waarschuw beheerder
Hier ben ik!!

Zozo,topic trekt wel aan!Super!

Chrisje jij kansloos op de weg....had ik wel gedacht!:s
Waarschuw beheerder
Inge voor jou!Pas op met wat je een ander slecht wenst,keert meestal namelijk terug!!!

Dus pas maar op ...en en denk goed na voor je weer in een auto stapt:jaja:

P.S. Heb nog een wagen misschien vind je die wel mooi!Show je nog wel ff of gaan naar mijn Profiel!!
Waarschuw beheerder
donateur
Kind, laat je helpen

ram een boom (y)
Waarschuw beheerder
Gebruik drugs met mate.....
En niet rijden als je je rijbewijs in 3 of 4 keer heb
gehaald en ook niet tegen drugs kan gaan rijden!

Veroorzaak je ongelukken!
Heb het niet over alcohol maar DRUGS!!(Hasj Coke en Pillen, owja en speed mag ook wel)

Topic niet geopend voor zielige verhalen!
Dus A.U.B. Geen trieste gevallen hier bekent maken!Maak je maar een ander topic open...en ga je daar maar zielig doen!

Stel hier een vraag en geef antwoord als het relevant is en niet hier komen met je mooie koppie en denken dat je stoer kan lopen doen!
Beetje jammer!:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Dus A.U.B. Geen trieste gevallen hier bekent maken!

Ik denk dat jij het zieligste verhaal op zichzelf al bent :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hey jij ook de hele dag online he...damnzzz girl wou dat ik de tijd ervoor had!

Niks beter te doen dan dom reageren?

Waarschuw beheerder
Ik vat dit maar als een retorische vraag op.
Waarschuw beheerder
donateur
De hele dag online? :/

Heb gewoon gewerkt, schat :vaag:

Niets beters te doen dan dom reageren?

heb jij niets beters te doen dan jezelf belachelijk te maken met deze zielige stelling :/
Waarschuw beheerder
Raasjelle voor jou!!

Is niet stoer ....
Het is gewoon zo dat als het feestje afgelopen is je verstand op helder moet zetten en een lekkere Redbull jawel REDBULL en een dikke joint draait je gewoon weer de weg op kan!
Ja moet wel sterk van geest zijn anders lukt het je niet!
Waarschuw beheerder
Stampertje ...als het zielig is wat de fuck doe je hier dan??

Denken dat je hier kan komen en men kan disse ofzo!!

Ga ff ergens andders stampen!!

Owja ,als je aan het werk bent ,ben je aan het werk en moet je niet gaan PFen!!
Ben je niet met je werk bezig!!Maar ben je aan het vervelen ofzo!!:p
Waarschuw beheerder
donateur
heb gewerkt, is verleden tijd :)

Dus ik ben nu klaar, verdere uitleg lijkt me niet nodig?

Vind gewoon dat je een belachelijk standpunt hebt, overigens is een forum openbaar

misschien doet je dat een belletje rinkelen?
Waarschuw beheerder
Nee man ik hoor niks rinkelen!
Maar lief van je dat je toch hier bent gekomen:s
Waarschuw beheerder
donateur
Rij jij beter met je ogen dicht?
Ik wel !!!

ok, Je reactievermogen is door sommige drugs mischien wat hoger.
Maar die van andere weggebruikers niet.

Maar door drugs heb je een hoger zelfvertrouwen waardoor je meer lef gaat vertonen. Levensgevaarlijk.

Ook tijdens de werking van drugs krijgen bepaalde dingen extra aandacht. Fixeren op dingen.
Als jij bijv. met 100 km/h met 100% aandaacht je autoradio zit te kloten, wil ik jou niet tegenkomen.

Dit kan natuurlijk bij jou anders zijn. Maar ik heb het voor het gemak ff over gewone mensen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik heb het voor het gemak ff over gewone mensen.

8)

Waarschuw beheerder
je vraagt aan ons of we beter rijden met drugs op nee NATUURLIJK niet!!!!!

Hebben we dat ooit gedaan is een andere vraag!

Waarschuw beheerder
aleen met alcohol...
dan gaat alles lekker soepel
en met drugs raak ik in de war:S
ben ik een houte klaas:p

Waarschuw beheerder
donateur
Veel suc6 met de volgende bocht die je moet nemen !!
Waarschuw beheerder
Ik zit altijd met mijn radio te klote!
Dus ja een beetje een rare opmerking!
Maar goed als je aan het rijden bent moet je op de weg letten en niet met je radio spelen!(dat weet ik als geen ander (mijn vriend belande in de sloot zonder alcohol zonder drugs) dus ja je hebt mensen die niet alles tegelijk kunnen doen en meestal zijn het zij die het veroorzaken!

Meeste ongelukken worden veroorzaakt door onoplettendheid! Te hard rijden!Rijden met alcohol!!!!
Waar ik altijd last van heb is dat ik juist geconcentreerd rij!
Maar je hebt Idioten die inderdaad geen IQ hebben en zichzelf kaopt rijden!Niks aan te doen meer (eigen schuld dikke.....)
Waarschuw beheerder
Hey Kaas ,zal wel lukken met mijn bocht!!
Ben vast en zeker nuchter er is geen feest namelijk nu!:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat met die autoradio is een voorbeeld.
Er zijn natuurlijk vele andere te geven.

Ik geef een ander;
Het is koud in de auto, je zit de verwarming af te stellen en ook de richtingen van de ventilatie.
Met drugs op zijn mensen sneller geneigd om zich daar op te fixeren. Vooral als het dan ook nog eens niet lukt.

Dat is best link.
Waarschuw beheerder
Dan heb ik maar 1 antwoord!!
Als je dat al niet kan...NIET IN JE AUTO STAPPEN!!
Waarschuw beheerder
Nou hoor ben weer weg ,voor
dat hier weer mensen zijn die zorgen maken!!

Tot morgen!
Waarschuw beheerder
Chrisje jij kansloos op de weg....had ik wel gedacht!

En waar basseer je dat op?

Maar je hebt Idioten die inderdaad geen IQ hebben en zichzelf kaopt rijden!Niks aan te doen meer (eigen schuld dikke.....)
zoals jij hopenlijk ooit (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een vraag. Damned. Ik gebruik geen drugs, maar met 30 pils door mijn nek rij ik toch een stuk beter als dat ik nuchter ben. Zo heb ik namelijk ook mijn rijbewijs gehaald.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Korte afstandjes met drugs achter de kiezen is idd niet zo'n probleem (50 a 70 km) moet niet van de ene naar de andere kant naar het land ofzo (nog nooit geprobeerd ook hoor!) Maar gewoon chill in je bakkie 100km/h over 's lands heren wegen touren, kachel op standje noordpool, radiootje op skyradio.. Goed te doen hoor!!
Ohw ja.. ik gebruiks als stelregel.. rond half 5- 5 uur je laatste "versnapering" wegwerken.. (y)

Waarschuw beheerder
pffff je zal de 1ste niet zijn die dat zei en nu een dodelijk ongeluk op zich heeft geweten of het helemaal niet meer na verteld.

Waarschuw beheerder
donateur
Waar is je gezond verstand gebleven meisje..

:nee:

Waarschuw beheerder
in de achterbak;)
:9
Waarschuw beheerder
donateur
De reacties van iedereen hier (ook die van mij) zijn gebaseerd op eigen ervaringen of normen en waarden die we er op na houden.. Helaas is er nog onvoldoende onderzoek gedaan om alles wat we hier melden hetzij positief hetzij negatief voldoende wetenschappelijk te onderbouwen.. Reacties die slaan op het toewensen van een ongeluk etc.. vind ik nogal primitief (primaire reactie) de vraag is gewoon "rij je beter met drug op?" en niet "wensen jullie mij een ongeluk toe" o.i.d.
wie heeft er nog NOOIT! met drugs of drank (allebei) op gereden??

Waarschuw beheerder
Ahum... Het stoort mij vooral dat zij van mening is dat zij wel kan rijden omdat zij (oh wat knap) met drugs op kan rijden.

Da's toch dom gelul of niet?

Inge

Waarschuw beheerder
Snappen jullie t nu niet of wat...... Als je drugs op hebt heb je je zelf niet meer 100% onder controle. Dit kan 1000x goed gaan en 1x fout...... Oke ook kan het fout gaan in normale nuchtere situatie's alleen dan zit je vaak niet fout of je moet ook gewoon echt geen auto kunnen rijden. Bij drugs heb je veel meer kans op een black out of iets. T komt er gewoon op neer dat t niet slim of stoer is om onder invloed achter t stuur t stappen ik hoop dat jullie het daar mee eens zijn en verder kan ik best wel wat van jullie begrijpen...Maar toch vind ik t scheef en ik ken ook wel mensen die bijna ieder weekend van de kaart achter het stuur stappen dus veel mensen 'kunnen' het ook net als jij..... Alchohol is ook drugs en zker zo link.

Waarschuw beheerder
hahahaha wat ben jij dom zeg...mag hopen dat je een mooie boom opzoekt en niet een kind van 4.
:frusty: :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ahum... Het stoort mij vooral dat zij van mening is dat zij wel kan rijden omdat zij (oh wat knap) met drugs op kan rijden.

Da's toch dom gelul of niet?

Inge

Dat niet alleen, ze zegt ook dat ze door invloed van drugs beter rijdt.

Rij je beter met drugs op?
Ik wel!!

Waarschuw beheerder
Dus A.U.B. Geen trieste gevallen hier bekent maken!Maak je maar een ander topic open...en ga je daar maar zielig doen!

Maar goed als je aan het rijden bent moet je op de weg letten en niet met je radio spelen!(dat weet ik als geen ander (mijn vriend belande in de sloot zonder alcohol zonder drugs)

of vond je dat niet zielig :cry:

:no: :no:
Waarschuw beheerder
Ik heb geen rijbewijs. Maar denk dat als ik onder invloed in een auto zou stappen dat ik precies weet hoe dat ding werkt ;)
Waarschuw beheerder
Je zou het dus wel proberen wil je zeggen?
Waarschuw beheerder
Nee sta niet echt te springen om in een auto te rijden met mn :vaag: kop. Denk alleen dat ik dan beter zou rijden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ach ja als we geen mensen hadden met dit soort ideeën dan was er een hoop ruimte in de krant over.
Waarschuw beheerder
Dat er mensen zijn met rare ideeen is niet erg.

Erger is het als ze plannen hebben om die ideeen uit te voeren ;)
Waarschuw beheerder
Je hebt gelijk, dus hoop ik dat je het zelf ook nooit gaat uitproberen.

En voor nu, truste

Waarschuw beheerder
Rij je beter met drugs op?
Ik wel!!

...Stap dan maar is helemaal verwazigd en bevaagd van de Ket. je auto...
Dan pas je je topic wel aan, bv. in: Rij je beter met drugs(KetamineNietMeegerekend) op?
...echt waar zelfs Ik laat dan mijn wage staan!!!:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Met hash, coke of pillen wordt ´t er echt niet beter op qua defensief rijden of een beter reactievermogen te hebben.. Een paar nakjes pep kan je wel op rijden, maar ik hou er absoluut niet van...

Niet omdat het illegaal is, maar omdat ik het mezelf niet kan vergeven als ik een kind doodrij ofzo.
Waarschuw beheerder
Inge voor jou deze nog even.....

Als jij mij kan vertellen wat voor een auto dit is ...van merk- type -bouwjaar en motor mag jij mijn auto(auto's) lelijk vinden!
(en niet stiekem aan je vriendje vragen je ouders of je broer) Zou het erg knap van je vinden als je dit weet!!!

Tot die tijd past bij een kop zo als jou natuurlijk ook een lelijke Alto.....en pas maar op in bocht dat je niet te hard rijd ...ze vallen namelijk heel snel om!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
neej ik rij zeker niet beter met drugs op en aangeschoten rijd ik echt gevaarlijk :S
Waarschuw beheerder
Chrisjeee....Pas nou op met wat je een ander toewenst!!!
Sjonge jonge jonge.......kan je wel zien hoe een mens een ander wat gunt!!
Heb je zo'n een mooi koppie en doe je zo lelijk!!Zonde!:s
Waarschuw beheerder
Ik maak deze stelling anders nu!!

Aleen voor mensen die in 1 keer rijbewijs hebben gehaald , zeker van zichzelf zijn zonder drugs, en ook rij ervaring zoals een (taxichaffeurs pas) veel op de weg zijn en sterk van geest zijn!

En niet reageren als het standaard verhaal is van: ik hoop dat je je zelf dood rijd!Heb ik niks aan namelijk! En kan ik ook niks van leren dus PLEASE .........Luitjes doe me een plezier en laat hier wat van je IQ Zien en anders ga je toch lekker anders ff frustreren en storen!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Dude.. de drugs hebben je hersens op taalgebied zo te zien al zo aangetast dat een normale discussie met je niet mogelijk is.

Verder slaat je stelling als een lul op een drumstel.

Waarschuw beheerder
Mensen die in een keer hun rijbewijs hebben gehaalt rijden volgens jou beter als mensen die 'm pas de tweede of derde keer hebben gehaalt?

:S Zieltje.

Net of je na het zakken al die lessen die je erna neemt niet hebt bijgeleert.

Rare redenering heb je, meid. Dat je ook nog grof begint te worden en me maar op m'n uiterlijk aanvalt zijn al helemaal minpunten.

Nee, jij wint een schoonheidsprijs. :D

Inge
Waarschuw beheerder
Hey dude .....Heb je je eigen kop wel eens gezien bij je auto??
Jij gaat mij niet vertellen dat jij NOOIT met een pilltje ofzo achter stuur heb gezeten!!

Jij lijkt me juist een persoon die er niet genoeg van krijgt ...en als je al zo op de foto gaat...met een auto verraad je jezelf!!
Dus wat de fuck kom jij hier gereformeerd doen!!
Get a LIFE!

Heb blijkt een super topic geopend!Reactie stroom blijft oplopen!

Waarschuw beheerder
en sterk van geest zijn

Leg me dat eens uit. Waarom ben je zo geweldig, o.a. in je superauto.

Waarschuw beheerder
Get a LIFE!

Ja Vandana. Je vindt jezelf echt een stoer meisje. :S

Inge
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar zeg ik tegen jou dat ik geweldig ben!!
Jij komt zo hier over!!

Maar goed (had al gezegd (mensen met rijbewijs)
volgens mij heb jij niet eens een fiets ...dus bij deze ENDEX!!:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal heus niet zeggen dat ik nooit met een pilletje op heb gereden.. ik zeg alleen dat je er kut van rijdt.. verder is die foto genomen tijdens een vakantie waarbij ik m´n auto twee weken niet heb aangeraakt.. ;)

Maarja jij kan alleen maar op de man spelen als ze je ongelijk geven ;)
Waarschuw beheerder
Ik vind het niet!!Ik BEN!!:P
En Jij Probeerd!En Lukt Maar niet !
Maar geef s ff antwoord op mijn Vraag (Wat rijd IK)
Nu Je toch hier nu tegen me kletst!
Antwoord graag!!!

Waarschuw beheerder
nou lowlands als jij het verschil tussen een vraag en een stelling niet weet...........

Er wordt niet gevraagd over auto's er wordt niet gevraagd om iemand de grond in te trappen. Als er hier ook maar 1 is die wel bij de vraag kan blijven met een simpele ja of nee, graag kenbaar maken.... en eventueel kort toe te lichten.

stil.........

dacht ik al......

Vandana meid.... ik deed het vroeger op mijn scooter al en zal het ook wel doen als ik een rijbewijs heb... en ja in zekere mate ben je scherper... niet te veel gebruiken...

Waarschuw beheerder
Vandana, gewoon een vraag meid. Je vindt dat je zelf geweldig rijdt, een goede geest hebt en een supercoole bak. Je vindt jezelf gewoon hot, hot, hot.

Why? Je geeft niet echt uitleg aan je mening. dan kom je een beetje patserig en dom over, niet?

Oh, en je hebt een aardappelhoofd trouwens. Hi,hi.

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
LHM, in zekere zin zeg ik precies hetzelfde als jou :P
Waarschuw beheerder
Ja ik reageer persoonlijk!Kan je niet tegen???
Moet hier ook niet komen met je slappe gelul!
Nu ineens wel toegeven dat je het wel 's hebt gedaan!!
Beetje jammer van je ..voordat je een ander af denkt te kraken ...kijk eerst heel goed naar jezelf van hoe je bent...WANT WARE AARD KOMT TOCH NAAR BOVEN!!

Waarschuw beheerder
en Inge:

hi hi hi jij wasvroeger al zo lelijk dat je moeder een biefstuk om je hals moest binden omdat de hond anders niet met je wilde spelen

Waarschuw beheerder
donateur
nou ik ben rijinstructeur en je kunt misschien wel denken dat je beter rijd met drugs op maar dat doe je dus niet hoor:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
zonder drugs rij in nie beter

Waarschuw beheerder
donateur
Uhm, in m´n eerste reactie gaf ik al aan dat je van een paar nakjes pep beter rijdt dan zonder.. dus gaf ik het toen al toe..

Kun je nou echt niet lezen ;)

Waarschuw beheerder
hi hi hi jij wasvroeger al zo lelijk dat je moeder een biefstuk om je hals moest binden omdat de hond anders niet met je wilde spelen

Dat hoop je nu maar he meidje. Neem het maar lekker voor je vriendinnetje op. (y)

Inge
Waarschuw beheerder
Inge heb niet aan je gevraagd wat voor een hoofd ik heb!!
Maar een AUTO!

Met je stoere praat ..maar bij deze heb je een hoofd en een lichaam dat nog vaak naar de zonebank moet gaan om een beetje aardappel te lijken!:frusty:
Owja klop ja jullie Boeren houden ook erg veel van aardappel(is dus lekkerst)!

P.S.Jij bent echt zo'n chick die gereformeerd doet maar ondertussen heb je eigelijk alleen maar van die duivelse gedachten!
En waarschijlijk zo verpest bent geweest dat je alleen maar zo dom kan reagren!Spijt me voor je!:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maaruh mensen ..ik ga weer verder nuchter auto rijden tot aan Velocity!
En wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe!!

Keep me Posted!!
Check you yall Laterzzzzzz!!

Waarschuw beheerder
Inge heb niet aan je gevraagd wat voor een hoofd ik heb!!

Heb ik jou vanaf het begin al niet gevraagd, als iemand over m'n uiterlijk begint krijg je ook de volle lading terug.

Ik had het verder niet over je kleurtje dat je op een aardappel lijkt. :frusty:

Ik heb eigenlijk alleen maar duivelse gedachten? Och, het is jouw feestje. Het zal wel zo zijn, als Vandana het zegt.

Ik stop ermee. Ik hoop in ieder geval dat als je je eens kapot rijdt je geen onschuldige mensen in je ongeluk betrekt.

Daaag.
Waarschuw beheerder
Ingeee...waar blijft mijn antwoord nou ...op mijn vraag dat ik al een tijdje aan je heb gesteld!!

Wt voor een auto rij ik nou!
Geef me antoord dan!
Heb je normaal toch ook!
E als je het echt niet weet ..sodemieter ff snel hier op!
En hier mensen zijn dat je kinderen wenst dat ze niet mogen omvergerden worden is al zo vals , denk je dat ik dat niet in mijn gedachten heb!

je raakt er vast zelf wel 1 !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hehe ik dacht dat ze nooit de aandacht kon opgeven, en ik hoop niet inge ik weet dat je denkt dat je heel wat bent door hier zo op mensen af te geven met dien lelijke knienebek!!!!

als je niet ontopic kunt blijven neem ik het inderdaad voor vandana op ( ook al is ze dit allerminst nodig) ik bedoel, je geeft af op anderen om jezelf beter te voelen. Dit is psychisch gezien een zeer bekend fenomeen, daarbij komt nog het feit dat je iemand anders uitmaakt voor aardappelhoofd terwijl je er zelf op de foto bij staat als een hele zak vol!!

i rest my case!

Waarschuw beheerder
Daaag dames. :)

*zwaait*

*werpt kushandjes toe*

(k) (k)

Waarschuw beheerder
*werpt haar kont naar achteren, om de kusjes op te vangen*

*gelijk ff scheiten, k zit er toch*

hey vandana, je hebt trouwens een mooie scoupe...

ghehehehehe O:)
Waarschuw beheerder
Hey LHM ....Je haald me de woorden uit mijn mond(bedankt)

En jij ja komt wel door mijn auto test!!Gefliciteerd schat(K)(K)(K)

En inge Zwaai jij maar lekker een eind weg dan en zwaai maar zo hard door dat je eigen dunne lelijke gezicht (lichaam) ver mag om waaien!

Zwaai zwaai ,Bye bye
Waarschuw beheerder
Necro667 voor jou.....
hahaha,super!!
heb de mijne 4 lesseen i 1 klap gehaald !Bingo was het toen!

Kan rije of niet hé!!
Maar goed komt wel bij kijken dat ik stiekum al vroeg begon te rije!Heb me wel goed gedaan dus!

En voor de gene die vroeg waar ik het had gehaald:RIJSCHOOL OOSTERPOORT GRONINGEN!THE BEST!
Waarschuw beheerder
Uitleg voor mensen die echt dom zijn!
Als je je rijbewijs in 1 keer haald zonder problemen is het een feit dat je dus kan en beheerst bent!

Mensen die in een paar keer hun rijbewijs halen ...WIL IK NIET EENS BIJ IN STAPPEN!

Zijn zo onzeker in kunnen geen handelingen verichten tijdens het rijden!
En als daar dan ook al drugs word gebruikt en overmatig ..tja dan krijg je ongelukken!
Maar kan wel verder gaan met mijn uitleg hier ...maar is volgens mij zonde van mijn tijd ..krijg toch aleen maar duivelse reacties hier wat nergens op lijkt!
Als je duivels wil zijn moet je het goed zijn bij mij!
En anders opzouteee

Waarschuw beheerder
Hup, moet je niet naar je werk?

Je vermaakt je wel in je eentje hier geloof ik.

Inge
Waarschuw beheerder
Nee man...lekker thuis voor de PC!

'Jij verveeld je ook zo te zien!!:frusty:

Hup jij mot ook aant werk toch?!

Waarschuw beheerder
donateur
Als je je rijbewijs in 1 keer haald zonder problemen is het een feit dat je dus kan en beheerst bent!

Dus jij hebt je rijbewijs in 1x gehaald?
Dan snap ik niet dat als jij vind dat je DAN PAS goed rijdt en beheerst bent, alsnog beter rijdt met drugs op :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
op je fiets mag je rijden met alles op
op een scooter/brommer alleen met wiet
auto en motor alleennuchter

Waarschuw beheerder
vandana en die andere vage chick (LHM) kanker een end op ben je nu meer dan zat. jij bent gewoon echt te dom voor woorden.

:frusty: :frusty:

p.s. sorry voor mijn taalgebruik maar het moest er even uit ;);) :P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
whahah vandana...wat een praatjes zeg SORRY hoor..

BLABLABLA

beter met drugs op rijden?! laat me niet lachen, hoe kun je nu onder invloed van drugs beter rijden..voor je gevoel mischien ja..maar jij weet dat je het kan omdat je je rijbewijs in 1 x heb gehaald..:P:P nana veel plezier in je 2 fast 2 furious Scoupe

ltrs

Waarschuw beheerder
roemtech:

kanker is een ernstige ziekte en dient niet mee te worden gespot!

en als je refereerd naar meer dan 1 personen is het niet ik ben je..... maar ik ben JULLIE meer dan beu!!

Waarschuw beheerder
jep heb je gelijk in...maar je weetw at ik bedoel!!!

dit is gewoon te dom voor woordem dat je met drugs op achter het stuur gaat zitten
Waarschuw beheerder
Tja je kan het of je kan het niet hé'!

Geen gereformeerden Gewenst Hier!
Dus Opzouteee..... met je zielige opmerkingen!

En blijf weg van mijn Forum!
Hoef je je ook niet zo druk te maken..kost je weer wat hersencellen!Zonde man!(SENSATIE)

Waarschuw beheerder
ja misschien wel misschien niet....

maar de vraag is, of jij het wel eens hebt gedaan en of je er beter door ging rijden?

dit is waarschijnlijk niet het geval...
Waarschuw beheerder

Mensen die in een paar keer hun rijbewijs halen ...WIL IK NIET EENS BIJ IN STAPPEN!

En wij ons druk maken over de miljoenennota. En dan lees je dit!! :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Deze voor jou XTODAC!!
Jij kan het waarschijlijk al helemaal niet aan met je baby hersensjes!!

Dus ja wat jij hier komt doen is mij een vraag?!!Verdorie..... moet ik weer herhalen(allleen voor mensen met rijbewijs)

Kan net zo goed een herhalings brief hier achterlaten voor al die gereformeerden die hier komen klagen zeuren als een wijf en zielig doen over verloren vriendjes en vriendinnetjes(broers zussen)die het leven zien kwijtgeraakt door alchol in het spel!En ik heb het hier over druks!!

Ga je kwelling toch lekker ff ergens anders weggooien!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Deze stelling is tamelijk naïef moet ik zeggen....

Vraag je dat ook aan mensen die ondder invloed zijn van alcohol dan???

Die zullen ook wel zeggen van wel, omdat ze overmoedig zijn, maar daardoor zie je juist de gevaren er niet van in!!!!

Een bekende van mij dacht een paar jaar geleden na een bedrijfsuitje ook wel op zn gemak naar huis te kunnen rijden, waarna hij iemand doodreed!!!

En dat zet je toch wel even aan het nadenken lijkt me!

Waarschuw beheerder
hier heb je inderdaad gelijk in HUMP, maar ja ik denk dat mensen hier gauw afwijken van de vragen.. Wie beter rijdt (voor zijn beleving dan) met drugs op.

Waarschuw beheerder
niet met pillen, met coke kan je gewoon rijden !

Waarschuw beheerder
donateur
Hoef je je ook niet zo druk te maken..kost je weer wat hersencellen!Zonde man!(SENSATIE)

Nou door mijn mening te geven worden bij mijn geen hersencellen aangetast hoor. En als jij daar niet tegen kan, moet je geen topic openen. Want mensen geven juist hun mening in een topic.

Waarschuw beheerder
mits de mening iets te maken heeft met het topic...... (aanvulling)
Waarschuw beheerder

Dus de topicopener moet uit haar eigen topic blijven (y)

Waarschuw beheerder
Vandana gedraagt zich wel erg opgefokt. Zou ze nu ook onder invloed zijn? ;)

Inge

Waarschuw beheerder
nee de topicopener vond het nodig om nog enige tekst en uitleg te geven omdat de meesten niet wisten waar de vraag over ging en gaf wat aanvulling.. (denk ik )
Waarschuw beheerder
Nou beetje rare aanvulling als het onderwerp is: Rij je beter met drugs op?

Ik vind haar een typisch geval van ik krijg kritiek dus jij bent een lul.

Waarschuw beheerder
Inge: daar zal ik maar niet te diep op ingaan anders wordt het weer een bodemloze discussie...

maarre het feit dat jij in haar hoofd een aardappel ziet... laat over jouw gesteldheid ook wel wat te wensen over denk ik ....

zoals de waard is vertrouwd ie zijn gasten...

zo ik ga even een topic zoeken waar het wel ONTOPIC is.....

Waarschuw beheerder
Niels Holgerson:

rijbewijs - auto - autorijden........

hmmm past wel bij elkaar, maar zoals ik al zei, ik ga naar een topic die wel on topic is....

dag luitjes!!
Waarschuw beheerder
rijbewijs - auto -autorijden -drugs - dood.

Ok laten we het dan nu maar over de dood hebben :S

Waarschuw beheerder
nog 1 reactie dan:

BRANDEN in de HEL

Waarschuw beheerder
Wie? Jullie 2-tjes gezellig samen? :devil:

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die met drugs op rijden mogen van mijn part ...
BRANDEN in de HEL

Waarschuw beheerder
Och, wat ben jij een zielig meisje.

Wacht maar. :devil:

Inge

Waarschuw beheerder
het feit dat jij reageerd zegt genoeg

Waarschuw beheerder
[img]https://photo.partyflock.nl/images/12599/main/73525.jpg[/img]

Zeker al veel drugs op? Wat een oude afgeragde kop heb jij. je bent toch de linkse? Ik schat je zo minstens 40. :[

Inge
Waarschuw beheerder
laat maar lol
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img]https://photo.partyflock.nl/images/18322/main/86659.jpg[/img]

Pfffieeuw! Wat een kaboutergezicht(rechts). :P

Inge

Waarschuw beheerder
thank you thank you

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het sowieso wel stoer als je vind dat je met drugs op beter rijd :no:

Waarschuw beheerder
En nu mag het wel gesloten worden want het gaat nu nergens meer over. :(

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: slotje

Waarschuw beheerder
het feit dat jij hierop reageerd met zo veel moeite zegt mij al genoeg.....

plaats je de rest van mijn leuke foto's ook nog even dan?! vind ik leuk... die aandacht...

ik geef het tenminste toe dat het leuk is om aandacht te krijgen... alleen jammer dat het die van jou is -the-queen-of-aandachttrekken-herself-

Waarschuw beheerder
En nu mag het wel gesloten worden want het gaat nu nergens meer over.

nuu lees ik even tussen de regels door:

en nu mag het wel gesloten worden omdat er niet zo gereageerd werd hoe ik wil, en ik niets meer te zeggen heb!!

Waarschuw beheerder
Tja je kan het of je kan het niet hé'!

Geen gereformeerden Gewenst Hier!

wat zeik je toch de hele tijd over gereformeerden, heb je vanwege je ouders' geloofovertuiging een trauma opgelopen?

Dus Opzouteee..... met je zielige opmerkingen!

Dit is een TOPIC, dus geen FORUM.
Je zet JOUW TOPIC in een Forum genaamd Partyflock!
Verder is het een openbaar forum en dus automatische en openbaar topic, dus je kunt niet gaan liggen roepen dat we uit "jouw" topic moeten oprotten...

Ik zou hier een hele mooie opmerking over kunnen maken, maar zelfs dat is het niet waard, waardeloze figuren...

Chris
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
das duidelijk ............... een uit de hand gelopen topic...........!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder

Kut wat is dit nou voor conclusie?? haha, allemaal maar zeggen dat iedereen hier dom is, en dan met zo'n conclusie komen :D:D:D :frusty:

Al heb je je rijbewijs gehaald, wil echt nog niet zeggen dat je dan ook echt kan rijden...

Als je hem NIET haalt, wil alleen zeggen dat je NIET kan rijden.

En ben je ook nog echt trots op een scoupé?? Haha :D IN DIE KLEUR????!!! HAHAHAHA

Waarschuw beheerder
Miaauw wt een bitchaz hier :p

maare is dit een partypicturetopic aan het worden?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat jij ook kan vliegen als je drugs op hebt :)

Dat moet je maar even proberen binnenkort :jaja:

Waarschuw beheerder
Enne ik heb mijn rijbewijs in 4x gehaald verdana, en rij je gewoon met een klein snuifje pep zondagochtend om half 11 nog even veilig van Maastricht naar Leeuwarden als je dat wil (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hey wat is nou,ik ben ff weg en gebeuren nare dingen !Damnzzz
Ok ben ik weer...

Inge volgens mij wil jij weer uit gezwaaid worden!Dus LHM Kom op we hebben weer wat leuks te doen!
En dat je hier weer durft te komen ...hele foute zet van je!!
Maar goed als je het krijgen wilt !Ik zeg PRIMA!!
Waarschuw beheerder
Satirista.....ik heb respect voor je!!(Y)
Waarschuw beheerder
En waar is die respect op gebaseerd?

Waarschuw beheerder
Frits/ Satirista,

het maaktinderdaad niet uit wanneer en hoe vaak je er over doet om je rijbewijs te halen. Rijden kun je pas door ervaring op de weg. Dan zou ik nog met 10 bonuspunten mogen slagen voor mijn rijbewijs en ik kom in een situatie die ik nooit tijdens mijn lessen heb gehad, en ik weet mij er dan door ervaring uit te redden............ dan kan ik pas rijden!

dus rijden door ervaring en ervaring door papiertje als vrijwaring voor het rijden....

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00073f2b001393635cfb81121a006a5184]https://partyflock.nl/images/user/USERID/45830/SIZE/large.jpg[/img][img cacheid=0000002300139366e62d3e891a006a5184]http://pic15.picturetrail.com/VOL596/2372693/4674149/58966524.jpg[/img]

Zo wat the f*ck komen jullie lullen over deze vette mooie stoere auto's!!:S Erg hé, als je zelf niet instaat bent om je 2 van zulke heerlijke dingen te kunnen veroorloven!! Minachting maakt meer kapot dan je lief is!!(6)

Voordat je überhaupt dom commentaar wil leveren op het forum, moet je eerst goed het Topic onderwerp [v]LEZEN...Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!
En dan eventueel je ondoordachte commentaar leveren!!(6)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waterballon:

die respect is gebasseerd op het feit dat diegen normaal antwoordt kan geven op de vraag zoals zo weinigmensen hier dat kunnen!!

Waarschuw beheerder
is it a birddddddddddddddddddddddd noooooooo
is it a plainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nooooooo

its superwoman with her scoupeeeeee.. jeeeeeeeeaaahhhhhhh
Waarschuw beheerder
Vraag was voor Vandana (y)

Waarschuw beheerder
Is dat een kamp op de achtergrond?

Inge

Waarschuw beheerder
antwoord van mij

dus duidelijk dat we dat van elkaar weten!

Waarschuw beheerder
donateur
"Uitleg voor mensen die echt dom zijn!
Als je je rijbewijs in 1 keer haald zonder problemen is het een feit dat je dus kan en beheerst bent!" tjaah dan kan 1 reden zijn of je hebt gewoon geluk of je hebt net met je instructeur de examen route gereden die je al weken oefend en dan is het natuurlijk een makkie je examen

"Mensen die in een paar keer hun rijbewijs halen ...WIL IK NIET EENS BIJ IN STAPPEN!"
tjaah das jouw mening maar ik vind hem dom echt een domme uitspraak. mensen die op examen gaan zijn der helemaal klaar voor gestoomd hun instructeur heeft alle stof behandelt. maar je kan tijdens je examen route in situaties terecht komen die je niet leert tijdens je les en dat je dan daar op zakt betekend niet dat je niet kan auto rijden. ojaah en goed autorijden leer je pas waneer je je rijbewijs hebt en veel auto rijd en veel verkeersinzicht begint te krijgen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Inge: dit is een kamp ja waar wij ons vergrijpen aan kleine meisjes zoals jij....

come to mamma!!!!
Waarschuw beheerder
Waterbaloone HOOFD!!
Ben je zo dom!!
Waarschuw beheerder
Ik rij met 2 gram sos en 4 pillen door heel het land. Word ik nu gerespecteerd?

Waarschuw beheerder
[qoute]tjaah das jouw mening maar ik vind hem dom echt een domme uitspraak. mensen die op examen gaan zijn der helemaal klaar voor gestoomd hun instructeur heeft alle stof behandelt. maar je kan tijdens je examen route in situaties terecht komen die je niet leert tijdens je les en dat je dan daar op zakt betekend niet dat je niet kan auto rijden. ojaah en goed autorijden leer je pas waneer je je rijbewijs hebt en veel auto rijd en veel verkeersinzicht begint te krijgen[/img]

volgens mij had ik dit laatste al gezegd!
als je t had gelezen had t je veel moeite bespaart moppie!!!!! O:)

Waarschuw beheerder
nee, want nu ben je meeloper en wil je erbij horen.... en naief omdat je anderen zegt wat ze willen horen....

en dan verdien jij geen respect....

als je eerst ja en dan nee zegt
eerst links en dan rechts....

dan heb je een splitt personality!
Waarschuw beheerder
Dus als ik het meende had ik wel respect gekregen maar nu dat ik het meen niet. En omdat ik kritiek heb ben ik gelijk dom aaaah duidelijke conclusie (y)

Waarschuw beheerder
meeloper

Jullie lijken wel een stel kutjes van 16 die stoer willen doen.

GROW UP. :)

Inge
Waarschuw beheerder
Owja degene die net zei een lekelijke kleur...
Heb meerkeuzes voor je Check........BOVEN!!!

NU eerlijk zijn vind je deze wel mooier schatje??!Eerlijk..zijn en niet gereformeerd antwoorden!
Waarschuw beheerder
gereformeerd antwoorden

Mmm dat je het niet eens bent dat iemand met drugs op beter kan rijden antwoord je gereformeerd. aaaahhh duidelijke conclusie (y)

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij had ik dit laatste al gezegd!
als je t had gelezen had t je veel moeite bespaart moppie!!!!!

nou dit is gewoon men mening kon het niet laten dan zijn onze meningen dus hetzelfde:D

Waarschuw beheerder
waterballon:

ik zou respect voor je hebben om je standvastigheid en standvastig antwoordt ongeacht wat deze zou zijn maar je bent labiel en meeloperig dus no respect
Waarschuw beheerder
INGE MOET ik nu echt boos op je worden??????????

Bij deze ga heel snel weg hier met je 22 nog jarige zielige kleine.....(ho)lichaam van je weg!
Want je solliciteerd echt hier op problemen!!
Je was weg je hebt ons nog mooi uitgezwaaid wij jou ook en kom je toch weer terug!!!
ERG LAAG VAN JE!

Waarschuw beheerder
Jezus, volgens mij ben je niet 100% ofzo. :S

Gaat het nog? :)

Inge
Waarschuw beheerder
je bent labiel en meeloperig

Oh waar baseer je dat op? OP mijn antwoord dat ik sos op heb en dan rij. Nou hoop voor je dat je dat toch als sarcasme ziet.

Bij deze ga heel snel weg hier met je 22 nog jarige zielige kleine.....(ho)lichaam van je weg!
Want je solliciteerd echt hier op problemen!!

Is dit niet dreigen om een mening?

Waarschuw beheerder
www.psychiater.nl

Ik help mensen graag. :lief:

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. :)

Inge
Waarschuw beheerder
Deze Voor mijn nichie B.L.

Spuer hoe jij ook zo mooi kan uitdrukken!
Zo hoort het!Weet nu wat voor familie ik heb en wat ik aan ze heb!Je bent geweldig!
Topperrrrrrrrrrrrrrr!!
(K)
:kusje2:

Waarschuw beheerder
nee dank je inge wij hoeven niet in jouw praatgroepje over het verwerken vna het verlies van dierbaren!

help jezelf
Waarschuw beheerder
INGE voor jou!!Ik heb gemerkt aan je dat jij echt zo'n DOM DING bent die op elke forum moet reageren om interessant te blijven!!NOU NIET op mijn forum!!
DUS WEGWEZEN HIER!

P>S Had net gehoord dat je zelfs een onderwerp over je moeder had geopend(dood)

www.psychiater.nl (voor jou eigen bedoeld natuurlijk dus)
Ben jij allang geweest zeker!
Wie is hier zielg!!
Je moeder op het forum gooien bij mensen die geen hart hebben!
Waarschuw beheerder
Volle laag krijgen van jou!!Wuahahahahahaha

TRY ME BITCH!
Als je echt zo slim bent ga je weg hier!!

Of praat maar met mensen die geen HART hebben (zolas jou)

Waarschuw beheerder
Nee, ik ben nooit bij een psychiater geweest, zelfs niet toen m'n moeder dood ging hoor. :)

Maar jullie zijn wel duidelijk rijp voor wat therapie. :D

Leg dit eens uit:

Je moeder op het forum gooien bij mensen die geen hart hebben!

Inge

Waarschuw beheerder
Dan zul je toch echt naar Heerlen moeten rijden om me achter m'n pc vandaan te sleuren. ;)

Kom je meidje?

Inge
Waarschuw beheerder
nee ik rijd niet met drugs op...ik vind dat je dan maar erg dom bezig bent, het lijkt alleen maar of je beter rijd maar ondertussen.....

Waarschuw beheerder
Volgens mij krijgen ze het niet meer gehandelt, ze zitten vast schuimbekkend achter hun pc. :P

Inge
Waarschuw beheerder
Chrisjeee....Pas nou op met wat je een ander toewenst!!!
Sjonge jonge jonge.......kan je wel zien hoe een mens een ander wat gunt!!
Heb je zo'n een mooi koppie en doe je zo lelijk!!Zonde

Een ander wat toewensen? Jij doet dit! Door bewust in de auto te stappen met drugs op.... je loopt altijd meer kans iemand aan te rijden mens! Doe nou niet zo koppig en neem dat van ons aan!
En tja... ik hoop toch echt dat als er iets gebeurt, dat met een boom is en niet met iemand die vrienden, familie en bekenden achterlaat!

En trouwens... het waren jouw eigenwoorden die ik even toepaste op jou :/

En mijn uiterlijk staat los van m'n mening... je moet niet zo zwart-wit kijken!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sorrie inge maar praat je altijd in meervoud?
Waarschuw beheerder
Inge geen goed woord meer over jou hier meer heb je zelf goed verpest!

En dat je zo dom bent om niet te begrijpen wat ik zeg tegen je moet je helemaal maar bij me topic Geloof me schat is beter voor je!

Verder geen tekst en uitleg aan je!

Ik citeer jou ff weer!!Ik hoop van harte dat je jezelf lekker doodrijd!!

Nou sorry hoor meid...dan vraag je om problemen!

Maar wil best gaan rijde voor je naar je huis maar verspil mijn benzine niet aan jou!
Ik kom je vast wel een keer tegen op een feestje:P
Dan is het feest!:devil:
Dus meid begin maar te trainen en laat je lichaam goed groeien ...want ik ros je kop d'r af!:jaja:
Waarschuw beheerder
Ik vind met drugs op in de auto stappen echt meer iets voor de onderlaag in de samenleving...
Waarschuw beheerder
Daag me maar uit INGE! Toe maar !
Waarschuw beheerder
Dus meid begin maar te trainen en laat je lichaam goed groeien ...want ik ros je kop d'r af!
als je het met woorden niet meer kan winnen ;)
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Maar wil best gaan rijde voor je naar je huis maar verspil mijn benzine niet aan jou!

...en denk erom: geen drux nemen als je naar haar huis rijdt 8-)

Waarschuw beheerder
actie reactie....

als de een begint reageerd de ander, maar waar 2 zijn hebben 2 schuld... dus ga nou niet met zijn allen vandana op kop geven en kijk ook even naar die kabouter met der wijze woorden ( meisjes die behalve een fictieve partyflock niets hebben om de dood van hun moeder te verwerken sporen ook niet helemaal)
Waarschuw beheerder
En Chrisje..eindelijk iets zinngs uit je mond!!
En begrijp je mening echt wel!!

Maar wie zegt dat ik KNETTERLEIP zoals anderen het doen ga rijden!

Denk je nou echt dat ik zo stupid ben!!
Ik gebruik met mate n niet met overmaat!!

Hoop dat je dit kan begrijpen!
Stel hier een vraag en iedereen word para!Moi He!
Waarschuw beheerder
Drugs is sowieso voor het plebs, kom nou.

Pffffff.
Waarschuw beheerder
Tja ,wie niet horen wil moet maar VOELE!!:p

En Chrisjee...scroll ff terug zie je wei hier niet meer met woorden af kan !!Stupid!!

Waarschuw beheerder
Met drugs op achter het stuur is zoooo passé!
Achterstevoren achter je stuur das pas een hype!
Waarschuw beheerder
Vandana, wat ben jij? Wat beweegt jou? :/
Waarschuw beheerder
waar laat je je benen dan

Waarschuw beheerder
die bass moe je nie hore die moe je voeleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Waarschuw beheerder
Stel hier een vraag en iedereen word para!Moi He!

Misschien niet zo tactisch om zo'n vraag op een forum te zetten waar er genoeg mensen zijn die iemand zijn kwijtgeraakt door de combinatie rijden en drugs (door zichzelf of iemand anders)
Waarschuw beheerder
Wat mij beweegt is mijn lichaam!

Waarschuw beheerder
punt 1:

een persoon spreek je nog altijd aan met wie

punt 2:

voorwerpen genieten de voorkeur als zijnde WAT

punt 3:

boeien dit is PF maar!!

en punt 4:

bewegen doe je met je lichaam, je hart en ziel...........

t is een gevoel!!!
Waarschuw beheerder
Was ook niet tacttisch bedoeld!

Mensen hier hebben het zelf zo naar gemaakt!Komen fucking agressief hier over alsof de uitwerking van de weeknd hier ff eruit moet ofzo!

Beetje jammer ja op een maandag!!
Waarschuw beheerder
tis nu woensdag :@

Waarschuw beheerder
Chrisje:

dus je moet overal eerst maar es over na denken eer je iets plaatst?

mensen kunnen toch ook es een keer een mening geven die te maken heeft met het topic t schijnt nog al moeilijk te zijn om te antwoorden met een simpele ja of nee en dit enigzins toe te lichten?!

Waarschuw beheerder
willems... klopt ja DINSDAG
Waarschuw beheerder
INGE Je help mensen graag zeg je?!?!!!!

Whuahahah je wenst ze eerts de dood in ...;s
En Daarna help je ze graag!!!!

Jij moet vandaag nog ff een afspraak gaan maken bij de PSYCH. VOOR HET TE LAAT IS!!

Waarschuw beheerder
Ik kom je vast wel een keer tegen op een feestje
Dan is het feest!
Dus meid begin maar te trainen en laat je lichaam goed groeien ...want ik ros je kop d'r af!

*pakt popcorn en gaat er eens goed voor zitten*
Waarschuw beheerder
tis echt geen dinsdag hoor :no:
Waarschuw beheerder
Damnzz owja zeg het is Dinsdag !!
Foutje drugs moet nog uitgewerkt worden!
Goed weeknd gehad en gister pas geslapen ...haha de dag kwijt !
Maar ben VEILIG thuis gekomen hoor!
Waarschuw beheerder
Met de auto nog wel!!

OEHHHHHHHHH!!ERG He'!!

Waarschuw beheerder
ik rij pas écht goed als ik niet alleen knetterstoned ben maar ook nog eens volledig dronken, en dan het liefst met één been in het gips, de ander geamputeerd en met m'n ogen dicht uiteraard (Y)
Waarschuw beheerder
Wat dom zeg (n)...niet te doen! :-S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik laat mijn hamster weleens in de auto rijden.

Mag dat? :/

Nou?!

Waarschuw beheerder
Foutje drugs moet nog uitgewerkt worden!

tof!heb je daar een mannetje voor dan?

Weet je wat ook tof is?...met je handen gekruist op het stuur!

Waarschuw beheerder
nee joh, geblinddoekt, dá's pas vetcooltofwreedgaaf (Y)
Waarschuw beheerder
Ik rij weleens met losse handen B)

Waarschuw beheerder
Of een haarspeldbocht nemen met je grootste teen!

Waarschuw beheerder
geblinddoekt en met je ogen dicht of is dat te???

Waarschuw beheerder
en uiteraard met drie lijnen sos en vijftien pillen achter de kiezen, zeven shots GHB en vier liter vodka (Y)

Waarschuw beheerder
en kan je nagaan, die vandana-figuur heeft nog respect voor zichzelf ook:

:respect:Vandana

Waarschuw beheerder
Ik drink weleens ranja terwijl ik met losse handen rijd :O

willen jullie dat niet verder vertellen? Dat is namelijk wel een beetje onbehoorlijk natuurlijk!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Doe nog maar wat drugs meid, je slaat toch vast mis! :D

Inge

Waarschuw beheerder
en uiteraard met drie lijnen sos en vijftien pillen achter de kiezen, zeven shots GHB en vier liter vodka

en in het weekend x2 daar is het weekend voor

Waarschuw beheerder
Of een behoorlijke lijn trekken op je dashboardkastje...nog steeds moeilijk...maar ik BLIJF oefenen :[
Waarschuw beheerder
Of een breaker die kan altijd tussendoor.

Waarschuw beheerder
Ranja is een nee ,drugs is duidelijk een ja .
Waarschuw beheerder
Lijn op je stuur, dat is dus pas tof he. Pffff... amateurs!

Waarschuw beheerder
Lijn op je stuur

:D

Inge

Waarschuw beheerder
klein beesje (aka Beescht) (fan APC)

kutlul?

dank je schat!

Waarschuw beheerder
Lijn op je stuur, dat is dus pas tof he. Pffff... amateurs!

bochtje naar links...laat je 't zo je neusvleugels inschuiven...:|

Waarschuw beheerder
Of een breaker die kan altijd tussendoor

toch wel aangelengd met GHB he? :@

Waarschuw beheerder
nee, ik dacht al... beetje nuchter achter het stuur gaan zitten, dat kan écht niet meer hoor, tegenwoordig (n)
Waarschuw beheerder
Ja hallo je bent toch geen gereformeerd kutwijf.

Waarschuw beheerder
*lacht sarcastich vanuit haar luie stoel mee*

jo jerrie jo jerrie....

dit is net f*cking jerrie springer.............

Waarschuw beheerder
Chrisje heeft de handdoek in de ring gegooit denk ik.
GHB staat dat voor Grote Hoeveelheid Bier?????
Waarschuw beheerder
nee, ik dacht al... beetje nuchter achter het stuur gaan zitten, dat kan écht niet meer hoor, tegenwoordig

Zo 2003!!!
Waarschuw beheerder
Hey wen als jij dat allemaal kan!!

:respect:

Ach draai zelfs een dikke vette joint (binnenste buiten )tijdens het rijden(lekker hoor)!

Waarschuw beheerder
Ach draai zelfs een dikke vette joint (binnenste buiten )tijdens het rijden(lekker hoor)!

wouw :o vetcoolwreedgaaftof hoor B)

'k wou dat ik dat kon :(

Waarschuw beheerder
"Of je nou slikt, nift of blowed...je bent immer de king of the road!"

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamèn

Waarschuw beheerder
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamèn

Nee! Dat klinkt gereformeerd. :(

Inge
Waarschuw beheerder
LHM says:
*lacht sarcastich vanuit haar luie stoel mee*

Wil je mij eens leren hoe je sarcastich kan lachen, het klinkt namelijk wel heel interessant maar ik heb het nog nooit gedaan.

Wie is hier allemaal retedom? VINGERS!

Waarschuw beheerder
mijn stoel is ook altijd zoooo lui trouwens... hij staat daar altijd maar een beetje te staan.. tsss! (N)
Waarschuw beheerder
Deze dames moeten wel bloedmooi zijn.
Waarschuw beheerder
Precies hetzelfde met tafels. Ik wil niet generaliseren hoor, maar echt actief zijn ze niet te noemen.

Pffffff.
Waarschuw beheerder
Tafels hebben tenminste nog nut.
Waarschuw beheerder
Ah, Vendana, wil je mij alsjeblieft een kopstoot geven? Ik heb namelijk een beetje jeuk aan m'n wenkbrauw :/

Pfffffffffffffffffff!

Waarschuw beheerder
dat komt natuurlijk door dat balkje over/voor je ogen tja dat gaat een keer jeuken natuurlijk klein beesje

Waarschuw beheerder
Ah, Vendana, wil je mij alsjeblieft een kopstoot geven? Ik heb namelijk een beetje jeuk aan m'n wenkbrauw

whaha! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jij mag hopen dat je ik je mis sla!

Jij mag hopen dat je me raakt. Zullen we oefenen... Vandana haalt uit, Inge ontwijkt en wat gebeurd er nu... Mensen, Vandana slaat met haar vuist zichzelf K.O.! Hoe is het mogelijk!

Volgens mij vind je het heerlijk om geklapt te worden en ik geef het met plezier weg

Ga hier nu niet met me zitten flirten he...

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee! Dat klinkt gereformeerd

mmm...das waar...Hellllllllllllllllllll

je geeft me voer hier om je 1 harde kopstoot tegen geven terwijl ik je kop vasthou!!!

Maar goed, guttegut wat een agressie mijn kind!

Volgens mij heb jij een klap op je achterhoofdje nodig...om de nodige poedersubstanties eruit te slaan!want je word er niet liever van!:cry:
Waarschuw beheerder
Vandana, je ziet een beetje witjes rond je neus. Voel je je wel helemaal lekker? :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn tasje slingert beter. :[

Zullen we eens uitproberen Vandada? De tasjesslingerwedstrijd.

Inge

Waarschuw beheerder
Zo Bandana...daar zit een beste stofzuiger op!
Chapeau!
Waarschuw beheerder
Hier beginnen zielg ja!!
INGE......
Live is beter en komt ook harder aan!En begin verder hier niet met jou te vechten voel het namelijk niet!!Niks aan!!En gen geen klein kind als jou die hier ff wil stoer zijn!

Ga ff ergens anders nep vechten!!DOM WIJF!!

Ik ben heel lief!!:P

Maar nu is...... The beast Is Unleashed!:devil:

Waarschuw beheerder
en spa blauw in haar handen sorry hoor maar ik vind het allemaal niet meer zo geloofwaardig

Waarschuw beheerder
klein beesje (aka Beescht) (fan APC)

tja hoe lach je sarcastisch.....

je kan het of je kan het niet he....

jongens en meiden ga lekker jullie tijd hier verdoen op dit topic....

mekaar lekker kopstoten en weet ik wat al....

ik ga weer aan t werk is toch beter dan jezelf blij maken met een dooie mus!!
Artiest {SHOWLIST artist 10866, 80488}
Waarschuw beheerder
nee maar dan weet ik tenminste wel dat ik niet in slaap val achter het stuur:)

Waarschuw beheerder
riesssssss ouwe gek hoe is ie nou
Waarschuw beheerder
The beast Is Unleashed!

:gaap:

Waarschuw beheerder
p.s. ga anders ff lekker in het bekvecht topic mekander t leven ( fictief ) zuur maken!

Waarschuw beheerder
En begin verder hier niet met jou te vechten voel het namelijk niet

Ik voel het wel...

aan m'n lachspieren.

Inge
Waarschuw beheerder
tja hoe lach je sarcastisch.....

Oooh, sarcastiSch. Zeg dat dan meteen joh!
Waarschuw beheerder
Sukkels hoe vaak moet ik nog zeggen !!

Drink REDBULL Voordat je weer gaat rijden!!
Zouden meer mensen moeten doen!

En die andere foto is een Apfelkorn.......tja dom van je dat je denkt dat de kleur van wit aleen maar water is !!Stupid!

Waarschuw beheerder
En gen geen klein kind als jou die hier ff wil stoer zijn!

(...)

Ik ben heel lief!! :p

Maar nu is...... The beast Is Unleashed!

ik ga weer aan t werk is toch beter dan jezelf blij maken met een dooie mus!!

[img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/schater.gif[/img]

tja dom van je dat je denkt dat de kleur van wit aleen maar water is !!Stupid!

nou hardtrackz, écht heel erg dom van je zeg! jeetje mineetje, da's toch wel héél dom hoor... nou echt, extreem dom, poeh poeh! (n)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo Bandana...daar zit een beste stofzuiger op!
Chapeau!

(Y) 8) hahaha!

Waarschuw beheerder
p.s. ga anders ff lekker in het bekvecht topic mekander t leven ( fictief ) zuur maken!

WANT?????????
Waarschuw beheerder
En die andere foto is een Apfelkorn.......tja dom van je dat je denkt dat de kleur van wit aleen maar water is !!Stupid!

Ja, nee, dat klopt. Je hebt gelijk. Goh, ik voel me nu wel dom zeg. Poeh poeh.

P.S. Apfelkorn heeft een piskleur. Is jouw pis wit? welke drank is overigens wel wit? Melk geloof ik? Maar goed, meid, ga wel effe naar de dokter dan want dat is niet goed hoor, witte plas.

Waarschuw beheerder
The beast Is Unleashed!!!!
[img cacheid=00132d89001393b4b9039e6a1a006a5c65]https://photo.partyflock.nl/images/18322/main/86674.jpg[/img]

"spa...with a little beast inside"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ok maak weer een topic open!!

Mijn eerste topic is goed in de smaak gevallen!!Blijkt!!

Volgende topic......stay tuned!!

Waarschuw beheerder
En die andere foto is een Apfelkorn

ja oke maar er zit toch echt spa blauw in dat glas
dat zie je toch zo
Waarschuw beheerder
Hoezo kom jji dan bij spa water??

Waarschuw beheerder
Ok maak weer een topic open!!

Mijn eerste topic is goed in de smaak gevallen!!Blijkt!!

Volgende topic......stay tuned!!

ja doe dat! goed bezig, great idea (Y)
Waarschuw beheerder
o jij beest !!!

[img]http://pffft.co.uk/albums/b3ta/owlmash2.sized.jpg[/img]

mmmmmerkwaardig beessie

Waarschuw beheerder
staat stijf van de coke...dat zie je zo lot!
Waarschuw beheerder
Maaruh mensen .........
Vergeet niet waarover ik de topic hebt geopend!!

Dus zal fijn zijn als je reageerd op de vraag die er is gesteld en niet afwijken van het onderwerp graag!

I rest my case ......

P.S.
En ga weer verder met 1 van mijn 2 fast to furious ff....nadenken welke ik vandaag ga rijden!

Zie jullie op mijn volgende topic!!

Bye bye zwaai zwaai!

Waarschuw beheerder
Hoezo kom jji dan bij spa water??

Ik kom ook wel eens bij cola of bij baco het maakt mij niet zoveel uit hoor wat er naast mijn bed staat gaat er meer om wat er in bed ligt.

Waarschuw beheerder
was hártstikke gezellig meid! [img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/sjoerule.gif[/img]

dáág! [img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/bye.gif[/img]

Waarschuw beheerder
hardtracz WANT?????????

eh... dit lijkt toch op bekvechten...

kopstoot hier..... scheldwoord daar...

maar ja boeien... hey luitjes veel plezier in dit ow zo geweldige topic over:

......... ehhh tja mensen wijken zo af ik weet het ff niet meer....

ga nu ff iets anders doen, dit wordt saai!

Waarschuw beheerder
I rest my case ......

When I trough a stick...will you leave?

Het was me een waar genoegen!
Daaaaaaaaag....tot de volgende knoop!
Waarschuw beheerder
die kopstoot moet je niet horen

die moet je voelen

rengdeng

Waarschuw beheerder
en nu begint die *LHM* me nog lastig te vallen per pb... :/

tja of niet he.... al dart dom gelul op het forum en mensen die zich druk maken om niks...

lachen hoor!!!

hahahaha

(k)

:/ je hebt duidelijk een verkeerd beeld gekregen van mijn mening in dit alles...

jij bent iemand die een beetje over respect loopt te blaten terwijl je inge aanvalt op het schrijven over het verliezen van haar moeder!? *kotssmiley*

ga lekker even iemand anders lastig vallen! (N)

dusssss...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hij heeft het denk ik niet goed begrepen
Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwDhAkIVs*MHZjpFla2vsheJY7f8LCNInJMCFhseLcmBtH18yjuxKAfmoilFu54ZZ3xmsH3J5xN85PXa30*Kmd170TwXxrdSMDVTRFcieAU/2.JPG?dc=4675484659223628574[/img]

Zet je goedkope foto's op PF om jezelf te imponeren?
Heb ook wel gezien dat ze jou ook niet op de foto willen hebben!

Beetje goedkoop van je als ze je nou nog lekker uitzag was het anders geweest!

The beast is hier zeker unleashed!

Waarschuw beheerder
hey, jij ging toch weg? :/
Waarschuw beheerder
hier hebben we nog wel een opvangtehuis voor zwerfkatten miss GHB

Waarschuw beheerder
dit is gewoon een goede foto hoor niets mis mee

en dat zeg jij whahahahahahahaha take a look at youre own face Vandana!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
P.S.
En ga weer verder met 1 van mijn 2 fast to furious ff....nadenken welke ik vandaag ga rijden!

[img]http://www.hetrsg.nl/forum/images/smilies/schater.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Jah hallo is het hier nou een f*cking modeshow of blijven we ff bij het topic onderwerp!!(6)

Waarschuw beheerder
Zet je goedkope foto's op PF om jezelf te imponeren?
Heb ook wel gezien dat ze jou ook niet op de foto willen hebben!

Och jezus...whahahhahahahahhaaaaaaaaaaaaa
*komt niet meer bij*
Wat een sterke argumenten draag jij aan!!!
whahaha...pigfucking moron!

Waarschuw beheerder
Jah hallo is het hier nou een f*cking modeshow of blijven we ff bij het topic onderwerp!!

Vraag dat maar aan je vriendin

Waarschuw beheerder
Ik kan er nog steeds niet over uit, hoe kun je nou serieus blij zijn met een Scoupé? :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Nou Van we kunnen beter een Topic lelijke hoofden openen;) Weet er meteen een paar te plaatsen!!:yes: :yes: (6) Ghe ghe gheg....tjah als jullie zo triest willen beginnen over iemand zijn uiterlijk...damn hé...grow up!!

Ik kan er nog steeds niet over uit, hoe kun je nou serieus blij zijn met een Scoupé?

Ik zal je ff helpen als het zo moeilijk voor je is te begrijpen....ieder heeft zo zijn eigen smaak!!!;) Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhh(6)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik weet het niet maar om de een of andere reden komt het woord crack en ho naar boven borrelen
Waarschuw beheerder
Weet je wat mooi is??

Deze foto!!
[img]https://photo.partyflock.nl/images/14738/main/81744.jpg[img]
Waarschuw beheerder
jezelf mooier vinden dan je bent is niks mis mee (y)

Waarschuw beheerder
werkelijk skitterend!
Waarschuw beheerder
img]https://photo.partyflock.nl/images/14738/main/81744.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
He verdorie!!
Waarschuw beheerder
Geduld wen!!

Niet zo nep doen!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet het niet maar om de een of andere reden komt het woord crack en ho naar boven borrelen

[img]http://av.rds.yahoo.com/_ylt=A9ibyKx8nmJBIIkA9DGHBqMX;_ylu=X3oDMTBwanIybjRqBHBndANhdHdfaW1nX3Jlc3VsdARzZWMDc3I-/SIG=12480vcb8/**http%3a//www.geneesmiddelenrepertorium.nl/nefarma/images/5744.jpg[/img]neem daar maar wat van, misschien borrelt het dan wat minder!!;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lastig he? en dat knopje 'aanpassen' is ook al zo moeilijk te vinden (n)

partyflock is maar ingewikkeld!
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00000023000f114027eb4da91a006a609a]http://pic15.picturetrail.com/VOL596/2372693/4674149/58963741.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Zet je nog een mooie foto van mij hier neer?
Ah toe?
:vaag:

Of wil jij een keer Wen?
Als je het haar lief vraagt?
Waarschuw beheerder
Geduld een schone zaak!!Wen!!

Waarschuw beheerder
?

Waarschuw beheerder
lau :lief: dat zou de boel hier tenminste een beetje opfleuren, onze foto's (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00073f50001393e50b5158671a006a60e7]https://photo.partyflock.nl/images/14738/main/81744.jpg[/img]

Nee man, plaats eentje van mezelf!!

Plaats je eigen foto maar doe zelf een beetje moeite !
Waarschuw beheerder
:o :o :o

wowie dat is idd een hele mooie foto

It's amazing jack, als je de auto duwt dan rijdt ie naar voren. Nee :o dat meen je niet. Ja echt waar en als je m van de zijkant een duw geeft valt ie om :o

fucking unbelievable
Waarschuw beheerder
[img]http://party.snt.utwente.nl/~partydata/images/names.php?PARTYID=12599;IMGID=73575[/img]{non-image link}

En Nog 1!!

Waarschuw beheerder
werkelijk té gééééék! :o
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00000023001393f06d3dbf2e1a006a6135]http://pic15.picturetrail.com/VOL596/2372693/4674149/58966497.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
meer meer meer

kzit te genieten van je foto's

Waarschuw beheerder
nou, ik heb wel weer genoeg gezien van dit zinloze kuttopic.

ga je mee lau? :lief:

Waarschuw beheerder
???????????????????????????????????
Waarschuw beheerder
[img]https://photo.partyflock.nl/images/23275/main/113870.jpg[/img]

Dit is pas mooi!!:jaja:

Waarschuw beheerder
Whahahaha je bent geweldig *BL..Tropical-Bitch*
dat het bij mij begint te borrelen vind je erger dan dat ik opeens aan crack-ho moet denken je bent een lieverd whahahaha

Waarschuw beheerder
mijn topic:

het zet zo veel mogelijk foto's in mijn topic-topic!

Waarschuw beheerder
kom maar mensen in mij topic met jullie mooie foto's.....

gheheheheheheh

staat onderhet kopje onzin en humor!!

ik wacht met smart!

Waarschuw beheerder
nou, ik heb wel weer genoeg gezien van dit zinloze kuttopic.

ga je mee lau?

Natuurlijk ga ik mee wen (l)
Waarschuw beheerder
Haha Wen ....moet je je vriendinnetje meeslepen!Durf je niet alleen te gaan!

Sleep maar een eind weg dan(ver weg):P

Bye bye "zwaai zwaai"

Waarschuw beheerder
Durf je niet alleen te gaan!

zonder lau ben ik nergens :'(
Waarschuw beheerder
Jammer man ,was net zo gezellig aan het worden!!
Laat me maar in de steek dames!:s

Waarschuw beheerder
wen ...mijn kind...ik laat je toch nooit alleen gaan!
Daag lieve Vandana...veel plezier nog hier!

Waarschuw beheerder
zit ik op mooie foto's te wachten vanons modelletje lau...........

:cry:

Waarschuw beheerder
ik ben er nog hoor

Lau mag ik ook mee durf niet zogoed alleen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey Hardtecks of weet ik veel hoe je jezelf noemt!

Jij hebt niet eens een eigen foto hiero!!
Dus voordat ik jou kop niet heb gezien hier (waarschijnlijk durf je niet eens te laten zien)

Moet je hier gewoon je ook waarschijlijke lelijke hoofd Voor je houden en je bek hier!!
Laat maar eerst 's zien hoe je eruit ziet voordat je mij wat durft te zeggen!!
Sukkel!!

Lekkerst!!:P

Waarschuw beheerder
neem hardtrackz ook maar mee naar mijn topic........

anders wordt het zo stil!
Waarschuw beheerder
Daaaaaaaaaaaaaaaaag ,nou nog niet verdewenen??

Jullie blijven wel hangen!(hangers)

Start een eigen topic ofzo....doe je ook wat nuttigs voor jezelf!

Bye Bye "Zwaai zwaai'

Laatste keer hoor dat ik jullie uitzwaai!

Waarschuw beheerder
oeh, wat is die vandana toch een doos, werkelijk fantástisch :respect:

maar nu ga ik écht.
het is hier te fucking zinloos om nog meer letters aan te verspillen :)

Waarschuw beheerder
ik ben er nog hoor

Lau mag ik ook mee durf niet zogoed alleen

tuurlijk mag je mee!:D

Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha je bent geweldig *BL..Tropical-Bitch*
dat het bij mij begint te borrelen vind je erger dan dat ik opeens aan crack-ho moet denken je bent een lieverd whahahaha

:d weet ik!!:D ik ben wél lief voor de medemens;) Ik gun & wens jullie ook alles toe wat jullie bij mij doen..;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
he he ik maar wachten op mijn topic..........

Waarschuw beheerder
(waarschijnlijk durf je niet eens te laten zien)

je hebt gelijk ik durf niet ben best wel onder de indruk van jouw foto (yeah right)

ik wil niet met jou mee ik wil met lau mee

Waarschuw beheerder
whahahaha hahaha zijn jullie nou nog niet weg uuuuhhhh ging jij een uurtje geleden al niet weg bandana

Lau ik ga mee hoor
Waarschuw beheerder
Bye bye "zwaai zwaai' Hardtecks!!

Ga maar ga met lau mee dan!!

gooi maar gauw een foto van jezelf op het net!!
Laat zien hoe lekker je bent dan!!!
En een beetje rap graag!!

Tot die tijd wil ik je hier niet zien!:s
Waarschuw beheerder
[quote]Necro667 voor jou.....
hahaha,super!!
heb de mijne 4 lesseen i 1 klap gehaald !Bingo was het toen!

Kan rije of niet hé!!
Maar goed komt wel bij kijken dat ik stiekum al vroeg begon te rije!Heb me wel goed gedaan dus!

En voor de gene die vroeg waar ik het had gehaald:RIJSCHOOL OOSTERPOORT GRONINGEN!THE BEST![quote\]

Ik was niet serieus schat. Ik was vroeger ook niet slim op dat gebied, maar ik heb van mijn fouten geleerd, gelukkig net niet op een harde manier, je kunt zo goed rijdden als je wilt als je nuchter bent, maar als je onder invloed rijdt, zeker in combinatie met wat dan ook, dan ben je niet alleen een gevaar voor jezelf, maar ook voor andere. Wees nu iets slimmer, en kap daar gewoon mee. Lijkt me voor jouw en voor jouw omgeving het beste. Amen!
Waarschuw beheerder
Topic still alive? :o
Waarschuw beheerder
Hoezo moet ik weg blijven!!Sodemieter op!!

Bewaak mijn FORUM!!:P

So Bware

Waarschuw beheerder
Lau ik ga mee hoor

kom we gaan naar de speeltuin!:bounce:
Waarschuw beheerder
Mar schat ik maakte geen geintje!!
En heb gedaan hoe het moest en klaar was kee!

Maar goed ....never mind Nu meer!

Waarschuw beheerder
whahahahahaha
Laat zien hoe lekker je bent dan!!!

Whahahaha dat kan je niet aan dus ik doe het maar niet ,kijk maar op mijn site als je zo graag wil weten hoe ik er uit zie , wel goed gaan zitten hoor.

Waarschuw beheerder

ik wil niet met jou mee ik wil met lau mee

ehhhhh dehhhhheeeehhhhhhh er staat toch ook dat ZIJ jou mee moet nemen...
Waarschuw beheerder
Lau ,kan merken dat jij zoveel coke en druks heb gehad ....dat je nu een klein meisje bent geworden en (vandaar ook speeltuin)!!

Neem je niks kwalijk hoor!!
bij de 1 tast het sneller aan dan bij de ander!!

Vergeten jullie je luiers niet mee te nemen...kan mamma namelijk jullie billetjes op tijd verschonen en stinken jullie zo!Niet vergeten he?!?
Waarschuw beheerder
Hey hardtecks..voordat je mensen naar je site stuurd zorg er ff voor dat hij ook goed actief is en ik niet zo'n een moeite moet doen op je fucking foto te bekijken!!

Heb het namelijk niet gezien!!
Beetje jammer!!
Ook geen zin meer om moeite te doen!!
Dus gooi het hier maar ff neer ,wil je?!!!!

Waarschuw beheerder
HEY Vandana DON`T FUCK WITH THE LAU HE
Lau is the best :-)
en ga aub je mond spoelen want er komt alleen maar rottigheid uit hup hup kleine meid je mond spoelen

Hey hardtecks..voordat je mensen naar je site stuurd zorg er ff voor dat hij ook goed actief is en ik niet zo'n een moeite moet doen op je fucking foto te bekijken!!

1 woord TRIEST
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb net voor zekerheid gespoeld maar niks geholpen!!
is erger geworden!!

Tja............ken er niks meer aan doen!!

Waarschuw beheerder
er schijnt een goede mondwater te zijn:
meridol.... heb je gelijk een fluorlaagje op je tanden en kiezen ter bescherming....

tipje hoor!
Waarschuw beheerder
Hardtecks.......Ik fuck met wie ik wil!!

Mij een beetje vertellen wat ik wel en niet mag(donder even heel snel op WIL JE)

Waarschuw beheerder
ghehehehehehe O:)

Waarschuw beheerder
HEY Vandana DON`T FUCK WITH THE LAU HE
Lau is the best
en ga aub je mond spoelen want er komt alleen maar rottigheid uit hup hup kleine meid je mond spoelen

hehehehe :respect:
Maakt niet uit joh...ze kent me nog niet zo goed ;)

Waarschuw beheerder
hey lautje.......

heb je nog meer van die mooie foto's.....

zet ze dan ff op mijn topic wil je?

vraagje tussen door...

ben jij model?

Waarschuw beheerder
Hardtecks.......Ik fuck met wie ik wil!!

Mij een beetje vertellen wat ik wel en niet mag(donder even heel snel op WIL JE)

Ik wil wel op donderen maar ik kan me gewoon niet losmaken van dit mega vette topic en jou warme persoonlijkheid
Waarschuw beheerder
Ik geloof dat hier wat LOTPOWER nodig is :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hey ben je weer terug??
Uitgespeeld in de speeltuin...da's snel... meestal willen kinderen langer spelen!!

Maar goed wie zegt tegen jou dat ik jou GOED WIL leren kennen!!:s

Dacht het niet!
Waarschuw beheerder
Ok ,als je het hier zo erg fijn vind ..DAN BLIJF HIER!!:P
Waarschuw beheerder
wat ben jij een triest wijf zeg !!! Niet te geloven :nee:

Waarschuw beheerder
go go power puff girls....

girl power!!!!

Waarschuw beheerder
Maar goed wie zegt tegen jou dat ik jou GOED WIL leren kennen!!

Dacht het niet!

HUH niet aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrggggggg de teleurstelling is groot:-)

Waarschuw beheerder
hey lautje.......

heb je nog meer van die mooie foto's.....

zet ze dan ff op mijn topic wil je?

vraagje tussen door...

ben jij model?

Ik zie het...je topic is erg geliefd...proest

enne...kindertjes die vragen...worden overgeslagen :[
Waarschuw beheerder
go go power puff girls....

[img cacheid=00014aa40002d88e33588f681a006a65d1]http://www.mijnkopthee.nl/images/ppg_vrij.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Delerious ..wat the fuck kom je hier tof doen!!
Donder op man!!

Ga ff triest doen want dat ben je gewoon!!
Eerst zielig aankondigen dat er wat Power nodig is!!Wuahhahahahaha

Waar wil jij deze power weg halen???????
Show me!!
Waarschuw beheerder
ik ben bang rrrrrr bibberbibber :gaap:

Waarschuw beheerder
Donder op man!!

bang voor een beetje concurrentie?hehehehe

"je moeder h*er"
Waarschuw beheerder
[img]http://www.paulbocken.nl/ROC/pagina/dermatologie/pic_b/Teek_na_12_en_108_uur_voeden.jpg[/img]

Voor jou Delerious!!
TEEK!!
Zo kom jij bij mij over!!
Waarschuw beheerder
zo hee .. wat een opmerking hahahahahahah
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lautje toch... popje zonnestraaltje... sla mij niet over.... geef mij de warme zwoele tint die aan jouw foto's hangt.... show me one more picture....

:cry:

Waarschuw beheerder
Donder op man!!

hallo is wel me dinnetje hoor !! :yes:
Waarschuw beheerder
jouw moder was ho*r...zeker!!
kan je wel zien aan die gore lelijke kop van je dat met moeite is uit geperst!!
Vandaar dat je hier nog komt om nog meer te lijden!!
Blijf maar hier!!

Waarschuw beheerder
jouw moder

nog niet helemaal de Nederlandse taal onder de knie zie ik wel!

Waarschuw beheerder
"je moeder h*er"

sorry dat ik even ingrijp maar het moet natuurlijk zijn: dikke vette CRACK H*ER
Dus dat je het even weet lau anders kost het je punten:-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ga !!
zinloos topic van iemand die eruit ziet als patty brard met een klisma in dr reet !

[img]http://www.slovakije.com/fotoalbum/albums/userpics/thumb_Patty_Brard_jpg_173531c.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hey power puff lot:

wat voor een zuigend wezen was dat?

een bloedzuiger?

vet cool plaatje.....

doet f*cking pijn volgens mij zo'n zuigend iets op je arm....

hey wie heeft dat van die vrouw gehoord met die eitjes in dr hoofd dat ze in het gat vaseline hebben gesmeerd en dat et beest toen stikte en er uit klom?

ook zoiets smerigs...
Waarschuw beheerder
Sorry vreemde vogel...
maar goed dinnetje denk hier tof te zijn!

Wat absoluut niet zo is!!Maar ze denkt van wel! En ja vind het erg spijtig voor je!!

(heeft ze jou er bij gehaald trouwens)?
Echt zo'n kinder streek lijkt me!
Waarschuw beheerder
hey ho*err..
heeft niks met NED.Taal te maken!!Maar te maken met snel typen!!

Ken je het niet ..........TYPTYFUS!!!
Maar bij deze voor jou(JOU MOeDER)
Waarschuw beheerder
[img]http://www.slovakije.com/fotoalbum/albums/userpics/thumb_Patty_Brard_jpg_173531c.jpg[/img]

bblabalablabla nee ik haal er geen mensen bij
o ik ging weg das waar ook ! doei
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ga ook laters iedereen .... oke bijna iedereen jij liever niet bandana.
Waarschuw beheerder
hahah,Patty op haar slechts beetje zwak hoor!!
Heb je haar nu weer gezien??

Maar leuk geprobeerd!!
Waarschuw beheerder
een bloedzuiger?

vet cool plaatje.....

doet f*cking pijn volgens mij zo'n zuigend iets op je arm....

Bloedzuigers doen geen pijn :nee: :D Ranzig zijn ze wel....

Maarre... dat er nog niemand op die envelop heeft gedrukt vind ik een godwonder :o

Waarschuw beheerder
Maarre... dat er nog niemand op die envelop heeft gedrukt vind ik een godwonder

zo zie je maar weer wonderen bestaan
laters

Waarschuw beheerder
tja.... t was een wonder boven wonder.....

LAUTJE je was even op mijn topic schatje popje scheetje...... heerlijk met-de-sigaretten-uit-de-neus-hangend- dingetje....

:kusje2:
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00131ff00009f942797d8b341a006a671f]http://home.hetnet.nl/~telli005/clouseau/cloplaat/televisie/travestiet_fullface.JPG[/img]

Delerious Op haar best!!!:P

Deze VOOr JOU MIJN Dame!!
Enjoy!!!:P

Bye bye 'Zwaai zwaai'
Waarschuw beheerder
verzin ff lekker je eigen grappen
Waarschuw beheerder
nee man,ik pak je op je eigen manier weer teug!!

Is leuker!!ben wat dat betreft niet zo orgineel!!
Maar beter!
Waarschuw beheerder
beter? weet je het zeker ?
Waarschuw beheerder
100% zeker !!:jaja:

En niet zo onzeker als jou!!:P

Moi HE!!(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Nog steeds geen gedwongen opname?
Waarschuw beheerder
Och God hoor...die Chrissie moet ook weer wat tof vinden hoor!

Ook zeker tof als je 1 in je reet krijgt!!Vind je zeker ook TOF!!

Fuck toch OFF!
Waarschuw beheerder
Hey stampertje ...alweer ergens anders uit gestampt!!

Hahahahah,nee man ze willen zo graag ..maar het gaat maar niet!!

Maaruh het is hier al zover gekomen....ik weet niet of ook jij dit wil meemaken!!
Maar eigen keuze als je blijft!

Waarschuw beheerder
gezellig hiero?
Waarschuw beheerder
donateur
Heb jij trouwens enig zelfinzicht? Waarschijnlijk niet anders had je al op de rails liggen wachten op de sneltrein :jaja:
Waarschuw beheerder
Hey konijnen kontje.....
Wat wil jij hier nou bereiken met zo'n vraag?

zucht...vraagd om problemen!!
Geeft niet ......

ga ff ergens anders stampen wil je!!Heb je gister ook al weg moeten jagen!!
Maar je komt ook terug als een TEEK!

Volgende keer schiet ik hoor!If dog catches rabbit........

Waarschuw beheerder
heyyyyyyyyyyyy frankie booy...........

bagai mana

alles goed

Waarschuw beheerder
LHM

alles wel hier

met jou?
Waarschuw beheerder
Hoi hoi! Pipeloi!

Wie wil mij alsjeblieft afzeiken? Ik verveel me :/

P.S. Vandana: ik heb nog steeds jeuk aan m'n wenkbrauw :/
Waarschuw beheerder
Hey ik ga verder.....Luitjes!!

Ik zie morgen wel weer hoe mijn topic is gestegen!

Heb genoeg gevloekt en gedaan voor vandaag!
Morgen weer een nieuwe dag!:p
Waarschuw beheerder
donateur
vraagD?

Heb jij naast poeder uberhaupt nog grijze massa in dat hoofd van je? :vaag:

Wegjagen? Hahahahaa ja, het is goed met je (y)

Laat je nakijken kind, misschien dat je ouders nog geld terug krijgen

Waarschuw beheerder
word er hier gereld??

lijkt nergens op dan...O:)
Waarschuw beheerder
Verdomme Banana, waarom ga je nou weg! Heb ik eindelijk even tijd om mezelf te laten vermaken, heb je zogenaamd betere dingen te doen. Ik kan zelf niks verzinnen wat belangrijker is dan mij te vermaken eigenlijk.

Nou? :/

Waarschuw beheerder
Go away.........

Hahaha zielig hoor van je dat je geadopteerden kinden hier bij in trekt!
Kon je niks beters verzinnen!

ZWAK ZWAK ZWAK ZWAK!!
ERG ZIELIG!!

Jij bent ook zo'n een rascist.........vuile vieze hitlers kindje dat jebent en blijft!!
Rot op met die ho*rre kop van je !!
Met je zielige adoptiekinderen die jij wellicht hard zal nodig hebben als je geen kinderen meer kan krijgen!

zegt de koelie...:gaap:

mapima :D
Waarschuw beheerder
wat is een ho*rre kop???? :/
Net zoiets als sarcastich lachen?

Ik snap er helemaal niks meer van. En Vandana, heb je je urine nou al laten checken? Wit is not good hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het niet over adoptiekinderen hoor

meer over kinderen zoals jij, da's weer een apart genre, je weet wel ouders die hopen op een leuk kind en dan zoiets als jij krijgen.

Daar moet je je tegen kunnen verzekeren vind ik, en ik hoop van harte dat je ouders dat ook hebben gedaan.

Niet goed, geld terug garantie :jaja:

Waarschuw beheerder
Gezellig hier :d
Waarschuw beheerder
ik wel ik rij als de beste maar zie ze soms ook wel vliegen :D:D:bounce:

Waarschuw beheerder
*Gaat maar is ff het profiel van Vandana checken*
O:)
Waarschuw beheerder
Als de mijne later wit plassen ga ik ze ruilen hoor Stampertje.

Waarschuw beheerder
Ehmmm.......offtopic :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben best snel tevreden hoor :)

Dus mocht later een kind dommer zijn dan het achtereind van een koe, lelijker zijn dan een uitgekotste haarbal, ik blijf tevreden

maar, mocht het zo onnozel en lachwekkend triest als de topicstrater worden, dan ruil ik het niet eens om, op de composthoop ermee (y)

kan ik er misschien na maanden wat bloemkool van eten (y)