Partyflock

Forumonderwerp · 710156
Ik ben 27 jaar maar helemaal verslaafd aan de afleveringen van rembo & rembo. Heb 3 videobanden vol en kijk bijna iedere dag nog.
Slappe humor rules. JA OF NEE
Als je het kent wat vind je dan het beste filmpie rembo & rembo??

Nog eentje doen?

Nou, vooruit dan maar!

Echt te gek..ik moet echt die afleveringen hebben!Maar die link naar de vpro site, de filmpjes die daar staan laden niet of wat dan ook :/

O ja joh? Ik heb ze lekker allemaal :D
Rembo&Rembo rules!!!

Sport is ok! vond ik altijd wel grappig. En dat filmpje van het wasmiddel HOMO is zwaar grappig later komen die twee ook nog terug als ze willen stoppen met roken en als je die ziet lig je oo op devloer van het lachen. Maar het leukste filmpje wat echt roeleert is dat filmpje met die vergadering waarbij iedereen uit dat raam pleurt egt te grappig.

En voor degene bij wie die filmpjes het niet doen ik gebruik realplayer en heb nergens last van!
Het strippokeravondje bij HANK NOZELMANS is echt 1 van de betere ja! Trek uit, trek uit!LOL LOL

rudi und rudi :P

heb 2 tapes van hun (Y)

had ik al gezegd zeg het maar? zeg het maar........

super humor

Jammer dat ze geen nieuwe afleveringen meer maken.

Stukje van die timmerman vind ik ook 1 van de betere. Spijkers met de punt naar boven zijn voor het plafond.
Die van koffiekoppen is ook wel lekker flauw.
Of dat stukje dat ie dat broodje kaas gaat op eten met z'n kop in een aquarium ook te goed gewoon.
Te veel leuke filmpjes gewoon.
Ja, was altijd wel lachuh. Ook Purno de purno (zo was 't toch?) vond ik erugh leuk om te kijken...

die moet je niet weggooie....die zijn voor het plafond !

He winnetoe
wat is er ouwe schaterhand

of dat filmpje met dat kunst schaatsen

erg humoristisch af en toe

koffie koppen :d
sommigen een stuk minder... de fohn bv.
Sjonguh jonguh jonguh jonguh jonguh
Sjonguh jonguh jonguh jonguh jonguh!!!!!!!!

Mag dat?!?!?!:O

JA, dat mag!!! Maar alleen bij mensen die een bril ophebben, anders kan het gevaarlijk zijn voor je ogen :yes:

Hahaha, de föhn, wegwerpaanstekers!!!

Man, alles is favoriet :D!!!!!!!!111
Ik heb allebij die videosketch verzamelteeps
Dat kraampje in de duinen was cool ja...altijd zo'n foute kamper met zn housebroek daar haha.

Vind t lachen met een halfje bruin (brood), krijgen ze ruzie en dan begint die kamper m in elkaar te slaan op de meest mongolische manier ooit.

Papa die zn auto over de stoepkrijt van kinders parkeert...mag dat?? Nee....beginnen ze die auto totall loss te slaan :yes:
hahahahahaa KOFFIEKOPPEN!!!!!
Dat is er ook zo eentje, GEWELDIG!!!!!:respect:
Tjeesus, dat is een grote drol!!
Gatverdamme!Gatverdamme!

Kut musse :@

dat kunst schaatsen is echt geweldig !

o ja... hoe kon ik DIE vergeten te noemen whahahaha... ik heb dat stukje wel HONDERD keer afgespeeld geloof ik :D

Artiest Hungry
Geniaal!
Kijkdoos kijken voor 1 gulden! Ook met die vage kamper! Stopt ie z'n vinger in een achter in schoenendoos en begint die vinger te bewegen.

Ze zouden een keer een rembo & rembo verkleedfeest moeten geven!
Dan kan je echt lachen!

wij hadden eens met o&n een verkleedfeest...kwamen er ook 2 als rumboon en rumboon

..en die antidiefstalfiets dan??!!!:D :D

Tjeesus, dat is een grote drol!!
Gatverdamme!Gatverdamme!

Zwaar overdreven er in vallen, zonder enige reden en maar blijven vallen, de schijt overal smeren, djeez, t blijft grappig met die gare kop van Tampie ;p
25 gulden maar ! 25. 75. Heb je terug van 100,-. Nee, zo's wel goed! Stap maar op!

"Ik zou toch zweren dat ik een dubbeltje had ingeslikt, maar ik kan t niet vinden!"

:dood:

De contactadvertentie:

"Hè wat vervelend... wie zou dát nou kunnen zijn?"
Rick en Tony Garlic.
The Garlic brothers

"Horloges gelijk?"

:P

de gluur buur, koffie koppen wegwerp aanstekers alle maal rembo en rembo :respect:
\
Dat filmpje is grappig waar die gozer wordt aangehouden door een agent die in een rolstoel zit. Die agent begint eerst te zeuren dat er te weinig profiel onder zijn schoenen zit en dat ie een te lange wegrem heeft! Slaat helemaal nergens op daarna wordt die agent jaloers op die gast omdat hij wel een vriendin heeft. Ik vind dat Rembo & Rembo een oscar verdienen!!:respect:

oh ja oh ja oh ja ?

of die reclame van homo :d

nee
ja
nee
ja
nee
okeeeeeeee

"Mijn naam is Harry Turtle en ik ben t ergens niet mee eens."
Ja natuurlijk ken ik dat!! Dat moeten ze weer uitzenden. Heb laatst nog veel afleveringen op de compu gekeken. Echt veel lol gehad!! :D

t was iig 1 van de weinige goeie redenen om op zondagochtend je bed uit te komen!
op je computer kijken?
waar haal je ze vandaan dan?

jongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge­:D
dat was echt super :respect:
Koffie koppen is echt legendarisch en de gluurbuur ook.

Ik ben nu direct aan het downloaden :D

Rembo & Rembo = dikke shit :respect:
sjonge sjonge sjonge sjonge sjonge sjonge

hehe jij snapt m;)

O ja joh?
Ook vet trouwens: www.hornalehota.tk
Dan naar filmdossiers en dan naar Slidols, klikken op JK
Geweldig! :D
laatste aanpassing
Het strippokeravondje bij HANK NOZELMANS is echt 1 van de betere ja! Trek uit, trek uit!LOL LOL

Die is echt vet inderdaad :D
Als die zijn shag'ie uit zijn mond laat vallen echt te vet

Telefoon, Tis je vrouw!!

:D:bier::D
Je kan op de VPRO site ergens de tapes van hun bestellen voor de liefhebbers
Artiest {SHOWLIST artist 2127, 2438, 122657}
Rembo & Rembo :respect:

Vind die met die wegwerpaansteker ubergoed! En Prof. Paardekuth natuurlijk :D hahaha geweldig!
laatste aanpassing

heb 2 video's van ze
de winkel in de duinen roeleert
Of 'De natuur, zoalng we die nog hebben". Met dokter Rombouts. Dan lopen ze ergens in een bos en vinden ze de oudste wandelende tak van Nederland.....Die verslaggever probeert die wandelende tak wakker te maken maar dat lukt niet, en dan zaagt ie hem door met een kettingzaag...Die aflevering is ook geniaal.

Of Rumboon & Rumboon, wat een malloten zeg. Maar de Gluurbuur is echt de leukste

Rembo en Rembo :respect:

Geweldig kon dat nog maar eens herhaald worden:yes:
Niet te gleeeeuuuuuuuuuvvvvvvvveeeen! :D

waar ken ik die banden kopen by the way?

*edit* Wordt herhaald volgens mij, het komt in ieder geval nog wekelijks op BVN (=wereldomroep op tv, is alleen via sateliet-antenne te ontvangen). Heb het donderdag nog gezien.
laatste aanpassing