Partyflock

Forumonderwerp · 708973
28884x bekeken

Waarschuw beheerder
[img]http://home.tiscali.nl/geleihoofd/football_manager_transparent.png[/img]

Vanaf vrijdag 24 september is het zover, dan ligt in Engeland 't nieuwe Football Manager Magazine in de winkels met daarbij de speelbare beta demo van Football Manager 2005! 't Zal dus ook niet lang meer duren voordat ook wij deze demo van het internet kunnen plukken en dus is bij deze het officiële Football Manager 2005-topic gëopend!!!

Let op!!!

Football Manager (FM) is de enige echte opvolger van de populaire Championship Manager 🇨🇲 serie! Aangezien de lange samenwerking tussen Sports Interactive en Eidos verbroken is, is er een beetje een onduidelijke scheiding ontstaan...

Eidos heeft de naam Championship Manager mogen houden terwijl Sports Interactive (samen met hun nieuwe partner Sega) op zoek moesten naar een nieuwe naam maar wel in het bezit bleef van alle data van de succesreeks. Dit heeft dus als gevolg dat er binnenkort 2 manager-games uitkomen!!!

Releasedatums: (onder voorbehoud)

-= Football Manager 2005 --- December 2004 =-
-= Championship Manager 5 --- Oktober 2004 =-

Voor informatie over Football Manager klik >>>hier<<<

Voor informatie over Championship Manager klik >>>hier<<<

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Het is maar iets kleins, maar het verpest toch mijn spelplezier vind ik :(

Ga denk ik mezelf maar bij een ander land aanbieden en als ik daar wordt aangenomen zou je denken dat Nederland wel vervalt en dan neem ik bij dat land ook weer ontslag (of zou dit erg nadelig zijn voor je reputatie en cijfertjes enzo?)

Waarschuw beheerder
lijkt me niet :)

Waarschuw beheerder
donateur
haha het is echt ongeloofelijk he. ik snap echt niet dat het gewoon niet mogelijk is om een goed spel te maken zonder bugs. eigenlijk zouden er schadeclaims ingediend moeten worden, maar dat zal wel niet veel helpen.

Waarschuw beheerder
Ik las trouwens erges dat je spelers die niet kunnen wennen bij je club, dat je die een tijdje op verlof kunt sturen. Maar niet hoe dat moet.
Kan dit en hoe werkt dat?

Waarschuw beheerder
donateur
rechtermuisknop op de speler. stuur op verlof :). zo lastig is dat toch niet om te ontdekken :s.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
staat er bij mij dus niet bij...

Waarschuw beheerder
donateur
Dan kan je die speler dus niet wegsturen. Ik kon het alleen bij trabelsi. Ligt er volgens mij aan wat er staat bij "persoonlijk". Hij had heimwee en ging voor 2 weken weg. Toen die terug kwam was dat wel weg, maar had die nog steeds een grote hekel aan me.

Waarschuw beheerder
een speler op verlof sturen lijkt mij nooit goed, zo went ie nooit aan het land waar ie speelt en als hij terug gaat verlangt hij des te meer om er te blijven dus zal altijd slechter terug komen bij de club als toen hij op verlof ging.

Waarschuw beheerder
donateur
nee volgens mij niet. hij was zijn heimwee kwijt maar hij was al boos op mij dus.

Waarschuw beheerder
een speler op verlof sturen lijkt mij nooit goed, zo went ie nooit aan het land waar ie speelt en als hij terug gaat verlangt hij des te meer om er te blijven dus zal altijd slechter terug komen bij de club als toen hij op verlof ging.

Dat lijkt mij dus ook, maar schijnt dus dat het over is als ie terug komt ;)
Waarschuw beheerder
Ik betaal hem niet voor jan met de korte achternaam.
Ik had ook eens goede een speler die niet kon settlen, gewoon laten spelen.
En even later kreeg ik de melding dat hij zich kon settlen en zeer tevreden was.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar dat is wat anders. Dit is echt heimwee na een aantal jaren en niet int begin.

Waarschuw beheerder
versie 5.0.5. installed ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
netjes

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=838 height=202 cacheid=0008c024001886447e232c0f1a00b0bd6d]http://img94.echo.cx/img94/6088/alax5xi.jpg[/img]

Tsja want dat haal je natuurlijk niet met een provincieclubje O:).

Waarschuw beheerder
hebben jullie romario al geprobeerd 1 ste seizoen?? scoort als een gek, 1 seizoen bij ajax 44 in het mandje liggen!

Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij spelen de spelers niet zoveel wedstrijden om zoveel te scoren.

Waarschuw beheerder
donateur
Ah shit, net na 53 competitiewedstrijden ongeslagen geweest te zijn een wedstrijd verloren! :@ :( ;'(
Waarschuw beheerder
Ik sta nu met Volendam in seizoen op een mooie 6de plaats na 12 wedstrijden. Gaat goed :d

Waarschuw beheerder
donateur
heb vandaag cm5 geprobeerd , maar hij valt me toch tegen :/

Waarschuw beheerder
donateur
tsja. ik blijf gewoon bij fm.

Waarschuw beheerder
me 2 :D

Waarschuw beheerder
Niet te geloven. Adrian Wan: linksbuiten van Man utd heb ik laten debuteren in het Engels nat elftal. Heeft maar 6!! wedstrijden gespeeld in 4 jaar bij Man Utd. 2x ingevallen bij mij: 2 x een 10 als score en 3 assists.
Alleen kan ik hem niet kopen omdat hij niet naar Ajax wel (N)

Waarschuw beheerder
valt me trouwes wel op dat steeds de linksbuitens de hoogste scores halen. Mitea deed het super goed bij mij terwijl zijn stats echt niet zo goed waren. Downing laten debuteren in Eng 11tal: meteen 3x MoM
En nu dan die Wan...

Waarschuw beheerder
[img width=820 height=147 cacheid=0008c09e001887d78f0abcb31a00b0f818]http://members.lycos.nl/thapocalypse/KwalEng.jpg[/img]
qualificatie met Engeland ging vrij makkelijk ;)
Heb ook mteen wat oudere spelers eruit gegooid en de selectie wat verjongd :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dit weekend met Tjalf begonnen met een werkloze-start game.

Uiteindelijk kwam hij bij Bloemnogiets Celtic in Zuidafrika terecht en ik bij Rushden & Diamond in de Engelse league 2. Na voor mij een aanvankelijk aardige start, zit ik nu vast in de middenmoot. In de FA cup zit ik er nog in, in de andere 2 bekers ben ik eruit geknald. Ik ga voor de nacompetitie, maar dan moet ik 6e worden geloof ik. Team zuigt echt enorm, al is de aantrekking van Regi Blinker echt een zege geweest:)
Waarschuw beheerder
Zoals hierboven reeds vermeld, speel ik dus met het alom niet bekende Bloem Celtic... In een competitie waarin o.a. : de Orlando Pirates, Sundowns en Ajax CT spelen. Het gegeven dat degradatie ontlopen moest worden, voorspelde voor het seizoen weinig goeds - daarnaast waren de bookies mij ook niet echt gunstig gestemd, zij kwamen met 2000-1 -> het zou een lang en erg teleurstellend seizoen gaan worden.

Na het bekijken van het team (tussen Final Fantasy 8 door), geconstateerd dat de bookies toch wel enigszins gelijk hadden (tenminste ook kijkende naar de overige teams, geconstateerd dat het enorm zwaar zou worden).. Momenteel (half december 2004) sta ik op een 14 positie (waarbij de winning spirit lijkt te zijn ontdekt eindelijk - schlemiele net-nederlagen, hoop ik te hebben uitgebannen (meer update in later stadium)..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dammm anders win je in de beker met penalties van AC milan... en de wedstrijd daar op in de competitie verlies ik 0-6 thuis :S fuck eej

Waarschuw beheerder
[img width=813 height=182 cacheid=0008c74d0018a103c40684a31a00b2f0d1]http://members.lycos.nl/thapocalypse/pech.jpg[/img]

pech hebben :(

Waarschuw beheerder
donateur
Lekkere scheids :s

Waarschuw beheerder
jmmr dat je in deze versie niet meer over de scheids kan klagen ;)

Overigens de wedstrijd erna alweer rood gekregen. Merk dat ik veeel meer kaarten krijg sinds ik versie 5.0.5. heb geinstalled O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg bijna nooit rood :s.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit nu in de winterstop van het seizoen 2007/2008. Er zijn aardig wat spelers vertrokken in januari. Hier een overzicht:

[img width=775 height=397]http://img163.echo.cx/img163/5989/uitgaand07081nh.jpg[/img]

Deze spelers zijn dit seizoen gekomen:

[img width=841 height=271]http://img107.echo.cx/img107/8030/inkomend07086na.jpg[/img]

En deze spelers komen volgend seizoen:

[img width=836 height=172 cacheid=0008ca2f0018aa02b21dec131a00b36045]http://img34.echo.cx/img34/5816/gepland07083rk.jpg[/img]

Ik sta nu €209.195.421 in de plus en ik kan €10.500.000 per maand aan salarisen uitgeven :).

Toch lekker he :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
saidi wel goed genoeg voor ajax? had hem ook rond dat seizoen met NEC gehaald
Waarschuw beheerder
Vanavond maar weer eens een game aanzwengelen..

Waarschuw beheerder
Ik krijg die hoge boden nooit op spelers :(

Waarschuw beheerder
donateur
Tsja ik weet het ook niet hoor. vd Vaart, Heitinga en Tevez stonden in mijn vaste basis en speelde ook altijd. Maar ik kreeg eerst ook gewoon boden van de waarde van hun, totdat ik de vraagprijs instelde op bijvoorbeeld 75 miljoen voor Tevez. Barce bood ook 75 maar 18 nu en in 24 maanden de rest. Maar dat wilde ik niet, dus veranderde het naar 75 ineens en toen deden ze dat ook. Maar Barca is serieus al meer dan een jaar geinterreseert dus be patient.... En ligt er ook aan welke spelers je hebt natuurlijk. Ik zal nu wel niet meer zo snel dikke boden krijgen.

Ik ben echt benieuwd hoe dat Chevanton gaat presteren. Ik heb hoge verwachtingen van hem. ALs je naar zen punten kijkt wordt die de man volgend jaar.

saidi wel goed genoeg voor ajax?

Nee is die niet. Hij heeft opzich wel leuke punten maar zit niet bij de 1e 18. Mijn centrum is nu alex en legrotelie (ofzo). Maar tudor en demel (moet je ff checken) zijn ook super. Ik kan alle kanten op met men team, daarom vind ik het ook niet erg om die spelers te verkopen.

Maar ik snap echt niet dat psv spelers koopt die gewoon 10x niks zijn, en daar betalen ze dan gewoon 8 miljoen voor ofzo :s. Echt ronduit belachelijk.

Maar ja om het geld hoef ik het niet meer te doen :9.
Waarschuw beheerder
dit vond ik wel grappig :)
kijk hier:

http://img206.echo.cx/my.php?image=gladbachcrespomoraal0zh.jpg
Zo krijg je dus je spits op je hand haha :)

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar das standaard. als er een speler geblesseert is moet je altijd zeggen dat die onmisbaar is voor het team als daar door de media naar gevraagd wordt...

Waarschuw beheerder
ik zeg altijd de 2e optie :)

Waarschuw beheerder
donateur
meestal wordt het alleen gevraagd bij spelers die ook echt super goed zijn. En dan zeg ik het wel. Maar ik snap niet dat de media niet inziet dat ik al 3 jaar met een rotatiesysteem voetbal en dat dus eigenlijk niemand onmisbaar is.

Waarschuw beheerder
Ben begonnen met VVV

- de boer
- daniel ortiz

verder weinig boeiende spelers, is ook niet mogelijk

Paul Jans scoorde in 5 wedstrijden 6 keer, daarna 3 maanden geblesseerd en toen idd de vraag of k hem zou missen. k zei de 2e optie, en toen zei Paul dat k niet moest zeggen dat hij belangrijk voor mn elftal was, omdat het de sfeer zou kunnen beinvloeden

Na 5 wedstrijden 3e plaats, 3 keer gewonnen 2 keer gelijk... Best een leuk elftal, ach k moet gewoon de beker winnen en promoveren, dan komt het echte werk pas... Na 3 jaar kan je van elk Gouden GidsDivisie team een topploeg maken ( zelfs nog eerlijk ook o:) )

Waarschuw beheerder
Trouwens Bullshit, Isaksson (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Hangt ervanaf of je 1 van de top3 ploegen niet supersterk wordt (zoals het geval bij mijn game met NEC).

Ik dicht VVV toch minder kans toe om na 3 seizoenen kampioen te worden dan NEC...

Waarschuw beheerder
Isakson is idd (Y)
Is al paar jaar basiskeeper bij mij :D

Waarschuw beheerder
erm, miech.. met fortuna werd ik na 3 seizoenen makkelijk kampioen :s

Waarschuw beheerder
donateur
kan best, maar ik denk als je met mijn NEC moest spelen je niet vrolijk werd dat ajax echt ALLES won behalve 1 pot tegen mij.

Oh en dat doen ze al 5 seizoenen...

Waarschuw beheerder
hmmm dat zuigt idd.... bij mij is PSV meestal de te kloppen ploeg....
Waarschuw beheerder
eindelijk met Feyenoord de finale CL bereikt
8e finale: Chelsea, thuis 1-1 / uit 0-4 :)
kwart: As Roma, uit 2-1 / thuis 1-0 :)
halve: Ac Milan, uit 1-0 / thuis 1-0, na verlenging 2-1 :yes: met dank aan Mokoena in de 108e minuut

en nu wacht Barca, ben benieuwd :D
ik heb inmiddels boden op Vd Vaart, D'Agostino, Fred en Lewandowski
dus dat bieden gaat nu ook wel aardig zonder dat ik er iets voor doe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 2 mei 2005 om 20:06:

ik heb precies hetzelfde met NEC, vet raar, ajax wint echt ALLES!
En ik ben altijd 2e, al 6 seizoenen achter elkaar:S