Partyflock
 
Forumonderwerp · 710888
Waarschuw beheerder
:jaja:


Fire away 8)
Waarschuw beheerder
Heheheheheh, waarom is ie geband? :D
Waarschuw beheerder
vanwege die opmerking naar bob de beuker (snoeihard? :/ )

dattie homo is :P
 
Waarschuw beheerder
lol :D
:)
Waarschuw beheerder
Dat is toch ook een battyboy? :S
Waarschuw beheerder
tim kom rond 7 uur kast komt zometeen binnen moet alles overzetten :x
Waarschuw beheerder
Moet dalijk eerst eten, ik ben bij jou rond 7.15-7.30.
Waarschuw beheerder
De laatste editie van het tijdschrift Nieuwe Revu is uit de schappen van de Nederlandse supermarkten gehaald. Reden: Nieuwe Revu gaf als extraatje bij een artikel over drugs cannabiszaadjes kado. Met de zaadjes en bijgeleverde handleiding kan binnen een half jaar ongeveer 250 gram wiet gekweekt worden.

Een woordvoerder van het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL), de koepel van supermarkten, meldt dat het nieuwste nummer van de Nieuwe Revu bij vrijwel alle supermarkten niet te koop zal zijn. Bij andere worden de zaadjes verwijderd, en zal het blad zonder het extraatje te koop zijn. Ook het hoofdkantoor van de Bruna-boekhandels heeft zijn ondernemers geadviseerd de cannabiszaadjes te verwijderen. "Wij willen de bladen niet uit de schappen halen, want dat is tegen de vrijheid van meningsuiting. Maar we willen ook niet aanzetten tot het gebruik van drugs", meent een woordvoerder van Bruna.

Mark Koster, hoofdredacteur van de Nieuwe Revu, is verbaasd. "Ik had wel verwacht dat een paar schijters hem niet wilden verkopen, maar dit valt me tegen." Koster noemt de supermarktenbranche hypocriet. "Supermarkten verkopen wel gewoon bier. Dat is veel verslavender dan wiet."


[img cacheid=00134805001682034847aeb81a008cd994]http://www.nieuwerevu.nl/NR/rdonlyres/1447D3E2-9D4A-4FE3-A0F2-C7248A2A5E72/0/05COVER.jpg[/img]


Dalijk Nieuwe Revu halen :respect:
Waarschuw beheerder
Als het goed / slecht is zijn ze al uit de schappen gehaald dankzij die zaadjes.
Waarschuw beheerder
wel? hahaha naja tim, daar heb je het al.
 
Waarschuw beheerder
tinnnnnnnnnnnnnneh!!!!!!!


waar ben je ?


ver kan je niet zijn :P
Waarschuw beheerder
:D

Stad

Nederlandse porno gekocht voor 1 euro hahahaha :D En nog een hardcore cd uit 1997 voor 1 euro :D dubbel cd :D
Waarschuw beheerder
Kim Holland :9
Waarschuw beheerder
Heb trouwens toestemming gekregen om een paar planten in de tuin te zetten, ben nu al bezig om die Nieuwe Revu zaadjes te laten ontkiemen, die ga ik gewoon op mijn kamer proberen te kweken :D
Waarschuw beheerder
Damn rick z'n pcke :p
Waarschuw beheerder
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003384.html
Waarschuw beheerder
Holy shit, Tony en Svetlana :X
Waarschuw beheerder
Laatste aflevering van Season 4 :YES:
Waarschuw beheerder
Moe :x wil naar huis
Waarschuw beheerder
Net begonnen aan Season 5, ff pilsje drinken en peukje roken en dan weer verder kijken :YES:
Waarschuw beheerder
Net met die gast van de knipresten gebeld, maandag wordt het als het goed is geleverd (Y)
Waarschuw beheerder
1 Waarschuwing :no: door die homo bobo :|
Waarschuw beheerder
Homo :|
Waarschuw beheerder
tinna, had jij die xplosion bij de smartshop in de heistraat gehaald?

Kben er vanstrax langs gefietst maar ik zag het zo niet.
Waarschuw beheerder
Die heeft Rick in Utrecht gehaald, Sirius in Ehv. verkoopt het niet en ik denk ook niet dat die smartshop in Helmond het heeft. De overheid heeft het trouwens van de week door hun laboratoria gehaald dus ik verwacht niet dat het nog lang in de shops ligt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hehehe, zit ik net te chatten met iemand die net terug is van Pavo en zwaar aan het na-spacen is :D. Had 6 pillen op, en hij dacht dat er LSD inzat :D
Waarschuw beheerder
kzal er maandag wel eens naartoe bellen. En anders dan vraag ik wel ff aan rick waar hij ze had gehaald in utreg :)

kheb toch nog twee weken vrij :{
Waarschuw beheerder
De prijs ligt tussen € 10,- en € 12,-. Tot nu toe weten we dat explosion te koop is in de volgende smartshops:

Alkmaar - Natural Minds

Amsterdam - Conscious Dreams Kokopelli(rosse buurt), Conscious dreams dreamlounge (kerkstraat)

Arnhem - Sjamaan

Den Haag - Conscious Dreams Euphoria

Utrecht - state of mind, Twist & Shout, Magic Minds

Haarlem - State of mind(Conscious Dreams)

Hoorn - Mother Nature(Conscious Dreams)

Leiden - Altered States(Conscious Dreams) Verkopen wel voor € 15.-.

Nijmegen - De Sjamaan (bloemerstraat)

Roosendaal - Smartshop Bazaar hyroglief (molenstraat 89)

Rotterdam - Apollyon (Zuid)

Utrecht - state of mind, Twist & Shout, Magic Minds

Online: www.room-odoriser.com

Aanvullingen graag per pm, dan zet ik ze erbij.
Waarschuw beheerder
Heb Paris movies :$ nog niet eerder gezien :$
Waarschuw beheerder
Die van Skoften? of andere? :D
 
Waarschuw beheerder
ik zit nu bij season 3 maar heb pus nog niet gezien :O

is ie afgemaakt ofzo :s ?
Waarschuw beheerder
BioBello (die smartshop in helmond, wat een naam trouwens) heeft het nog niet. 'Ze willen eerst weten of het wel echt smartdrugs zijn'
Waarschuw beheerder
rofl :D Kan ik je zo wel vertellen dat het geen smartdrug is :D
Waarschuw beheerder
Wie heeft bij m'n profiel m'n beroep veranderd? [img cacheid=0000f39b0001feeac69b8f4a1a008e3201]http://images.fok.nl/s/nosmile.gif[/img]
 
Waarschuw beheerder
;)
Waarschuw beheerder
Mijn scheten :no: wat erg :no:




Arme dees met haar kapotte uitlaat :D Gisteren wassie nog beetje dichtgeplakt, maar nu is zelfs eraf.
Waarschuw beheerder
zit je eerst over je scheten, en daarna over dees haar uitlaat...

beetje maffe zin :D
 
Waarschuw beheerder
khad paul gesproken, dus hij weet ervan ed :)

oja tim (en tin)

zoek eens wie de gitarist van Bruce Springsteen is :D

check it out
Waarschuw beheerder
omfg 8)8)

Dat heeft tim je 10 keer verteld of zo :D
Waarschuw beheerder
Turn table terror - king of rock

kickass nummer :)
Waarschuw beheerder
Gaan jullie trouwens mee naar Outblast?

gewoon lekker hakken joh :P
Waarschuw beheerder
hakken en outblast? Pogoen :x

Nah..HouseQlassics all the way :jaja:

Save ur money
Waarschuw beheerder
Gfy!
Waarschuw beheerder
stfu hippie
Waarschuw beheerder
Gaan jullie dan naar HQ?
Waarschuw beheerder
Dam, heb jij mijn dvd van The Young Ones Season 1 nog? :S
Er zat een dvd van Season 2 in het hoesje dat ik van Rick kreeg :S
Waarschuw beheerder
Joost denk het wel! :) Kim en die vriend gaan ook - dus jij moet mij gezelschap houden :p

Neup tim :o