Partyflock

Forumonderwerp · 709073

Waarschuw beheerder
Dames het is weer zover,ik zeg het ook maar ruim van te voren.....

Keurmeester Djidon en zijn Persoonlijk Adviseur just me,thijs j.......organiseren op 9 oktober de 2e jaarlijkse dikke tieten keuring in de Borchlandhallen tijdens Hellbound....

gekeurd word er vanaf C en er word met een scherp oog gekeken naar de vorm,stuiterbaarheid,kneedbaarheid en de plaatsing en de grootte van de tepel op de borst.
EN ze moeten echt zijn he? geen neppers....

de winares van de 1e keuring was Ireen en zij verteld nog regelmatig haar triomfverhaal op feesten en verjaardagen.....
en natuurlijk komt zij haar titel verdedigen
de felbegeerde titel: TOPTIET 2004

er kan dus...vanaf heden worden ingeschreven via PB's aan mijn persoontje en just me,thijs j en de inschrijving stopt op 8 oktober.....

VIVA LA BIGGIES!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik wil een vrouw/dame, geen goedkoop wijf...
Waarschuw beheerder
Wat jij wil!
Maar zulke lekkere tieten als dat ik heb zal ze in ieder geval niet hebben!

Waarschuw beheerder
Wat een hoogmoed voor een wijf...
Waarschuw beheerder
Ik ben geen wijf hoor!
Ik ben een echte dame, met ontzettend mooie borsten!

Je zal wel beetje wanhopig zijn he Thijs!!!

Waarschuw beheerder
Nee hoor, ik ben niet wanhopig! Ik doe niet stoer ofzo zoals jou met je grote praatjes...

Beetje inschrijven voor de keuring en dan afhaken, is denk toch het kleine beetje zelfkennis wat je hebt wetende dat je gewoon geen enkele kans maakt!
Waarschuw beheerder
*proest*

Ik snap niet dat Djin jouw kiest als Persoonlijk Adviseur....
Je hebt er blijkbaar echt helemaal geen verstand van!
Misschien dat ie juist daarom jouw gekozen heeft, je zou een hoop van hem kunnen leren! :yes:
Waarschuw beheerder
whhaaaa!!!! :D:D:D:D:D:D:D :frusty: 8)8):x:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ahum Thijssie........moehahahahahahaahahahahahahahahaha­hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha­hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha­hahahahahahahahahahaha!!!

whahahahahahaha!!! nou hoor je het es van de dames zelluf!!! whahahahahahahahaha

WHO'S THE MAN?!

deelneemsters tot nu toe.....

Titelverdedigster Ireen

uitdaagsters
1 Aranka
2 Laura
3 Lotte
4 Girl30
5 Simba lover
6 Generaal a-KISSIONE
7 that Bitch!
8 Lolianne
9 Stoeipoes

ik wil de deelneemsters even mede delen dat de keuring om 00.30 begint in City Hall,Utrecht.......
je mag gekleed komen zoals je wilt en neem vooral een goed humeur mee!

en dan nu..........DE PRIJZEN!

degene die 3e wordt krijgt van de jury een waardebon voor de hunkemoller ter waarde van 100 euro.......

degene die 2e wordt krijgt van de jury een lang weekend in een kuuroord aangeboden en zij zal het hele jaar standby moeten staan voor het geval de nr 1 haar taken niet kan vervullen....

en voor degene die 1e wordt staat er de titel TOPTIET 2004 te wachten met de daarbij behorende kroon en sjerp die overhandigd worden door de winares van vorig jaar (tenzij ze zelf wint natuurlijk) een reischeque ter waarde van 2.500 euro,fotoshoots,interviews.....en natuurlijk de eeuwige roem......

verder wil de jury nog vermelden dat er later op de avond nog een veiling plaats vind waar de handschoenen en het krukje van de jury zal worden geveild en mischien als we de dames lief aan kijken nog wel eventuele kleding van hen en de opbrengst daarvan zal gaan naar een goed doel.......

Waarschuw beheerder
2 Djin, beetje jammer dat je je persoonlijke adviseur zo afvalt...

2 N!ec@, blijf verder dromen, met een alleen een grote smoel op Partyflock zal je niet ver komen hoor. Waarschijnlijk heb je gewoon van die kleine tietjes met van die hele grote poffertjes erop!

Waarschuw beheerder
hmmm,lekker poffertjes......whahahahahahahaha!!!

sja Thijs,ken dr niks an doen jongen,je kreeg effe lekker de wind van voren,hahahahahha!

moet mij es gebeuren....dan weet ook de hele wereld het,THIJS! hahahahahahaha.........

Waarschuw beheerder
Nou, poepoe wat de wind van voren zeg...

Ze durft gewoon niet met haar waardeloze kuttietjes!

Waarschuw beheerder
ghehehehehhehehehehhe

Waarschuw beheerder
jongen,luister nou..........laat dat nou maar aan mij over he? want zoals eerder vermeld kan JIJ van MIJ nog heeeeeel veeeel leren,hahahahahahahahahahahahahaha!!!

Waarschuw beheerder
Ja, zeker hoe ik een blauwtje loop en afdankertjes van anderen kan versieren? hahahaha

Maar dit zijn de feiten, wij zijn op de dikke tieten keuring en N!ec@ de lafbek met haar mislukte tieten niet!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jullie zouden nog een hoop van mij kunnen leren.

de einigste tieten die jullie vrijdag vast hebben zijn die van elkaar. thijs met zijn handen om die vadsige tietjes van Djin en Djin om die van sportschool thijs

Waarschuw beheerder
nee.....een loge naast je hebben liggen waar je met geen vinger aan mag komen getuigd van een hoog playergehalte wou je zeggen? hehehehehehehehehe...........

maar feit is inderdaad dat wij aan het keuren slaan vrijdag nacht!!!

deelneemsters tot nu toe.....

Titelverdedigster Ireen

uitdaagsters
1 Aranka
2 Laura
3 Lotte
4 Girl30
5 Simba lover
6 Generaal a-KISSIONE
7 that Bitch!
8 Lolianne
9 Stoeipoes

ik wil de deelneemsters even mede delen dat de keuring om 00.30 begint in City Hall,Utrecht.......
je mag gekleed komen zoals je wilt en neem vooral een goed humeur mee!

en dan nu..........DE PRIJZEN!

degene die 3e wordt krijgt van de jury een waardebon voor de hunkemoller ter waarde van 100 euro.......

degene die 2e wordt krijgt van de jury een lang weekend in een kuuroord aangeboden en zij zal het hele jaar standby moeten staan voor het geval de nr 1 haar taken niet kan vervullen....

en voor degene die 1e wordt staat er de titel TOPTIET 2004 te wachten met de daarbij behorende kroon en sjerp die overhandigd worden door de winares van vorig jaar (tenzij ze zelf wint natuurlijk) een reischeque ter waarde van 2.500 euro,fotoshoots,interviews.....en natuurlijk de eeuwige roem......

verder wil de jury nog vermelden dat er later op de avond nog een veiling plaats vind waar de handschoenen en het krukje van de jury zal worden geveild en mischien als we de dames lief aan kijken nog wel eventuele kleding van hen en de opbrengst daarvan zal gaan naar een goed doel.......

Waarschuw beheerder
eh Chrisje toch.........don't make me bitch slap you

Waarschuw beheerder
oh ja..Djin ik heb je inschrijving binnen voor de assertiviteits training die ik je zou geven,
Waarschuw beheerder
Ey Thijs...

Ik weet toevallig dat Djin gek is op poffertjes, he Djin.... :lief:

*denkt terug aan afgelopen zomer met veel poedersuiker*

Hihihihihi.........

Waarschuw beheerder
whehehehehe,yepzzzz,veeeeeeeeeeeeel poedersuiker!!

Chris.....hoelaat en wanneer was het ook al weer?
Waarschuw beheerder
Djinnie!!!!
:lief:
Artiest FTL
Waarschuw beheerder
djin vanaaf is ook jouw avond he naast BKJN :P

:bounce::bounce::bounce:
Waarschuw beheerder
Ik wil alle deelnemers vanavond heel veel suc-6 wensen!
Waarschuw beheerder
ik heb de dikste :P

Waarschuw beheerder
de dikste billen dan zeker?! hahahahaha.......

ow,nog 13 uurtjes dames........is iedereen fit en in topVORM?!
Waarschuw beheerder
En........

Wie heeft er gewonnen????
:D

Waarschuw beheerder
Djin heeft de laatste 2 uur van het feest met de winnares doorgebracht. Die jongen had het weer DIK voor elkaar en you know what i'm talking about... ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wie heeft er gewonnen dan?
Waarschuw beheerder
Uit zéér betrouwbare bronnen verkregen.....

De WINNARES.....

TADADADA........

[img]http://friendpages.com/pages/artist/loveanton/photo8.jpg[/img]

Go djinnie, go djinnie.......................

:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
krijg lekker de tering Thijs.......

als je met iemand rondloopt en een lekker me staat te kletsen omdat het een aardig persoon is betekend het niet dat je dr gelijk pakt,eikel....kappe..
Waarschuw beheerder
beste jetsers djin :p

Waarschuw beheerder
Muahahaaaa ;p

Waarschuw beheerder
nou joh......wat een lol....
Waarschuw beheerder
was dat dus de winnares ??

Waarschuw beheerder
Ze zijn groot genoeg voor een winnares, hahahaha!
Waarschuw beheerder
dat ckers

beetje errug groot :|

maar dan heb je wel houvast

Waarschuw beheerder
Het heet niet voor niks de DIKKE tieten keuring....
Waarschuw beheerder
das waar, ouwe hangers :p

Waarschuw beheerder
Die Djin weet wel waar hij mee bezig is :respect:
Waarschuw beheerder
das waar, doe mij alleen maar wat stevigere en wat kleinere. Of je meot heeeeeeeleeeeee grote handen hebben :P

Waarschuw beheerder
Heb die kolenscheppers van Djin nooit gezien?
Waarschuw beheerder
jawel :p ken niet missen

Waarschuw beheerder
ey Thijs....zal ik ze ff om je nek vouwen? ff serieus,kappe nou man,ik heb al genoeg gelazer hiero.....
Waarschuw beheerder
:|

ok dan :p

Waarschuw beheerder
Nee dankje, zo'n sterke rug heb ik ook weer niet!

Waarschuw beheerder
Djidon 29 november 2004 09:47
ja,mischien komt dat omdat dat wijf niet lekker was ofzo,die ging over dr nek buiten!
en ver naar buiten ben ik niet geweest hoor,ik stond net buiten de deur,we mochten niet verder........
-----------------------------------------------------------
just me thijs j 29 november 2004 09:51
Dat weet jij en ik, maar de rest.... muahahahahaaaa!!!! It's to easy!

Nou, ik zal je pijn misschien even verlichten, je kan gratis mee naar Thunderdome als je wilt.
---------------------------------------------------------

en nou weet iedereen het............

Waarschuw beheerder
Djidon 29 november 09:26
hou alsjeblieft je bek dicht over dat wijf, heb liever niet dat anderen het weten, ik was echt te ver heen, haha!

-----------------------------------------------------------

En nu jij weer...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
thijs doe eens lief O:)

Heeft ZIJ mijn titel overgenomen :O:O

In shock

:c
Waarschuw beheerder
vage troep :vaag: