Partyflock

Forumonderwerp · 708973
27157x bekeken

Waarschuw beheerder
[img]http://home.tiscali.nl/geleihoofd/football_manager_transparent.png[/img]

Vanaf vrijdag 24 september is het zover, dan ligt in Engeland 't nieuwe Football Manager Magazine in de winkels met daarbij de speelbare beta demo van Football Manager 2005! 't Zal dus ook niet lang meer duren voordat ook wij deze demo van het internet kunnen plukken en dus is bij deze het officiële Football Manager 2005-topic gëopend!!!

Let op!!!

Football Manager (FM) is de enige echte opvolger van de populaire Championship Manager 🇨🇲 serie! Aangezien de lange samenwerking tussen Sports Interactive en Eidos verbroken is, is er een beetje een onduidelijke scheiding ontstaan...

Eidos heeft de naam Championship Manager mogen houden terwijl Sports Interactive (samen met hun nieuwe partner Sega) op zoek moesten naar een nieuwe naam maar wel in het bezit bleef van alle data van de succesreeks. Dit heeft dus als gevolg dat er binnenkort 2 manager-games uitkomen!!!

Releasedatums: (onder voorbehoud)

-= Football Manager 2005 --- December 2004 =-
-= Championship Manager 5 --- Oktober 2004 =-

Voor informatie over Football Manager klik >>>hier<<<

Voor informatie over Championship Manager klik >>>hier<<<

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Spel is idd wat te langdradig geworden..
Ik speel nog de oldschool cm 2001-2002 met updates..
Waarschuw beheerder
Tsja dan zijn jullie gewoon langzaam

Bij mij ligt het echt puur aan de comp. en het team.
Als de tactiek vrij éénduidig is uit te stippelen, is de spelgang vrij snel.

Wanneer eea toch net iets meer fingeer vraagt, ben je automatisch langer bezig..

Waarschuw beheerder
donateur
en als je natuurlijk een waardeloos team bent ben je wel wat langer opzoek naar spelers...

heb gisteravond chevaton verkocht voor 30 miljoen aan arsenal. fans boos dat ik hem voor een prikkie liet gaan :(.
Waarschuw beheerder
Tijdje geleden was ik Milan, dan is het inderdaad snel, en easy spelen.. Dan is het ipv overwinningen tellen, maar prijzen tellen..
Waarschuw beheerder
Ik wil di bojinov eigenlijk ruilen tegen een andere spits maar tot nu toe geen succes.. die aap is gewoon 25 miljoen waard maar die ruilen ze niet tegen een spits met een waarde van 7 miljoen :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalalalalaaaaaaaaaa op donderdag 18 augustus 2005 om 18:48:
Zal mijn opstelling is geven met Man Utd.

Doel: Leo Franco
Verdediging:Evra,Lucio,Yobo en LAhm
Middenveld:Evandro Roncatto,Guarin,Rosicky en Joaquin
Aanval:Berbatov en van Nistelrooy

Wissels:Carrol,Ferdinand,King,Sneijder,Torres

Waar de fuck heb je King Wayne???? Rooney is echt een meesterspits!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taq op vrijdag 19 augustus 2005 om 08:05:
Tsja dan zijn jullie gewoon langzaam

Wat maakt het nou leuk om snel door het jaar te racen? Ik doe er liever 4 maand over 1 seizoen en dat ik alles tot in de puntjes verzorgt heb, dus met jeugdspelers een goed lopend team opbouwen.

Spelers ouder als 24 zal ik dan nooit aantrekken hoe goed ze ook zijn. Dit maakt het nog moeilijker en spannender.

Waarschuw beheerder
donateur
tsja ieder zen ding he

Waarschuw beheerder
Check allemaal Fawcett eens speelt bij Olympiakos en Deschacht welke speelt bij Anderlecht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 12:24:
Waar de fuck heb je King Wayne???? Rooney is echt een meesterspits!

Rooney heb ik verkocht aan Chelsea.
Had op een gegeven moment Berbatov Torres van Nistelrooy en Rooney als spitsen dus mocht er 1 vertrekken en dat is Rooney geworden want die had de minste doelpunten gemaakt.

King staat bij mij op het middenveld als stand-in voor Guarin.
Guarin staat bij mij basis want die schiet er per seizoen toch nog 15 in en dat vind ik toch wel lekker :D
Waarschuw beheerder
Heeft iemand trouwens een keer met Bayern Munchen gespeeld??

Zit er namelijk over na te denken om keer in duitsland te gaan spelen en vroeg me af of mensen daar al ervaring mee hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lalalalalaaaaaaaaaa op vrijdag 19 augustus 2005 om 18:18:
Heeft iemand trouwens een keer met Bayern Munchen gespeeld??

Nope nog nooit gedaan.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 17:25:
Check allemaal Fawcett eens speelt bij Olympiakos en Deschacht welke speelt bij Anderlecht.

Niet goed genoeg :nee:.
Waarschuw beheerder
Ben begonnen met Sevilla en heb Tevez al gekocht en ben nu bezig met robinho en cavenaghi :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lalalalalaaaaaaaaaa op vrijdag 19 augustus 2005 om 19:06:
Ben begonnen met Sevilla en heb Tevez al gekocht en ben nu bezig met robinho en cavenaghi

De standaard bekende namen dus..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lalalalalaaaaaaaaaa op vrijdag 19 augustus 2005 om 18:18:
Zit er namelijk over na te denken om keer in duitsland te gaan spelen en vroeg me af of mensen daar al ervaring mee hebben.

Niet met Bayern, wel met Schalke.

Was wel leuk, weer eens wat anders. Alles kunnen winnen en daarna gestopt.

Waarschuw beheerder
donateur
En dit seizoen is er weer een leegloop bij Ons Aller Ajax.... Na Chevanton voor 30 miljoen verkocht te hebben is Chamach voor 7.5 miljoen weggegaan en Pinga voor 4.5.

Nu heb ik ook boden van 25 miljoen op Mitea en 45 miljoen op Masscherano. Mitea mag weg, maar Javier weet ik nog niet. Hij was net als Tevez een bepaaldende speler van mijn super team en van hem had ik ook spijt. Hmmzzz wederom een dilemma. Ik kan het geld wel goed gebruiken want ik sta maar 100 miljoen in de plus :9.

Wat zouden de mede cm-ers doen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lalalalalaaaaaaaaaa op vrijdag 19 augustus 2005 om 19:06:
ben nu bezig met robinho en cavenaghi

die heb ik beide bij ajax met Mokoena (en Dagoberto en Adu)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 19 augustus 2005 om 19:35:
Wat zouden de mede cm-ers doen?

Mitea zkr verkopen. Iedereen links op het middenveld doet het fantastisch in het spel als ie maar een beetje klan dribbelen...

Masserando ligt eraan> hoe oud is hij etc
Bij mij is hij bankspeler, ik heb nu Yiahio (of zoiets) franse DM(c) van Marsielle. Die gast is ziek goed aan het worden!! En wordt alleen maar beter, en heeft nu al betere stats dan masscherando

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus cristus... dit is ook gewoon weer belachelijk natuurlijk. Mitea accepteerd man utd. Maar op precies dezelfde dag kopen ze fredheim holm voor 30 miljoen. En nu hebben ze niet genoeg geld.... Waarom gaat dan niet eerst de transfer van Mitea door :vaag:.

Waarschuw beheerder
donateur
Mascherano is 26 jaar en speelt al vanaf seizoen 1 bij mij. Ik ga nu het 7e seizoen in (jc schaal). Ik heb er trouwens 14 dagen, 14 uur en 7 min over gedaan om het te bereiken :9.

hahaha ik zie trouwens dat ik net een bod heb gedaan op Yahiaoui.... Alleen hij is zeker niet beter dan mascherano hoor :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 19:33:
De standaard bekende namen dus..

Heb tevez en robinho gekocht.
Ik heb ze beide nog nooit gehad in dit spel dus ben benieuwd of die 2 samen in de spits genoeg doelpunten kunnen maken voor sevilla.

Waarschuw beheerder
donateur
Aan Tevez ga je heel wat beleven. Beste speler uit het spel. Ik had hem bij de joden en heb hem na 1,5 seizoen verkocht aan Barcelona voor 75 miljoen. En sindsdien is Barcelona onverslaanbaar in de cl. Elk jaar kom ik ze tegen en elke keer vlieg ik eruit met grote cijfers. En dat terwijl ik ook elk seizoen een vr wedstrijd tegen ze speel en die win ik wel. Net zoals dit seizoen met 4-0.

Ow ja net de jc schaal gewoon op penalties na 2-2 (2x mitea en mitea mvw met een 10 ).... Misschien toch maar beter dat die niet weg is :p.
Waarschuw beheerder
Heb tevez natuurlijk wel gezien in het spel en die gast wordt steeds over en weer verkocht voor mega bedragen dus het moet zeker een goede speler zijn :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ok Mascherano is weg voor 45 miljoen. Ik heb Yahiaoui gekocht voor 17.5 miljoen. Er is net een bod gedaan door Real Madrid op Mitea (26 miljoen) en Dagoberto (30 miljoen). Ze mogen van mij allebei wel weg. Kan ik weer opzoek naar nieuwe spelers :d.
Waarschuw beheerder
zo jij krijgt behoorlijk veel geld binnen :D

Succes met inkopen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
GODVERDOMME! Dit is niet meer gezond hoor :nee:. NU gaat de transfer van Mascherano ook al niet door omdat Arsenal niet genoeg geld heeft om hem te betalen. En nu heb ik net Yahiaoui aangetrokken voor 17.5 miljoen terwijl ik ook nog Kleberson heb. Nou kan nog leuk worden dan pfff.
Waarschuw beheerder
Dat is super irritant. heb het ook gehad :S Juventus bood 75 mil op C. Ronaldo. a fijn alles is rond gaat het niet door omdat ze geen geld hebben :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 19 augustus 2005 om 18:46:
Uitspraak van Belhamel op vrijdag 19 augustus 2005 om 17:25:

Niet goed genoeg .

Niet goed genoeg? Man man man! Die Fawcett is een echte aanwinst! Jij hebt er duidelijk geen kijk op.

Waarschuw beheerder
sinds gister weer verder gegaan na een tijdje afgekickt te zijn :P

wel lache dat feyenoord me 8 mil bood voor baretto :P
Waarschuw beheerder
Op welke positie speelt die fawcett?? Ik kan bij olympiakos geen fawcett vinden :S

Waarschuw beheerder
iemand nog een leuke 2de keeper en spits in gedachten ?

wel een beetje betaalbare:P

Waarschuw beheerder
fawcett is een amr/mr/amc

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 22:01:
iemand nog een leuke 2de keeper en spits in gedachten ?

wel een beetje betaalbare

Verbauwhede is een goede 20 jarige twee-benige jeugdkeeper
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 22:03:
fawcett is een amr/mr/amc

ik heb ook een Fawcett(Cecar Augusto) gevonden, maar dat is een V/VML die bij sevilla speelt aan het begin van het spel(ik zit nu in het seizoen 2011-12, dan speelt ie bij Man City en bij Colmobia)
maar ik kan geen aanvaller vinden die zo heet:S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RJW op vrijdag 19 augustus 2005 om 23:17:
ik heb ook een Fawcett(Cecar Augusto) gevonden, maar dat is een V/VML die bij sevilla speelt aan het begin van het spel(ik zit nu in het seizoen 2011-12, dan speelt ie bij Man City en bij Colmobia)
maar ik kan geen aanvaller vinden die zo heet:S

Idd dat heb ik ook. Ik had al een screenshot gemaakt toen ik dit las:

[img width=767 height=400]http://img392.imageshack.us/img392/3149/fawcett0nx.jpg[/img]

Deze speler is dus echt niet goed genoeg om bij mij te spelen. Kijk eens even in welk jaar die erbij is gekomen. Als die later dan 04/05 erbij is dan is die in jouw game gemaakt. Anders moet je de grootste database geselecteerd hebben. Ik heb de 1na grootste.
Waarschuw beheerder
Ja die speler had ik ook gevonden maar die lijkt me nou niet echt een super speler in wording :P
Waarschuw beheerder
Oja ben overnieuw begonnen met me sevilla game. Had beetje teveel landen geselecteerd dus ging beetje langzaam :D Ben benieuwd of ik weer Tevez en Robinho kan kopen.
Waarschuw beheerder
Nou Tevez is niet gelukt want die ging naar Milan.
Heb nu Robinho en Cavenaghi gekocht voor in de spits
Waarschuw beheerder
donateur
veel geld over zeker ?
ik kan ze nooit meteen kopen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maciej Korzym.. 17 jarige poolse knaap met al 1 interland achter zijn naam.. ik ben benieuwd naar zijn prestaties

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben een nieuw spel begonnen met de intentie nieuwe talententen te ontdekken, en ik ben gewoon benieuwd hoe de wonderkinderen/talenten over 10 jaar er voor staan.

zit nu in begin van seizoen 2

in mijn 1e zitten alle talenten en wonderkinderen, max. 23 jaar

dit is mijn 2e team

[img width=654 height=470]http://img353.imageshack.us/img353/9885/jugend7sv.jpg[/img]

in mijn u21 team zitten de echte jongetjes.. Francois Kompany (14 pas :D) Mosquera, en anderen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kenanus op zaterdag 20 augustus 2005 om 15:27:
veel geld over zeker ?
ik kan ze nooit meteen kopen

Beide hebben me 10 mil gekost.
Ik doe altijd dat ze nog een percetage van volgende transfer krijgen. Meestal gaan ze dan accoord met een lagere prijs op dat moment :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mascherano, tevez, robinho kan je voor 10 krijgen, zonder extra premies

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
in t begin van het spel wel.. mascherano ook na 2 seizoenen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar wat mijn truuk is..

om in 24 maanden te betalen.. als je logisch denkt, betaal je een speler dus in 2 jaar..
biedt ik gewoon 5-10% meer, maar je houdt wel transfergeld over:D
Waarschuw beheerder
ja dat dacht ik vorige keer ook te doen maar me transfer ging toch niet door omdat ik niet genoeg financiele middelen zou hebben :S ja om in 1 keer af te betalen had ik niet genoeg nee maar in termijnen zou het me wel lukken maar toch ging het niet door

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zorg altijd dat ik 250.000 onder mn transferbudget bied, want soms heb je opeens niet meer genoeg geld nee :S
Waarschuw beheerder
Uiteindelijk toch gelukt om ook Robinho te kopen. voor 10.5 mil dus heb nu Robinho en Cavenaghi in de spits lopen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heerlijk, beetje standaard alleen :D

ik ben trouwnes wel benieuwd welke spelers de meeste potentie hebben, iemand namen?