Partyflock

Forumonderwerp · 710264
3 volgers · 10296x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik ga hier een stukje tekst neerplaatsen ,en ik wil dat jullie zelf jullie conclusies hier uit trekken ,
The new world order een conspiracy theory of gewoon een feit Wat zich al meer openbaard.

(ga nu ook ff niet klagen op me typ of taal fouten Want ik ga hier best wat tijd insteken,En ga ook niet roepen je bent gek etc) Dat dit onderwerp hier thuis hoord weet ik ook niet ,Ik denk dat het best actueel is.

The new world order ik ben al enige tijd met dit geen bezig en hoe meer tijd verstrijkt hoe meer ik erin ga geloven.Ik kort deze zin voortaan af met nwo .De nwo is simpel weg een conspiracy theorie waarin een geheime regering een nieuwe wereld orde wil creeren.De meeste mensen kennen natuurlijk het dollar teken ,En ik vond deze met nader inspectie zeer raar.

[img]http://www.personal.psu.edu/users/m/c/mcc171/dollar.jpg[/img]

Ik heb dus behoorlijk veel vraag tekens over de symbolen waar ik nog niet helemaal uit ben ,mischien dat iemand ze wat nader kan uitleggen.Ik vraag me af waarom er spinnenwebben in zitten en the al seeing eye waaronder staat nieuwe order en dat derde woord krijg ik nu niet vertaald (seclorum)

Lees deze site eens voor een conspiracy theory van dit alles ,Het is alemaal wat vergezocht natuurlijk.Maar ik ben hier al verder mee gaan werken in verband met het nwo idee.

http://www.geocities.com/Athens/Forum/8604/dollar.htm

Oke nu gaan we verder met de feiten over uitspraken van mensen,En dan begin ik met het mooie filmpje stukje van bush sr ,En hierna komen nog een paar quoten die zijn gezegd door bepaalde mensen.

http://www.propagandamatrix.com/bushsnNWO.mpeg

"We are not going to achieve a New World Order without paying for it in blood as well as in words and money." - Arthur Schlesinger Jr., 'The CFR Journal Foreign Affairs', August 1975.

"Today, America would be outraged if U.N. troops entered Los Angeles to restore order [referring to the 1991 LA Riot]. Tomorrow they will be grateful! This is especially true if they were told that there were an outside threat from beyond [i.e., an "extraterrestrial" invasion], whether real or *promulgated* [emphasis mine], that threatened our very existence. It is then that all peoples of the world will plead to deliver them from this evil. The one thing every man fears is the unknown. When presented with this *scenario*, individual rights will be willingly relinquished for the guarantee of their well-being granted to them by the World Government."

Dr. Henry Kissinger, Bilderberger Conference, Evians, France, 1991

"The United Nations, he told an audience at Harvard University, 'has not been able--nor can it be able--to
shape a new world order which events so compellingly demand.' ... The new world order that will answer
economic, military, and political problems, he said, 'urgently requires, I believe, that the United States
take the leadership among all free peoples to make the underlying concepts and aspirations of national
sovereignty truly meaningful through the federal approach.'" -- Gov. Nelson Rockefeller of New York, in
an article entitled "Rockefeller Bids Free Lands Unite: Calls at Harvard for Drive to Build New World
Order" -- New York Times (February 1962)

[EDIT] Quotes added :

"Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened."
- Winston Churchill

"I see in the near future a crisis approaching that unnerves me and causes me to tremble for the safety of my country. Corporations have been enthroned, an era of corruption in high places will follow, and the money power of the country will endeavour to prolong its reign by working upon the prejudices of the people (e.g., by pitting the cooperation-oriented political left against the competition-oriented political right), until the wealth is aggregated in the hands of a few, and the Republic is destroyed. I feel at this moment more anxiety for the safety of my country than ever before, even in the midst of the war."
- Abraham Lincoln

"Trade liberty for safety or money and you'll end up with neither. Liberty, like a grain of salt, easily dissolves. The power of questioning - not simply believing - has no friends. Yet liberty depends on it."
- Thomas Jefferson

"If the American people ever allow private banks to control the issue of their currency, first by inflation, then by deflation, (i.e., the "business cycle") the banks and corporations that will grow up around them will deprive the people of all property until their children wake-up homeless on the continent their fathers conquered."
- Thomas Jefferson

"The real menace of our republic is this invisible government which like a giant octopus sprawls its slimy length over city, state and nation. Like the octopus of real life, it operates under cover of a self created screen...At the head of this octopus are the Rockefeller Standard Oil interests and a small group of powerful banking houses generally referred to as international bankers. The little coterie of powerful international bankers virtually run the United States government for their own selfish purposes. They practically control both political parties."
- John F. Hylan, New York City Mayor, 1922

"Every effort has been made by the Fed to conceal its powers - but the truth is - the Fed has usurped the Government. It controls everything here and it controls all of our foreign relations. It makes and breaks governments at will."
- Congressman Louis T. McFadden, 1934

"The liberty of a democracy is not safe if the people tolerate the growth of private power to a point where it becomes stronger than the democratic state itself. That in its essence is fascism: ownership of government by an individual, by a group or any controlling private power."
- Franklin D. Roosevelt

"The high office of President has been used to foment a plot to destroy the American's freedom, and before I leave office I must inform the citizen of his plight."
- John F. Kennedy, speaking at Columbia University, 10 days before his assassination

"The drive of the Rockefellers and their allies is to create a one-world government combining super capitalism and communism under the same tent, all under their control...Do I mean conspiracy? Yes I do. I am convinced there is such a plot, international in scope, generations old in planning, and incredibly evil in intent."
- Congressman Larry P. McDonald, 1976, killed in the Korean Airlines 747 (flight KAL007) that was shot down by the Soviets

"We are on the verge of a global transformation. All we need is the major crisis and the nations will accept the New World Order"
- David Rockefeller

Oke Maar nu wat denk je nu ah lekker boeie zon nwo toch....Tjah this dan maar waar je blij mee bent,Het complete eindoel van de nwo is complete controle over ons.We hebben nu ook al indentificatie plicht,En dit gaat al verder door middel van vingerafdruk op je paspoort (rijbewijs) zoals ze in amerika al hebben.En laat je fantasie de vrije loop wat nog meer kan.Plaats ik nog een topic van pf voor je fantasie,topic over de chip:

https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/692733

ik pak er nu wat actueeler nieuws bij ,Jullie hebben vast wel gehoord dat er een terreur wet gaat komen .Of is dit je ff ontgaan ,Nou kijk in amerika hebben ze de patriot act he nu hebben ze ook al een tijdje patriot act 2...linkje ernaar : http://www.alternet.org/story/15541

En nu gaan we naar nieuws is nederland,de volgende links gaan over deze terreurwet.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/46125

http://spitsnet.nl/cci.php?rid=1&id=28453

[EDIT]added : paspoort met vingerafdruk in de eu binnen 2 jaar verplicht linkje = http://www.nu.nl/news.jsp?n=411768&c=21

nieuwe wereld orde iemand ?

en na het oorlogje in irak komt dan een oorlogje in iran?

http://www.usatoday.com/news/world/2004-09-11-iran-deadline_x.htm

en zo gaan we al verder.En we worden al meer van ons vrijheid beroofd lijkt het op.Mjah de tijd zal het leren...blijft the siege een film of word het keiharde werkelijkheid straks ,Link naar film = http://www.imdb.com/title/tt0133952/

Nogmaals Ik wil hier gewoon een serieus topic hebben ,En ik wil weten hoe jullie over dit geen denken ,en graag dus met onderbouwde antwoorden

New world order feit of fictie?
laatste aanpassing
Artiest Deztro
Waarschuw beheerder
donateur
En idd Hulk Hogan met zwart haar NWO

:respect:

Ach, Nostradamus was te vroeg, de topicopener te laat. heft mekaar mooi op :jaja:

Waarschuw beheerder
no comment
Waarschuw beheerder
Ah ik zal maar wat zeggen dan nog hier...ik was gister dus bij iemand die ze alemaal zeer op een rijtje heb en die begon opeens over nederland de politie staat...En dit geen heb hij niet van internet..Maar hij heb dit zelf bedacht...Dus aldus hem klootjes volk en aldus mij schaapjes volk...Veel plezier ermee (y)

aantal posts hierboven loop niet zo te kletsen ;)
Je kan het new world order noemen maar we gaan naar een andere orde dit is geen fictie maar een feit..en we verliezen al meer ons vrijheid....

Waarschuw beheerder
sinds wanneer hebben wij hier vrijheid,dan?
nooit wat van gemerkt:9
Waarschuw beheerder
donateur
Jullie kunnen gewoon feit en fictie niet van elkaar scheiden.:/

de enige die 909 eruit aan het lullen is is zichzelf

mijn geloof breek je niet af met zogenaamde logisch verklaarbare praatjes

Als die logica niet zou kloppen zou de wereld nu niet zo ver zijn, probeer dat maaar te ontkennen.
Daarom had jij jezelf ook verwijderd of niet? Omdat je niet meer tegen de kritiek kon van anderen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee hij heb zichzelf verwijdert omdat hij door had dat het geen nut had om dit te doen.Heb het ook niet daarom lul ik ook niks meer ..Wij zijn gek jullie zijn slim...maar teken dat refrerendum (kweet niet hoe je dit schrijft) van de europese grondwet maar hoor..

ohja en iemand liep ook omkara's pbs te posten in het forum

En we zullen zien hoe lang science fiction ..fiction blijft ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Scheid oorzaak en gevolg maar eens van elkaar.;)

Vroeger geloofde mensen in bijv. heksen, demonen, elfen, kabouters, duivels, spoken enz. Wat we nu als ufo's beschouwen werd in dit tijd anders geïnterpreteerd.
Maar van al die wezens of schepsels is nooit, maar dan ook nooit bewijs gevonden. Het was een volksgeloof, mensen geloofden in legendes en mtyhes.
Hetzelfde zie je nu ook, maar in een andere vorm. Waarom zou dat van vroeger, wat enkel en alleen gebaseerd is op een overtuiging wel kloppen, en zouden feiten ontkend worden?

ohja en iemand liep ook omkara's pbs te posten in het forum

Dat is idd niet netjes.
Waarschuw beheerder
vroeger geloofde men in wat jij opnoemt..hiervan de helft geloven mensen nog.

tjah wat jij zeg is dus gewoon heel simpel niks is ergens bewijs van gevonden..totdat je het bewijs ziet...in iets als de nwo geloven zou het zelfde zijn ,als in god geloven..

als jouw nooit zou verteld zijn dat sinterklaasje nep was zou je daar ook in blijven geloven .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Iets geloven is geen reden om sommige feiten te negeren, en dat gebeurt vaak wel.;)
Waarschuw beheerder
donateur
vergeet niet, 909 is iemand die niet in ufo`s gelooft een zelf respecterend mens weet toch allang dat ufo`s en aliens bestaan dUH! dus ja; hoeveel waarde je aan zijn opmerkingen moet hangen; ik hecht er weinig tot geen waarde aan sorry

Elk zichzelf respecterend mens hanteert niet wet van omgekeerd evenredige logica, zoals jij doet. De wetenschap heeft de wereld gevormt die wij nu beleven en heeft de mens zich verder laten ontwikkelen. De wetenschap heeft de mensheid verder geholpen, complotten hebben de mensheid nooit verder geholpen. Als iedereen zo zou denken zoals jij zouden we nog ban gzijn geweest voor vuur...:S
Waarschuw beheerder
donateur
vergeet niet, 909 is iemand die niet in ufo`s gelooft een zelf respecterend mens weet toch allang dat ufo`s en aliens bestaan dUH! dus ja; hoeveel waarde je aan zijn opmerkingen moet hangen; ik hecht er weinig tot geen waarde aan sorry

Elk zichzelf respecterend mens hanteert niet wet van omgekeerd evenredige logica, zoals jij doet. De wetenschap heeft de wereld gevormt die wij nu beleven en heeft de mens zich verder laten ontwikkelen. De wetenschap heeft de mensheid verder geholpen, complotten hebben de mensheid nooit verder geholpen. Als iedereen zo zou denken zoals jij zouden we nog ban gzijn geweest voor vuur...:S
Waarschuw beheerder
donateur

Als ji het niet gelooft vind ik het best, maar je ontkent het bestaan van rede, logica, van de waarheid en uiteindelijk jezelf. Het feit dat weinig mensen jou serieus nemen spreekt ook al voor zich. Jij bent net een religieus fanaticus, alleen jouw geloof telt.
Elk zichzelf respecterend mens hanteert niet wet van omgekeerd evenredige logica, zoals jij doet. De wetenschap heeft de wereld gevormt die wij nu beleven en heeft de mens zich verder laten ontwikkelen. De wetenschap heeft de mensheid verder geholpen, complotten hebben de mensheid nooit verder geholpen. Als iedereen zo zou denken zoals jij zouden we nog bang zijn geweest voor vuur...:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm, PF heeft weer kuren... een complot?:o
Waarschuw beheerder
Hmm, PF heeft weer kuren... een complot? :O

nee jij zit bij de illuminati dus dan moet pf juist kuren hebben bij mij.
Waarschuw beheerder
Ik geloof dit zeker ja, ze zijn toch ook al bezig met zo'n chip voor onder je huid waar je je mee kunt identificeren en betalen e.d.

Ze zijn iig erg fout bezig daar in Amerika :(
Waarschuw beheerder
simpel weg het bovenstaanste stukje van 909 er is geen logica voor geloof.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
omkara techichi ] [ W R KAOZ ] zegt:
dit is helemaal niet om angst te brengen, maar juist om de mensen te laten zien dat er veel meer aan de hand is; ik ben niet bang voor het vuur; ik om-arm het; ik wil het leren begrijpen

@msn met permisie
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof dit zeker ja, ze zijn toch ook al bezig met zo'n chip voor onder je huid waar je je mee kunt identificeren en betalen e.d.

Ze zijn iig erg fout bezig daar in Amerika

Het is alleen Brits onderzoek die voorop loopt op dat gebied.;)
Sommigen zien er de NWO in, anderen hebben het over 'het teken van de duivel', anderen de anti-christ, anderen zien de mogelijkheden die benut worden enz. Wat is het?

simpel weg het bovenstaanste stukje van 909 er is geen logica voor geloof.

Mooi gezegd, en daar laat ik het verder ook bij. We komen toch niet dichter bij elkaar qua overtuiging, want we geloven immers ons verhaal.;)

dit is helemaal niet om angst te brengen, maar juist om de mensen te laten zien dat er veel meer aan de hand is; ik ben niet bang voor het vuur; ik om-arm het; ik wil het leren begrijpen

Leuk dat je toch nog even reageert.:)(y)
Voor dat begrijpen is toch wetenschap nodig. En kritisch zijn is goed, alleen doe het wel beide kanten op.;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Leuk dat je toch nog even reageert. :)9y)
Voor dat begrijpen is toch wetenschap nodig. En kritisch zijn is goed, alleen doe het wel beide kanten op

alles moet van jouw volgens de wetenschap..Dit is grote onzin want de wetenschap is er dat de wetenschap verbroken word..en dit gebeurd steeds....dus waar vertrouw je op ook op helemaal niks....denk je nou echt dat jouw wetenschap van nu over 100 jaar het zelfde is ?

en ik kan ook tal van ufo sightings opnoemen die als bol bliksem volgens de wetenschap geindentificeerd word...en dit is gewoon grote klets ..omdat ze niet weten wat het is....
Waarschuw beheerder
k geloof dit zeker ja, ze zijn toch ook al bezig met zo'n chip voor onder je huid waar je je mee kunt identificeren en betalen e.d.

Ze zijn iig erg fout bezig daar in Amerika

Het is alleen Brits onderzoek die voorop loopt op dat gebied. ;)

tuurlijk 909 ga maar in je handjes klappen met je des
informatie het word overal getest ook in nederland ..ik las laatst nog een stuk over gevangene met een rfid in de states..die dus een signaal afgaven als ze uit een bepaalde zone gingen....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
alles moet van jouw volgens de wetenschap..Dit is grote onzin want de wetenschap is er dat de wetenschap verbroken word..en dit gebeurd steeds....dus waar vertrouw je op ook op helemaal niks....denk je nou echt dat jouw wetenschap van nu over 100 jaar het zelfde is ?

Dat zou volgens jouw inhouden dat we nog steeds niet verder komen in de ontwikkeling en dat is duidelijk niet het geval.
Denk je nou echt dat we resultaten boeken met niet-kloppende gegevens. Kan je mij dan even uitleggen waarom we toch electriciteit hebben, technische vooruitgang boeken, computers hebben, wiskunde, natuurkunde, chemie bedrijven. Zouden we dna kunnen veranderen, kernenergie kunnen ontwikkelen als de wetenschap niet klopte?
Dus de wetenschap verandert over 100 jaar niet. De basis van kennis zou nooit veranderen...

en ik kan ook tal van ufo sightings opnoemen die als bol bliksem volgens de wetenschap geindentificeerd word...en dit is gewoon grote klets ..omdat ze niet weten wat het is....

Dus dat maakt dat het meteen buitenaards is?

tuurlijk 909 ga maar in je handjes klappen met je des
informatie het word overal getest ook in nederland ..

Dat neemt niet weg dat Engeland voorop loopt en dat was wat ik zei. Dat jij het desinformatie noemt zegt mij al weer genoeg.

Ga jij maar klappen in je handjes met jouw geloof en de ontkenning van kennis.
Waarschuw beheerder
donateur
Jullie leven duidelijk in je eigen realiteit, maar jullie vergeten dat in die realiteit bepaalde wetten gelden die jullie gemakzuchtig vergeten.
Waarschuw beheerder
Dat zou volgens jouw inhouden dat we nog steeds niet verder komen in de ontwikkeling en dat is duidelijk niet het geval.
Denk je nou echt dat we resultaten boeken met niet-kloppende gegevens. Kan je mij dan even uitleggen waarom we toch electriciteit hebben, technische vooruitgang boeken, computers hebben, wiskunde, natuurkunde, chemie bedrijven. Zouden we dna kunnen veranderen, kernenergie kunnen ontwikkelen als de wetenschap niet klopte?
Dus de wetenschap verandert over 100 jaar niet. De basis van kennis zou nooit veranderen..

humz ik zei toch verbroken.....

Dat neemt niet weg dat Engeland voorop loopt en dat was wat ik zei. Dat jij het desinformatie noemt zegt mij al weer genoeg.

ja inderdaad iemand moet toch betere research eraan doen al is het in nederland ..maar de hele wereld is hier mee bezig

Dus dat maakt dat het meteen buitenaards is?

dit is een suggestieve bewering..ik zeg hier mee dat ze het simpel af doen als bol bliksem... al is het me oma in een rol stoel ala et style.

Nee je plaatje klapt al bij voorbaat in zijn handjes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jullie leven duidelijk in je eigen realiteit, maar jullie vergeten dat in die realiteit bepaalde wetten gelden die jullie gemakzuchtig vergeten.

wetten zijn er om door te worden gebroken.
Waarschuw beheerder
castor en 909 in de oertijd

castor en 909 zijn aan het jagen en hebben ineens een gesprek
:hoebabababba oahaha goergabalaa hoebalalaa grababala

vrij vertaald : kijk 909 zie je die vogels in de lucht zo zouden wij ook over vele jaren volgens mij kunnen reizen.909:hahahahaahhah castor blijf toch eens van die paddestoelen af.

Waarschuw beheerder
Mooie vergelijking:D
Waarschuw beheerder
donateur
ja inderdaad iemand moet toch betere research eraan doen al is het in nederland ..maar de hele wereld is hier mee bezig

Dat klopt, maar ik zei alleen dat Engeland voorop liep.;P

dit is een suggestieve bewering..ik zeg hier mee dat ze het simpel af doen als bol bliksem... al is het me oma in een rol stoel ala et style.

Net zo suggestief als buitenaards leven. Dus als ik zeg dat ufo's als buitenaards leven onzin zijn verwacht ik dan geen kritiek;
Omkara: "[vergeet niet, 909 is iemand die niet in ufo`s gelooft :frusty: een zelf respecterend mens weet toch allang dat ufo`s en aliens bestaan dUH! "

wetten zijn er om door te worden gebroken.
\
Water blijft koken boven 100 graden, water blijft bevriezen onder de 0 graden.;)

vrij vertaald : kijk 909 zie je die vogels in de lucht zo zouden wij ook over vele jaren volgens mij kunnen reizen.909:hahahahaahhah castor blijf toch eens van die paddestoelen af.

Dat is idd een leuke vergelijking.:D

Ik denk eerder dat het zo ging:

vrij vertaald: kijk 909 onweer, de goden zijn boos!
909: hahaha, dat is geen feit, dat is een overtuiging. laten we uitzoeken.
castor: nee, want onderzoek is de toorn van goden over je afroepen. het is toch duidelijk het werk van een hogere macht, laten we bidden.

Vervolgens slaat de bliksem in, er onstaat een brandje en ik weet het vuur aan te houden. Intussen schuilt castor al in de grot vanwege zijn spirituele overtuing.
Welke overtuiging heeft vooruitgang geboekt?
Waarschuw beheerder
Net zo suggestief als buitenaards leven. Dus als ik zeg dat ufo's als buitenaards leven onzin zijn verwacht ik dan geen kritiek;
Omkara: "[vergeet niet, 909 is iemand die niet in ufo`s gelooft :frusty: een zelf respecterend mens weet toch allang dat ufo`s en aliens bestaan dUH! "

ik zeg toch iets anders en dat is dan juist niet suggestief.

Water blijft koken boven 100 graden, water blijft bevriezen onder de 0 graden.

waterverdampt ook boven de 100 graden..en jij heb het hier over natuurwetten en hier heb ik het niet over.

Dat is idd een leuke vergelijking. :D

Ik denk eerder dat het zo ging:

vrij vertaald: kijk 909 onweer, de goden zijn boos!
909: hahaha, dat is geen feit, dat is een overtuiging. laten we uitzoeken.
castor: nee, want onderzoek is de toorn van goden over je afroepen. het is toch duidelijk het werk van een hogere macht, laten we bidden.

Vervolgens slaat de bliksem in, er onstaat een brandje en ik weet het vuur aan te houden. Intussen schuilt castor al in de grot vanwege zijn spirituele overtuing.
Welke overtuiging heeft vooruitgang geboekt?

dikke klets wie zegt dat ik in goden geloof ? Maar wie zou de geen zijn die dus later het vliegtuig bouwd ?
Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg toch iets anders en dat is dan juist niet suggestief.

Jij wel, omkara niet. Dus zijn jullie het niet eens met elkaar eens. Vertel mij eens: wie van jullie heeft dan gelijk als ik het volgens jullie niet zou hebben?

waterverdampt ook boven de 100 graden..en jij heb het hier over natuurwetten en hier heb ik het niet over.

De wetenschap erkent die natuurwetten en dat is pure logica. Diezelfde logica die vaak net zo hard wordt ontkent.

dikke klets wie zegt dat ik in goden geloof ? Maar wie zou de geen zijn die dus later het vliegtuig bouwd ?

Het was een voorbeeld. Wie zegt dat ik niet in vooruitgang geloof?
Voor het bouwen van vliegtuigen is dus kennis nodig, diezelfde kennis die in dit topic net zo hard wordt genegeert.
Waarschuw beheerder
maar ik moet wel zeggen je was een zeer intelligent oermens zouden apen geloven in goden ?

zon stukje met de goden zullen ons vervloeken dat is echt zoiets romijnse tijd achtig...ik denk niet dat de oermensen intelligent genoeg zijn om in zoiets te geloven.
Waarschuw beheerder
dude omkara zit hier niet pffffffffffff al weken poste hij niet meer hij paaste mij aleen stukje op msn en dat poste ik voor hem.
Waarschuw beheerder
Jij wel, omkara niet. Dus zijn jullie het niet eens met elkaar eens. Vertel mij eens: wie van jullie heeft dan gelijk als ik het volgens jullie niet zou hebben?

wat de neuk heb ik met omkara te maken ??? als ik zeg het is wat anders dan een bolbliksem en omkara zegt het is een ufo met alieen mannetjes erin..valt dit onder mij anders toch ???

Het was een voorbeeld. Wie zegt dat ik niet in vooruitgang geloof?
Voor het bouwen van vliegtuigen is dus kennis nodig, diezelfde kennis die in dit topic net zo hard wordt genegeert.

er is geen kennis nodig als je het al niet mogelijk acht... maar fantasie
Waarschuw beheerder
De wetenschap erkent die natuurwetten en dat is pure logica. Diezelfde logica die vaak net zo hard wordt ontkent.

dus water verdampt niet boven 100 graden?
Waarschuw beheerder
maar de natuurwetten zeggen dat ik moet slapen dus tot de volgende.....
Waarschuw beheerder
donateur
zon stukje met de goden zullen ons vervloeken dat is echt zoiets romijnse tijd achtig...ik denk niet dat de oermensen intelligent genoeg zijn om in zoiets te geloven

Waarom zouden die oermensen dan wel geloven in reizen als vogels niet in hun visie op natuuurkrachten?

dude omkara zit hier niet pffffffffffff al weken poste hij niet meer hij paaste mij aleen stukje op msn en dat poste ik voor hem.

Omkara niet, verwijderd wel. En ik kan niet ruiken dat wanneer jij een stukje msn citeerd hoe oud het is.

wat de neuk heb ik met omkara te maken ??? als ik zeg het is wat anders dan een bolbliksem en omkara zegt het is een ufo met alieen mannetjes erin..valt dit onder mij anders toch ???

Volgens jullie had ik niet gelijk mbt het onderwerp waar dit topic omdraait, de NWO. Volgens jullie had ik geen gelijk, dus waarom zou ed NWO wel waar zijn als jullie daar beiden in geloven, maar het niet met elkaar eens zijn?

er is geen kennis nodig als je het al niet mogelijk acht... maar fantasie

Bij herhalende toepassing van die fantasie is er sprake van kennis.

dus water verdampt niet boven 100 graden?

Dat kan je onderzoeken en het zelf controleren. Dat is logica, dat is wetenschap.

maar de natuurwetten zeggen dat ik moet slapen dus tot de volgende.....

Weltrusten.:Z:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik was verbannen omdat ik er een dubieus anti-religeus profiel en forum plaatje erop na hield.

verder zie ik het nut ook niet in van 909 proberen uit te leggen waarom er mensen zijn die de wereld vanuit een ander oogpunt bekijken.

wel moet ik zeggen de uitleg van Castor en 909 als cavemen vind ik van Castor een stuk overtuigender dan van 909; je doet net alsof we bijgelovige idioten zijn en dat slaat nergens op.

ik ben al vanaf mijn jeugd erg dankbaar geweest voor mijn kijk op het leven en ik was en ben altijd erg intelligent ingeschat door mijn leraren en familie om me heen, daarnaast is het nou niet echt zo heel erg moeilijk om op te tellen wat je om je heen ziet en er een logische conclusie uit te trekken.

serieus; de gedachtegang die ik erop nahoudt is voor mij super logisch; juist om te zeggen dat er geen aliens of conspiracies zijn vind ik onlogisch.

pyramides zijn een onomduidelijk bewijs dat er aliens op onze aardbol waren; sarcofagussen die aantonen dat er inkepingen zijn gemaakt met diamantzagen in een tijd waarvan wij dachten dat ze alleen gebruik maakte brons of ijzer en dit zaag verhaal is bevestigd door een of andere "zaag expert" te lezen in "Erfenis van de Goden - Andrew Collins" maar was onlangs ook op nederland 1 (teleac)

daarnaast zijn er meerdere pyramides gevonden over de hele wereld welke op dezelfde wijze zijn gebouwd en aan dezelfde precieze bouwstyle gebonden als de egyptische pyramides.

het bijzondere toeval dat de pyramides van gizeh gelijkstonden aan sterrenstelsels (sirius, pleiades etc) van duizenden jaren geleden.

de fotografische bewijzen voor structuren op mars welke pyramides en een sphinx schijnen te zijn die ook wederom gelijk staan aan de sterren en dezelfde formatie erop nahouden als op aarde.

een oude stad Tiuhannica oid; welke van grote zware blokken is gebouwd die precies op elkaar passen; wanneer deze van elkaar afgehaald werden zat er een metale legering tussen welke alleen gemaakt kunnen worden door gebruik van hoog ovens.

grappig genoeg hebben we het hier wel over een stad van 10000 jaar oud.

en zo zijn er nog genoeg grappige, vreemde en zogenaamd onverklaarbare mysteries hier op aarde welke heel makkelijk met een beetje simpel denkwerk als buitenaards gezien kunnen worden.

verder raad ik je aan HIER even te kijken:

https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/700003 en vergeet niet het topic over de kristallen schedel; dat is ook zoiets vaags; waarvan niemand snapt hoe onze voorouders welke wij als mongolen beschouwen zulke techniek erop na konden houden om kristallen schedels te maken etc.

je hoeft verder niet te beweren dat wat hierboven is geschreven niets aantoont, want dit doet het wel degelijk.

daarnaast wil ik eraan toevoegen dat ik al vreemde vermoedens had bij de pyramides toen ik peuter/kleuter/kindachtig individu was en dit was nog voordat ik ooit tv series/films of spelletjes had gezien/gespeeld over aliens.

je vergeet even dat we in een universum leven van miljarden jaren oud en dan zal er even een mensheid komen van een paar duizend jaren oud als homo-sapiens en dan denken wij te weten(schappen) na een paar duizend jaren al precies hoe het in elkaar steekt?

laat me niet lachen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom zouden die oermensen dan wel geloven in reizen als vogels niet in hun visie op natuuurkrachten?

omdat vogels ook kunnen vliegen daar hoef je niet zo bijster slim voor te zijn

Omkara niet, Chaos Child wel. En ik kan niet ruiken dat wanneer jij een stukje msn citeerd hoe oud het is.

humz het ging duidelijk over jouw net geposte vuur stukje dus lijkt me logish....Door mensen als omkara blijven we bang voor vuur.

Volgens jullie had ik niet gelijk mbt het onderwerp waar dit topic omdraait, de NWO. Volgens jullie had ik geen gelijk, dus waarom zou ed NWO wel waar zijn als jullie daar beiden in geloven, maar het niet met elkaar eens zijn?

Wij geloven toch in de nwo door wie/wat hij bestuurd word dat ligt terzijde....het zou gewoon net zoiets zijn als lusten jullie appeltaart.Ja maar een lust het niet met slagroom...

Bij herhalende toepassing van die fantasie is er sprake van kennis.

Zonder fantasie geen kennis dus ook geen wetenschap.

Dat kan je onderzoeken en het zelf controleren. Dat is logica, dat is wetenschap

ik hoef dit niet te onderzoeken want dit weet ik..Dat water blijft koken boven 100 graden is dus grote klets.
Waarschuw beheerder
donateur
omdat vogels ook kunnen vliegen daar hoef je niet zo bijster slim voor te zijn

Maar je moet wel slim zijn om een eigen verklaring te geven voor het onbekende?
Als jij je kan voorstellen dat mensen ooit eens als vogels reizen kan jij je ook wel andere dingen bedenken.

humz het ging duidelijk over jouw net geposte vuur stukje dus lijkt me logish....

Dus heeft 'Omkara' wel gereageerd en hoef je mij niet te vertellen dat hij niet op PF zit, want die reactie was wel van hem.

het zou gewoon net zoiets zijn als lusten jullie appeltaart.Ja maar een lust het niet met slagroom...

Daar heb je gelijk, ik heb jullie teveel voer een kam geschoren.

Zonder fantasie geen kennis dus ook geen wetenschap.

Er is geen fantasie nodig bij een herhalende toepassing van die kennis. Fantasie kan dus tot kennis leiden. Als die kennis toepasbaar is is er sprake van wetenschap.

ik hoef dit niet te onderzoeken want dit weet ik..Dat water blijft koken boven 100 graden is dus grote klets.

Ik had het iets anders op moeten schrijven. Maar ik ben blij dat je het zegt, jij weet dat, dat is dus kennis en wetenschap. Water blijft boven de 100 graden gasvormig. Dat is altijd al zo geweest en die kennis, die wetenschap bestaat al honderden jaren, zo niet langer.
Kan jij mij deze reply nog eens uitleggen:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben al vanaf mijn jeugd erg dankbaar geweest voor mijn kijk op het leven en ik was en ben altijd erg intelligent ingeschat door mijn leraren en familie om me heen, daarnaast is het nou niet echt zo heel erg moeilijk om op te tellen wat je om je heen ziet en er een logische conclusie uit te trekken.

Ook al zou ik jouw idee rondom dit dom vinden, dat houdt niet in dat ik jou als persoon dom vind.
Maar je hebt het over een logicshe conclusie trekken: zoals het negeren van al het bewijs, alle redenen rondom de aanslag op het Pentagon?

daarnaast zijn er meerdere pyramides gevonden over de hele wereld welke op dezelfde wijze zijn gebouwd en aan dezelfde precieze bouwstyle gebonden als de egyptische pyramides.

De pyramide is de enige bouwvorm die geschikt is om hoge bouwwerken te maken. Een voorwaarde is een grote basis om het gewicht te dragen en aflopend naar de top. Heel simpel: pyramides zijn de eerste wolkenkrabbers. Omdat dat de enige geschikte vorm was om zowel de hoogte in te gaan, als om het gewicht te dragen komen pyramides over de hele wereld voor.

de fotografische bewijzen voor structuren op mars welke pyramides en een sphinx schijnen te zijn die ook wederom gelijk staan aan de sterren en dezelfde formatie erop nahouden als op aarde.

Die structeren op Mars zijn ook maar schijn. Het is niet wat het lijkt. Bijv. het gezicht op mars, Mensen zijn zo 'geprogrammeerd' om overal een gezicht in te herkennen. Dat het lijkt dat er pyramides zijn op Mars is een voorbeeld van selectieve perceptie. Ik zie er wat anders in dan jij, makkelijk zat. Alleen is er in jouw geval helemaal geen sprake van hard bewijs.

http://science.nasa.gov/headlines/y2001/ast24may_1.htm
http://www.marsquestonline.org/coolstuff/faceonmars/faceonmars.html

QUESTION:

Are there pyramids on Mars?

ANSWER:

Nearby to the "face" seen in a Viking orbiter image of part of the Cydonia region is a group of hills that some people, including those who see the "face" as artificial, have interpreted as pyramids and, therefore, "further evidence" of intelligent life on Mars. The "pyramids" are just hills.
http://quest.arc.nasa.gov/qna/questions/FAQ_GeneraL_Mars.htm#Are_there_pyramids

en zo zijn er nog genoeg grappige, vreemde en zogenaamd onverklaarbare mysteries hier op aarde welke heel makkelijk met een beetje simpel denkwerk als buitenaards gezien kunnen worden.
je hoeft verder niet te beweren dat wat hierboven is geschreven niets aantoont, want dit doet het wel degelijk.

Dat er sprake is van een mysterie hoeft niet in te houden dat er dan maar aliens achter zitten. Dat wordt helemaal nergens aangetoond...

Je vergeet even dat we in een universum leven van miljarden jaren oud en dan zal er even een mensheid komen van een paar duizend jaren oud als homo-sapiens en dan denken wij te weten(schappen) na een paar duizend jaren al precies hoe het in elkaar steekt?

We weten niet alles, maar wel steeds meer en wou je dat dan ontkennen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar je moet wel slim zijn om een eigen verklaring te geven voor het onbekende?
Als jij je kan voorstellen dat mensen ooit eens als vogels reizen kan jij je ook wel andere dingen bedenken.

het begon uiteindelijk over goden en het is onzinnig om te denken dat mensen zelf goden hebben bedacht; nee sterker nog; dat religies hun verhalen allemaal verzonnen zijn om de mensen onder de duim te houden; mocht dit wel zo zijn; dan hebben we hier conspiracy theorie nr 1.

namelijk religie om de mens onder de duim te houden.

Dus heeft 'Omkara' wel gereageerd en hoef je mij niet te vertellen dat hij niet op PF zit, want die reactie was wel van hem.

ik reageerde niet; castor vroeg of hij dat kan posten en ik had zoiets van sure. jij laat het overkomen alsof we onzin verkondigen en gewoon super bijgelovig zijn en overal intrappen wat de grootste onzin is. ik heb erg lang moeten leven en de wereld bekijken om te constateren wat er gaande is. ik geloof dat de goden buitenaards zijn om een aantal zeer simpele redenen; grappig ook dat je daar niet op reageert.

je reageert op alleen dat waar je denkt iets van af te weten.

Daar heb je gelijk, ik heb jullie teveel voer een kam geschoren.

dat heb je zeker; iedereen is uniek.

Er is geen fantasie nodig bij een herhalende toepassing van die kennis. Fantasie kan dus tot kennis leiden. Als die kennis toepasbaar is is er sprake van wetenschap.

onlangs heb ik op discovery gezien middels een moeilijke docu serie over quanthum mechanika hoe fantasie wel degelijk nodig is bij het toepassen van kennis.

dat fantasie opzichzelf staand waarschijnlijk niet iets is wat je bedenkt; maar zich afspeelt in het echt in een andere dimensie. eigenlijk werp je een blik in een andere realiteit zodra je nadenkt en visualiseert.

kijk wat we gewoon proberen duidelijk te maken is dat echt niet alles waar is zodra de wetenschap het uitlegt en het ook echt niet niet waar is zodra de wetenschap er geen verklaring voor heeft.

en daarnaast; ik heb je ook al eerder 3 super goede UFO dvd`s aangeraden waar je je skeptische visie toch eindelijk door overboord kan gooien. ;)

Waarschuw beheerder
dude...

er laten we wel wezen; nog jij of ik zijn op mars geweest; en die site waaruit moet blijken dat de structures on mars fake zijn kan net zo goed gefaked te zijn, dus hier kijk ik niet van op.

er zijn ook 20820983 sites die zeggen dat Zecharia Sitchin bullshit heeft geschreven en de Soemerische Tabletten verkeerd heeft vertaald; er zullen altijd mensen zijn die je proberen ongelijk te bewijzen of gewoon wat verzinnen zodat het lijkt alsof je ongelijk hebt.

ken daar genoeg leuke varianten op van mensen die er alles aandoen om de ander gestoord over te laten komen zodat zijn ideeen als nonsens klinken.

de pyramides zijn absoluut meer dan oprdinaire wolkenkrabbers; dat is toch werkelijk de meest kortzichtigste veronderstelling die ik OOIT heb gehoord of gelezen (Y):D gefeliciteerd :)

er zijn genoeg mysteries; de PIRI REIS kaart; uit het jaar 1500 (die volgens iemand op pf nep zou zijn wat de grootste bullshit is :S) de soemerische stenen tabletten tonen iig een opmerkelijke overeenkomst aan tussen hun verhaal en de bijbel.

ook wordt er in de bijbel evenals soemerische tabletten gerefereerd aan goden die uit de hemel op aarde kwamen.

wat is jouw uitleg voor de metalen legering in steden van 10.000 jaar oud?

toeval? :D

daarnaast; de pyramides zijn gebouwd met geluid. bepaalde blokken zijn 283278 km verderop gehaald wat volstrekt onlogisch is voor een volk/cultuur wat niet de nodigheden eropnahoudt om blokken van 100 ton of meer te vervoeren ;)

ja wellicht, maar de bouw van een pyramide gaat dan ineens eeuwen duren en echt niet dat een pharaoh zijn hele leven gaat verspillen aan het bouwen van een stompzinnige pyramide die zogenaamd als moderne wolkenkrabber is gevestigd.

je leest ook langs de gelijkenis tussen de 3 pyramides van gizeh en het feit dat ze gelijk stonden aan een sterren formatie van 1000-un jaren geleden.

op de soemerische tabletten wordt er gerefereerd naar planeten als pluto en neptunes terwijl wij pas van deze planeten weten sinds begin deze eeuw.

www.starchildproject.com

kijk anders dat maar en als je weer zegt nep; neem dan maar de moeite niet meer te reageren ok ;)

daarnaast; wolkenkrabbers die gelijk staan aan de sterren? :D wolkenkrabbers die dusdanige geheime ruimtes hebben waar we niet in mogen van de hoofd egyptische archeloog (naam vergeten ;))???

zeer logisch als het maar een simplistische wolkenkrabber is ;)

ruimte onder de sphinx wordt ons ook ontzegd?

jaja; nu komt het; jouw antwoord zal zijn; ja maar dat zijn moeilijk toegankelijke ruimtes die op het punt van instorten staan ;)

ik hoop niet dat je werkelijk zo kortzichtig bent (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

ja kom ff met iets van 30 posts terug ?

hiermee doel ik dus gewoon dat de wetenschap breder word en anders.
Waarschuw beheerder
donateur
dan hebben we hier conspiracy theorie nr 1.

namelijk religie om de mens onder de duim te houden.

Religie is ontstaan in de behoefte van mensen om antwoord te krijgen op het voor hen onbekende. Geen complot, een steeds verder uitdijende geloof. Het is wel net als een complot, op een bepaald moment gaat het zijn eigen leven leiden.

ik geloof dat de goden buitenaards zijn om een aantal zeer simpele redenen; grappig ook dat je daar niet op reageert.

Waarom zouden God, Allah, Jaweh en hoe je het ook wilt noemen niet kloppen? De ene religie is de andere niet. Hindoes hebben duizenden goden, het christendom, jodendom en de islam een. Ook de gelovigen van elke religieuze stroming zijn van hun gelijk overtuigd. Kan jij ze ovcertuigen dat ze geen gelijk hebben?

je reageert op alleen dat waar je denkt iets van af te weten.

Dat is beter dan reageren op dingen waar je niks van weet. Ik ga geen onzin lopen verkondinge, zoals jij in sommige gevallen wel doet.

dat heb je zeker; iedereen is uniek.

Na het lezen van jouw oudere topics vraag ik me af ik niet de enige was.;)

onlangs heb ik op discovery gezien middels een moeilijke docu serie over quanthum mechanika hoe fantasie wel degelijk nodig is bij het toepassen van kennis.

dat fantasie opzichzelf staand waarschijnlijk niet iets is wat je bedenkt; maar zich afspeelt in het echt in een andere dimensie. eigenlijk werp je een blik in een andere realiteit zodra je nadenkt en visualiseert.

kijk wat we gewoon proberen duidelijk te maken is dat echt niet alles waar is zodra de wetenschap het uitlegt en het ook echt niet niet waar is zodra de wetenschap er geen verklaring voor heeft.

Quantummechanika is theoretische natuurkunde. Het bewijs voor het bestaan van bepaalde deeltjes moet vaak nog geleverd worden in deeltjesversnellers. Als die theorie niet zou kloppen na toetsing in de praktijk zou die verworpen worden. Men wil de werkelijkheid weten en daarvoor onderzoeken meerdere theorieën.
Wat ik probeer uit te leggen is dat de wetenschap altijd nog overtuigender is, en wel getoetst is aan de werkelijkheid. Dat kan van jouw theorieën niet worden gezegd.

en daarnaast; ik heb je ook al eerder 3 super goede UFO dvd`s aangeraden waar je je skeptische visie toch eindelijk door overboord kan gooien.

Daarnaast heb ik jouw op bepaalde feiten gewezen, zoals in het topic van 11 september waardoor jij jouw theorie overboord kan gooien. Toch gaat het er niet in. En dan moet ik wel iets aannemen wat niet bewezen is, terwijl jij iets niet wilt aannemen wat wel bewezen is.
Dus bekritiseer niet datgene waar jij je zelf schuldig aan maakt.;)

In 2012 zien we wel verder...;p
Waarschuw beheerder
donateur
er laten we wel wezen; nog jij of ik zijn op mars geweest; en die site waaruit moet blijken dat de structures on mars fake zijn kan net zo goed gefaked te zijn, dus hier kijk ik niet van op.

Wij niet, robotten wel, satellieten zijn in ee baan om mars geweest. Dat slappe smoesje dat het fake zou zijn zegt mij al genoeg. Dat zeg je zo vaak...:gaap: Goede verklaring, die neem jij serieus?

ken daar genoeg leuke varianten op van mensen die er alles aandoen om de ander gestoord over te laten komen zodat zijn ideeen als nonsens klinken.

Hetzelfde als wat jij doet bij mensen die jouw niet geloven dus. Daar kan je zelfs erg fel in worden.

de pyramides zijn absoluut meer dan oprdinaire wolkenkrabbers; dat is toch werkelijk de meest kortzichtigste veronderstelling die ik OOIT heb gehoord of gelezen gefeliciteerd

Waarom staan er dan geen andere hoge constucties dan pyramides uit de oudheid? Dat aliens erachter zitten, dat is pas kortzichtig. Niet alleen kortzichtig, gewoon dom.

er zijn genoeg mysteries; de PIRI REIS kaart; uit het jaar 1500 (die volgens iemand op pf nep zou zijn wat de grootste bullshit is ) de soemerische stenen tabletten tonen iig een opmerkelijke overeenkomst aan tussen hun verhaal en de bijbel.

ook wordt er in de bijbel evenals soemerische tabletten gerefereerd aan goden die uit de hemel op aarde kwamen.

wat is jouw uitleg voor de metalen legering in steden van 10.000 jaar oud?

toeval?

Daar heb ik het niet over gehad. En zoals ik eerder zei: Dat er sprake is van een mysterie hoeft niet in te houden dat er dan maar aliens achter zitten. Dat wordt helemaal nergens aangetoond...

daarnaast; de pyramides zijn gebouwd met geluid. bepaalde blokken zijn 283278 km verderop gehaald wat volstrekt onlogisch is voor een volk/cultuur wat niet de nodigheden eropnahoudt om blokken van 100 ton of meer te vervoeren

Niks onlogisch. Jij zou moeten weten dat mensen veel doen om hun idealen te verwezelijken.

ja wellicht, maar de bouw van een pyramide gaat dan ineens eeuwen duren en echt niet dat een pharaoh zijn hele leven gaat verspillen aan het bouwen van een stompzinnige pyramide die zogenaamd als moderne wolkenkrabber is gevestigd.

je leest ook langs de gelijkenis tussen de 3 pyramides van gizeh en het feit dat ze gelijk stonden aan een sterren formatie van 1000-un jaren geleden.

op de soemerische tabletten wordt er gerefereerd naar planeten als pluto en neptunes terwijl wij pas van deze planeten weten sinds begin deze eeuw.

Zie vorige twee replies...

zeer logisch als het maar een simplistische wolkenkrabber is

Een wolkenkrabber is een hoog bouwwerk, net als een pyramide. Dat jij die vergelijking niet ziet, daar kan ik niks aan doen. Het is de enige bouwvorm die het mogelijk maakte om in die tijd de hoogte in te gaan. Als je dat niet gelooft, reageer dan maar niet of geef een rationele verklaring waarom we dan geen andere hoge bouwwerken uit die tijd hebben en waarom de pyramide een van de basisvormen uit de bouwkunde is.

ruimte onder de sphinx wordt ons ook ontzegd?

jaja; nu komt het; jouw antwoord zal zijn; ja maar dat zijn moeilijk toegankelijke ruimtes die op het punt van instorten staan

ik hoop niet dat je werkelijk zo kortzichtig bent

Heb ik het daarover? Nee, dus waarom zou ik de moeite nemen om te discussieren over iets waar ik me niet in heb verdiept?

ja kom ff met iets van 30 posts terug ?

hiermee doel ik dus gewoon dat de wetenschap breder word en anders.

Veranderen de feiten, zoals de kooktemperauur van water? Verandert dus de kennis en de wetenschap?

Waarschuw beheerder
Religie is ontstaan in de behoefte van mensen om antwoord te krijgen op het voor hen onbekende. Geen complot, een steeds verder uitdijende geloof. Het is wel net als een complot, op een bepaald moment gaat het zijn eigen leven leiden.

onzin; was jij erbij? ;)

Waarom zouden God, Allah, Jaweh en hoe je het ook wilt noemen niet kloppen? De ene religie is de andere niet. Hindoes hebben duizenden goden, het christendom, jodendom en de islam een. Ook de gelovigen van elke religieuze stroming zijn van hun gelijk overtuigd. Kan jij ze ovcertuigen dat ze geen gelijk hebben?

tuurlijk kloppen ze wel; er zijn meerdere soorten aliens en rassen; er zijn al reptillians, grey`s, chitauli`s; ik zou me hier toch maar meer in verdiepen dan (Y)

Dat is beter dan reageren op dingen waar je niks van weet. Ik ga geen onzin lopen verkondinge, zoals jij in sommige gevallen wel doet.

praatjes vullen geen gaatjes; je hebt nix om te bewijzen dat ik onzin lul; behalve je stomme sites met zogenaamde bewijzen die net zo goed onzin kunnen zijn als mijn sites die aantonen dat ik gelijk heb.

Quantummechanika is theoretische natuurkunde. Het bewijs voor het bestaan van bepaalde deeltjes moet vaak nog geleverd worden in deeltjesversnellers. Als die theorie niet zou kloppen na toetsing in de praktijk zou die verworpen worden. Men wil de werkelijkheid weten en daarvoor onderzoeken meerdere theorieën.
Wat ik probeer uit te leggen is dat de wetenschap altijd nog overtuigender is, en wel getoetst is aan de werkelijkheid. Dat kan van jouw theorieën niet worden gezegd.

wederom heb je het mis professor ;)

ZECHARIA SITCHIN; lees zijn boeken maar (Y)
alles is wetenschappelijk en archeologisch verantwoord; erkend door experts; en daar geil je op he 909 :D

Daarnaast heb ik jouw op bepaalde feiten gewezen, zoals in het topic van 11 september waardoor jij jouw theorie overboord kan gooien. Toch gaat het er niet in. En dan moet ik wel iets aannemen wat niet bewezen is, terwijl jij iets niet wilt aannemen wat wel bewezen is.
Dus bekritiseer niet datgene waar jij je zelf schuldig aan maakt.

In 2012 zien we wel verder...

die video waarmee jij wil bewijzen dat het pentagon echt zo gegaan is kan ik ook mijn twijfels bij zetten. kan net zo goed gemaakt zijn met photoshop ;) of bewerkt met een programma zodat het net lijkt alsof een vliegtuig volledig wordt opgenomem, wat gewoon niet kan ;)

Wij niet, robotten wel, satellieten zijn in ee baan om mars geweest. Dat slappe smoesje dat het fake zou zijn zegt mij al genoeg. Dat zeg je zo vaak... Goede verklaring, die neem jij serieus?

dus wat wil je hiermee zeggen :S

www.xfacts.com

ik zou zeggen; klaag ze aan bikkel (Y):D

Hetzelfde als wat jij doet bij mensen die jouw niet geloven dus. Daar kan je zelfs erg fel in worden.

nee waar ik niet tegen kan is dat je ons/mij als een stel kinderachtige/goedgelovige kleuters behandeld. ik heb mij nog nooit eerder met aliens, ufo`s of whatever zo intens beziggehouden als ik nu heb en dit alles omdat ik nu genoeg heb gelezen en gezien/gehoord om toch weer rond te gaan snuffelen.

ik heb ook een periode gekend waarin het me allemaal een worst zou wezen; maar ik wordt elke dag wakker op deze planeet; elke dag heb ik een vorm van bewustzijn en elke dag stel ik dezelfde vraag als ik wakker wordt...

WAAROM? ;)

Waarom staan er dan geen andere hoge constucties dan pyramides uit de oudheid? Dat aliens erachter zitten, dat is pas kortzichtig. Niet alleen kortzichtig, gewoon dom.

wederom zou het je sieren eerst wat meer te lezen over pyramides en de wijze waarop deze gebouwd is voordat je zomaar wat gaat blaten :nee:

Erfenis van de Goden - Andrew Collins

Niks onlogisch. Jij zou moeten weten dat mensen veel doen om hun idealen te verwezelijken.

vandaar dat ik reageer ;)

Zie vorige twee replies...

uhm je hebt nergens gereageerd hierop mbt het fenomeen pluto in de oudheid ;) wederom kan je je ook vragen waarom de aarde in Sitchin zijn boeken door de Soemeriersch als de 7e planeet werd gezien. dit omdat de aarde de 7e planeet is als pluto de 1e is; gezien vanaf een planeet die ons melkweg binnenkomt. lees zijn boeken o uber skeptisch persoon jij :P

Een wolkenkrabber is een hoog bouwwerk, net als een pyramide. Dat jij die vergelijking niet ziet, daar kan ik niks aan doen. Het is de enige bouwvorm die het mogelijk maakte om in die tijd de hoogte in te gaan. Als je dat niet gelooft, reageer dan maar niet of geef een rationele verklaring waarom we dan geen andere hoge bouwwerken uit die tijd hebben en waarom de pyramide een van de basisvormen uit de bouwkunde is.

wederom; lees Andres Collins zijn boeken; verdorie man; moet ik je nou echt opvoeden; je bent duidelijk intelligent; je weet een hoop, maar damn dude; je bent echt volledig fantasie loos :'(

Heb ik het daarover? Nee, dus waarom zou ik de moeite nemen om te discussieren over iets waar ik me niet in heb verdiept?

verdiep u HEIDEN O:)

www.starchildproject.com

overigens heeft u hierop nog geen commentaar geleverd :O

we lijken zo trouwens op deze manier net een bitchend echtpaartje :D ik ben wel de man in onze gay relatie; dat je het ff weet :cocktail:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
overigens heeft u hierop nog geen commentaar geleverd

Nu wel.:)

onzin; was jij erbij?

Ik niet, jij? Religie ontstaat niet spontaan.;)

tuurlijk kloppen ze wel; er zijn meerdere soorten aliens en rassen; er zijn al reptillians, grey`s, chitauli`s; ik zou me hier toch maar meer in verdiepen dan

Interessant dat zij allemaal op hetzelfde moment over vergelijkbare technische kennis en idealen beschikten.
united we stand? of divided we stand?

praatjes vullen geen gaatjes; je hebt nix om te bewijzen dat ik onzin lul; behalve je stomme sites met zogenaamde bewijzen die net zo goed onzin kunnen zijn als mijn sites die aantonen dat ik gelijk heb.

Ik ben geen orakel.:D
Waar het mij om gaat is dat sommige feiten vaststaan en hard gemaakt kunnen worden. Als de uitkomst van iets controleerbaar, dus herhaalbaar is, dan is er sprake van wetenschap. Daar hamer ik al de hele tijd op.;)

ZECHARIA SITCHIN; lees zijn boeken maar(y)
alles is wetenschappelijk en archeologisch verantwoord; erkend door experts; en daar geil je op he 909:D

Even onder ons, weet je waar ik op geil? enjoy:p *klik*
Een pseudo-wetenschspper... Sta je ook open voor kritiek richting hem:
Kijk dan hier,
hier,
of hier

die video waarmee jij wil bewijzen dat het pentagon echt zo gegaan is kan ik ook mijn twijfels bij zetten. kan net zo goed gemaakt zijn met photoshop of bewerkt met een programma zodat het net lijkt alsof een vliegtuig volledig wordt opgenomem, wat gewoon niet kan

Praatjes vullen geen gaatjes. En heb jij bij de Bijlmerramp een vliegtuig gezien? Bij de meeste crashes vind je bijna niks mer van het vliegtuig terug. O ja, en als die simulatie niet zo kloppen, dan zou men ook wel achterkomen. Lijkt me sterk dat tienduizenden ingenieurs dat over het hoofd zien of allemaal zwijgen... Maar daarvoor verwijs ik je naar mijn discussie met Esco in het Amerika nieuwtjes topic. Hij geloofd ook niet dat er een vliegtuig in het Pentagon vloog en om andere redenen dan jij.;)

dus wat wil je hiermee zeggen

Dat als jij de mogelijkheid had om daar te komen of daar middelen heen te sturen dat jij niks anders zou zien dan wat ze nu zien en bekend maken. Vroeger geloofde men ook dat er leven was op zon, dat 'tegenvoeters' aan de andere kant van de 'aardschil' leefden, dat er zeeën en/of steden waren op de maan etc.

nee waar ik niet tegen kan is dat je ons/mij als een stel kinderachtige/goedgelovige kleuters behandeld. ik heb mij nog nooit eerder met aliens, ufo`s of whatever zo intens beziggehouden als ik nu heb en dit alles omdat ik nu genoeg heb gelezen en gezien/gehoord om toch weer rond te gaan snuffelen.

ik heb ook een periode gekend waarin het me allemaal een worst zou wezen; maar ik wordt elke dag wakker op deze planeet; elke dag heb ik een vorm van bewustzijn en elke dag stel ik dezelfde vraag als ik wakker wordt...

Daar hebben we het al in PB over gehad, toch?:flower:
Anders alsnog mijn excuus.:)

uhm je hebt nergens gereageerd hierop mbt het fenomeen pluto in de oudheid wederom kan je je ook vragen waarom de aarde in Sitchin zijn boeken door de Soemeriersch als de 7e planeet werd gezien. dit omdat de aarde de 7e planeet is als pluto de 1e is; gezien vanaf een planeet die ons melkweg binnenkomt. lees zijn boeken o uber skeptisch persoon jij

Zo serieus wordt hij niet genomen in serieuze kringen, zie mijn eerder links. En natuurlijk kan ik niet overal antwoord op geven, het Orakel van Delphi kon dat wel... *ahem*
De vraag is trouwens of Pluto wel een planeet is....;p

wederom; lees Andres Collins zijn boeken; verdorie man; moet ik je nou echt opvoeden; je bent duidelijk intelligent; je weet een hoop, maar damn dude; je bent echt volledig fantasie loos

Aan fantasie geen gebrek bij Andres Collins.;)
Kan je dan ook de geknikte pyramide in Egypte verklaren en waarom je hem wel zou moeten geloven, maar anderen niet?
[url][/url]

Trouwens, de pyramide als enige bouwvorm om de hoogte in te gaan is geen onzin. Alleen in die vorm kan de basis van het gebouw het gewicht dragen, dat afneemt naar mate de hoogte toeneemt. Op dit moment is de maximale verhouding tussen bais en hoogte van een gebouw ongeveer 1:8, met dank aan beton en staal. In de oude tijd was dat ongeveer 1:2, anders ging de stabiliteit verloren en kkon het gebouw zijn eigen gewicht niet dragen. Zouden ze toch beperkt zijn geweest wat betreft hoog bouwen?;)

En om nog even hier op terug te komen:
daarnaast; de pyramides zijn gebouwd met geluid. bepaalde blokken zijn 283278 km verderop gehaald wat volstrekt onlogisch is voor een volk/cultuur wat niet de nodigheden eropnahoudt om blokken van 100 ton of meer te vervoeren

http://members.lycos.nl/Antef/de_bouw.htm

Laten we ons beiden verdiepen:D :

http://www.theness.com/articles.html
http://www.ramtops.co.uk/

www.starchildproject.com

voor wat, hoort wat:
http://www.theness.com/articles/starchild-nejs0301.html
of bedoelde je dit niet? De muilezel is het resultaat van een paard :lief: ezel. Wie zou in dat geval de ezel zijn, de mens?;P

ik ben wel de man in onze gay relatie; dat je het ff weet

ssst!:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
over die aliens; reptillians zijn draconiers welke in feite de grey`s hebben gebouwd. de grey`s zijn half robotische aliens en daarom lopen ze ook zo raar en zien ze er enigsinds merkwaardig uit.

ieder ras heeft grote en kleine wezens; je hebt de kleine grey`s die je ook op fotos met nazi`s, bij roswell ed kan terug vinden.

chitauli kun je vergelijken met wezens die eruit zien als Darth Maul van Star Wars :) je lacht nu misschien, maar het is erg grappig dat er veel verhaallijnen van Star Wars terug te vinden zijn in zowel de bijbel als in de boeken van Sitchin. Anakin Skywalker = Anakin, Anunnaki, Children of Annak, Anakim. En dan heb je nog Death Star; Nibiru ben ik toch ook al vaker tegen gekomen als de Death Star.

het zou toch eventueel heel goed kunnen dat er wellicht dikke ufo`s of spaceship brokstukken op aarde verborgen zijn ergens onder het zand, maar omdat die Star Wars wellicht 20000 jaar of langer geleden is dat we er nu vrijwel nix van terug kunnen vinden.

meldingen op tv of radio of internet hebben mij er nooit ECHT van kunnen overtuigen dat er Aliens zijn. het is voor mij een logische stelling.

men neme een universum, men neme een aantal planeten waarvan 1 de aarde is. nu houdt het universum niet op bij deze 12 planeten; er zijn meerdere universa; het zou toch te gaar voor woorden zijn als DIT ons gehele universum/galaxy geval is. ok; daar zijn we het dan over eens en daar is de wetenschap het zelfs mee eens als ik me niet vergis :)

er zijn dus meerdere universa zoals ons universum en dit samen heet een galaxy; als er dus meer planeten zijn dan de onze; hoeveel? hoeveel universa zijn er; zijn die op een hand te tellen of zijn het er duizenden?

het idee dat er universa zijn onstaan zonder leven is een mogelijkheid; maar de mogelijkheid is nog veel aanweziger dat er op planeten leven is ontstaan en wellicht de kans heeft gehad EN genomen om eerder te evolueren dan wij :)

zodoende dat ons universum een aantal miljarden/biljarden? jaren bestaat; zo kunnen andere universa nog veel ouder zijn; met oog op dit soort gedachte spinsels zal ik NOOIT zeggen dat Aliens NIET kunnen bestaan en vind ik het zeer GOED mogelijk dat ET`s ook in het verleden op onze planeet zijn geland.

ik heb daar geen wetenschappelijke verklaring voor nodig hoewel dat leuk zou zijn voor erbij, maar dit gevoel is voor mij zo ontzettend logisch dat ik hier zelfs als ik nuchter ben geen vraagtekens bij zet :D

tis wel grappig; we zijn echt net Sculder en Mully :P

ik vind het een beetje eng worden (Y):P

btw; idd; ik wordt sneller geil van jouw mooie dame link dan van wetenschappers die bepaalde dingen bevestigen :P

dialoog:
OWJA; hij bevestigd weer wat, bevestig nog wat voor me jij wilde wetenschapper jij; shit ik wordt geil O:)

Waarschuw beheerder
ik wil er wel nog even aan toevoegen dat ik het erg toevallig vind dat vooral in westerse landen; blanke ras is toch erg skeptisch vaak en is een beetje het contact met zijn innerlijk verloren, maar goed ik wou zeggen:

het is opvallend dat wetenschappers of archeologen die zich bezighouden met zaken waar ik mij voor interreseer schijnbaar bijna altijd nooit serieus worden genomen.

wetenschappers die serieus bezig zijn met het zoeken naar Atlantis en worden door zogenaamde wetenschappers die het allemaal precies weten belachelijk gemaakt. ik bedoel de wetenschappers die deze mensen belachelijk maken stonden vast even mooi te kijken toen skeletten van de Hobbit zijn gevonden.

en hoe je het ook went of keert; kristallen schedels of andere merkwaardige bevindingen op deze planeet waar je gewoonweg geen andere logische verklaring voor kan geven dan dat er een voorgaand ras aanwezig was dat hoger beschaafd was dan wij nu zijn.

ik bedoel; er zullen altijd mensen zijn en zooi berekenen en wellicht is er 1 pyramide door idioten met de hand gebouwd, maar persoonlijk vind ik de mogelijkheid dat de pyramides met geluid zijn gebouwd ook een stuk logischer.

het komt overeen met 10.000 jaar oude maya tempel welke een legende heeft gebouwd te zijn door Grey`s met Trompetten. tja die klinkt krankzinnig; totdat je leest dat de uitvinding van John Keely hetzelfde apparaat qua werking is zoals de Grey`s gebruikten en ook tijdens de werking het geluid van een trompet maakte; nu klinkt het al wat logischer; want ik heb nog nooit iemand met een trompet een huis zien bouwen; alien of niet :P

Athene is dacht ik gebouwd met een Melodieuze Harp.

Ik heb een spelletje Warhammer 40.000 met Eldar; kan je steden bouwen; en die bouwen ook door geluid te manipuleren.

ok ok het is een spel; maar juist door spelletjes ben ik super openminded geworden; ik heb door RPG`s meer over deze wereld geleerd dan door de wereld zelf.

het heeft me tot zo`n punt gebracht dat ik zoiets heb van JEZUS; ik wil in een rpg game leven; dat is 20938098320 x leuker dan het leven hiero; daar kan ik levels gainen en een party beginnen en de wereld rond reizen; mensen helpen; slechte monsters verslaan; magie gebruiken en zelfs in rpg`s zijn conspiracy theories (Y):D

in de nieuwe X-Men Game komt zelfs Project HAARP voor als je dat kent... ;)

games zijn de shit; je leert er echt veel door en daarnaast ik geloof gewoon in aliens als goden en bezoekers...

Scully :D
Waarschuw beheerder
donateur
over die aliens; reptillians zijn draconiers welke in feite de grey`s hebben gebouwd. de grey`s zijn half robotische aliens en daarom lopen ze ook zo raar en zien ze er enigsinds merkwaardig uit.

ieder ras heeft grote en kleine wezens; je hebt de kleine grey`s die je ook op fotos met nazi`s, bij roswell ed kan terug vinden.

chitauli kun je vergelijken met wezens die eruit zien als Darth Maul van Star Wars

Aha, dus vergelijkbaar met Aziaten, Europeanen, Afrikanen en The Borg?

ik heb daar geen wetenschappelijke verklaring voor nodig hoewel dat leuk zou zijn voor erbij, maar dit gevoel is voor mij zo ontzettend logisch dat ik hier zelfs als ik nuchter ben geen vraagtekens bij zet

Volgens de bekende en gerespecteerde astronoom Carl Sagan zou het raar zijn als er geen buitenaards leven is het heelal is, lees dit maar eens:

Buitenaardse beschavingen

Neem je alle zandkorreltjes bij elkaar over de hele wereld en je hebt nog lang niet alle sterren in ons heelal. Dit aantal is zo groot, dat wij het niet kunnen bevatten. Zelfs in onze melkweg zitten er nog 200 miljard! Zijn wij dan de enigste intelligente beschaving tussen al die zandkorreltjes? Zijn wij hier alleen?

Na het lezen van enkele boeken en artikelen ben ik meer te weten te komen over buitenaards leven en ik heb zelf ook een mening over buitenaards leven. Hopelijk kan jij na het lezen van dit artikel ook zelf een mening vormen over deze discussie.

Al in de 17e eeuw werd er al nagedacht over leven elders in het heelal. Toen Galileo zijn telescoop richte op Jupiter zag hij kleine werelden om Jupiter. Nog meer planeetjes. Tevens richte hij zijn telescoop op de maan en zag vele bergen, dalen en vlakten. De vlakten noemde hij 'zeeen.' Een wereld zoals de Aarde, zo leek het.

Maar gaan we nog eerder terug, dan zien we dat er toen al mensen dachten dat er meer moest zijn. In de vierde eeuw zei de Griek Metrodoros van Chios: "De opvatting dat de aarde de enigste planeet is, is net zo onzinnig als de bewering dat in een uitgestrekt veld slechts een zaadje kan kiemen." Giordano Bruno, een Italiaan uit de 16e eeuw die uiteindelijk op de brandstapel belande, dacht dat er meerdere zonnen waren en dat er rond iedere zon planeten draaien die allemaal leven kennen. Genoeg opvattingen dus in de oudheid over buitenaards leven. Maar ook vandaag zijn er nog steeds opvattingen over dit onderwerp.

Er zijn honderd miljard melkwegstelsels en daarin zitten gemiddeld honderdvijftig miljard sterren. Er zijn dus pakweg vijftien kwintiljoen sterren in het heelal (kwantiljoen is een 1 met 22 nullen). Het zou toch geen toeval zijn de aarde de enigste levende planeet is tussen kwantiljoenen andere planeten?

Toeval speelde een grote rol bij het leven op aarde. Toen onze ster werd gevormd, vond er net een supernova-explosie plaats, waardoor er 2x zoveel koolstof in het spectrum van onze zon bevind. Hoe meer koolstof in een ster, hoe meer er op een planeet aanwezig is, hoe eerder kans op leven, want koolstof is wel een element dat voor (primitief) leven zorgt. Verder hebben we een gemiddelde ster en zitten we op een goede afstand van de ster. Verder is onze as iets geheld, hebben we een begeleider en hebben we genoeg massa om een atmosfeer vast te houden. Deze elementen zijn van belang om leven voort te brengen. Verder zitten we in ons melkwegstelsel in een veilige zone. We zullen nooit zo vaak dicht bij een zware ster kunnen komen die in een supernova eindigt. Zouden we wel dicht bij zo'n ster komen, dan zou het leven geen kans hebben om zich op te bouwen.

Zo zijn er nog vele andere kenmerken om leven te brengen. Dan hebben we leven, en dan? Dan is er nog een kleine kans dat er nog intelligent leven ontstaat. Wat is dan het verschil tussen leven en intelligent leven?

Geef een hond een stok. Hij zou er op gaan bijten of laat hem liggen. Hij gaat er niet uit zichzelf een tafel van maken of een kast. Hij heeft geen intelligentie, maar wel bewustzijn. Ieder dier op aarde heeft bewustzijn. Zo zal een dier gaan eten en gaan drinken. Zo zal een dier bijvoorbeeld gaan jagen en zo zal een dier een beschutte slaapplek zoeken. Een hond zal gaan blaffen als er een vreemde bij huis komt en ga zo maar door. Allemaal voorbeelden van bewustzijn. Zouden ze intelligentie hebben, dan zou een kat een muis vangen en daarna gaan bakken, zodat het nog lekkerder smaakt. Heb je ooit een kat gezien die een beetje zout en peper op zijn muis doet? Dan hebben we ook nog dingen die intelligentie hebben, maar geen bewustzijn. Neem een machine. Je programmeerd hem en hij zal precies doen wat je wilt. Een auto maken bijvoorbeeld. Dat is dus intelligent. Maar als je een machine aait, dan zou hij niet reageren. Hij heeft geen ziel en dus ook geen bewustzijn. Hij is zich niet bewust wat hij doet, maar hij doet wel iets intelligents. Nemen we een mens dan zien we dat die intelligent is en bewustzijn heeft. Intelligent leven moet dus bewustzijn hebben en intelligentie.

Carl Sagan is een bekend astronoom die zich bezighoud met buitenaards leven. Hij heeft ook zelf een formule gemaakt om te kijken hoeveel intelligente beschavingen er zijn in onze melkweg.

N = S x P x E x L x C x D

S is het tempo waarin sterren worden gevormd. Er worden gemiddeld in onze melkweg 10 sterren per jaar gevormd (S = 10). P is de fractie van sterren met planeten (ongeveer 1 per 10 sterren heeft een planeet, zo is gevonden uit recent onderzoek met exoplaneten, maar men schat dat het getal veel hoger ligt), E is het aantal planeten per ster met een leefmilieu (2). Doen we S x P x E, dan krijgen we L (fractie van planeten waar inderdaad intelligent leven kan ontwikkelen). C is de fractie van intelligente levensvormen die een communicatieve fase bereiken (iedere, volgens sagan, dus 1). Tenslotte het aantal jaar dat een technologische beschaving blijft bestaan (10 miljoen jaar). Doe dan dus 10x0.1x2x1x0.1x10.000.000 = 2.000.000. Op dit moment zijn er volgens Carl Sagan 2 miljoen technologische beschavingen in ons zonnestelsel die met ons kunnen communiceren, maar we zijn nog niet zover dat we iedere uithoek in het heelal kunnen bereiken met onze radiotelescopen, laat staan dat we berichten gaan verzenden.

De Rus Nikolai Kardasjev heeft een theorie hiervoor. Een type I beschaving zou de energie die ze op planetaire schaal produceren kunnen gebruiken. Zo ver zijn wij. Type II kan de energie van de zon gebruiiken (400.000 kwintiljoen). Tenslotte type III. Deze kan de energie van heel haar melkwegstelsel benutten. Het uitzenden van een encyclopedie naar de andere kant van het heelal zal dan nog maar 10 seconden vergen.

Leven in ons heelal? Vast en zeker. Maar waarom is er nog nooit een alien bij ons op bezoek geweest? Zouden we vijandig zijn volgens hun, omdat we nu in een fase zitten die de oorlog-fase wordt genoemd. Of is het gewoon onmogelijk om door het heelal te reizen, ook al is de technologie uitermate goed. Of hebben we nog niet de goede apparatuur? Ik weet het niet. Hopelijk zal de SETI binnenkort signalen opvatten. Ik weet dan zeker dat er dan veel meer astronomen zijn op onze planeet. Dat is wel zeker.

Auteur: Tim Kraayvanger

bron

Ze vergeten even de krachtigste fenomenen sinds de oerknal, de gammaflitsen die zeer regelmatig worden waargenomen en alles (zeker leven) vernietigen.
Kardasjev's beschavingen zijn alleen geen sporen van gevonden. Een type 2 beschaving is dus instaat om gemakkelijk door de ruimte reizen, dat spreekt voor zich. Een type 3 moet sporen achterlaten die we ook vanaf de aarde kunnen ontdekken. Er zijn in het heelal compleet lege plekken waarvan wel materie werd verwacht. Sporen van die beschaving of gewoon 'puur natuur'?
Zowel een type 2 als een type 3 beschaving zou in theorie de aarde kunnen halen. Waarom ze dat zouden doen is een raadsel, al helemaal waarom ze het op een nogal domme manier doen. Een beetje zweven met je ufo of over het algemeen vage mensen ontvoeren of samenwerken met dubieuze regeringen is niet logisch, als je middelen hebt om of je bestaan volledig te maskeren of om je bestaan volledig duidelijk te maken. Om de grondstoffen hoeven ze hier in ieder geval niet te komen.;)

tis wel grappig; we zijn echt net Sculder en Mully

:D
Helaas krijgen er niet voor betaald...

wetenschappers die serieus bezig zijn met het zoeken naar Atlantis en worden door zogenaamde wetenschappers die het allemaal precies weten belachelijk gemaakt.

Het probleem is alleen dat wetenschappers er niet over eens zijn waar Atlantis zou moeten liggen. Tja, hoe serieus moet je dat nemen?;)

ik bedoel de wetenschappers die deze mensen belachelijk maken stonden vast even mooi te kijken toen skeletten van de Hobbit zijn gevonden.

Een verhaal bevestigd, velen (nog?) niet. Eerst zien, dan geloven, want anders is er geen sprake meer van wetenschap. Want waar zou je anders de grens moeten trekken?

en hoe je het ook went of keert; kristallen schedels of andere merkwaardige bevindingen op deze planeet waar je gewoonweg geen andere logische verklaring voor kan geven dan dat er een voorgaand ras aanwezig was dat hoger beschaafd was dan wij nu zijn.

Zo logisch vind ik die verklaring nou weer niet, want waar zijn dan de duiderlijke sporen gebleven?

het komt overeen met 10.000 jaar oude maya tempel welke een legende heeft gebouwd te zijn door Grey`s met Trompetten.
Athene is dacht ik gebouwd met een Melodieuze Harp.

Dat zou wel een heftig concert zijn geweest.:D
Gewoon bouwen is makkelijker want dat kon altijd al, bovendien, waarom zouden dan oude geschriften anders vermelden?
Dit lijken mij voorbeelden van selectieve perceptie. Als je maar lang genoeg zoekt vindt je overal verbanden tussen, zoals de bouwvorm van de pyramides of Jericho uit de bijbel.
Kan je ook een verklaring geven waaarom onze huidige steden dan niet zo gebouwd zijn?

games zijn de shit; je leert er echt veel door en daarnaast ik geloof gewoon in aliens als goden en bezoekers...

Dat mag, maar waarom niet gewoon de schoolbanken induiken?

Trouwens, verdween Mulder op een bepaald moment niet en werd Scully ziek als gevolg van haar implantaten? En wie zou dan de Cancerman zijn?;)

Hehe, binnenkort kunnen we winkelen in een ufo. Ik ben benieuwd waar er te koop zal zijn.:)

Shenzhen, China:
[img]http://www.werkhart.com/jianzhu/2/images/2_2.jpg[/img]
laatste aanpassing