1 volger · 16468x bekeken
Mayo .........
we moeten hem ook alles 2 x vertellen he.......
nemen we de moeite?
we moeten hem ook alles 2 x vertellen he.......
nemen we de moeite?
Cosper............
jij kent mn regels.......
jij kent mn regels.......
laatste aanpassing
ok.....
moet ook wel met jullie soort....
moet ook wel met jullie soort....
en jullie houden toch van duidelijkheid!!!
beter kun je t niet krijgen.
beter kun je t niet krijgen.
laatste aanpassing
KINDEREN?????????
wijf=vrouw.........
ff voor de duidelijkheid
ff voor de duidelijkheid
whahahahaha...................
oeps sorry...........
oeps sorry...........
Ten eerste denk ik niet dat meneer BN-er is? Goh, verrassend. Waarom? Meneer heeft zich gister laten ontvallen gewoon een kantoorbaantje te hebben van 9 tot 5. BN-ers hebben meestal de neiging bekend te zijn door hun werk. Vaak gepaard gaande met activiteiten die anders inhouden dan de hele dag op je werk te pf-en. Er is echter een mogelijkheid dat meneer in de muziekindustrie zit, ook gelet op het feit dat hij op deze site zit. Dit kan het hele dag achter de computer verklaren. Echter, dit soort mensen gaan er meestal prat op hardstikke bekend te zijn. Dat lijkt me dus onlogisch. Wat is dan de reden dat meneer liever incognito is?
Zoals is gebleken houdt mijn geheugen mij scherp. Meneer vertelde gister dat hij het nu beter voor elkaar had dan het achter de vrouwtjes aanlopen. Dit doet mij vermoeden dat meneer reeds getrouwd is en aan zijn verwijfde gedrag te zien idd al een tijdje samenwoont. Maar heeft meneer het wel zo goed voorelkaar? Ik krijg het beklemmende gevoel dat meneer het monogaam zijn maar moeilijk kan accepteren. Het gevoel bekruipt mij dat meneer graag nog steeds achter de vrouwtjes aanhuppelt. Echter, dat kan niet zomaar in het openbaar natuurlijk. Daar mag zijn vrouw niet achterkomen natuurlijk. En stel dat een andere bekende dingen signaleert? Nee, het is het slimst om gewoon via een site, anoniem, de vrouwtjes uit te nodigen voor een heet avondje. Niet meer dan 1 hoor, no offense, maar meer kan echt niet...
Zoals is gebleken houdt mijn geheugen mij scherp. Meneer vertelde gister dat hij het nu beter voor elkaar had dan het achter de vrouwtjes aanlopen. Dit doet mij vermoeden dat meneer reeds getrouwd is en aan zijn verwijfde gedrag te zien idd al een tijdje samenwoont. Maar heeft meneer het wel zo goed voorelkaar? Ik krijg het beklemmende gevoel dat meneer het monogaam zijn maar moeilijk kan accepteren. Het gevoel bekruipt mij dat meneer graag nog steeds achter de vrouwtjes aanhuppelt. Echter, dat kan niet zomaar in het openbaar natuurlijk. Daar mag zijn vrouw niet achterkomen natuurlijk. En stel dat een andere bekende dingen signaleert? Nee, het is het slimst om gewoon via een site, anoniem, de vrouwtjes uit te nodigen voor een heet avondje. Niet meer dan 1 hoor, no offense, maar meer kan echt niet...