Partyflock
 
Forumonderwerp · 712031

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik wel!!
 
hi hi hi jij wasvroeger al zo lelijk dat je moeder een biefstuk om je hals moest binden omdat de hond anders niet met je wilde spelen


Dat hoop je nu maar he meidje. Neem het maar lekker voor je vriendinnetje op. (y)

Inge
Inge heb niet aan je gevraagd wat voor een hoofd ik heb!!
Maar een AUTO!


Met je stoere praat ..maar bij deze heb je een hoofd en een lichaam dat nog vaak naar de zonebank moet gaan om een beetje aardappel te lijken!:frusty:
Owja klop ja jullie Boeren houden ook erg veel van aardappel(is dus lekkerst)!

P.S.Jij bent echt zo'n chick die gereformeerd doet maar ondertussen heb je eigelijk alleen maar van die duivelse gedachten!
En waarschijlijk zo verpest bent geweest dat je alleen maar zo dom kan reagren!Spijt me voor je!:P
laatste aanpassing
Maaruh mensen ..ik ga weer verder nuchter auto rijden tot aan Velocity!
En wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe!!

Keep me Posted!!
Check you yall Laterzzzzzz!!
 
Inge heb niet aan je gevraagd wat voor een hoofd ik heb!!


Heb ik jou vanaf het begin al niet gevraagd, als iemand over m'n uiterlijk begint krijg je ook de volle lading terug.

Ik had het verder niet over je kleurtje dat je op een aardappel lijkt. :frusty:

Ik heb eigenlijk alleen maar duivelse gedachten? Och, het is jouw feestje. Het zal wel zo zijn, als Vandana het zegt.

Ik stop ermee. Ik hoop in ieder geval dat als je je eens kapot rijdt je geen onschuldige mensen in je ongeluk betrekt.

Daaag.
Ingeee...waar blijft mijn antwoord nou ...op mijn vraag dat ik al een tijdje aan je heb gesteld!!

Wt voor een auto rij ik nou!
Geef me antoord dan!
Heb je normaal toch ook!
E als je het echt niet weet ..sodemieter ff snel hier op!
En hier mensen zijn dat je kinderen wenst dat ze niet mogen omvergerden worden is al zo vals , denk je dat ik dat niet in mijn gedachten heb!

je raakt er vast zelf wel 1 !
laatste aanpassing
 
hehe ik dacht dat ze nooit de aandacht kon opgeven, en ik hoop niet inge ik weet dat je denkt dat je heel wat bent door hier zo op mensen af te geven met dien lelijke knienebek!!!!

als je niet ontopic kunt blijven neem ik het inderdaad voor vandana op ( ook al is ze dit allerminst nodig) ik bedoel, je geeft af op anderen om jezelf beter te voelen. Dit is psychisch gezien een zeer bekend fenomeen, daarbij komt nog het feit dat je iemand anders uitmaakt voor aardappelhoofd terwijl je er zelf op de foto bij staat als een hele zak vol!!

i rest my case!
 
Daaag dames. :)

*zwaait*

*werpt kushandjes toe*


(k) (k)
 
*werpt haar kont naar achteren, om de kusjes op te vangen*

*gelijk ff scheiten, k zit er toch*

hey vandana, je hebt trouwens een mooie scoupe...

ghehehehehe O:)
Hey LHM ....Je haald me de woorden uit mijn mond(bedankt)


En jij ja komt wel door mijn auto test!!Gefliciteerd schat(K)(K)(K)


En inge Zwaai jij maar lekker een eind weg dan en zwaai maar zo hard door dat je eigen dunne lelijke gezicht (lichaam) ver mag om waaien!

Zwaai zwaai ,Bye bye
Necro667 voor jou.....
hahaha,super!!
heb de mijne 4 lesseen i 1 klap gehaald !Bingo was het toen!

Kan rije of niet hé!!
Maar goed komt wel bij kijken dat ik stiekum al vroeg begon te rije!Heb me wel goed gedaan dus!

En voor de gene die vroeg waar ik het had gehaald:RIJSCHOOL OOSTERPOORT GRONINGEN!THE BEST!
Uitleg voor mensen die echt dom zijn!
Als je je rijbewijs in 1 keer haald zonder problemen is het een feit dat je dus kan en beheerst bent!

Mensen die in een paar keer hun rijbewijs halen ...WIL IK NIET EENS BIJ IN STAPPEN!

Zijn zo onzeker in kunnen geen handelingen verichten tijdens het rijden!
En als daar dan ook al drugs word gebruikt en overmatig ..tja dan krijg je ongelukken!
Maar kan wel verder gaan met mijn uitleg hier ...maar is volgens mij zonde van mijn tijd ..krijg toch aleen maar duivelse reacties hier wat nergens op lijkt!
Als je duivels wil zijn moet je het goed zijn bij mij!
En anders opzouteee
 
Hup, moet je niet naar je werk?

Je vermaakt je wel in je eentje hier geloof ik.


Inge
Nee man...lekker thuis voor de PC!

'Jij verveeld je ook zo te zien!!:frusty:

Hup jij mot ook aant werk toch?!
 
Als je je rijbewijs in 1 keer haald zonder problemen is het een feit dat je dus kan en beheerst bent!


Dus jij hebt je rijbewijs in 1x gehaald?
Dan snap ik niet dat als jij vind dat je DAN PAS goed rijdt en beheerst bent, alsnog beter rijdt met drugs op :vaag:
op je fiets mag je rijden met alles op
op een scooter/brommer alleen met wiet
auto en motor alleennuchter
 
vandana en die andere vage chick (LHM) kanker een end op ben je nu meer dan zat. jij bent gewoon echt te dom voor woorden.

:frusty: :frusty:

p.s. sorry voor mijn taalgebruik maar het moest er even uit ;);) :P:P:P
 
whahah vandana...wat een praatjes zeg SORRY hoor..

BLABLABLA

beter met drugs op rijden?! laat me niet lachen, hoe kun je nu onder invloed van drugs beter rijden..voor je gevoel mischien ja..maar jij weet dat je het kan omdat je je rijbewijs in 1 x heb gehaald..:P:P nana veel plezier in je 2 fast 2 furious Scoupe

ltrs
 
roemtech:

kanker is een ernstige ziekte en dient niet mee te worden gespot!

en als je refereerd naar meer dan 1 personen is het niet ik ben je..... maar ik ben JULLIE meer dan beu!!
 
jep heb je gelijk in...maar je weetw at ik bedoel!!!

dit is gewoon te dom voor woordem dat je met drugs op achter het stuur gaat zitten
Tja je kan het of je kan het niet hé'!

Geen gereformeerden Gewenst Hier!
Dus Opzouteee..... met je zielige opmerkingen!

En blijf weg van mijn Forum!
Hoef je je ook niet zo druk te maken..kost je weer wat hersencellen!Zonde man!(SENSATIE)
 
ja misschien wel misschien niet....

maar de vraag is, of jij het wel eens hebt gedaan en of je er beter door ging rijden?

dit is waarschijnlijk niet het geval...
Uitleg voor mensen die echt dom zijn!
Als je je rijbewijs in 1 keer haald zonder problemen is het een feit dat je dus kan en beheerst bent!

Mensen die in een paar keer hun rijbewijs halen ...WIL IK NIET EENS BIJ IN STAPPEN!


En wij ons druk maken over de miljoenennota. En dan lees je dit!! :frusty:
laatste aanpassing
Deze voor jou XTODAC!!
Jij kan het waarschijlijk al helemaal niet aan met je baby hersensjes!!

Dus ja wat jij hier komt doen is mij een vraag?!!Verdorie..... moet ik weer herhalen(allleen voor mensen met rijbewijs)

Kan net zo goed een herhalings brief hier achterlaten voor al die gereformeerden die hier komen klagen zeuren als een wijf en zielig doen over verloren vriendjes en vriendinnetjes(broers zussen)die het leven zien kwijtgeraakt door alchol in het spel!En ik heb het hier over druks!!

Ga je kwelling toch lekker ff ergens anders weggooien!
 
Deze stelling is tamelijk naïef moet ik zeggen....

Vraag je dat ook aan mensen die ondder invloed zijn van alcohol dan???

Die zullen ook wel zeggen van wel, omdat ze overmoedig zijn, maar daardoor zie je juist de gevaren er niet van in!!!!

Een bekende van mij dacht een paar jaar geleden na een bedrijfsuitje ook wel op zn gemak naar huis te kunnen rijden, waarna hij iemand doodreed!!!

En dat zet je toch wel even aan het nadenken lijkt me!
 
hier heb je inderdaad gelijk in HUMP, maar ja ik denk dat mensen hier gauw afwijken van de vragen.. Wie beter rijdt (voor zijn beleving dan) met drugs op.
 
niet met pillen, met coke kan je gewoon rijden !
 
En blijf weg van mijn Forum!
Hoef je je ook niet zo druk te maken..kost je weer wat hersencellen!Zonde man!(SENSATIE)


Nou door mijn mening te geven worden bij mijn geen hersencellen aangetast hoor. En als jij daar niet tegen kan, moet je geen topic openen. Want mensen geven juist hun mening in een topic.
 
mits de mening iets te maken heeft met het topic...... (aanvulling)
Uitleg voor mensen die echt dom zijn!
Als je je rijbewijs in 1 keer haald zonder problemen is het een feit dat je dus kan en beheerst bent!

Mensen die in een paar keer hun rijbewijs halen ...WIL IK NIET EENS BIJ IN STAPPEN!


Dus de topicopener moet uit haar eigen topic blijven (y)
 
Vandana gedraagt zich wel erg opgefokt. Zou ze nu ook onder invloed zijn? ;)

Inge
 
nee de topicopener vond het nodig om nog enige tekst en uitleg te geven omdat de meesten niet wisten waar de vraag over ging en gaf wat aanvulling.. (denk ik )
Nou beetje rare aanvulling als het onderwerp is: Rij je beter met drugs op?


Ik vind haar een typisch geval van ik krijg kritiek dus jij bent een lul.
 
Inge: daar zal ik maar niet te diep op ingaan anders wordt het weer een bodemloze discussie...

maarre het feit dat jij in haar hoofd een aardappel ziet... laat over jouw gesteldheid ook wel wat te wensen over denk ik ....

zoals de waard is vertrouwd ie zijn gasten...

zo ik ga even een topic zoeken waar het wel ONTOPIC is.....
 
Niels Holgerson:

rijbewijs - auto - autorijden........

hmmm past wel bij elkaar, maar zoals ik al zei, ik ga naar een topic die wel on topic is....

dag luitjes!!
rijbewijs - auto -autorijden -drugs - dood.

Ok laten we het dan nu maar over de dood hebben :S
 
nog 1 reactie dan:


BRANDEN in de HEL
 
Wie? Jullie 2-tjes gezellig samen? :devil:

Inge
laatste aanpassing
 
Mensen die met drugs op rijden mogen van mijn part ...
BRANDEN in de HEL
 
Och, wat ben jij een zielig meisje.

Wacht maar. :devil:

Inge
 
het feit dat jij reageerd zegt genoeg
 


Zeker al veel drugs op? Wat een oude afgeragde kop heb jij. je bent toch de linkse? Ik schat je zo minstens 40. :[

Inge
laat maar lol
laatste aanpassing
 



Pfffieeuw! Wat een kaboutergezicht(rechts). :P

Inge
 
thank you thank you
 
ik vind het sowieso wel stoer als je vind dat je met drugs op beter rijd :no:
 
En nu mag het wel gesloten worden want het gaat nu nergens meer over. :(
 
:jaja: slotje
 
het feit dat jij hierop reageerd met zo veel moeite zegt mij al genoeg.....

plaats je de rest van mijn leuke foto's ook nog even dan?! vind ik leuk... die aandacht...

ik geef het tenminste toe dat het leuk is om aandacht te krijgen... alleen jammer dat het die van jou is -the-queen-of-aandachttrekken-herself-
 
En nu mag het wel gesloten worden want het gaat nu nergens meer over.


nuu lees ik even tussen de regels door:

en nu mag het wel gesloten worden omdat er niet zo gereageerd werd hoe ik wil, en ik niets meer te zeggen heb!!