Partyflock

Forumonderwerp · 708973
28827x bekeken

Waarschuw beheerder
[img]http://home.tiscali.nl/geleihoofd/football_manager_transparent.png[/img]

Vanaf vrijdag 24 september is het zover, dan ligt in Engeland 't nieuwe Football Manager Magazine in de winkels met daarbij de speelbare beta demo van Football Manager 2005! 't Zal dus ook niet lang meer duren voordat ook wij deze demo van het internet kunnen plukken en dus is bij deze het officiële Football Manager 2005-topic gëopend!!!

Let op!!!

Football Manager (FM) is de enige echte opvolger van de populaire Championship Manager 🇨🇲 serie! Aangezien de lange samenwerking tussen Sports Interactive en Eidos verbroken is, is er een beetje een onduidelijke scheiding ontstaan...

Eidos heeft de naam Championship Manager mogen houden terwijl Sports Interactive (samen met hun nieuwe partner Sega) op zoek moesten naar een nieuwe naam maar wel in het bezit bleef van alle data van de succesreeks. Dit heeft dus als gevolg dat er binnenkort 2 manager-games uitkomen!!!

Releasedatums: (onder voorbehoud)

-= Football Manager 2005 --- December 2004 =-
-= Championship Manager 5 --- Oktober 2004 =-

Voor informatie over Football Manager klik >>>hier<<<

Voor informatie over Championship Manager klik >>>hier<<<

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op donderdag 28 april 2005 om 18:28:
Ik sta nu €209.195.421 in de plus en ik kan €10.500.000 per maand aan salarisen uitgeven .

Toch lekker he laatste aanpassing 28 april 2005 18:34

Is 10.5 mil niet een beetje heeeel erg overdreven.
Kan per jaar 5.75mil uitgeven aan salarissen.
En heb banksaldo van 408mil (zit al wel in 2011)
Ronaldo in de spits alleen is bagger :D Kuijt is nog steeds de beste.

Waarschuw beheerder
donateur
tsja toch is het zo. Kan er ook vrij weinig aan doen. Maar dat zal volgend seizoen wel weer minder worden hoor. Schommelt non-stop namelijk. Dan zit je er een paar miljoen onder en dan weer een aantal miljoen boven je budget.

Maar welk team ben jij dan dat je 408 miljoen hebt en maar 5.75 aan salarissen kan geven :s.

Ik vind het alleen super kut dat ik de arena niet kan uitbreiden.

Waarschuw beheerder
Ik kan de ArenA ook niet uitbreiden :(
2x aangevraagd, 2x ging het niet door door protesten (N)
Beetje onzin eigenlijk...

Waarschuw beheerder
donateur
ja altijd protesten van de omwonenden.. ik heb gezocht in de editor om dit uit te schakelen maar dat is niet mogelijk volgens mij :(.

Waarschuw beheerder
donateur
ik dacht dat dat een beetje lokatiebepaald was (ik speelde met nec, en nijmegen is nogal links, dus dacht dat die het plebs dat gewoon wilde ontzeggen of zo vanwege millieugezeik)

Waarschuw beheerder
donateur
Tzal allemaal kunnen. Ik vind het iig dikke bullshit. Laat me lekker de arena uitbouwen!
Waarschuw beheerder
Ik sta nu met Volendam in het derde seizoen mooi gedeeld 3de, zonder nog maar 1 keer opnieuw te beginnen. Ik heb gewoon een perfect elftal. Ajax staat bij mij 1ste, hebben nu 4 punten voorsprong.

Ben alleen op zoek naar een nieuwe keeper. Aerts wil weg bij mij, dus die ga ik verkopen, iemand een goeie keeper?

Waarschuw beheerder
donateur
saja, isaksson, lobont, guardalaben (ofzo), leo franco...

Waarschuw beheerder
stekelenburg O:)

Waarschuw beheerder
donateur
stekelenburg :s.. damn die gozer is echt kut. alleen maar blunders :s

Waarschuw beheerder
donateur
Heb Stekelenburg nu twee seizoenen bij Schalke en ik ben heel erg tevreden over hem (Y)

Hij is nu wel al 29 en tussen de 17-19 miljoen euro waard, best veel voor een keeper.

AC Milan is in hem geinteresseerd, ik wil hem liever niet verkopen, maar als ze een leuk bedrag bieden laat ik hem wel gaan. Heb ook al een goede en jonge Italiaanse vervanger op het oog :)

Waarschuw beheerder
Keeper : Fernando Henrique

die dude is goed B) en jong

Waarschuw beheerder
Mijn keepers Isaksson en Lobont doen het prima. Eerste jaar had ik 2 wedstrijden Stekelenburg erin, meteen een paar blunders, weg ermee.

Nu keept ie bij Bayern.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op dinsdag 3 mei 2005 om 15:04:
tsja toch is het zo. Kan er ook vrij weinig aan doen. Maar dat zal volgend seizoen wel weer minder worden hoor. Schommelt non-stop namelijk. Dan zit je er een paar miljoen onder en dan weer een aantal miljoen boven je budget.

Maar welk team ben jij dan dat je 408 miljoen hebt en maar 5.75 aan salarissen kan geven .

Ik vind het alleen super kut dat ik de arena niet kan uitbreiden.

Onmogelijk 10.5miljoen Euro per maand aan salarissen.
Clubs als Arsenal Manchaster Chelsea kunnen nog niet eens 10 miljoen PER JAAR geven aan een key player.
En ik ben manager van Feyenoord en kom aan dat ontiegelijke bedrag door slim kopen en verkopen.
Jankulovski/berbatov/anelka/van bommel gratis tekenen en duur doorverkopen.
En ook veel handelen in jonkies.
Waarschuw beheerder
Dat vraagt om een screenshotje

Waarschuw beheerder
iedereen kan fotoshoppen ;p

Maar bij Bullshit zijn die bedragen altijd al zo... ;)
Waarschuw beheerder
Ik moet nodig weer eens gamen..
Had opeens een persoonlijk verzadigingsmoment ofzo..

Waarschuw beheerder
ken het... ben nu wel met VVV begonnen, maar dat is ook opeens weer gestopt :s
Waarschuw beheerder
Ik was als werkloze rakker in Israël in mijn nieuwe (na PC-crash) - boterde niet, en opeens interesse kwijt...

Waarschuw beheerder
Mja Israel man :s
Waarschuw beheerder
Ja, ik wilde via goede resultaten dan in een meer bekend land terechtkomen.

Waarschuw beheerder
mja, als ik 5 landen selecteer, en een huge database, dan trekt mn pc het niet.....

huge vind k persoonlijk nogal fijn,... ben egt veel tijd kwijt met zoeken naar spelers :d
Waarschuw beheerder
Ja ik dus ook... Krijg je weer van die taferelen, waarbij je je wekker hoort afgaan en nog geen bed gezien hebt.

Waarschuw beheerder
Dat doe ik dus niet meer,... zeker niet nu ik 2 ploegendienst werk... heb al mn slaap nodig... daarom zeg ik nu: slaap lekker ;p, vanacht nachtdienst gehad.. de mzzls :d
Waarschuw beheerder
Ik werk tussen de 40-60 uur per week, maar goed - je raakt er toch tamelijk rot van aan het eind van de werkdag zonder een nacht slaap hehe.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 4 mei 2005 om 19:22:
Onmogelijk 10.5miljoen Euro per maand aan salarissen.

ik denk dat hij het TOTALE loonbudget bedoelt. En niet voor één speler ;)
Dan kan het wel, want dat zou ongeveer 120 per jaar zijn, en dat heb ik ook ongeveer.
Kan met Ajax aan topspelers aan jaarsalaris aanbieden van €8M per jaar. Maar dat doe ik natuurlijk niet :p
Topverdieners bij mij zijn Sneijder en Robinho met 4,4 per jaar...

Waarschuw beheerder
donateur
Ja duhhhhhhhhhhh tuurlijk is dat in totaal. Ik kan max 525.000 per maand geven per speler. Ik had toch wel verwacht dat jullie dat zouden snappen :9.

Waarschuw beheerder
ik snapte het ook O:)
Waarschuw beheerder
525k is meer dan mijn schamele maandsalaris !!

Waarschuw beheerder
donateur
Tsja... Dat krijg je als je spelers verkoopt he :)
Waarschuw beheerder
ik bedoel mijn feitelijke maandsalaris
Waarschuw beheerder
vanmiddag met Ajax de welverdiende treble gepakt, terwijl er 2 belangrijke spelers aan het begin en in de winsterstop zijn vertrokken.
Waarschuw beheerder
Vanmiddag kampioen geworden met Volendam, geloof het of niet, het is echt zo!
1 punt voorsprong op Ajax, ik geloofde me oren niet toen ik het zag!! :)

Waarschuw beheerder
Ik heb FM2005 pas net gekregen..Istie met gemiddelde database beetje snel te trekken met een aantal landen tegelijk? Want CM4 (speel ik nog steeds) werd na 6-7 seizoenen vrij traag (voor mijn gevoel dan). Terwijl ik wel snelle comp heb...

Waarschuw beheerder
donateur
Ligt aan de hoveelheid ram die je heb... 1 gb is wel aan te raden. doe zelf 3 landen met alleen de 1e klasse en dat gaat snel

Waarschuw beheerder
Ik ben nu met Lecce opnieuw begonnen.

Er zitten leuke spelers in dat team, heb ook wat spelertjes gehaald. Akinfeev, Vanden Borre, Roncatto.

Maaaaaaaaaar, niemand scoort :|
Waarschuw beheerder
Tsja, dat is minder
Waarschuw beheerder
Binnenkort maar weer ff verder met mijn PSV & Eindhoven game

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 mei 2005 om 15:58:
Maaaaaaaaaar, niemand scoort

mokoena?

Waarschuw beheerder
Kamboerov

Waarschuw beheerder
Bojinov zit toch ook bij Lecce?
Waarschuw beheerder
ga gewoon met AGOVV spelen en probeer te promoveren lukte mij een keer;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van brian[4] op dinsdag 10 mei 2005 om 10:26:
ga gewoon met AGOVV spelen en probeer te promoveren lukte mij een keer

zo moeilijk is dat toch niet, ik speel met dordt inmiddels halve finale uefa cup tegen chelsea
en in de competitie sta ik 3e op dit moment
mn aanval bestaat uit Marquinho, Vonlanthen, Holm en De Ridder en dat gaat lekker

Waarschuw beheerder
Ik vind het nog altijd het leukste om met Ajax de wereld te veroveren en aan de top te blijven O:)
Waarschuw beheerder
ik heb met Ajax in het 4de zeisoen Robinoh erbij g­ehaald hij speelde bij Dortmund.
Ik heb nu Tevez,­ Robinho in de spits en Mokoena op de bank, heerli­jk.
Ik post even mijn team, mischien dat er nog t­ips bij zitten voor andere spelers.

­ Akinfeev

de Jong - Huitinga - Hubsman -­ Chiquinho

Diego Zousa - Gaurin (DMC) - Kallstr­om (AMC) - Mitea

Tevez - Robinho­
------------------------------------------------­-------
Lastuvka

Grygera - Escud­e - Alderweireld - Augusto Fawcett

Rosales - Ma­sccherano(DMC) - Gerbasi(AMC) - de Mul

­ Mokoena - Cukic

dit zijn mijn spelers m­ischien heeft iemand er wat aan.

Waarschuw beheerder
ik zit in het 5e of 6e seizoen, maar vind mijn team toch wel een stuk beter O:) (op tevez na dan ;) )

Waarschuw beheerder
donateur
tsja tevez en robinho zal ik niet meer bij elkaar krijgen nadat ik hem voor 75 miljoen heb verkocht...
Waarschuw beheerder
mischien als hij bij zij nieuwe club, niet tevreden is ;)

Waarschuw beheerder
donateur
zijn nieuwe club is barca... lijkt me sterk dat die daar niet tevreden raakt...

Waarschuw beheerder
hij (Tevez) is bij mij (Spurs) nu ook niet echt blij.. kan zich niet aanpassen enzo, dat gezever.. :/
mja gelukkig heb ik aan Mokoena, Robbie Keane en Defoe nog 3 andere goede spitsen.. :)
wel echt leuk team om te trainen, Spurs.. eerste seizoen 5e geworden, maar 2e seizoen sta ik nu 2e achter ManU.. :)
eerste 2 wedstrijden in de UEFA cup met 14-1 in totaal gewonnen van Boekarest :D