ik kick op t moment zo hard dan me voet weer via de mond eruit komt. Dit gaat tevens gepaard met uitvliegende tanden, wat resulteert in een bloedstroom vanuit de mond
Hmmm neej dat bedoelde k eigenlyk niet met spannend
het is groen en springt veel op en neer.....................................................................................................................
Een stukkie snot dat ik uit mijn neus gepeuterd heb, in een balletje heb gedraaid om het vervolgens weg te schieten maar het buiten veel te koud heeft en daarom terug probeert te huppelen richting mijn neus?.....
Ow....leuk dat je over die combinatie begint! Want wat is soms ook wel eens doen, heel soms he? Dat haal ik een snotje uit mijn neus, om die vervolgens lekker met mijn vinger in het kontje van een meisje te verstoppen. En dan een beetje diep wegleggen he? Daarna probeer ik hem met mijn tong weer terug te vinden, want ja, het blijft mijn snotje he? Als dat niet lukt, en dat lukt soms niet, dan moet dat meisje natuurlijk wel even een drolletje eruit persen, dan komt ie vanzelf wel weer mee.
Dat zijn dingen die ik écht lekker vind! Vind jij dat vies?