Partyflock

Forumonderwerp · 710221
Waarschuw beheerder
De enige Turkse familie die het Overijsselse Dedemsvaart woont, is na 10 jaar zorgeloos leven het doelwit van terreur door jongeren geworden. Zo'n 30 plaatselijke jongeren vallen het gezin lastig en mishandelden zelfs het 5-jarige dochtertje, zo zegt vader Zeki Canakci in het Algemeen Dagblad.

Het gezin Canakci lijkt te moeten boeten voor de wereldwijde terreurdaden van radicale moslims. Na de aanslag dit jaar in Madrid kwamen zo'n 30 tot 35 jongeren uit Dedemsvaart tot vier keer toe verhaal halen bij het rijtjeshuis van het gezin aan de Adelaarweg. Er werden leuzen gescandeerd als: "Vuile moslims, we maken jullie dood". En dat terwijl wij niet eens moslims zijn en nooit in een moskee komen, aldus vader Canakci. Hij benadrukt goed geïntegreerd te zijn en ook Nederlandse kennissen te hebben.

Na de wandaden van moslimterroristen bij de gijzeling van schoolkinderen in Beslan, werd de 5-jarige dochter Seyda door vier Dedemsvaartse tieners aangevallen en met een stok in het oog geprikt. ''Eentje is zelfs op haar gaan zitten. Ze is gaan gillen en de daders zijn gevlucht. Volgens de politie moet ik blij zijn dat Seyda, die behoorlijk gewond is geraakt aan haar oog, niet in de vijver is geduwd'', zo zegt de aangeslagen vader.

Vader Canakci vermoedt dat de haat wordt gezaaid door de ouders van de jeugdige belagers. ''Ik denk dat allochtonen in veel huiskamers de schuld krijgen van de geweldsuitbarstingen die overal op de wereld plaatsvinden. Vervolgens ontstaat er op allerlei plekken een sfeer van vergelding. Zelfs in Dedemsvaart. Het is een giftige slang die zich door het dorp beweegt.'' Hij beklaagt zich over de weinige steun die hij krijgt van hulpverleningsinstanties.

De politie zegt het onderzoek heel serieus te nemen, maar heeft nog geen aanhoudingen verricht in de zaak van de mishandeling van zijn dochtertje. Canakci vindt dat vreemd omdat hij al een paar namen van daders doorgegeven heeft. Overigens deed hij indertijd geen aangifte van het schreeuwen van de leuzen, maar dat gaat hij nu alsnog doen.

edit:
Bron: Algemeen dagblad

Alleen omdat ze er UITZIEN als moslims en t nog niet eens zijn dat soort dingen gaan schreeuwen voor hun huis en een 5-jarige kleuter mishandelen... :no: :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tering mijn familie woont daar :| nooit geweten dat er zulke idioten daar wonen :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
doe je nix aan

Waarschuw beheerder
nooit geweten dat er zulke idioten daar wonen

Die wonen overal :yes:

Vindt dit echt te ziek voor woorden trouwens... Maar goed, kijk er eerlijk gezegd niet meer van op :no:

Waarschuw beheerder
allemaal gekken hier in het oosten...

Ik wil hier weg o:)

Waarschuw beheerder
Meelopers, onwetenheid, gebrek aan kennis, gebrek aan macht, doelloos etc.

deze woorden matchen met zulke mensen...

god vergeef het hun.

Waarschuw beheerder
Deze is het denk ik Afwazig.

Julien R
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha ja dat is em !!! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Echt belachelijk zeg!!

Zouden ze bij mij moeten proberen...:@

Kansloze wazi's!!

Waarschuw beheerder
mja zitten vast ook wat PF-ers tussen:-S

zielig hoor..

Na de wandaden van moslimterroristen bij de gijzeling van schoolkinderen in Beslan, werd de 5-jarige dochter Seyda door vier Dedemsvaartse tieners aangevallen en met een stok in het oog geprikt. ''Eentje is zelfs op haar gaan zitten. Ze is gaan gillen en de daders zijn gevlucht. Volgens de politie moet ik blij zijn dat Seyda, die behoorlijk gewond is geraakt aan haar oog, niet in de vijver is geduwd'', zo zegt de aangeslagen vader.

stoer stoer...dat je mag afsterven en branden in de hel.
bekrompen boeren :bweech:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
al waren het wel moslims:S wat is dit fout zeg damn:@
Waarschuw beheerder
donateur
Bah zielige trieste simpele lijers *kots*

Afschieten gelijk! (Y)
Waarschuw beheerder
Ach, dat heb je met dorpspaupers!

Ze weten (helaas) niet beter...........:-)
Waarschuw beheerder
wel zielig voor de goeie!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ken t plaatsje wel jah. Had je daar niet vd zomer Dedemsvaria ofzo?? Een dorpsfeest..

Afijn, jammer voor die turken. Verhuizen misschien een optie??

Waarschuw beheerder
Je hoort het nu ook maar van 1 kant, en het lijkt mij sterk dat groten zon klein meisje gaan mishandelen, misschien was het wel een kinderruzie, je weet t toch nooit hoe het precies zit.
En die turken zelf zijn denk ik ook niet zo braaf !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
misschien was het wel een kinderuzie

Inderdaad! (y)

Die 'groten' hebben het verstand van een klein kind :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je gaat toch niet verhuizen omdat een stelletje maolloten geen verstand hebben???
Die mensen wonen al jaren daar en hebben nooit problemen veroorzaakt en dan zullen ze nu ineens als een soort van turkse tokkies weg moeten??
Sorry hoor maar je moet die idioten die dat doen aanpakken. Niet een onschuldig gezin..!

En zoals je kan lezen, is er nooit een probleem geweest met dit gezien dus QoH wat je zegt slaat helemaal nergens op!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Turken en braaf zijn ? :|
Maarja ik bedoel misschien waren het wel kinderen van ong. dezelfde leeftijd..
Die turken kunnen de verhaaltjes natuurlijk ook mooier maken..
En waar staat dat zij nog nooit wat hebben uit gevreten ? Heb ik er vast overheen gelezen :o
Waarschuw beheerder
donateur
Doe ff normaal jij kansloos figuur!! Volgens mij komt queen of hardcore ook uit dedemsvaart...

Waarschuw beheerder
Nee ik ben gewoon redelijk geef ze allebei niet gelijk ;) en geloof het verhaal ook niet van 1 kant. Geloof best dat ze getreiterd worden maar dat die turken zelf helemaal niks doen ? :x
Is niks kansloos aan hoor :D
Waarschuw beheerder
Dat je niet kan geloven dat er Turken zijn die gewoon een normaal leven leiden zonder vervelend te zijn voor de buurt zegt al genoeg :/

Dit is ook niet hun verhaal, dit is door het Algemeen Dagblad geschreven, die toch redelijk neutraal zouden moeten zijn in hun berichtgeving. (hoe neutraal de kranten nou eigenlijk zijn is weer een andere discussie)Het AD is ook wel n krant die, stel dat het Turkse gezin ook vervelende dingen deed, dat ook wel vermeld zou hebben. De politie heeft daar in ieder geval nooit klachten over gekregen, anders had het AD dat daar wel bij vermeld.
Verder is het ook niet zo dat die anderen van dezelfde leeftijd waren, want dat waren tieners (dus als de berichtgeving klopt 13-19) en dat Turkse kleutertje was 5.

Waarschuw beheerder
De krant moet je ook niet altijd geloven die maken hun eigen verhaal ook zo mooi mogelijk en trouwens komt het verhaal ook van die turken zelf!
Denk je nou echt ze helemaal NIKS hebben gedaan ? :| pfff

Waarschuw beheerder
why not? dacht dat koningen niet kortzichtig waren

Waarschuw beheerder
Dat ben ik juist ook helemaal niet ! Ik bestempel geen van beiden..
Waarom bemoei ik me hier eigelijk ook mee :|
Kan me ook nog geen flikker schelen eigelijk :o

Waarschuw beheerder
donateur
En die turken zelf zijn denk ik ook niet zo braaf

Dat noemen ze nou vooroordelen

Nog een voorbeeld, ow jij houdt van hardcore, nou dan zal jij vast ook wel een wazi zijn, dat kan gewoon niet anders.

Dat ben ik juist ook helemaal niet ! Ik bestempel geen van beiden..
Waarom bemoei ik me hier eigelijk ook mee
Kan me ook nog geen flikker schelen eigelijk

Je bestempelt wel degelijk, je insinueert dat die turken vast en zeker ook het nodige op hun kerfstok hebben.
Best raar denk je niet ? Als ze er 10 jaar zonder problemen wonen en ze ineens na alle extreme-moslim-media-aandacht lastig worden gevallen/bedreigd.
Aangezien ze de ENIGE turken in dat dorp zijn zegt dit meer over de autochtone jongeren daar (en hun ouders?) dan over dat turkse gezin.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk inderdaad dat ze niets gedaan hebben!

En hoe weet iemand uit Leek (hoe toepasselijk :-))zoveel af van buitenlanders en hun gedragingen? :s
Teveel tv gekeken?

Waarschuw beheerder
Tja dat zal ik wel niet zo maar verzinnen he ? ;)
Maar genoeg ervaring met turken maar ook met turken in hun eigen land..
Heb niks tegen turken hoor alleen weet ook wel hoe buitenlanders zijn.. (niet allemaal)

En waarom zou iemand uit Leek niks van buitenlanders af kunnen weten ? :|

Waarschuw beheerder
donateur
Tja dat zal ik wel niet zo maar verzinnen he ?
Maar genoeg ervaring met turken maar ook met turken in hun eigen land..
Heb niks tegen turken hoor alleen weet ook wel hoe buitenlanders zijn.. (niet allemaal)

Heb je ervaring met turken of met de turkse cultuur/mentaliteit?
Er zit net zoveel verschil tussen turken in hun eigen land als nederlanders in hun eigen land (tokkies vs. maatschappelijk werkers)
Ik denk dat dat dochtertje een nederlands paspoort zal hebben dusch ...

En waarom zou iemand uit Leek niks van buitenlanders af kunnen weten ?

In ieder geval te weinig om er een rechtvaardige mening over te kunnen formuleren. Die ervaring heb ik weer met mensen die uit een dorp komen.

Waarschuw beheerder
Haha das dikke flauwekul wat je zegt !
Maar ik ben dus op vakantie geweest naar Turkije en geloof me de "goeien" zitten in hun eigen land hoor, maar daar wil ik niet mee zeggen dat alle turken hier in Nederland zitten slecht zijn maar ze kunnen zelf ook goed treiteren...
En je hebt mij ook NIET horen zeggen dat die anderen niks hebben gedaan want dat staat vermeld, maar ik zei: geloof niet dat die turken helemaal niks hebben gedaan. En dat is toch ook ieder voor zich ?
Waarschuw beheerder
geloof me de "goeien" zitten in hun eigen land hoor

Ben je in de arme wijken van Istanbul en Ankara geweest? Ik denk het niet he! :-)
Lekker relaxed aan het strand :d

geloof niet dat die turken helemaal niks hebben gedaan. En dat is toch ook ieder voor zich ?

Met jouw bekrompen dorpsgedachte mag je dat wel denken ja :d

Waarschuw beheerder
Nou klaar toch ?!

Ik aan het strand gezeten ? :nee:
Ben meer een "doe" type. En heb dus heel veel gezien ;)
Waarschuw beheerder
Dan heb je niet goed genoeg gekeken ;-)

Maargoed, ik houd er inderdaad over op (y)
Got a train to catch :-)

Waarschuw beheerder
Ben in een arm dorpje geweest, maar zelfs daar konden ze nog een beetje leven van toeristen. Maar de "echte" armen zie je daar niet nee.
Maar kijk op zwarte markt Beverwijk, lopen allemaal griezels rond :S
Waarschuw beheerder
ze kunnen zelf ook goed treiteren...

ZE????

Wat heeft de ene turk met de andere te maken?

Maar kijk op zwarte markt Beverwijk, lopen allemaal griezels rond

je eerste ervaring met "ZE" ?
Waarschuw beheerder
Dedemsvaart, dat zegt al genoeg lijkt me. Echt zo'n boeren 'ons kent ons' dorpje (let wel: ze zullen niet allemaal zo zijn). In dergelijke gemeenschappen gebeuren dat soort dingen... en zelf weten ze niet hoe kansloos dat is. Zullen ze overigens ook nooit snappen.

Waarschuw beheerder
Moet ik jou daar verder uitleg over geven ? :nee: NEE dus !
En ga niet weer over hetzelfde in discussie want dan ga je maar terug lezen..
Kom eens met iets nieuws dan :S
Waarschuw beheerder
Ik denk dat die pubertjes hevig in de war zijn. Geert Wilders zei dat het terroristen waren, en politici liegen toch nooit?

Waarschuw beheerder
Wie zegt dat ze "dat" niet zijn dan ? :|
Maar goed ik ga...

Moet de bus halen :o

Waarschuw beheerder
donateur
Nou blij dat QoH de bus moest halen....

Wat een CRAP kan die miep uitblaten zeg :/

Hey QOH er is ergens een topic over een bus die over een chauffeur heen reed...

Niets voor jou?? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:D
vrees dat t ook weinig zin heeft om r wat tegenin te brengen.. sommige mensen geloven dat God zorgt dat je ziek wordt, en andere mensen geloven dat alle Turken wel wat op hun kerfstok hebben en dat ze terroristen zijn... :)

Waarschuw beheerder
Queen of Hardcore je spreekt jezelf continu tegen stomme muts.

Die turken kunnen de verhaaltjes natuurlijk ook mooier maken..

Je bent gewoon bevooroordeeld en bekrompen. Punt.

Ik aan het strand gezeten ?
Ben meer een "doe" type. En heb dus heel veel gezien

Veel gezien maar je begrijpt er nog steeds niks van. Dat noem ik nou gewoon DOM :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het zal ook omgekeerd voorkomen...maar tis gewoon een feit dat veel nederlanders 'bang' zijn tegenover buitenlanders

'wat de boer niet kent dat vreet die niet'

Waarschuw beheerder
Altijd die achterlijke boeren he :[