Partyflock

Forumonderwerp · 710493
1 volger · 15332x bekeken
Waarschuw beheerder
cosper heb de kop kapot olé olé
Waarschuw beheerder
donateur
jij ja !
Waarschuw beheerder
aha...ehm...ik weet niet hoe laat ik gereed ben om eventueel alcohol te ontvangen, moet eerst op ziekenbezoek weet je nog?...maar ik denk dat ik voor half 9 wel weer thuis ben, ff omkleden ensu dus uurtje of 12 bij jou?....
Waarschuw beheerder
donateur
12 ....

dan zie ik oe in de sally's wel..
die 50 cent's laat ik niet voorbij gaan namelijk :D
Waarschuw beheerder
Dus moraal, je bent niet echt een man van je woorden, dus deze uitspraak die je hierboven doet is ook niet veel meer dan lucht

ik denk gewoon dat het stom van jezelf was om mij te vertrouwen, ik zat tegen het delirium aan...dan ga je toch niet geloven wat ik zeg?

hahaha, altijd mooi zoals moraal zicht weet te profileren als de man... hahahaha

Uhm....ik BEN de man
Waarschuw beheerder
geintje cosper...ik kom als ik kom...je ziet me wel verschijnen. Ik ben nu weg! Later
Waarschuw beheerder
donateur
i see u when i see u :NO:

ik denk gewoon dat het stom van jezelf was om mij te vertrouwen, ik zat tegen het delirium aan...dan ga je toch niet geloven wat ik zeg?

ik geef toe dat ik ook in een staat verkeerde van goedgelovigheid.

MAar als u vervolgens beweerd dat je DE man bent, ben je ook iemand die zich aan zijn woord houdt. En dat heb je bij deze zelf ondermijnt !
Waarschuw beheerder
man o man o man, dat taalgebruik van jou :no: :P

Ten 1e maak je er van dat iemand die de man is, zich ook aan zijn woord houdt. Dat durf ik te betwijfelen.

Ten 2e beweer ik nu idd in nuchtere toestand dat ik DE man ben. Da's wat anders dan zwaar onder de invloed van enkele alcoholische versnaperingen.
Waarschuw beheerder
donateur
tja, al die tupen hierro..
tis om tips van te worden.......
Waarschuw beheerder
Zozo Lala....jij zult pittige rekeningen thuis krijgen dan! Douche jij altijd 2 uur lang??? Crisis, ik hoop niet dat wij ooit gaan trouwen, dure vrouw ben jij!
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry maar ik ben al 10 jaar gelukkig getrouwd met die andere Tuup :D
Waarschuw beheerder
Poeh he! Rijke vent hoop ik?...
Waarschuw beheerder
Of bedoel je cosper?
Waarschuw beheerder
Nee...moet ik dat weten dan?...Ik durf te wedden dat ik weer dingen weet waar jij niks vanaf weet :P

Maar daar mag ik niks over zeggen van onze lieve Cosper...
Waarschuw beheerder
donateur
Nou lieve :NO: er zijn maar weinig dingen die ik niet op de tafel gooi :D

maar goed... tis wel jammer dat je zo achter een huwelijk moet komen...

Verdomme me 2e al ;)

Maar wat weet jij van lala wat zij niet weet :D
Waarschuw beheerder
Ach maak je niet druk. Je bent al 10 jaar met die vent getrouwd, je kent hem waarschijnlijk beter dan ik!

Dus al die stoere verhalen die hij tegen mij ophangt zullen wel allemaal grootspraak zijn. Hij moet natuurlijk wel een beetje tegen mij op kunnen boksen he?...
Waarschuw beheerder
donateur
p.s. waar is me kop gebleven....
Waarschuw beheerder
Maar wat weet jij van lala wat zij niet weet

Niks! Beter lezen lieverd...ik weet dingen over jou die zij niet weet :D Das nog veel beroerder ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nieles, tegen jou zal ik nooit opkunnen. Je hebt players, helden en bikkels en daar sta jij allemaal ver boven..

ben je wel van deze aardkloot. Want als ik dit topic teruglees ben ie wel raar..
Waarschuw beheerder
donateur
Niks! Beter lezen lieverd...ik weet dingen over jou die zij niet weet Das nog veel beroerder

zou je denken?
Waarschuw beheerder
Raar...raar...wat is raar? Kijk, mensen die mijn kwaliteiten niet hebben zullen me al snel bestempelen als raar. Das wel zo makkelijk voor ze, hoeven ze nergens onzeker over te worden...
Waarschuw beheerder
zou je denken?

Vast wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
daar hebt u dan zeker ook een goed punt gevonden. TEvens dank ik u dan maar bij deze over het feit dat u mij niet onzekerder heeft gemaakt :D
Waarschuw beheerder
Een goed huwelijk naar de klote? Waarom? Als ik het zo hoor gaat het prima, je laat je toch niet uit het veld slaan door zo'n lamlul als ik?...Niet doen hoor, Cosper weet mij ook al goed op waarde te schatten en die luistert ook nooit naar me :(
Waarschuw beheerder
donateur
Fyn hoor weer en goed huwelyk naar de kl*te

als ie goed is, blijft ie goed...
dan is het wel bestand tegen irritante oproerkraaiers ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, :NO: , ik heb volgens mij ooit wel eens uw raad opgevolgd...

al kan ik me het niet zo goed voor de geest halen, maar dan toch......
Waarschuw beheerder
Hehe...je hebt wel eens mijn raad opgevolgd ja, dat klopt. Wat kwam daar ook al niet weer allemaal van terecht?...haha. Ik noem enkel het getal 16 even :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik noem enkel het getal 16 even

uh........... donders.. ja , dat was wel erg pittig en verkeerd :S , daar wil k ut niet over hebben... een zwarte dag in de geschiedenis :D

therapie, dat hebben we helemaal niet nodig meid... we komen er zo wel uit..

tis toch allemaal koek en ei, geen vuiltje aan de lucht :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Juist....dat idee heb ik ook wel gekregen hoor als ik de verhalen van Cosper zo aanhoor! Ik ben jaloers op jullie huwelijk, laat ik het maar meteen naar buiten brengen. Ik durf er best voor uit te komen. Een relatie zoals jullie hebben zou ik ook wel willen! Dus maak je niet druk meid!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik gun het u van harte hoor MR. :NO:

Ik weet ook wel dat ik gezegend ben. Wie kunnen er nou communiceren via het innerlijk welzijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
Jah he welke vent wil niet al 10 jaar gescheiden van zyn vrouw aan de andere kant van het land wonen :P
Waarschuw beheerder
donateur
nix is zo veranderlijk als de mens, dus dat zal ook wel veranderen :P
Waarschuw beheerder
Och...wat een droomwereld! Geen gezeur...heerlijk! En wel in de kroeg iedere vrouw mogen afwijzen, want ja, je bent getrouwd he! Heb je misschien nog een zussie Lala? Ik hoop dat het in de familie zit...
Waarschuw beheerder
donateur
Jah tegen de tyd dat we 20 jaar getrouwd zyn zullen we wel al in belgie wonen :P
Waarschuw beheerder
donateur
jep, kan niet wachten om het huiske in belgië te mogen betrekken..

back 2 the roots :D
Waarschuw beheerder
donateur
gaan we weer :D....

komt dat hele betoog weer :P
Waarschuw beheerder
nee hoor, scroll maar een eind terug :D
Waarschuw beheerder
Hey...de neej knikker heb ik nog niet. Maar tis voor mij ook al weer een tijdje geleden, ik hou het niet meer zo bij...toch zonde.
Waarschuw beheerder
donateur
zo, nu ben je me echt de pet voorbij gegaan..

maar goed, lala heb zusjes
Waarschuw beheerder
Heel goed...namen!

Och, namen zijn ook niet belangrijk, nr's moet ik hebben!
Waarschuw beheerder
donateur
tja, ik weet niet of mevrouw deze zomaar hier plaatst :D

misschien dat je t in een bericht kan krijgen, via andere communicatiemiddelen ;)..
Waarschuw beheerder
Aha...waarom valt er al ene af?...
Waarschuw beheerder
donateur
Ze vallen eigenlyk alle2 al af :S Zyn al voorzien van vrouwelyk en mannelyk schoon :P
Waarschuw beheerder
donateur
niels is altijd in voor experimenten met meerdere personen :D