Partyflock

Forumonderwerp · 709329

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
-1
André Hazes overleden

door onze redactie

AMSTERDAM - André Hazes is overleden. Dit heeft zijn woordvoerder vanmorgen bevestigd. Gisteravond is de familie van de zanger vroegtijdig teruggekomen van hun vakantie in Spanje, omdat de toestand van André zeer slecht zou zijn.

Hazes lag met hoge koorts en een zware longontsteking op de intensive care. Vanmorgen om half tien kreeg de zanger ook nog eens twee hartaanvallen en is daaraan helaas overleden.

Bron: Telegraaf.nl

Iedereen kan zijn/haar condoleances kwijt op http://andrehazes.mygb.nl/

[img]http://www.planet.nl/upload_mm/f/4/7/1999945139_1999997654_ah_250604.jpg[/img]

Rest in peace. :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
godver er is gewoon helemala niemand die met mij daarheen wil tuffen :(

Je mag het laatste stukje bij mij op de fiets :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
rust in PILS :-P

Waarschuw beheerder
:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Maandag zijn we erbij JP !!!!!!!
Andre zal dinsdag gecremeerd worden in de bilt bij crematorium Den en Rest ! Ook daar zal ik bij zijn !!!
Waarschuw beheerder
donateur
R.I.P. Andre(F)
Waarschuw beheerder
In verband met de onfortuinlijke dood willen wij een nieuwsitem maken over fans van Andre Hazes in of rondom Breda, die maandag naar de Arena gaan in Amsterdam.

Een interview duurt hoogstens 15 minuten en zal maandagochtend of middag geschieden, en zal in de avond op Stadstv Breda worden uitgezonden.

Reacties graag naar chefkedenijs@hotmail.com

Waarschuw beheerder
As wordt hier (In Noordwijk) uitgestrooid.

NOORDWIJK - André Hazes wilde dat na zijn dood zijn as in Noordwijk de lucht in zou worden geschoten. Hij had een bijzondere band met hotel Huis ter Duin in de badplaats. Twee jaar geleden verklaarde hij in een interview met het blad Sportweek: 'Ze zetten straks de urn met mijn as voor hotel Huis ter Duin en dan wordt de as, zo met een vuurpijl, de lucht in geknald. Spat-ie precies voor kamer 1012, waar ik altijd gelogeerd heb, uit elkaar. Prachtig idee toch?'. Hazes zou het hele plan zelfs al bij de notaris hebben vastgelegd.

Huis ter Duin-directeur Stephan Stokkermans, die zegt geschokt te zijn door het overlijden van Hazes, bevestigt dat de zanger geregeld te gast was in zijn hotel.

Of de wens serieus bedoeld was, kan hij echter niet zeggen. ,,Ik ken die uitspraak in dat interview, maar ik kan niet zeggen of wij daar op in zullen gaan. Het is wel zo dat wij altijd de wensen van onze gasten respecteren. Zeker als ze zo'n bijzondere band met ons hotel hadden. Maar in dit geval denk ik dat, nog afgezien van de wettelijke mogelijkheden, de wensen van de familie vóórgaan. Als die wil dat ons hotel daar aan meewerkt, zullen wij proberen om die wens te respecteren. Wat de familie wil, staat altijd voorop.''

Kamer 1012 is overigens een kamer aan de zeekant, op de op één na hoogste verdieping. Het is een ruime kamer met balkon. Het is echter, zegt Stokkermans, niet de enige kamer waar de zanger logeerde. ,,André Hazes is hier vaak te gast geweest en wij hebben hem goed leren kennen. De laatste keer dat hij hier logeerde was ongeveer een halfjaar geleden, dat had te maken met zijn huwelijksproblemen. Toen die problemen waren opgelost, is hij weer terug naar huis gegaan.''

Wensen van gasten over het verstrooien van de as heeft Stokkermans zelden gehad. ,,Ik kan me eigenlijk maar één geval herinneren van een gast, die ook een bijzondere band met ons hotel had. Diens as is vanuit een bootje ter hoogte van Huis ter Duin in zee gestrooid.

Een dergelijke manier van asverstrooiing heeft uiteraard minder impact op omstanders en omwonenden dan de manier die André Hazes in dat interview noemde. Maar nogmaals, of het kan en of het mag, daar heb ik geen idee van. Als de familie zich bij ons meldt, zullen we allereerst met hen overleggen.''

Volgens de gemeente Noordwijk is het, onder voorwaarden, mogelijk om Hazes' wens te respecteren, zij het met enige aanpassingen. De Wet op de Lijkbezorging zegt dat as alleen verstrooid mag worden op daartoe aangewezen plaatsen of op open zee.

,,Dus het is zo dat de as niet terecht mag komen op het strand'', zegt de gemeentelijke voorlichter. ,,De vuurpijl zal in de richting van de zee moeten staan. Die vuurpijl mag alleen door een professioneel bedrijf worden afgeschoten, dat volgt dan weer uit het Vuurwerkbesluit. En daar is een gemeentelijke vergunning voor nodig.''

Bron Leidsch Dagblad.

Waarschuw beheerder
donateur
Andre was supper!!! We zullen je missen!!!
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
we will miss you heb ik eerder al gezegd! ik wil alleen nog ff kwijt dat de minuut stilte wel heel indrukwekkend was, bij AJAX- roda jc! dat kan dus ook gelukkig nog... thanx aan alle 48.646 mensen die 25 sept.2004 20.30 uur in de ArenA waren:respect:
Waarschuw beheerder
You will be missed, Andre, je was een toppertje.
Waarschuw beheerder
André mijn voorbeeld egt te zonde gwoon :( zal veel biertjes op je drinken (B)(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik wil alleen nog ff kwijt dat de minuut stilte wel heel indrukwekkend was, bij AJAX- roda jc! dat kan dus ook gelukkig nog... thanx aan alle 48.646 mensen die 25 sept.2004 20.30 uur in de ArenA waren

ja dat was echt mooi en ook toen ze you'll never walk alone draaiden en iedereen zong.
Waarschuw beheerder
ik vond het een vreselijke vent

maar toch RIP :bloem:
Waarschuw beheerder
ik ben er morgen ook bij
zal wel druk worden

die laatste keer arena vol heeft hij echt verdient

:respect: andre :respect:

Waarschuw beheerder
geen dank hij heeft wel meer dan 1min stilte verdiend als het maandag maar geen chaos wordt bij de arena zou zonde zijn.dre ouwe ik ga je missen het is koud zonder jou
Waarschuw beheerder
donateur
ga er maar vanuit dat het een chaos word.... ik kom wel lopend ;)

:respect: HAZES :respect:
Waarschuw beheerder
moet helaas werken

wil graag heen misschien meld ik me wel ziek :)

Waarschuw beheerder
Ik heb vrij genomen......

Dus ben er vanavond zeker bij!!!!

Waarschuw beheerder
Ik ben er ook zeker weten bij want ik moet daar werken en sta met de familie Hazes op het veld. Dus mensen die niet gaan, kijken vanavond op NED.2 het begint om 19:30
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Spijtig dat die man is overleden. Vind alleen dat het met alle media aandacht enzo. Heel erg uit de hand loopt.
Waarschuw beheerder
Nou ja, een veel grotere zanger dan hij heeft Nederland nog niet gehad.

Weet iemand of de metro's wel gewoon rijden?

Waarschuw beheerder
Alleen de treinen....
Waarschuw beheerder
het bewijs hoe een kleine jongen groot kan zijn.
dre bedankt

Waarschuw beheerder
donateur
Lurch - a.k.a - Para-Plu>>> zo denk ik ook.
Waarschuw beheerder
donateur
Balen zeg, kan geen vrij krijgen en moet nu dus tot 17 uur werken :(
Dan heeft heft dus geen zin meer om nog helemaal naar A'dam te rijden...kutzooi!

Nou ja, dan maar om half 8 voor de buis zitten (f)
Waarschuw beheerder
ik moet tot tien uur werken :(

Waarschuw beheerder
ik ga zo naar de arena toe om afscheid te nemen van Andre :'(

Andre rust zacht !!!

(K)

Waarschuw beheerder
ja wij gaan zo ook maar richting arena

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mii gaAt o0wk vaNaaF!
Waarschuw beheerder
donateur
zucht ik kan gewoon nniet:( ga zo voor d etv zittuh dan maar:flower:

Waarschuw beheerder
ik ga wel op pc zitte en achter TV blijve kijken maar ArenA is voor mij verboden terein o:)

maar krijg echt kippevel :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dit is een groot verlies.
We hebben een echte mokumer verloren.
Rust zacht.
Ik zit hier nu al uren
door het raam kijk ik op straat
Ik weet dat jij niet komt, maar ik heb hoop
het regent, en de druppels, ik tel ze op mijn raam
ik kom niet ver, want steeds hoor ik je naam
het is koud zonder jou
maar toch blijf ik je trouw

Waarschuw beheerder
André Hazes

meer dan de woorden Rust Zacht zijn niet nodig..
we zullen je missen :'(
Waarschuw beheerder
Lekker sfeertje daar hoor je dat op tv? bek houden eikel klootzak houd je kk bek :/ hoop dat ze het netjes houden voor de famillie.. :no:

Waarschuw beheerder
en ok die fluitconcerten o:)
Waarschuw beheerder
donateur
ben er ff geweest kon helaas niet blijven :(
moet wel zeggen wat een tuig daar :[ echt jammer dat er weer verkeerd volk tussen zit :(

HAZES[/B] :respect: we zullen je [b]NOOIT vergeten rust zacht :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zkr die neusjes :[
Waarschuw beheerder
egt die mense die daar gaan lope kutte zijn egt zielig!!! R.I.P :respect:HAZES:respect: :cry:

Waarschuw beheerder
:respect: STANDBEELD voor andre :respect:
Waarschuw beheerder
R.I.P :respect:

het is koud zonder jouw. :yes:

Waarschuw beheerder
R.I.P. Het is koud zonder jou.. :'(
Waarschuw beheerder
*kippevel* Zij gelooft in mij *kippevel*

(L) :respect: Andre Hazes :respect: (L)
Artiest Z1ppo
Waarschuw beheerder
donateur
ik probeerde me in te houden,maar khat het niet meer
vooral met zoontje
zo emotineel
ik zat gewoon te janken op de bank :'(

Rust zagt andré we zullen je missen [img]http://members.lycos.nl/neutebeut/smilies/februari/3huilen.gif[/img]

[img]http://satwww.epfl.ch/bar/bieres/bouteilles/images/heineken.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img]http://www.kw.nl/~ffp/foto/andre%20hazes.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Kippevel zeg!!!

*en dan bedoel ik dus niet dat feyenoord shirt maar de ceremonie*
laatste aanpassing