Partyflock

Forumonderwerp · 710066
8 volgers · 321204x bekeken

Waarschuw beheerder
+6-1
Wie luistert hier naar Hiphop?
Wat vinden jullie er van?
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Ja hij roept nogal wat, wel jammer dat opgeduveld 2 niet doorgaat.....
Waarschuw beheerder
geef em geen ongelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 november 2006 om 23:46:
Smoothe Da Hustler luister ik graag
Main Source
Redman al ze albums, m.n. 1e 2
Group home

Group Home?
Ik kan die MC's echt niet uitstaan gewoon, jammer dat Primo beats aan hun heeft gegeven.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 november 2006 om 14:47:
Group Home?
Ik kan die MC's echt niet uitstaan gewoon, jammer dat Primo beats aan hun heeft gegeven.

Helemaal mee eens! Lil' Dap is verschrikkelijk om naar te luisteren! Totaal geen flow, klote stem en steeds terugkerende lyrics :/
Melachi gaat nog wel.
Waarschuw beheerder
Ik vind alleen Livin' Proof & Serious Rap Shit (feat. Big Shug & Guru) vette nr's, de rest zijn idd niet de moeite.
Waarschuw beheerder
Persbericht ZOOMINATI

10 / 11 / 06

Het is even muisstil geweest rond SuperCharger Records. Terwijl de Nederlandstalige urban opmars exponentieel verder ging, begaf het team van SuperCharger zich in de schaduw om keihard verder te werken aan hun vele projecten. Vanaf het begin van 2007 zullen een groot deel van deze activiteiten het licht gaan zien, maar ondertussen komt Ciph Barker alvast met een oorverdovend waarschuwingsschot.
‘ZOOMINATI, the counter movement’ gaat zijn guerilla album heten, een vies en rauw voorproefje op het echte werk, precies zoals men van SuperCharger gewend is.

ZOOMINATI is een guerilla album omdat het geen uitgekauwde beats, voorspelbare gastoptredens of gillende DJ bevat. De distributie is de straat en de boodschap is hard.
Ciph Barker’s schurende vocalen slaan onveranderd revolutionaire teksten uit, maar deze muziek laat je niet alleen de straat op rennen met een vuist in de lucht. Ciph laat je ook nadenken en reflecteren op de koude wereld waarin wij tegenwoordig leven.
Het grootste deel van de tracks zijn, in tegenstelling tot het officiële album, geproduceerd door producers uit heel Europa. Aza uit Hongarije, Al’ Tarba uit Frankrijk en met name BeatButcher uit Engeland zijn verantwoordelijk voor beats. Daarnaast neemt Ciph Barker zelf een deel van de productie voor zijn rekening en heeft ook
MOD the Black Marvel een prachtig audio-landschap gecontribueerd.
Het Godz Wrath productie team, waar Ciph tegenwoordig deel van uitmaakt, zal vanzelfsprekend wel geheel verantwoordelijk zijn voor het eerste echte album van mr.Barker dat volgend jaar zal droppen. Tot die tijd is ZOOMINATI een CD waar je niet omheen kan als liefhebber van rauwe, grimmige Hip Hop.

Terwijl Ciph Barker zijn handen vol had aan ZOOMINATI, heeft Godz Wrath niet stil gezeten. Het productieteam van SuperCharger had, zoals eerder vermeld, een grote bijdrage aan het aankomende album van Hell Razah (the Renaissance Child) en aan de volgend jaar te verschijnen comeback van Killah Priest (the Offering). Voor deze albums werkte Godz Wrath met onder andere Immortal Technique en Ras Kass. Daarnaast werd Hood Lullaby, een van de Godz Wrath tracks van Black Market Militia, gebruikt voor de populaire game, Saints Row.
Uiteraard is inmiddels het album van MOD the Black Marvel af. De eerste single zal aan het begin van 2007 uitkomen, vergezeld door twee videoclips. Genoeg om naar uit te kijken dus.

ZOOMINATI is vanaf 25 november verkrijgbaar op straat en in goedgekeurde platenzaken. 24 November staat Ciph Barker met zijn guerilla’s in ’t Paard van Troje in Den Haag tijdens ‘Off the Hook’ en 25 november is er een kleine release party van ZOOMINATI in de LatenStaan in Zoetermeer. Meer informatie over ZOOMINATI,
Ciph Barker en Godz Wrath is te vinden op de website van SuperCharger,www.superchargerrecords.com.
Maar hou ook de volgende Myspaces in de gaten:
www.myspace.com/ciphbarker
www.myspace.com/zoominati
www.myspace.com/godzwrath
www.myspace.com/modbm
Waarschuw beheerder
Niet slecht toch :)

[img width=425 height=600]http://myspace-955.vo.llnwd.net/00998/55/92/998342955_l.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op zaterdag 18 november 2006 om 18:33:
ZOOMINATI is vanaf 25 november verkrijgbaar op straat en in goedgekeurde platenzaken. 24 November staat Ciph Barker met zijn guerilla’s in ’t Paard van Troje in Den Haag tijdens ‘Off the Hook’ en 25 november is er een kleine release party van ZOOMINATI in de LatenStaan in Zoetermeer

teringvet (Y) zeker aanwezig in Laatstaan.. je krijgt daar dat album toch gratis uitgedeeld sash? Anders sowiezo even kopen :)
Waarschuw beheerder
7 euro entree inclusief CD als het goed is :)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Mmm zat net Tony Hawk Underground weer eens te spelen voor de gein, hoor ik zo'n mozart fluitje voorbij komen, ik even wat beter luisteren, is het Busdriver - Imaginary Places :D Ik ff verder kijken op de soundtrack, echt vet spul! Cannibal Ox - Iron Galaxy (met die extreeeeem relaxte beats), The Herbaliser - It Ain't Nutt'n, een Dj Q-Bert track, Dropkick Murphy's, NoFX, echt cool :D

Waarschuw beheerder
Inderdaad ja ik speelde dat bij een maat laatst hoorde ik opeens R.A. The Rugged Man, dus ik geluid harder zetten, kwamen daarna ook nog Murs, Supernatural, Mr Lif, Quasimoto, Nas, J-Live enz
Echt super dikke soundtrack heeft dat spel :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 november 2006 om 03:05:
Uitspraak van Housewerk op zaterdag 18 november 2006 om 20:03:
zat net die nieuwe tracks te luisteren op http://www.myspace.com/ciphbarker

Vind dit echt helemaal niks! :no:

Cliché shit

tis ook niet echt mijn ding, hoewel op The Campaign wel vette beats staan.
Waarschuw beheerder
Over competitie gesproken, zowel Brainpower, Extince als jij en ik gaan way back in tha dayzz’ Dus ik vraag het gewoon op de man af: Wa’ssup, homeboy? Talk to me!

Brain woont bij mij in de buurt. We zien elkaar geregeld bij de bakker, de slager en zijn gewoon op speaking terms, maar we lopen elkaars deuren niet plat. Hij is wel ok.
Wat Extince betreft…Ik heb niet zoveel met hem. Behoorlijk over het paard getild en extreem overschat door de media. Ik heb de indruk dat hij al die attention niet aankon.
Hij is geen battelaar of freestyler. Kan niet echt zeggen dat ik onder de indruk van hem ben.

Heb ooit eens van de redactie van de weblog GeenStijl gehoord dat ze het wel zien zitten een battle tussen Def-P en Extince te organiseren/financieren…

Als je dat kunt regelen? Heb ik helemaal geen probleem mee! Eergisteren nog als het aan mij ligt! Maar Ex’ heeft altijd de boot afgehouden. In het verleden is het vaak voorgekomen dat we elkaar zouden ontmoeten op podia waar we beiden waren geboekt. Maar dan liet Ex’ via zijn management weten dat hij zich vanwege ‘persoonlijke omstandigheden’ terugtrok van het evenement. Heel erg doorzichtig. Ik sta er nog steeds voor open maar hij ontloopt de boel telkens… Maar ach weet je, eigenlijk is het voor mij een afgedane zaak. Hou me er niet meer zo mee bezig…

Lijkt mij wel vette shit zo'n battle on stage 8)

Waarschuw beheerder
Extince is ook niet zo'n battle MC, hij is gewoon grappig niet te vergelijken met de Hardcore rap van Osdorp Posse.
Ik vind Def P altijd een beetje verbitterd overkomen, hij heeft nogal veel praat over wat hij fout en commercieel vindt terwijl hij zelf nummers als Bek Houden en Bubbelbad heeft gemaakt.
Waarschuw beheerder
hahaa ja precies!

Waarschuw beheerder
Extince legt dan gewoon zwaar het loodje :D
simpel als wat...

Uitspraak van verwijderd op zondag 19 november 2006 om 22:23:
Ik vind Def P altijd een beetje verbitterd overkomen

Klopt.
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 november 2006 om 22:23:
hij heeft nogal veel praat over wat hij fout en commercieel vindt terwijl hij zelf nummers als Bek Houden en Bubbelbad heeft gemaakt.

:gaap:

Mocht je die 2,5 uur durende docu van hen nog niet hebben gezien, raad ik men toch aan dat eens te doen :)
Waarschuw beheerder
Boot Camp Click - And So

http://w10.easy-share.com/684691.html

The Pharcyde - Oh Shit :)

http://w10.easy-share.com/684701.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Du-dee op maandag 20 november 2006 om 12:23:
Boot Camp Click

O wat dat waardeloos live zeg.. Alleen Buckshot rockte..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 13:07:
O wat dat waardeloos live zeg.. Alleen Buckshot rockte..

meen je dat nou ja ? jammer is dat dan! Vind ze op album zwaar relaxed
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 16:07:
Chief Rocka

classic! heerlijk :)

check deze :)

http://www.youtube.com/watch?v=ErjJ7FqioZ8

Waarschuw beheerder
Blijft leuk...

Waarschuw beheerder
Binnekort naar Mobb Deep in de melkweg :)

Waarschuw beheerder
Ashanti & Tupac - There's no me... zo'n uber gruwelijk nummer om op te chillen,, niet normaal meer gewoon:d(y)...
Heerlijkheden...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 19:55:

Hoop voor je dat ze alleen nummers van The Infamous en Hell On Earth doen ;)

Pharoahe Monch komt ook mee trouwens toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 20:51:
Hoop voor je dat ze alleen nummers van The Infamous en Hell On Earth doen

Dat hoop ik ook! Die blijven super.. :)

Maar we zullen ook wel veel van Blood Money horen.. en die heb ik nog steeds niet gehoord.. :$.. maar die schijnt zwaar minder te zijn.. met g unit..

Pharoahe Monch komt ook ja.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 20:51:
Uitspraak van Technojoy op maandag 20 november 2006 om 19:55:

Hoop voor je dat ze alleen nummers van The Infamous en Hell On Earth doen ;)

mobb deep is zoiets waarvan je weet dat het lomp gaat worden, maar je er gewoon heen wilt omdat de 1e 3 albums zo fokking dope zijn. Hun show wel heel matig zijn, maarja het blijft Mobb Deep
Waarschuw beheerder
Daarom had je dus een paar jaar geleden moeten gaan. Toen was die show echt goed! Bijna alles was Imfamous... goeie show van begin tot eind. En zonder G-G-G-GGGGG
Toen kwamen ze na de show nog tussen de mensen wat lullen. Wij gelijk de Rotterdamse Polm geintroduceerd :P en die viel best goed in de smaak. Gewoon goed.

Alleen zie ik dit nu niet echt meer gebeuren. . . . misschien hebben ze nu ook van die kleerkast bodyguards.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SN!Zzle op dinsdag 21 november 2006 om 09:05:
Alleen zie ik dit nu niet echt meer gebeuren. . . . misschien hebben ze nu ook van die kleerkast bodyguards.

ja en ze zullen 10x zo cool gaan doen, over beef met the game en 50 of weet ik veel wat er allemaal gebeurt daar aan de andere kant vd oceaan.
Waarschuw beheerder
echt he! :gaap:
Waarschuw beheerder
11 januari necro in londen
Denk dat hij dan ook wel rond die tijd hier in de buurt komt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :/:\ op dinsdag 21 november 2006 om 10:20:
11 januari necro in londen
Denk dat hij dan ook wel rond die tijd hier in de buurt komt

juistem! Is dan idd toch nog maar een klein stukje vliegen :lol:
Waarschuw beheerder
24 november Magical in het voorprogramma van Opgezwolle in het podium in Hardenberg
Waarschuw beheerder
Dit is het in londen

Thursday 11 January 2007
LIVE NATION & HIP HOP CONNECTION PRESENTS
NECRO
PLUS SPECIAL GUESTS
Necro
Time: 7.00pm
Admission: £12.50 in advance
Tickets: In advance from Ticketweb - 08700 600 100 / Ticketmaster - 0870 534 4444 / See Tickets - 08712 200 260 / Star Green - 0207 734 8932
Buy tickets online

Hoop op necro gerelateerde special guests en niet iets dat hun zelf boeken daar :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wat vinden we van de nieuwe albums van Jay-Z en Snoop? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housewerk op dinsdag 21 november 2006 om 12:05:
juistem! Is dan idd toch nog maar een klein stukje vliegen

Met de auto kan ook! :)
Waarschuw beheerder
nieuwe Clipse album is heel goed te doen (Y)

Waarschuw beheerder
zijn hier mensen bekend met 'Stezo' ??? Oldskool uit 89-90

vette tracks gek!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 17:52:

Nieuwe van Snoop vind ik om te huilen, die van Jay-Z nog niet gehoord.

Waarschuw beheerder
Wat vinden we van de nieuwe albums van Jay-Z en Snoop?

Vind Snoop nog wel o.k., staan wel n paar dikke nrs op...Jay-Z ni gehoord, wist t geeneens...

Uitspraak van SN!Zzle op dinsdag 21 november 2006 om 21:38:
nieuwe Clipse album is heel goed te doen

Ga gelijk f downen..:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
fuck al die nieuwe shit, dit is Stezo jongens:

http://www.undergroundhiphop.com/audio/detail.asp?ID=5346

zeg ff wat jullie hiervan vinden, dít is toch hiphop!

Waarschuw beheerder
Das een RAM-bestand...kan ik niet openen iig..

Wat vindt men hier eigenlijk van 'skinnyman' ?
Waarschuw beheerder

Die Snoop nog niet aan tog gekomen.
en die Jay-Z heb ik 2 nummers van volgehouden, maar dat is meer persoonlijk. Ik trek Jay z tog nooit. . .

Doe clipse maar eens. . .

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 01:21:
zeg ff wat jullie hiervan vinden, dít is toch hiphop!

Dit is idd dikke poep! :P
Waarschuw beheerder
@Blen
waarmee moet je het afspelen ?

Waarschuw beheerder
Real Audio Media Player

volgens mij werkt dat windows classic mediaplayertje ook wel
Waarschuw beheerder
lukt beide niet, kan je dat nummer niet oploaden met easyshare ?