ik ook niet ,maar mensen moeten niet zo hypocriet doen. Ik vind niks mis met hoeren , ik vind er ook niks goeds aan . idee spreekt me niet aan maar goed een wijf die je in een disco scoort op de 1e avond spreekt me ook niet aan
Jaja
Ff serieus, ik denk dat als je er fulltime mee bezig bent dat je er wel even iets meer hebt dan wanneer je er iedere avond één of 2 hebt in een discotheek. En dan nog, op zo'n vrouwen val ik sowieso al niet, die er iedere avond 1 of 2 hebben. En al heeft een meisje waar ik wel op val zo'n verleden.. dan is ze daar iig niet meer mee bezig als ik wat met haar wil of heb. Over het algemeen interesseert dat verleden me ook niks, ik wil eigenlijk niet eens weten wie er voor mij allemaal al aan mijn vriendinnetje hebben gezeten, ranzige gedachte is het gewoon, exen zijn altijd een turn-off geweest voor mij.
Maar inderdaad, een discotheekslet spreekt me evenmin aan als een hoer, en als ik de keuze moet maken ga ik voor een discotheekslet want die is een stuk goedkoper

Simpel toch?
Kan me trouwens niet voorstellen dat al die vrouwen die hier reageren met "vies" en "turn-off" enzo nog nooit last hebben gehad van (bijna) oncontroleerbare behoeftes. Het is alleen zoveel makkelijker voor vrouwen om een pick-up te maken in een discotheek ofzo, dat er voor mannen bijna geen prostitutiemarkt is..