Partyflock

Forumonderwerp · 711242

wat vind je daar nou van dan.. gedumpt worden of dumpen via msn???

Ik vind het een dikke kut streek!
Lekker makkelijk ook he dan hoef je geen uitleg meer te geven...
Mja dumpen via sms, komt me heel bekend voor is me gebeurt 7 maanden geleden na een 2,5 jaar durende relatie. Geen ruzie, nie vreemd gegaan denkend da alles goe ging. Knal ff tegen de muur lopen als je dan op je werk zo een mottig smsje krijgt. Eén woord voor LAAG

Is zeker laag zoiets,ik zou t in ieder geval niet kunnen!!!
dat is iets voor 16 jarige.
Ik geloof nooit dat iemand met een helder verstand dat doet.
mja had het ook nie zien aan komen. Zo zie je maar da je nooit iemand volledig kent.

Nee dat is zeker zo!je denkt dat je iemand goed kent...je kan inprenciepe niemand vertrouwen :vaag: terwijl vertrouwen zo belangrijk is ( teminste vind ik!)

ja is inderdaad snel en makkelijk.. maar niet echt leuk nee

das echt lullig
laatste aanpassing
tis gewoon ehct zwaar te laag gewoon .. echt misselijke streken:@
best lastig dan als je geen msn zou hebbe ;)
pfff ik haat dat zoort mense gwoon echt ..
bluhhhhhhh
laatste aanpassing
Echt heel erg laf!
En het heeft totaal geen stijl idd!
Een keer gedumpt via MSN, gast hoef ik nooit meer te zien. Sowieso was het een grote fout.
Moet toch iets mis zijn, als dat gebeurd. Kan nooit een gezonde relatie geweest zijn, want van respect is in zo'n geval echt geen sprake. Of de persoon in kwestie heeft gewoon écht geen ballen (of tieten ;)) en kan dus gewoon als "zielig" bestempeld worden..

Boeit mij echt nix...
dumpen via msn vindt ik echt triest!!!!! als je lef hebt zeg je het gewoon recht in diegen ze gezicht ja tog...!!!??

lekker lullig ja maar ja weet je ook gelijk wat ie waard is! NIKS dus...!
zou ik echt niet van wakker liggen dan is t echt een ongevoelige loooooser...

DUmpen via msn, mail sms of wat voor andere simpele manier is echt heeel erg laag.. Als je enigzins iets om die persoon gegeven hebt doe je dat dus echt niet zo. Iemand dumpen is hartstikke moeilijk maar voor diegene die gedumpt word is het nog veel moeilijker.
:no:

heel erg triest en kinderachtig ja..
laatste aanpassing

kan je niet eens een weerwoord geven of om uitleg vragen als hij je gelijk blockt. Ik vind het matig, wees een vent of een vrouw en zeg het hem in zijn gezicht... En niet lullig via msn

nah ik ben een keer via telefoon gedumpt en via de mail en via MSN
Ik ben toevallig gister gedumpt via MSN omdat ik iets heel ergs had gedaan. Maar als je al een jaar met iemand gaat vind ik dat je het recht in je gezicht moet zeggen en gepraat moet worden. Maar ja dat wil ie niet :(
tja,,,,,,,,, zijn de nieuwe communicatiemiddelen he, en die worden ook daarvoor gebruikt.

raar maar waar.
vroeger gebeurde het zeker weten ook heel veel per post.
Uitmaken op een niet persoonlijke manier blijft altijd gaar :/
ckrzz dikkuh kut streek..weet je hoe lullig dat is! ga dan ff langs om ut te zegge maar tog niet via msn!?:O:(:no: vin ik niet kunne
(K)mandy

behoorlijk kutstreek....

wees dan zo eerlijk om tegen die persoon recht in ze gezicht te zeggen en niet via msn:no:
gaat wel makkelijk tegenwoordig allemaal....

zeker een kutstreek geeft ma aan hoe kinderachtig iemand kan zijn :@
Per sms uitmaken... hmmm pak dan een post-it ofzo... hoe dan ook, ZWAAR zielig! Dat je niet voor je verantwoordelijkheden opkomt...

Echt iets voor mensen met een grof minderwaardigheids complex.. dat ze zelf zo zijn is jammer voor ze, moeten ze mee leven, maar val anderen er niet mee lastig... LOL!
ja bassie je kan beter gewoon daten hihihihih neee gewoon recht in je smoel, anders ben je echt heeeeeeeeeeeeeel zielig! :hug: he bas? (K)
Ha schoonheid... bounce... ja helemaal 100% cker waar. LOL!
ja dat is echt lullig jah via msn of sms ga dan naar hem of haar toe en ga dan praten das de beste oplossing.
en niet via msn of sms dat doen mensen die t niet durfen te zeggen
bruut

het is mij overkomen. het is gewoon echt gevoelloos en egoïstisch

Dat is echt wel het laagste van het laagste, lekker vanuit je luie stoel een punt achter je relatie zetten !!

Het ontvangt ook heel erg lullig.

Maar sowieso, dumpen, heb dan het lef om de persoon onder ogen te komen.
Verwacht je dat hij/zij agressief wordt nog een uitzondering via de telefoon.

SMS, MSN, MAIL al die indirecte dingen is gewoon laag!!

Ik H3b AlL33n M@a® Ch@tV®i3nDiNn3Tj3S, Is H3T D@n Ook ®@A® AlS J3 T Vi@ MsN UiTmAAkT?!?!
ik heb het onlangs ook meegemaakt!(afg maandag) Vind het het laagste van het laagste. Als je dan een kerel bent dan moet je het ook recht in het gezicht zeggen! ik hoef hem ook niet meer te zien!
Zowiezo is het over msn, sms of telefoon triest... Zeg liever wat ik te zeggen heb rechtstreeks tegen iemand... heb je tenminste de kans om iets meteen uit te leggen als t verkeerd overkomt ofzo
als je een vent bent zeg je het recht in het gezicht en geef je ook een verklaring....
niets van aantrekken hij is je niet waard dan.

he's a L-hoe-Ser!

Mensen die via msn of sms dumpen,zijn gewoon mietjes, ze zijn bang , je merkt het als mensen via de telefoon of msn "belangrijke" dingen bespreken die je het beste persoonlijk onder 4 ogen kan bespreken als je begrijpt wat ik bedoel,in het echt durven ze op een of ander manier niet meteen in je gezicht te zeggen.:S
laatste aanpassing
1 woord : laf :[

Ik wou mijn mening toch veranderen. ik moest via een bericht op partyflock erachter komen dat m'n vriendin niet meer verder wilde, toevallig belde ik net voordat ik het las... Nog lager als op msn lijkt mij, eerder schijterig maar goed tis nou verleden tijd... Next! :D

laf idd!
Je hebt dan niet de ballen om tegen de persoon te zeggen waar je eerst al je gevoelens mee deelde,dat het niet werkte!!!!!!:S
Hey

Msn is nu kapot :P

Dus mag je je vriend of vriendin dumpen in dit topic 8)
Idd kapot :[

dat vindt ik zelf heeel zielig me ex heeft het uitgemaakt via tel op schoolkamp :S heel kort af zo van ja het is uit..... maarja daar ben ik dan gelukkig van af ha ha ha kussssssssssssssssssssssssssssssssssssie

dumpen via msn zijn laffe streken dat vind ik echt een klote streek

erruhg laf:@
Ik vind het laf, omdat je ook niet kan weten hoe diegene reageerd zeg maar.

Ik vind het echt een naaistreek.

2 exen van mij hebben het al gedaan dus weet hoe je je voel wijfie.als die gene het lef niet heb om het recht in je bek te zeggen zijn ze echt te zwak voor woorden.

fucking triest

ze hadden zeker puntschoenen :d