Partyflock

Forumonderwerp · 710726

Waarschuw beheerder
Dames en heren, gooi t op PF wat vind je dr van??
Waarschuw beheerder
leker hoor de gedachte

zie je een "lekker" wijf achter de rame, ga je erheen denk je opeens watvoor viezerik zou ze hiervoor geneukt hebbe!

en leuk doen ze tege iedereen omdat ze toch wel geld moete/wille verdiene

Waarschuw beheerder
triest en vies.....

Waarschuw beheerder
donateur
Moeten ze voor zichzelf weten...
Mij zie je er echt niet!
Waarschuw beheerder
donateur
Moeten ze zelf weten ;)

Heel veel van de getrouwde mannen gaat naar de hoeren, heb ik eens gelezen.

Waarschuw beheerder
triest en vies.....

Wees blij dat er prostituees zijn.. Anders zouden er nog meer van die zieke figuren rond lopen die meisjes/vrouwen lastig vallen!
Waarschuw beheerder
ik vind het goor :jaja:
Waarschuw beheerder
In bordelen maak je de heftigste avondjes mee.
Deed weleens klusjes voor een bordeeleigenaar.
Echt lachen, een beetje klem zuipen aan de bar, die hoeren een beetje geil zien doen om iemand mee te krijgen...
Waarschuw beheerder
donateur
ligt eraan wat hun relatie is en hoevaak ze het doen, maar uiteindelijk moete ze t tog zelf wete

Waarschuw beheerder
Turn off
Waarschuw beheerder
Tune in turn on drop out! En geen turn off a.u.b.
Waarschuw beheerder
tjah iedereen moet t zelf weten....
maar kijk voor de gein eens op dit forum:

http://www.hookers.nl/

wat je hier op leest is echt TE triest voor woorden....
Waarschuw beheerder
Triest & Ranzig een dikke nono dus :no:
Waarschuw beheerder
van mij mogen ze zolang ik het maar niet hoef te betalen
Waarschuw beheerder
Ik kan me indenken dat mensen het doen maar ik vind het toch wel een beetje "hopeloos"

zo iets van ik kan zelf geen meid krijgen :S

Waarschuw beheerder
zo lang ze het niet doen als je een relatie met ze heb!

Waarschuw beheerder
Kvind ook da ze da gwoon zelf moeten weten...
Maar kvind het toch ook wel 'n beetje triest eigenlijk idd...
Waarschuw beheerder
hoeveel van al die schijnheillige wijven hier hebben ze al niet door meer dan 10 man zonder condoom laten neuken , laten vingeren aan de rand van het zwembad , zich laten pakken in lloret of salou , waren dronken de 1e keer dat ze het deden of jonger dan 16 of hebben inmiddels een geslachtziekte of abortus gehad

WIE ZIJN HIER NOU DE HOEREN ????????????? :[
Waarschuw beheerder
ik vind het ook vooral eng zulke dingen!
er krijgen vet veel mannen een geslachtziekte
of andere rare ziektes van dit gedoe..
(zie hookers.nl)

en als je dan leest dat een getrouwde man met 2 kinderen na 1 lolletje thuis komt met een geslachtziekte :-S.. leg dat maar thuis uit ;)

Waarschuw beheerder
ik heb voor de maatschappij liever dat
iemand naar de hoeren gaat!!
dan dat iemand verkracht wordt!!!!!!
in welke tijd leef jij?

Inderdaad, ik zou zelf niet naar de hoeren gaan. Maar inderdaad is het wel beter dat ze er zijn.

Hookers.nl staan inderdaad ranzige verhalen op :kots:

Dit hierboven met een kost smiley zijn :P, maar er verschijnt een bloemetje :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Moeten ze inderdaad zelf weten, beter dan dat ze andere meisjes/vrouwen lastig vallen toch?

Artiest Marmelade
Waarschuw beheerder
hoeveel van al die schijnheillige wijven hier hebben ze al niet door meer dan 10 man zonder condoom laten neuken , laten vingeren aan de rand van het zwembad , zich laten pakken in lloret of salou , waren dronken de 1e keer dat ze het deden of jonger dan 16 of hebben inmiddels een geslachtziekte of abortus gehad

Ghehe.. wie heeft ze dan zonder condoom geneukt, gevingerd aan de rand van het zwembad, gepakt in Lloret of Salou, dronken (mee)genomen, zich uitgeleefd aan een meidje van < 16 of heeft ze een geslachtziekte of ongewenste zwangerschap bezorgd?

Ik niet hoor :[

Waarschuw beheerder
Heel veel van de getrouwde mannen gaat naar de hoeren, heb ik eens gelezen.

Kijk, en dat is dan wel weer een beetje jammer... Als je vrijgezel bent moet je het allemaal zelf weten, maar je belooft niet voor niks e.e.a. als je aan dat altaar staat.
Waarschuw beheerder
"Ghehe.. wie heeft ze dan zonder condoom geneukt, gevingerd aan de rand van het zwembad, gepakt in Lloret of Salou, dronken (mee)genomen, zich uitgeleefd aan een meidje van < 16 of heeft ze een geslachtziekte of ongewenste zwangerschap bezorgd?

Ik niet hoor "

ik ook niet ,maar mensen moeten niet zo hypocriet doen. Ik vind niks mis met hoeren , ik vind er ook niks goeds aan . idee spreekt me niet aan maar goed een wijf die je in een disco scoort op de 1e avond spreekt me ook niet aan
Waarschuw beheerder
Is hun keuze. Ze zullen er hun reden wel voor hebben. Zo vallen ze in ieder geval geen meiden lastig met sex... die er niet van gediend zijn.

Waarschuw beheerder
ik ook niet ,maar mensen moeten niet zo hypocriet doen. Ik vind niks mis met hoeren , ik vind er ook niks goeds aan . idee spreekt me niet aan maar goed een wijf die je in een disco scoort op de 1e avond spreekt me ook niet aan

Jaja ;-)

Ff serieus, ik denk dat als je er fulltime mee bezig bent dat je er wel even iets meer hebt dan wanneer je er iedere avond één of 2 hebt in een discotheek. En dan nog, op zo'n vrouwen val ik sowieso al niet, die er iedere avond 1 of 2 hebben. En al heeft een meisje waar ik wel op val zo'n verleden.. dan is ze daar iig niet meer mee bezig als ik wat met haar wil of heb. Over het algemeen interesseert dat verleden me ook niks, ik wil eigenlijk niet eens weten wie er voor mij allemaal al aan mijn vriendinnetje hebben gezeten, ranzige gedachte is het gewoon, exen zijn altijd een turn-off geweest voor mij.

Maar inderdaad, een discotheekslet spreekt me evenmin aan als een hoer, en als ik de keuze moet maken ga ik voor een discotheekslet want die is een stuk goedkoper :-D Simpel toch?

Kan me trouwens niet voorstellen dat al die vrouwen die hier reageren met "vies" en "turn-off" enzo nog nooit last hebben gehad van (bijna) oncontroleerbare behoeftes. Het is alleen zoveel makkelijker voor vrouwen om een pick-up te maken in een discotheek ofzo, dat er voor mannen bijna geen prostitutiemarkt is..
Waarschuw beheerder

WIE ZIJN HIER NOU DE HOEREN ?????????????

IK NIET! :[ Dat je het ff weet!

Waarschuw beheerder
je mot t self wetuh maah..BAHBAH
Waarschuw beheerder
Stel, je kan een vrouwtje vanuit de discotheek meenemen en je vind haar echt heel leuk. Je kende haar nog niet en zij is bereid all the way te gaan.
Is dit nou een prototype van een discotheekslet?
Maar in zo'n situatie ga ik ook niet zeggen nee dank je liever volgende keer ofzo.
Vind dat weinig met hoeren te maken hebben... sorry!
Waarschuw beheerder
mmmz , zit idd wel in punt in.
tja kijk een hoer doet het voor het geld he?
dus doet iets wat ze niet wilt voor geld
das eigenlijk wel weer ranzig
terwijl een slet het lekker vind dus gewoon doet waar ze zin in heeft..dan heb ik daar idd veel meer respect voor.

klojo.. waarom voel je je aangesproken?

Waarschuw beheerder
donateur
wat een ranzigheid en een smerige gedachte

Waarschuw beheerder
Als je bij een hoer aan je trekken moet komen is het triest....:yes:

Maar ben blij dat ze er zijn!

Waarschuw beheerder
En wat als er nou eens een hele lekkere hoer sex met jou wilt en je hoeft niet te betalen, is het dan ook triest of moet je die dan maar gewoon lekker uit mekaar trekken???
Waarschuw beheerder
Uit mekaar trekken zou ik zeggen!
Waarom niet?
Ze is in ieder geval volleerd dus kan je er nog wat van leren misschien.
Lekker wijf blijft een lekker wijf ja toch!?
Waarschuw beheerder
:nee: is niet zielig hun hebben ook behoeftes die gozers dus laat ze lekker :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heel sneu!! kots kots... puke...etc..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou nou Ammer vind jou er toch wel uitzien als een Prototype HOERENLOPER Je laatste geld zeker uit gegeven aan een hoer dat je niet meer naar de kapper kon.......

Waarschuw beheerder
Hoe meer hoeren hoe beter :p
Waarschuw beheerder
Z'n reactie nadat ie naar buiten kwam bij een dikke negerin!
Was het zo erg AMMER?

Waarschuw beheerder
Volgens mij is ie z,n geld terug aan het halen kan ie alsnog naar de kapper.....
Waarschuw beheerder
klojo.. waarom voel je je aangesproken?

Omdat jij het hier over vrouwen in het algemeen hebt...
Waarschuw beheerder
nee dan heb je me niet begrepen
ik heb het over degene die zich als hoer gedragen en echte hoeren afkraken alsof het de meest walgelijke wezens op aarde zijn
en dat slaat nergens op

Waarschuw beheerder
pff ben blij dat ze er zijn.

Waarschuw beheerder
als mannen naar de hoeren gaan vind ik dat heel zielig en laag en heel vies kan er niks aan doen.
mijn mening!
Waarschuw beheerder
donateur
ze kunnen beter naar de hoeren gaan dan iemand verkrachten of aanranden

Waarschuw beheerder
vind ik ook maar vind t ranzig naar de hoeren :S

Waarschuw beheerder
vind het een hele uitvinding....hoeren het oudste beroep in de wereld....zonder hoeren liepen er een hoop gefrustreerde mannen rond...
ik vind alles oke moeten ze zelf weten
alleen mn vriend moet er wegblijven...haahah(K)
Waarschuw beheerder
och voor wie zijn zaad kwijt wil en 7 soa's aan zijn lul wil moet zijn gang gaan, maar mij nie gezien!!!

Waarschuw beheerder
smerig.. ik snap de mannen niet die er naar toe gaan :S

Waarschuw beheerder
:gaap: nog steeds bezig dit forum??

Waarschuw beheerder
Ik vind het zielig dat ze er zijn...
Zielig is het voor de vrouwen die hoer zijn (geworden) en zielig voor de mannen die naar de hoeren gaan..
Ken zelf ook een paar gasten die ooit naar de hoeren zijn geweest, gewoon voor de lol...
Nouw ik vind het echt diep triest dat ze dat gedaan hebben,maar goed ze moeten het zelf weten natuurlijk :)
Daarintegen is het wel goed dat ze er zijn, als ze er niet zouden zijn , zouden er veel meer verkrachters e.d rondlopen en bovendien zou Amsterdam een "toeristenactractie" kwijt zijn :)
Maar kben blij dat mijn vriend het nog nooit in zijn hoofd heeft gehaald om naar de hoeren te gaan voor de lol...dat lijkt me echt smerig gewoon...