Partyflock

Forumonderwerp · 709217

Waarschuw beheerder
Hey mensen ik had een vraagje!

Als jullie nou een Vriend/Vriendin hebben en jullie zitten aan de drugs en je Vriend/Vriendin zegt van ja je MOET!! stoppen met drugs anders maak ik het uit wat doen jullie dan ??

gr. Laterzzzzzz TeRRoR SpEEd FrEaK

Waarschuw beheerder
Alleen wat als je probeert te stoppen en het lukt niet? :S
Waarschuw beheerder
donateur
tja ik vind dat als je stopt voor je vriend/in, dat die persoon je dan ook wel moet helpen op alle vlakken waar ze kan helpen :)

Waarschuw beheerder
Daar zit wat in ja.
Maar aan de ene kant; je bent er ook zelf mee begonnen..andere kant; hij/zij wil dat je ermee stopt dus een beetje hulp zou wel ok zijn..
Waarschuw beheerder
donateur
als je stopt voor iemand, kan die iemand best een beetje helpen.

als je dietist ga je toch ook niet een bak chips voor je patient zn neus leeg eten :/
(bij wijze van)

beginnen is nou eenmaal makkelijker dan stoppen ;)

Waarschuw beheerder
als je stopt voor iemand, kan die iemand best een beetje helpen.

beginnen is nou eenmaal makkelijker dan stoppen

Mee eens :yes:
Waarschuw beheerder
Ja ik zou in dat geval wel stoppen, maar zou het niet leuk vinden dat m'n vriend me iets verbied..
Waarschuw beheerder
Ik zou het nooit verbieden.Ik gebruik zelf niet maar mijn vriend wel.Geen probleem, als hij daar een nog leukere avond door heeft, wie ben ik dan om het hem te verbieden?
Waarschuw beheerder
Hmm en je weet meestal van te voren waar je aan begint. Als je vriend/vriendin al gebruikt voordat jullie wat krijgen en je bent er echt tegen dan moet je er niet aan beginnen.
Waarschuw beheerder
donateur
Kheb geen vriendin :/

Waarschuw beheerder
:yes: Ik zou stoppen ja.

Waarschuw beheerder
donateur
jah nu wel, en dat doe ik uit me zelf, niet omdat het moet.
Waarschuw beheerder
TeRRoR SpEEd FrEaK

breezah forever :[
Waarschuw beheerder
Stoppen gelijk perdireckt me meisy vind ik belangrijker dan die chit
Waarschuw beheerder
ik zou zeggen dat ik wel voor haar wil minderen en als ze dat niet accepteert dan jammer..

niet dat ik drugs zo belangrijk vind maar omdat ik vind dat ik dit soort dingen zelf kan bepalen.
[img]http://mack.xszip.com/cgi-bin/cid.pl?drugsaankant[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jupz, zeker weten..
Dan heb je tenminste een doel om te stoppen.
Beter voor jezelf en zo maak je dat persoontje ook gelukkig :)

Waarschuw beheerder
donateur
als ik gek genoeg van een meisje ben, zou ik zeker stoppen, dusz als me vriendin het nu zou vragen zou ik cker stoppen :yes:
maja ze heeft me gelukkig (nog) niet voor die keuze gezet.....
Waarschuw beheerder
Ik ga niet zomaar mijn levens stijl veranderen omdat dat van: 'mevrouw' moet... :no:
Ze zal van me moeten houden zoals ik ben en niet hoe zij wil dat ik zou zijn, op een gegeven moment is drugs toch niet meer interessant. (zo denk ik erover... gelukkig hehehe)
Waarschuw beheerder
k heb drugs aan de kant gezet voor fitnes!!!:yes:

ik ga naar VEEEL feesten en t bevalt me prima zonder..

heb dus niks aan de kant te zetten als ik een leuk vrouwtje tegen kom ;)

Waarschuw beheerder
tjah kunt er toch op zn minst over praten ipv zulke eisen te stellen?? loopt t echt uit de hand dan ist wat anders.

Waarschuw beheerder
Fuck drugs and the whole motherfuck'n cricketcrew!!!
Waarschuw beheerder
nietzo moeilijk hoor, drugs aan de kant zetetn natuurlijk. vriendin is me toch wel meer waard als drugs:yes:
Waarschuw beheerder
Als ze zou zeggen 'je MOET dit en anders maak ik het uit' dan heb ik zoiets van dat bepaal ik nog altijd zelf!
Maar je kan natuurlijk altijd rekening houden :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik zou zeker weten ermee stoppen :yes:

Waarschuw beheerder
Drugs gaat aan de kant..:)

Waarschuw beheerder
me vriendin wist van te voren dat ik eraan zat, en dat vond ze niet erg, dus ze hoeft er nou niet mee aan te komen dat ik me manier van leven moet gaan aanpassen

Waarschuw beheerder
Ik zou niets met haar beginnen als ze aan de drugs zit, zou ze het gaan gebruiken als je al wat hebt, dan is het direct einde verhaal.

Anti-drugs :yes:

Waarschuw beheerder
Als je drugs belangrijker vind dat mensen om je heen, dan ben je idioot.

als je vriendin zoveel om je geeft dat ze het niet kan aanzien dat jij jezelf verneukt, mag je blij zijn dat ze dat aan je vraagt.
en als je niet doorhebt dat je vriendin het alleen maar doet omdat ze om je geeft, dan ben je geboren om junky te zijn.

:yes:

Waarschuw beheerder
het woord MOETEN is al een verkeerd begin voor mensen zoals jij ...

beetje tactischere aanpak is daar voor wel een pre

als ze van je houdt zal ze kleine stappen moeten zetten, qua drugs gebruik.
totdat je of jezelf tegen komt, of inziet dat je tengronde gaat aan je eigen misbruik

al met al ... gebruik met mate! .. en weinig mensen zullen de woorden MOET STOPPEN tegen je zeggen
Waarschuw beheerder
donateur
Niemand kan mij dwingen om te stoppen :no:

Maar als diegene aangeeft dat ie t liever niet heeft dan zal ik het zeker proberen :D

Als je veel om elkaar geeft is het nou eenmaal geven en nemen ;)
Waarschuw beheerder
Ik zou ook zeker dan stoppen als mijn vriendin het niet zou willen.
Drugs is niet belangrijk voor mij, mn vriendin wel :jaja: :D
Waarschuw beheerder
als ik het zou gebruiken zo ik cker stoppen want het is idd beetje geven en nemen toch :D

Waarschuw beheerder
Toen ik mijn toenmalige vriend leerde kennen, zat hij aan de drugs, zow leerde ik hem kennen en zow accepteerde ik hem. Totdat hij vroeg wat ik er van vond waarop ik antwoorde dat ik het zonde vond, maar dat ik hem zo hebben leren kennen en hem niet zou verplichten om ervan af te blijven.
Hij is er onmiddelijk mee opgehouden!

Waarschuw beheerder
ik gebruik ut niej dus

Waarschuw beheerder
tja als ik eerlijk mag zijn vind ik niet dat je zoiets kunt eisen van je MOET stoppen maar je kan het natuurlijk wel overleggen want als een persoon jou leukt vind en je wil hebben moet die persoon je accepteren zoals je bent maaruh ik en me vriend gebruikte ook allebei maar we hebben het er eens over gehad om dan samen te stoppen en tja dan is het wel dce moeite waard TERROR SPEED FREAK

Waarschuw beheerder
gewoon stoppen.liefde is belangrijker. en hoe lang wil je door blijven gaan met drugs gebruik.

Waarschuw beheerder
vind het onredelijk zulke eisen te stellen, maar als mijn vriendin me zou vragen om te stoppen met drugs en ze zou het zelf dan ook doen, tja...ik zou er zeker wel serieus mee omgaan.. het word weleens tijd om met pensioen te gaan...

Waarschuw beheerder
is dat een stille hint ofzo??
Waarschuw beheerder
Alleen vriendinnen die ook gebruiken :-)

Waarschuw beheerder
mja als je wat met iemand begint die al gebruikt kan je niks eisen, dan moet je er niks mee beginnen.
Ze moeten iig niet gaan liegen, je komt er wel achter.
En stiekem gebruik ook, dan kan je het beter zeggen en praten erover, dan je relatie verpesten.
Waarschuw beheerder
donateur
zet het gelijk aan de kant:) doe ik namelijk al 2.5 jaar;)

Waarschuw beheerder
Heb 2 gasten er vanaf geholpen :)

Van de eerste wist ik niet dat hij gebruikte, toen ik wat met hem kreeg. Hij kon kiezen, drugs of mij. Hij koos voor mij maar ik moest hem wel helpen. Nu is hij me dankbaar ;).

Van de tweede wist ik dat hij gebruikte, sprak met hem af en had wel gezegt dat ik het niet leuk vond, heb ook hem voor de keuze gesteld, misschien was dat heel gemeen, omdat ik wist dattie gebruikte. Maar hij snapte dat ik wou dat hij stopte omdat ik van hem hield. Ook hij is me dankbaar en voelt zich stukke beter nu ;)

Als ik een iemand vraag te stoppen, zou ik diegene helpen :)

Waarschuw beheerder
mijn ex wou ook dat ik stopte heb ik ook voor haar gedaan en ben haar nog steeds dankbaar dat ze wou dat ik stopte ik mis die zooi niet meer dus
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
Als ik van iemand moet stoppen dan weet ik niet wat ik doe.. maar als er gewoon redelijk overgepraat wordt en ze geeft aan dat ze het liever niet heeft dan zal ik dat zeker voor haar doen..
Waarschuw beheerder
ik heb het net bij het Grof vuil gezet. Toedeledoki met die :xtc:
Waarschuw beheerder
niks moet, en over zulke dingen valt altijd te praten...

Maar het moet zeer zeker geen gewoonte worden, elke week bijvoorbeeld...

Als je kunt laten zien, dat je het maar 1 x in de maand of minder doet, en je doet geen gekke dingen..

Waarschuw beheerder
ik slik/blow af en toe nog wel, maar met sos ben ik (met veel moeite) gestopt voor mijn vriend..

ik gebruikte namelijk echt dagelijks, dus het was meer een verslaving.. :/

tja, dan is je keuze wel makkelijk te maken.. :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben gestopt met pillen voor mn meisje omdat ze het liever niet wilde. Ik mocht zelf kiezen, maar als ik weet dat ze het niet leuk vind kan ik ook niet "gewetenloos" slikken... Ben nu 4 maanden gestopt inmiddels en het is net uit tussen ons :'(
Ik heb alleen nog niet besloten of ik weer ga beginnen, omdat niks me nu nog wat kan schelen... Maar aan de andere kant weet ik bijna zeker dat we over paar maandjes weer bij elkaar zijn en dat ik er dan spijt van heb als ik gebruikt heb in de tussentijd... :(

Dillema :yes:

Waarschuw beheerder
als je echt om degene geeft waarom niet.
k zou dus echt wel stoppen:jaja:
maar hoop dat als ik een vriendin heb dat ze er niet zo moelijk over doet want een feesie met snoepies is toch echt wel t mooiste:P
laatste aanpassing