1 volger · 6459x bekeken
smerig.. met een wijf naaien waar een half uur geleden iemand op heeft liggen raggen.. geil hoor .......je heb wel gelijk maar er zijn genoeg vrouwen die het eerst met hun kerel doen en als hij dan werken is even snel vreemd gaan en dat vinden die vrouwen dan wel geil....en als een vrouw een callboy even huurd om het maar zo te zeggen die heeft zijn ding die dag toch ook overal in gehad....haha
Een vriend van mij vertelde laatst dat hij weleens naar de hoeren gaat..
Ik geloofde hem eerst niet en daarna heb ik hem echt een tijd vol ongeloof aan staan staren..
Echt walgelijk..
Hij vertelde nog trots dat hij haar ook nog even gelikt had..
nou echt walgelijk.
Maar ja, aan de andere kant, het is ook wel weer goed dat die vrouwen bestaan denk ik..
Hij schijnt het fijn te vinden..
Ja, als je een tijdje droog staat..
Maar ik zou het never nooit niet doen..
Bleugh
Ik geloofde hem eerst niet en daarna heb ik hem echt een tijd vol ongeloof aan staan staren..
Echt walgelijk..
Hij vertelde nog trots dat hij haar ook nog even gelikt had..
nou echt walgelijk.
Maar ja, aan de andere kant, het is ook wel weer goed dat die vrouwen bestaan denk ik..
Hij schijnt het fijn te vinden..
Ja, als je een tijdje droog staat..
Maar ik zou het never nooit niet doen..
Bleugh
ag die meiden staan dr niet voor nix,
@ de wallen, zeedijk, rooie brug, blauwe steeg, ect ect
in elke stad zijn ze te vinden,
waarom ?
omdat bijna elke man dr wel een xtje heen is geweest..
waarschijnlijk je ouwe heer ook wel een xtje..
die meiden staan er alleen maar om hun studie/brood mee te verdienen,
en ik heb respect voor ze want ik zou het lef niet hebben om dr zo te gaan staan hoor en bekeken te worden door iedereen ! en ik denk bijna niemand van jullie die het lef heeft..
@ de wallen, zeedijk, rooie brug, blauwe steeg, ect ect
in elke stad zijn ze te vinden,
waarom ?
omdat bijna elke man dr wel een xtje heen is geweest..
waarschijnlijk je ouwe heer ook wel een xtje..
die meiden staan er alleen maar om hun studie/brood mee te verdienen,
en ik heb respect voor ze want ik zou het lef niet hebben om dr zo te gaan staan hoor en bekeken te worden door iedereen ! en ik denk bijna niemand van jullie die het lef heeft..
Als je als man/jongen altijd single bent en op die manier nooit sex hebt kan ik het best begrijpen als diegene dan naar de hoeren gaat.
Ieder heeft zo zijn behoeftes lijkt mij
Ieder heeft zo zijn behoeftes lijkt mij
Dat mag iedereen voor zich bepalen! Ik heb het vroeger ook een tijdje gedaan op de Wallen, toen was ik 18, was gelukkig nog vrijgezel, maar als ik een relatie had zou ik het nooit doen
! Vond het het toen op die leeftijd wel leuk. Maar toen ik 19 was had ik echt zoiets van: De lol is er nu ook echt vanaf! Ik ga er nooit meer naar binnen!
Blijf gewoon jezelf en doe wat je wilt doen!
Blijf gewoon jezelf en doe wat je wilt doen!
laatste aanpassing
lijkt me wel lache om met je hele vriendengroep te doen... maar nog nooit gedaan. mmmm toch eens even in de groep gooien!
Achtelijk en zielig!
maar toch blij dat ze er zijn..want anders waren er nog meer verkrachtingen...
laatste aanpassing
donateur
Achtelijk en zielig!
t komt zo over als je naar de hoeren gaat van;
dat je niemand in t echt kan krijgen, dus je gaat dan maar naar de hoeren.
en ze worden ook wel erg vuil aangekeken door de maatschappij, wat opzich wel onterecht is, want het is wel zo dat er dan minder sexuele intimitaite is.
en minder gefustreerde mannetjes
oke.
dat je niemand in t echt kan krijgen, dus je gaat dan maar naar de hoeren.
en ze worden ook wel erg vuil aangekeken door de maatschappij, wat opzich wel onterecht is, want het is wel zo dat er dan minder sexuele intimitaite is.
en minder gefustreerde mannetjes
oke.