ondanks alle pogingen om een nieuwe game te beginnen ben ik toch verder gegaan aan mijn nec game
waar ik al eerder over heb verteld
ik zit ondertussen in November 2010
ik sta op dit moment 1ste met 33pt. uit 11 wed. dus geen punt verloren terwijl ik vaak met een 2de elftal aantreed omdat mijn prioriteit ligt in Europa
ik zitnog in de beker en de Champions League
in de CL zit ik nog in de poule met Chelsea, Fenerbahce en Deportivo. Best een moeilijke groep maar na 4 wed. heb ik alleen van Chelsea uit verloren maar thuis weer met 3-1 gewonnen
mijn basis is op dit moment :
(tussen haakjes de vervanger van deze speler)
GK_Bouth (Francisco)
DR_Wisgerhof (Kaka Junior, Rincon)
DL_Zonneveld (Leglise Boris, Van den Berg)
DC_Joao Guilerme (Dawson, Al Saeed)
DC_De La Cuesta (Alex niet die van PSV, Timmer)
MR_Redmond (Creton)
ML_Adu (Greasdal en David Sanchez)
MC_Mokoena (Soliz, Romagnolli)
MC_Alex (Flavio Costa)
AC_Kezman* (Necati, Kuyt)
AC_Anelka (Gimenez, Heinz)
*=nu net tijdens het typen van deze update met een vrije transfer binnengehaald
ik speel dus een normaal 442 systeem met voor de ML en MR een streep naar voren
als deze competitie goed verloopt en dus als ik simpel kampioen wordt wil ik 3-5-2 gaan spelen met een AMC maar dat zien we volgend seizoen wel
de laatste 2 jaar zijn een beetje overgangs jaren want veel goede spelers vertrokken omdat ik een min. fee clausule in hun contract had gedaan of gewoon dat ze hoger op wilden dan laat ik ze maar gewoon gaan want ik heb talent zat.
de volgende spelers zijn o.a. weggegaan :
Koldrup
Ochoa
Mascherano (was de laatste 2 jaar niet echt goed en moest kiezen tussen hem en Mokoena en Soliz)
Santana (een min. fee van 17.5 milj. en wilde jammer genoeg zijn contract niet verlengen maar Redmond klopte ook aan de deur dus het viel wel mee, maar ik zou hem in elke game aanschaffen echt een fantastische speler)
Lurling (die in deze game echt fantastisch was. gem. 25 ass per jaar)
Schmeichel (was opvolger van Ochoa maar kon niet echt bekoren)
Roncatto (een kut min. fee en wilde zijn contract niet verlengen)
in mijn selectie zijn er maar 4 spelers boven de 30
Kezman, Alex (De middenvelder), Heinz en Anelka
de rest is gemiddeld een jaar of 24 dus jong maar zwaar talentvol
het enige probleem is dat ik niet naar een andere club en eigenlijk was het de bedoeling om van nec steeds hoger te gaan maar ik heb daar niet echt zin in want dit team heeft de potentie om de comp. zonder nederlaag af te sluiten (tja je moet toch elke keer weer nieuwe doelen stellen)
ondertussen zijn er wat dingen veranderd
ik zit nu in december 2011
ik heb vorig jaar de landstitel gewonnen en de champions league (tegen bayern munchen met 2-1)
Redmond (22.5 milj aan Inter), Adu (25 milj. aan bayern munchen hij scoorde trouwen de winnende in de CL) en Anelka (scoorde niet dus voor 0.5 milj aan Lille verkocht) zijn verkocht
keb ook een ander basis team als kan hij in de winterstop weer veranderen want ze zijn gewild
GK_Bouth (Francisco)
DR_Wisgerhof (Rincon)
DL_Leglise Boris (Zonneveld, Van den berg)
DC_Kaka Junior (Joao Guilermhe, Dawson, Al Saeed, Meijer)
DC_De La Cuesta (Alex Mendes)
MR_Nasri (Creton)
ML_Alex (Greasdal, David Sanchez,
MC_Soliz (Flavio Costa)
MC_Mokoena (Orellana, Perry)
FC_Nilmar (Kezman)
FC_Giminez (Necati)
ik heb ook een goede AMRC gekocht Henrique die komt in januari
keb trouwens net de 1ste ronde van de CL overleeft tussen Man utd, Anderlecht en Fenerbahce
ik zit ook nog in de beker en sta nu 4 de in de competitie maar dat komt vooral door dat ik mijn basis spelers spaar vor de CL maar de 1ste ronde is voorbij en heb nu ff geen CL dus ik zal hopelijk weer inlopen op Ajax dat dus 1ste staat
ik ben ondertussen ook manager van brazilie geworden met een ronaldinho van 31 jaar en ben net aan de wk kwalificaties begonnen en heb 2x gelijk en 2x gewonnen
zo dit was het weer ff
EDIT:
heeft iemand ervaring met Vagner Love
want Nilmar is zeer blessure gevoelig
eerst 2 maanden toen 2 weken en nu weer 6 maanden zodoende