Partyflock

Forumonderwerp · 708919

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
voor de geinteresseerden!
Waarschuw beheerder
donateur
*kijkt al*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jezus wat een stumpers whehehehe

(denk zet het maar ff hier, in tv&film kijkt toch niemand ;))

Waarschuw beheerder
ach met zo'n kop had ik er ook geslagen :D

maar je kwetst een marokanen met woorden euhm.......
Waarschuw beheerder
donateur
Vrouwen slaan :/
Waarschuw beheerder
hehe

het is dom tegen dom.. dat blijkt maar weer
Waarschuw beheerder
donateur
ach ja...
Waarschuw beheerder
donateur
Vorige week was er ook iets over in b&w

Waarschuw beheerder
dit word een begin van een eeuwige discussie,let maar op :jaja:
Waarschuw beheerder
:gaap:

gezellige mensen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, die ma :d
Waarschuw beheerder
donateur
trieste figuren :frusty:
Waarschuw beheerder
tijdens b&w was ik aan het trainen :(

dit programma is wel vaker, van die malle Indier, interessant, interessant!

Waarschuw beheerder
donateur
whahahaha wat een kneuzen zeg en de moeder al helemaal leeft onder een steen ofzo...
Waarschuw beheerder
donateur
Yup, heeft altijd wel interessante dingen.
Waarschuw beheerder
hehe, leuke attractie die schietende bal, kunnen ze er niet wat uitschot in zetten en de de beugels openlaten?
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, die marokkaan doet net alsof ie van niks weet...
Waarschuw beheerder
wE gHaaN nAhR mAsTaHRrSSSSsssss
Waarschuw beheerder
ach dat weten we toch van 'ze' MedicMan ;)

helaas is het al weer over :(
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn naam is haas o:)

Waarschuw beheerder
donateur
tis trouwens nog nie eens zo ver bij ons vandaan maar tis bekend dat daar veel van dat soort kneusjes rond lopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Limboland = waziland :yes:
Waarschuw beheerder
idd een duidelijk geval van IQ-gebrek!!

Waarschuw beheerder
donateur
Medicman helemaal mee eens maar gelukkig ist bij ons nie zo erg en hoeven ze zich bij ons ook nie te laten zien.....

Waarschuw beheerder
donateur
het niveau is dr idd erg hoog:no:
Waarschuw beheerder
donateur
tijdens b&w was ik aan het trainen

je kunt oude uitzendingen terug zien..:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
heb je t tegen mij??
Waarschuw beheerder
was het de moeite waard? zo ja, waar dan?

over PremTime gesproken, belachelijk dat zon suffe hoereloper van die ambtenaar bepaalt dat de zaak van de marokkaan dicht moest :@
er zit hier een turkse bakker en ik haal me lunch er altijd (l)

broodje feta olijven :K
Waarschuw beheerder
donateur
Uberhaupt raar dat mkb zo'n advies geeft :s
Waarschuw beheerder
donateur
http://omroep.vara.nl/mediaarchief.jsp?maintopic=530&offset=5

niet echt bijster bijzonder..
dr zat 1 wazi bij (witte bretels, keek heel stoer..:O ) die kwam helaas niet aan het woord, had zn iq wel eens willen horen..:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehe tnx (y), ff koekeloeren.......
Waarschuw beheerder
hmm./ dubieus.. LOW if HIGH, ze doen het beide niet in Winamp :( Snik
Waarschuw beheerder
donateur
en de gene die eronder staat?
staan er 2 onder elkaar..:yes:
Waarschuw beheerder
hmm das al beter.. ik hoor wel het hoerige b&w deuntje, maar heb geen beeld hehe

Waarschuw beheerder
donateur
had zn iq wel eens willen horen..

humorrrrrrr

Waarschuw beheerder
donateur
hmm valt me nog mee da er geen limburgers masaal reageren...
Waarschuw beheerder
schaamhorigheid!!
Waarschuw beheerder
die lui snappen volgens mij niets van de skinhead sub cultuur

van wat ik lees op skinheadsholland en skinheads.nl hebben echte skinheads een hekel aan dit drusggebruikende nazi volk

Waarschuw beheerder
ik ga dr maar is ff goed voor zitten :D
Waarschuw beheerder
helpen nederlanders die in het buitenland wonen elkaar ook?ook al kennen ze elkaar niet?

Waarschuw beheerder
tering wat was dat blonde wijf bij die lonsdale-lui dom he met haar 'vanavond gaan we lekker naar masters'.:frusty:
Artiest Ravebabe
Waarschuw beheerder
jullie kunnen alleen maar comentaar geven :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
daarom ging ik lekker naar q.base.was vrijdags gelukkig van gd8te veranderd.

Waarschuw beheerder
Limboland = waziland

er zijn uitzonderingen hier
Waarschuw beheerder
dan ben je jong heb je londsdale etc etc en dan loop je met een kop op masters.en als je vraagt of ze kan lachen dan lacht ze.wat wil je dan?

Waarschuw beheerder
jullie kunnen alleen maar comentaar geven

ja sorry vond beide groepen ook niet echt een slimme indruk maken.
Waarschuw beheerder
ik ga naar de kermis
Waarschuw beheerder
donateur
Limboland = waziland

Dat is pas onzin en over een kam geschoren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
K hou maar wijs mijn mond dicht nu :X

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik vond dat miep konijn niet echt bijster intelligent uit de hoek kwam zeg.
[img]http://dana104.bravehost.com/lonsdale_loves_all_colors_640x480.jpg[/img]
LONSDALE LOVES ALL COLORS!!

En zo is dat!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb het ook (gedeelte) gezien

wat een kut volk, een beetje op een bankje hangen en kankeren op "die kut buitenlanders"

dat zijn van die figuren die met hun wp kettingen, witte veters/bretels, 88 shit op tassen lopen maar ondertussen zeggen "nee hoor, ik ben geen nazi"

allemaal op 3 weekse excursie naar polen sturen, alle kampen af gaan en een 50 vellen tellend opstel erover schrijven, kijken of ze nog steeds met hun rechterhandje omhoog staan met je wp-vlag op de achtergrond (nee, dat was niet op tv, maar zo staan ze ongetwijfeld wel elk weekend in een of andere boerenschuur)
Waarschuw beheerder
Bij Sikkema las ik een goed en kritisch stukje over een 15-jarig jongetje dat gefascineerd is door nazi-rituelen. U weet wel, met de rechterarm omhoog staan, White Power, dát werk. Hij noemt zich een "gabbertje".
Het is de ironie die hier de domheid te kijk zet, want het woord 'gabber' komt nota bene van het Hebreeuwse woord 'gavér', dat 'vriend' betekent.

Het "gabber" knaapje zit vast nog op school. Scholen maken schoolreisjes. Hoewel ze die in het voortgezet onderwijs om onduidelijke redenen nogal eens 'werkweek' noemen geloof ik. Die schoolreisjes gaan al lang niet meer naar Duinrell of de Julianatoren. Nee, die moeten naar het Belangrijke Buitenland.
Ik weet nog wel een originele bestemming voor het "gabber"schoolreisje komende zomer. Lekker naar Oostenrijk.
Naar Mauthausen. "Gabbertje" kan er zijn hart ophalen en daarna in zijn lijf laten omdraaien. Dat is weer eens wat anders dan altijd Parijs, Londen, Rome of Berlijn.

In Mauthausen is een spannende attractie voor "gabbertjes". Een écht voormalig concentratiekamp! Kom dáár maar eens om bij Six-Flags! En je hoeft niet eens in de rij te staan. Je kunt overal zó naarbinnen lopen.
Bijvoorbeeld bij dat ene stenen gebouwtje. Daar hangen vele honderden fotootjes van mensen die nooit meer van hun reisje zijn teruggekomen. Alle muren vol, vele nog in kleine lijstjes. Ze staren je kleurloos aan, in zwart en wit, hooguit verdrietig sepia. En in die schemerduistere ruimte drukt de dieptragische dood van al die mensen op je ziel. Alsof ze allemaal op je gemoed komen staan, één voor één, steeds zwaarder. Tot je bijna geen lucht meer krijgt.
Allemaal gewone 'gabbers' ook hoor, maar dan in de Joodse betekenis van het woord.

O ja, wat "gabbertje" dan absoluut ook even moet bekijken is dat kleine kamertje waar de nieuwkomers medisch werden gekeurd. Dat is namelijk een héél vernuftig kamertje! Daar zat de dokter. En de dokter liet iemand dan netjes rechtop tegen de muur aan staan om te meten hoe lang hij was. Dat was vet cool jongen! Want wat die vent natuurlijk niet wist joh, dat was dat er op die plek een gáátje in die muur zat. Ongeveer ter hoogte van z'n kop. En vanaf de andere kant van de muur kreeg hij dan precies door dat gaatje van een SS-er een nekschot. Gaaf hè?
Of begint je rechterarm nu al wat te zakken..?

Je bent écht de bink jongen, als je daarheen durft, dat Mauthausen. Dat is niet voor watjes! Daar is de Python, of hoe al die misselijk makende pretparktoestellen ook mogen heten, he-le-maal niks bij!
Nee, dán Mauthausen! Als je dáár uitkomt zit je maag in je strot, lijkt het of zo'n python zich om je keel heeft geschroefd en verberg je je gezicht achter je ineens gekromde rechterarm. Want je kunt minstens een uur lang niet meer stoppen met janken...

Dan is het alleen nog maar 'White-Weakness', "gabbertje"..."

;p
Waarschuw beheerder
hoe heet t programma? is vast nog ergens te vinden op omroep.nl :)
Waarschuw beheerder
dr zat 1 wazi bij (witte bretels, keek heel stoer.. ) die kwam helaas niet aan het woord, had zn iq wel eens willen horen..

Ik denk dat het dan alsnog ernstig stil was gebleven ;)

Maar volgens mij was dat ene meisje (met Qlubkut gaten panty en gatenhandschoentje :O )ook lid hier op PF, achter op d'r truitje stond iets van Parapogo terreurwijffie (how original :S )o.i.d.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb al gezocht, kon niks vinden

roermond woont het grut toch?
Waarschuw beheerder
Swalmen was het volgens mij..

Waarschuw beheerder
Op zich was het een goede discussie :D Vooral die gast van 538, die maakte zekerz een paar goede statements...
Waarschuw beheerder
Rick is goed, die heeft echt een pleurishekel aan dat volk

en terecht

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vraag me nou af hè, stel (heeeeeeeeeel hypothetisch) dat er hier alleen maar allochtonen waren die super geïntergreerd zijn, gewoon werken, geen problemen verzoorzaakten, waar zou de kansloze jeugd dan tegen aan schoppen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Of tegen de politie, zo ver dat nog niet gebeurt.

Waarschuw beheerder
wat een domme mensen in dat programma
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00132b1500134fe91ec433681a0067106f]http://www.speedcore.ca/albums/album53/IMG_1355.jpg[/img]
er is hellemaal niks mis met onze truitjes :S
Waarschuw beheerder
Daar is ze dan!!
Wat een domme muts ben jij zeg...
Waarschuw beheerder
Whahahahahah Zielig Wijf
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vraag me nou af hè, stel (heeeeeeeeeel hypothetisch) dat er hier alleen maar allochtonen waren die super geïntergreerd zijn, gewoon werken, geen problemen verzoorzaakten, waar zou de kansloze jeugd dan tegen aan schoppen?

Waarschijnlijk hadden ze dan mot met hangjongeren uit een naburig dorp ofzo. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wahahahahaha 8)

net echt :P
Waarschuw beheerder
hahahahahd wies hier nou dom
en jij zecht dat ik een clubkutten gaaten panty aan had nou kijk is naar je zelf ik had mischien alleen de gaaten panty jij bent het hellemaal

Ten eerste: Leer Nederlands
Ten tweede: Ik ben niet in het bezit van een gaten panty, een gaten handschoentje en ik heb ook geen puntschoenen :o
Ten derde: Ik kan hakken :[
Ten vierde: Liever een clubkut als een wazi-koe.
Waarschuw beheerder
ik ken nog wel een turk die haar een bijles nederlands wil geven :)
Waarschuw beheerder
oja en een surinamer voor een lesje hakken :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschijnlijk hadden ze dan mot met hangjongeren uit een naburig dorp ofzo.

Ik denk het, altijd gezellig bij de sporthal :)
Waarschuw beheerder
zeer ernstig.

sissy. ik kopieer je tekst....

vond hem wel doordringend thnx ;)
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
waar zou de kansloze jeugd dan tegen aan schoppen?

tis geen kansloze jeugd, dat denk ik niet!

zijn gewoon mensen die niet weten wat ze willen!! Doen gewoon aan meeloperij om ergens bij te horen om stoer voor de dag te komen, zodat ze toch ERGENS worden geaccepteerd bij een bepaalde groep!!! Ze gaan dezelfde kleren dragen, ze gaan dezelfde uitingen van elkaar overnemen!!!

Maarrr....

ooit komt er die dag, en geloof me... die komt er zeker!!
dat ze bij zichzelf denken... waar ben ik nou in godsnaam mee bezig!! dat ze zich de vraag gaan stellen: Wie ben ik?

Wacht maar.... tot ze later "volwassen" zijn en aan hun eigen toekomst gaan denken!! dan verandert alles!! dan is het geen kuddegedrag meer!!

by the way: Nou moeten we toch allemaal wel eerlijk zijn:
Lid worden van partyflock :yes: (vertaald in t Nederlands: feestkudde)
Dat dan weer wel :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wacht maar.... tot ze later "volwassen" zijn en aan hun eigen toekomst gaan denken!! dan verandert alles!! dan is het geen kuddegedrag meer!!

Dat denk ik op zich ook wel. Dat ze terugkijken naar foto's van 'toen' en denken "was ik dit?"
Waarschuw beheerder
Voel je je nou Stoer Dat je kan hakken ??
Ik wil nog niet eens kunnen hakken :S

Maar StampertjeShanna Je bent Nu Vet Stoer hoor

Whahaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jij noemt iemand anders VET?

Met je BrEeZaH letters. Koop een IQ ipv een Internetverbinding.
Waarschuw beheerder
Voel je je nou Stoer Dat je kan hakken ??
Ik wil nog niet eens kunnen hakken

Ja ik ben stoer B)
En jij bent een Wazipogo koe, ben ik toch liever stoer :yes:

Waarschuw beheerder
oe wat ben jij een enge vadsige muts para bla bla bla

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lekker belangrijk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En jij bent een Wazipogo koe, ben ik toch liever stoer

Een combinatie is ook wel geil hoor ;P
Waarschuw beheerder
huh?/? een stoere wazipogoende koe???? lijkt me wel leuk om te zien...:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Combinatie Gothic Rock Chic Wazipogo Koe, lekker :yes:
Waarschuw beheerder
Ik wil nog niet eens kunnen hakken

:S wat doe je dan op hardcore feesten.. echte pogo feesten zijn te ruig voor je?

ik ken je verder niet, ga ook niet in discussie.... maar ga heen voordat dit topic gesloten wordt hehe
Waarschuw beheerder
StampertjeShanna 22 september 2004 10:18
Swalmen was het volgens mij..

:D :D :D Geweldig ja! In zulke dorpen heb je idd ook zoveel last van de buitenlanderpolitiek. heb zelf in zo'n achterlijk dorp in Limburg gewoond. Daar woonden 6 Marokkanen, een halve Neger, een Turkse familie en voor de rest heeeeeel veel inteeltmongolen die zelf wel buitenlanders leken met hun halve Duitse gewauwel. De ironie wilde ook nog eens dat ze allemaal een grove hekel aan Duitsers hadden. Ondertussen wel heel stoer White Power en SS op hun boekentassen schrijven. Geen idee hebben wat dat SS eigenlijk betekent want ook Duitsers waren kutbuitenlanders.

Ik snap het ergens wel. Je woont daar in zo'n schijtdorp waar iedereen op je let. Er is niks te doen dus uit verveling ga je al gauw op zoek naar nieuwe impulsen. Natuurlijk doe je dat niet alleen want dan word je nagekeken. Nee, je sluit je aan bij de stoere jongens. Gaat hardcore luisteren en jezelf gabber noemen. Zonder enig idee te hebben van wat "gabber" betekent (zie boven) en zonder in de gaten te hebben dat zwabbers als jij juist heel de gabberscene verneuken. DJ's als Paul Elstak en Darkraver (en die draait toch vet...nee dan maakt het ineens niks meer uit als je een neger bent. Als alle negers nou collectief hardcore gaan draaien en gaan Pogo'en, zouden ze dan wel geaccepteerd worden? ) kotsen op jouw soort mensen, de ouwe garde net zo hard. Om je kont nog wat meertegen de krib te gooien en je frustratie over je saaie rotleventje en puisterige dikke puberkop te verduidelijken, ga je dan ook nog eens geheel tegen de regels in Pogo'en (althans, zo noem je het, want ook van echt pogo'en heb je geen kaas gegeten. Een beetje lomp met je dikke reet (want zeg nou zelf, daar schort t hem gewoon, je kan met je dikke spekpoten gewoon niet hakken, laten we wel wezen) tegen je vrienden aanvallen en er heel semi-stoer bij kijken). En ondertussen clubkutten afzeiken. En buitenlanders. Als ze ver uit de buurt zijn. Want alleen heb je natuurlijk helemaal niet zo'n grote mond. Omdat je zelf ook wel weet dat die clubkutten de gabbers van weleer waren. Uit de tijd dat het nog niet uitmaakte wat je droeg of wat voor kleurtje je had. Omdat het hen om de muziek gaat. En jij zo'n hekel hebt aan dat modeshowgedrag maar je met je opgerolde spijkerbroekje en stoere Lonsdaletrui eigenlijk ZELF degene bent die meedoet aan een modeshow. Een modeshow voor freaks wel te verstaan.

Ach ja, waarom schrijf ik dit eigenlijk nog? Kennis van de Nederlandse taal is sowieso nihil (en dat terwijl je je zo ergert aan al die buitenlandse matties die onze taal niet willuh sprekuh...moetuh zuh eens un voorbeeld neemuh aan jouw natuurlijk he?) en op de een of andere manier lijken dit soort praktijken ook vaak samen te hangen met een iets minder goed ontwikkeld (ken je trouwens het begrip "understatement"?) IQ. Zal wel iets met die eerder genoemde inteelt te maken hebben ofzo.

Ach ja. Ik kan het allemaal niet echt serieus nemen. Zeker als zulke halve garen zich ook nog eens Jostie of Terreurkut of iets in die trant gaan noemen. Het geheel heeft ook wel wat weg van zo'n Jostiband. Ware het niet, dat zij ECHT niet beter weten. Het zal wel bij de leeftijd horen (want eerlijk is eerlijk, de gemiddelde leeftijd ligt zo'n beetje gelijk aan het gemiddelde IQ). Het zoeken naar een eigen identiteit ofzo. Denk dat het wel overwaait. Herinner me nog wat oude vriendinnen van me die vroeger overal "hardcore will never die" opschreven. Die lachen zich nu ook ziek. Want hardcore zal zeker uitsterven. Hoe meer er van dit soort kleuters op afkomen, hoe meer het zal gaan zoals het ging in 1999. Dan kotst iedereen de scene uit. Zonde eigenlijk. Jammer ook, ze hadden ipv een Nederlands product als hardcore ook fan kunnen worden van Frans Bauer. Had het helemaal niet erg gevonden als ze die mee hadden gesleurd in hun ondergang. :D

Ach kinders, speel nog maar even lekker verder. Hopelijk blijf je ondertussen een beetje je best op school doen. Vooral een extra bijlesje in Geschiedenis lijkt me geen verkeerd idee. Vraag eens of ze wat aandacht besteden aan WOII. Of om het even welke oorlog. Misschien, als je ondertussen niet teveel speed snuift (al twijfel ik daar ook aan, het is natuurlijk al erg stoer om te zeggen dat je snuift...het doen is een tweede want vaak schijt je ook daardvoor in je broek) en wat hersencellen overhebt, je doorkrijgt dat je het zo slecht nog niet getroffen hebt. Je zal maar echt in een land wonen waar de ene bevolkingsgroep de andere uitmoordt. Lig je straks met al je gabbervriendjes in een massagraf a la de Tutsi's. Zullen we dan maar een mooie grafsteen van SpongeBob aanschaffen? :)

Enne...Nederlandse bijles lijkt me ook een goeie. Als je wilt dat er zoiets blijft bestaan als de Nederlandse cultuur, lijkt dat hooghouden van de taal me niet het minst slechte plan. Ach wat the hell. Misschien kun je je kistjes nog eens inruilen tegen een paar klompen? Beter een gat in je klomp dan een klomp in je gat zeg ik dan. Misschien, dat als je een beetje je best doet, je later ook nog een echte baan vindt ook. Misschien kun je wel de rest van je leven gaan werken als kassameisje bij de plaatselijke kaasboer. Dat zou mooi zijn toch? Gewoon een beatje beter je best doen en dat bord voor je kop eens aan de kant zetten. Want stel je voor, dat je straks eindigt met een bijstandsuitkerinkje en je elke dag op je bierkratje voor je huisje moet zitten in een wijk waar 97% van de bewoners allochtoon is. Dan kun je je Lonsdaleshirtje wel helemaal aan de wilgen hangen. Dan voel je eens echt hoe het is om bij een minderheid te horen. Dan voel je eens echt hoe het is om door iedereen te worden uitgekotst. En dat wil je vast niet toch?

Nou huphup, uit die computer en naar school. Studeren. Als het kleine wazi'tje zich eens lekker met zn eigen toekomst gaat bezighouden, heeft Flock daar ook geen last meer van.

I rest my case.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00132b1c000ed44a4598d5e61a006715cb]https://photo.partyflock.nl/images/20506/main/114184.jpg[/img]

Ja wat een schatje is het he? (l)
Met al d'r wazi vriendjes.. :S

:respect: Wackiejacky
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mooi stukje toch weer Wackie (l)

maar ach.. het zijn voor 90% meelopers en 10% is echt zwart van binnen
Waarschuw beheerder
'zwart'van binnen hehe, ik bedoel verkeerd opgevoed.. misbruik, mishandeld,verwaarloosd.. of ze hebben een iq van 50 en weten niet beter..
Waarschuw beheerder
Geef ze allemaal een trommeltje en de vergelijking is helemaal gemaakt.

[img]http://www.brabantscentrum.nl/archief/nieuws/pics/0325_jostiband01.jpg[/img]

(l)(l)(l)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect: wackiejacky
Waarschuw beheerder
donateur
Gaan we nu allemaal dat meiske afzeiken :S

Ik zie toch duidelijk een donkere jongen op die foto hoor ;)

En mn baas staat dr owk op en dat is een halve/een kwart indo dus lijkt me een btje raar, niet?
Waarschuw beheerder
sorry Gekske dat we haar aanvallen omdat ze domme racistjes verdedigt..

maar je hoeft echt niet te doen alsof je van niks weet hoor ;)

(waarom ben jij trouwens al 2342x van PF verbannen? :D (f))
Waarschuw beheerder
Thnx ans :kusje: (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen kunnen veranderen he ;)

Ik ben volwassener geworden en loop niet meer 8er de kudde aan...
Ik heb dr voortaan schijt aan wat mensen van me denken, als ik met een 'gekleurd iemand' sta te praten.
Doe gewoon normaal tegen hen en dan doen ze ook normaal tegen jou :yes:
Waarschuw beheerder
en ik snap al die wijven niet die bij het clubje van de RelTevenBrigade willen horen..

je gaat naar feesten, waarom gebruik je het woord Rel?

en daar komt bij dat ze zegt dat ze niet kan en wil hakken........ het is voor mij vrij duidelijk..... jammer dat je nog veel moet leren (y)
Waarschuw beheerder
ik kan best hakken ma ik doe het niet ;)
Waarschuw beheerder
Gekske, dat is al een vooruitgang :)

maar ik snap niet waarom je haar verdedigt...
zij is gewoon een voorbeeld van de kansloze generatie van tegewoordig die denken dat ze gabber zijn, ohnee, skin, ohnee anti drugs, ohnee we luisteren Oi! of alles tegelijk? POGOOOOOOOO :S

als de grote opperwazi het maar stoer vind (y)

wat ben ik toch blij dat ik altijd mezelf ben (l)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat groepie is gewoon begonnen als een geintje zeg :/

Ik hou niet van vechten :no:
Zal zelf nooit als eerste een klap uitdelen.

Ik ga naar feesten om te feesten.
En ben het met iedereen eens dat je je politieke mening thuis moet laten op een feest.
Je komt allemaal voor hetzelfde toch?
Waarschuw beheerder
juist ans(L)
ma ik heb hellemaal niks verkeerts gezecht ..

EN EEN DING IK BEN MEZELF ;d
Waarschuw beheerder
Ik heb dr voortaan schijt aan wat mensen van me denken, als ik met een 'gekleurd iemand' sta te praten.
Doe gewoon normaal tegen hen en dan doen ze ook normaal tegen jou.

Dat vind ik nou een verstandige opmerking. (y)
Met polarisatie en ruzie maken los je niks op, ongeacht tot welke groep je behoort we moeten het met z'n allen (gaan) maken in deze samenleving.

Ook een mooi stuk van wackiejacky trouwens. :)
Laten we hopen dat veel van die mensen volwassen worden en na gaan denken.
Waarschuw beheerder
ik snap best dat je het met een korreltje zout moet nemen

maar de naam Rel zegt al genoeg

ik ben zelf ook echt niet vies van een potje knokken, maar niet waar mensen er last van hebben.. en zeker geen onschuldigen :nee:

Je komt allemaal voor hetzelfde toch?

dat blijkt wekelijks weer :S.. of het nou zielige zwabbertjes zijn die op negers spugen.. of voetbalsupporters
Waarschuw beheerder
{RTB} ParaPogoTerreurLijntjuh lul niet met je ik ben mezelf...... en dat weet je zelf ook heel goed..

je leeftijd staat niet op je profiel, ik durf te wedden dat je 16 bent ofzo

ik ga niet in discussie met je, gaat nergens over, ik hoop alleen dat je wat verstandiger wordt..

er is namelijk meer in het leven
Waarschuw beheerder
Laten we hopen dat veel van die mensen volwassen worden en na gaan denken.

zie jij wel eens meelopers van 25 jaar oud bij die groepen staan?

wacht maar tot ze wat ouder zijn... Just wait and see :)
Waarschuw beheerder
Ik ben wel me zelf :S:S
En dit programa was niet bedoelt om gzeik over te krijgen
ma hun snapte onze kant teminsten en nu krijgen wij nog de schuld
wij kunnen niet normaal over een kermis loope of we worden uitgescholden dat is gwoon neit meer nrmaal iedereen mag zijn eigen mening hebben
en daar hoefd niemand wat over te zeggen
en als je comentaar over iemand hebt dan moet je dat voor je houwen
of zeg het dan recht in me gezicht ;d
Waarschuw beheerder
:S zeg het in me gezicht :S pfffffff pauper
en ik zei al.. ik ga niet in discussie met je

je moet alleen niet denke dat 'jullie' (zoals je het zo mooi zegt) de enige zijn die zich ergeren op de kermis aan irritantie turkies of ander uitschot
Waarschuw beheerder
donateur
Laten we dit topic niet verzieken met koeien :s

Gewoon normale fotos erin :respect:

Bijvoorbaat dank :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
je moet alleen niet denke dat 'jullie' (zoals je het zo mooi zegt) de enige zijn die zich ergeren op de kermis aan irritantie turkies of ander uitschot

Ken dus zat mensen die niet meer naar kermissen gaan hierdoor :S
Waarschuw beheerder
ik wil niet zeuren ofzo..... ik vind dat beide kanten een hoop klagen en steunen. de wazis net zo goed als de zogenaamde 'buitenlanders'!!!!

Afgelopen zaterdag was ik bij Masters en stond er een gekleurde jongen bij de ingang met een Lonsdaleshirt aan.

Ik voelde hem al aankomen.... ma d8 ik w8 t ff af. en ja hoor er komt een groep kale, jonge, snotpinnerige wazi's voorbijlopen en ja hoor. trekt die 'buitenlander' dat shirt kapot en komt ook met zijn politieke mening naar buiten... Wat ie allemaal riep weet ik niet meer maar dat doet er ook verder niet toe....

Wat ik bedoel is dat de fout niet bij een punt ligt!!!!!

Ze doen het allebei. De een probeert een statement te maken met een kledingmerk..
(wat maken mensen zich druk??? een kledingmerk mensen)

En de ander voelt zich weer bikkel op een andere manier....

Denk allemaal logisch na......

het hokjescircuit gaat weer goed op flock...
Maakt niet ut wie of wat... Jullie hebben altijd wel iemand in een hokje te plaatsen..... niet alleen de 'buitenlanders' 'de wazi's' en de ' clubkutten'. jullie allemaal!!!

Ik heb gewoon lonsdale truien in mijn kast liggen die ik niet aan kan omdat ik er blijbaar een statement mee maak die ik niet aan de mensen wil geven....

Als je een fubu trui wilt halen word je aangekeken alsof je een grap maakt...

ach ja ik kan het wel uitleggen maar volgens mij heeft het toch geen zin :no: jammer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben wel me zelf
wij kunnen niet normaal over een kermis loope of we worden uitgescholden dat is gwoon neit meer nrmaal iedereen mag zijn eigen mening hebben
of zeg het dan recht in me gezicht

Ok tuurlijk mag iedereen z'n eigen mening geven, ikzelf heb het ook niet echt op Marokkanen enzo.
Maar wees eerlijk is dit jouw mening, of is het de mening van je wazi-clan?

En als je serieus genomen wilt worden, leer dan a.u.b. Nederlands, want je maakt jezelf alleen maar onsterfelijk belachelijk zo :frusty:
Waarschuw beheerder
ik laat me er niet door wegjagen

helaas denken veel van 'jullie' lonsdale achtige wazi gedrochten dat ze de enige zijn die problemen hebben met sommige allochtonen..
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*
Waarschuw beheerder
RTB} ParaPogoTerreurLijntjuh 22 september 2004 13:01
Ik ben wel me zelf
of zeg het dan recht in me gezicht

Goed, bij deze dan even recht in je gezicht:

Ik ben wel mezelf.
En dit programma was niet bedoeld om gezeik over te krijgen.
Maar zij begrepen onze kant teminste en nu krijgen wij nog de schuld.
Wij kunnen niet normaal over een kermis lopen of we worden uitgescholden. Dat is gewoon niet meer normaal. Iedereen mag zijn eigen mening hebben en daar hoeft niemand wat over te zeggen.
Als je commentaar over iemand hebt dan moet je dat voor je houden of zeg het dan recht in mijn gezicht.

Goed, dat was mn eerste commentaar. Mijn tweede commentaar doelt op jouw zin "als je commentaar over iemand hebt dan moet je dat voor je houden". Spreek je jezelf daarmee niet heel erg tegen? Die zogenaamde wannabee-Lonsdalegeneratie heeft commentaar op zo'n beetje alles wat los en vast zit. De helft ervan mag nog niet eens stemmen maar zich verdiepen in jeugsafslpitsingen van politieke partijen, ho maar. Commentaar op iedereen die puntschoenen draagt. Commentaar op buitenlanders die onze taal niet spreken (als ik bovenstaand stukje van jou lees vraag ik me ernstig af in welk ontwikkelingsland jij geboren bent maar dat terzijde). Commentaar op alles.

En waarom? Toen ik puber was schopte ik ook tegen alles aan. Maar eerlijk is eerlijk, nu ben ik wat ouder en kan ik dat relatievern. Je zoekt een eigen identiteit. Meer is het niet. Ik heb ook spijt van een aantal dingen die ik gedaan heb. Godzijdank hebben mn ouders me wel altijd zo opgevoed om respect te hebben voor alles en iedereen om me heen. Daarom ben ik ook in de housescene gestapt. Daarom kwam ik in de hardcorescene terecht. Dat was voorheen juist een scene waar zwart en wit, arm en rijk broederlijk samengingen. dat was voor pubers zoals jij hun ongerief kwamen spuien en de scene verziekten.

Ken je dit stukje tekst? Lees het eens.

"In the beginning, there was Jack, and Jack had a groove.
And from this groove came the groove of all grooves.
And while one day viciously throwing down on his box, Jack boldy declared,
"Let there be HOUSE!"
and house music was born."

En de laatste alinea:

"You may be black, you may be white; you may be Jew or Gentile. It don't make a difference in OUR House."

Maak het alsjeblieft niet mooier dan het is. Je bent geen gabber als je er zulke achterlijke gedachtengangen op nahoudt. Zoals jij jezelf profileert, heeft dat geen fuck te maken met lid zijn van de hardcorescene.

Je bent geen nazi. Dat ook niet. Want nazi's kotsen je uit met je puberale gedachtengangen en het feit dat je je eigen taal niet eens beheerst.

Wat ben je dan wel? iemand die hard op zoek is naar een eigen identiteit. je zal vast een aardige meid zijn. heel wat aardiger dan je jezelf probeert voor te doen. Ook vast heel wat minder dom dan hoe je overkomt met je BrEeZaH-taalgebruik. Maar op de een of andere manier wil je dat zelf niet zien. Omdat je stoer wilt zijn, ergens bij wilt horen en met van alles e nog wat zit.

Geloof me. Lees dit nog eens terug over pak 'm beet een jaar of 10. Dan begrijp je wat anderen je proberen te zeggen en dan schaam je je over hoe je je gedragen hebt. Ik durf dr mn hand voor in het vuur te steken.

Overigens zou ik dit ook gewoon recht in je gezicht zeggen, ware het niet dat we hier op internet zitten en het veel persoonlijker niet zal worden. Vandaar dus. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jezus dat woord wazi komt me een beetje de strot uit,dat woord is verzonnen door een 20 jarige pokke mens dat elke dag uitgelachen word omdat ie graag met pony's speelt, StampertjeShanna niet iedereen die kaal is is een wazi snap je natuurlijk zelf ook wel tog....oh wacht het spijt me.

staat die aflevering ook op het internet if so link me
Waarschuw beheerder
"In the beginning, there was Jack, and Jack had a groove.
And from this groove came the groove of all grooves.
And while one day viciously throwing down on his box, Jack boldy declared,
"Let there be HOUSE!"
and house music was born."

dat kennen ze helaas niet :nee:

maar wel het stukkie waarin iedereen Holland Holland roept :jaja: dat is cool
Waarschuw beheerder

Tip: draag geen lonsdale of andere shit waarvan je weet dat ze daar moeilijk om gaan doen heb je dr ook geen last van :)

wat vreemd dat ik niks van lonsdale heb geen kisten helemaal niks en nog NOOIT in me leven heeft iemand tegen mij lopen zeiken of kutopmerkingen omdat ik van hardcore hou naar hardcore parties ga of wat dan ook :) dus je kan het ook voorkomen in plaats van toch doen en dan moet je ook de gevolgen daarvan accepteren :)
Waarschuw beheerder
StampertjeShanna niet iedereen die kaal is is een wazi snap je natuurlijk zelf ook wel tog....oh wacht het spijt me.

Wat spijt je?Nee niet iedereen die kaal is en Lonsdale draagt is een wazi, daar was ik al van op de hoogte ;)
Maar die IQ-loze Parapogo koe wel.

En wat is er trouwens mis met pony's :[
Waarschuw beheerder
Ik heb gewoon lonsdale truien in mijn kast liggen die ik niet aan kan omdat ik er blijbaar een statement mee maak die ik niet aan de mensen wil geven....

Als je een fubu trui wilt halen word je aangekeken alsof je een grap maakt...

ach ja ik kan het wel uitleggen maar volgens mij heeft het toch geen zin jammerlaatste aanpassing: 22 september 2004 13:11

Misschien dat merkkleding sowieso wat minder belangrijk wordt naarmate je ouder wordt. Ik wilde vroeger ook perse LA Gears met lichtjes erin en als je je flap van je schoen niet omhoog deed liep je ook voor lul. In de tijd dat de hardcore begon wilde ik als 15jarige ook t liefst met een Aussi rondlopen. Mn eerste hardcorefeesten droeg ik ook zo'n ding. Niet zozeer omdat ik het zelf nu heel mooi vond maar meer om aan te geven dat ik ergens wilde bijhoren. Ja, daarnaast zat t idd lekker want destijds hakte je nog en stond heel de zaal op zn kop. Dan is sportkleding wel lekker. Toch ben ik niet lang daarna gewoon als mezelf op stap gegaan. Ik draag wat ik leuk vind en ben dr helemaal niet zoveel mee bezig. Ik hoef niet meer ergens bij te horen want heb een eigen identiteit ontwikkeld. Ik hoe geen Lonsdale, geen GSus, geen Fubu of wat dan ook te dragen. Al vis ik iets van een stapel bij de kringloopwinkel. :)

Er wordt veel en veel te veel geluld tegenwoordig ipv gefeest. Zeker in de hardcorescene. House is juist ontstaan uit de Summer of Love. Als een mogelijkheid de maatschappij even te ontvluchten. Eeven niet te hoeven nadenken over geld, politiek, huidskleur of seksuele voorkeur. Daarom is het ook niet gek dat de eerste housepartybezoekers voornamelijk zwart en homoseksueel waren. En iedereen die ook effe geen zin had om steedsmaar met zn carriere of politiek bezig te zijn sloot zich daarbij aan.

Dan is het toch van de zotte als je kijkt hoe het nu gaat? De oorspronkelijke bedenkers van het hele houseconcept worden nu uitgekotst (en dit geldt dan voornamelijk in de hardcorescene want andere scenes zijn veel toleranter). De oorspronkelijke gedachte om lekker los te gaan lijkt nu wel andersom juist. Alsof zo'n feest ineens een bijeenkomst is om bezig te zijn met politiek.

Het zou mooi zijn, als we back to the roots konden gaan. In andere scenes kan het ook. En ik vrees ervoor, dat als er niet snel iets verandert in de hardcorescene, deze wederom ten dode is opgeschreven.

Mijn hart ligt in de hardcorescene maar ik heb het gelaten voor wat het is. In mijn ogen is het niet de commercie of ID&T die die scene verneukt heeft. Nee, in mijn ogen zijn het de terreurkutjes, de antipuntschoenen, de ogokaaskoppen...kortom de zwabbers vn nu, de puberalen, die te hard op zoek zijn naar een eigen identiteit en daar een scene compleet voor hebben verkracht. :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wackiejacky is een wijs man, zij het dat het een vrouw is :D
Waarschuw beheerder
het probleem is dat veel kansloze jongeren zien als een 'uitje'.. niet lekker losgaan op de muziek, maar jezelf bezatten en dan een beetje tegen mekaar aanbeuQen.. en met een beetje mazzel ook nog wat zwarten fokken!

Waarschuw beheerder
Jezelf bezatten is dan ook uitermate leuk trouwens, zo lang niemand last van je heeft.
Waarschuw beheerder
wackiejacky is een wijs man, zij het dat het een vrouw is

idd :D

Wackiejacky :respect:
Waarschuw beheerder
Snoeipoes.. het gaat om de combi

net als de combi van een kale knikker.. kisten bretels en lonsdale..

Waarschuw beheerder
2 StampertjeShanna

ohnee oke dan is het goed, niks pony's roeleren de pan uit
Waarschuw beheerder
Omnicore? :o :o :o :o
pony's roeleren de pan uit

In het Zeeuws Biggekerke heeft een onbekende man een shetlandpony verkracht. Bij het dagelijkse bezoekje 's morgens vroeg aan de pony Henny werd het voorval ontdekt. De eigenaresse Heleen Wijkhuis is geschokt: "Zo iemand heeft geen idee wat dat aanricht in je gezin."

Zoals gewoon ging Wijkhuijs rond half negen ’s ochtends bij de paarden kijken. "Ik had net mijn dochter naar school gebracht. Henny stond met een touw aan haar halster vastgebonden. Eerst dacht ik nog dat er kinderen stiekem op haar hadden gereden, maar toen ik haar staart opzij deed, zag ik het meteen."

Vervolgens belde ze gelijk de politie. "Die kwamen onmiddellijk, ik had dat niet verwacht. Ze hebben monsters genomen van de spermaresten en ze hebben het touw meegenomen." De agenten verklaarden tegenover Wijkhuijs dat seks met dieren niet strafbaar is.

Waarschuw beheerder
heb net ff fragment op internet bekeken maar vond het niet echt boeiend...
gewoon een ruzie tussen twee groepen jongeren, gebeurt in ieder dorp....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat is meestal de strekking van ieder conflict, gewoon een ruzie.
Waarschuw beheerder
wackiejackie :respect:

jij zegt nou in een paar zinnen wat ik heel moeilijk onder woorden wilde brengen :vaag:

maar je hebt gelijk

Waarschuw beheerder
2 Mr Kit10!

hehehehe :evil:
Waarschuw beheerder
toen ik vroeger in mijn aussie en kale kop liep werd ik ook voor racist aangezien, dus wat dat betreft is er niks veranderd....
weer die eindeloze discussie
Waarschuw beheerder
racist zijn is al zielig genoeg.. wp troep en hitlergroeten zijn helemaal voor hersendoden :S

tijd dat deze figuren gelocaliseerd en gepakt worden (y)
Waarschuw beheerder
gelocaliseerd en gepakt worden

daar zijn wij al jaren mee bezig,
net als in r`dam daar zijn ze ook niet welkom
Waarschuw beheerder
en als ik kaal ben draag ik fatsoenlijke kleding.. Lonsdale draag ik al jaren niet meer en kisten komen ook niet in me garderobe voor..

een wazi herken je zo!
Waarschuw beheerder
ach Jeffrey er zijn nog teveel feesten waarop ze denke dat ze de koning zijn

helaas lijkt dat ook zo te zijn aangezien de handjes als bloemkolen de lucht in schieten :S
Waarschuw beheerder
kisten komen ook niet in me garderobe voor..

nou ik moet zeggen dat elke keer als ik van een feest kom me maxies uitrek en me blauwe tenen zie ik elke keer weer twijfel of ik ze dan niet gewoon voor feesten moet halen haha
Waarschuw beheerder
blauwe tenen? :o
nooit last van ;)
Waarschuw beheerder
misschien wordt er teveel op je voeten gepogoot :nee:
Waarschuw beheerder
nee dat valt meestal wel mee....... ik krijg stampende kisten op mijn fragiele tenen elke keer weer :yes: :D
Waarschuw beheerder
Dopey MHL 22 september 2004 14:25
toen ik vroeger in mijn aussie en kale kop liep werd ik ook voor racist aangezien, dus wat dat betreft is er niks veranderd....
weer die eindeloze discussie

Toen jij "vroeger" in je aussi rondliep was de scene ook al verneukt. Eigenlijk is de hardcorescene maar een jaar of 2, 3 geweest zoals 'ie moest zijn. Tolerantie, respect, wederzijds begrip. Die tijd (begin jaren '90) heb ik niet meegemaakt en als ik naar jou leeftijd kijk, jij nog minder. Rond 1996 zat de hardcorescene op het tppunt van de commercie. Iedere halve gare liep rond in een aussi en het was de grootste jongerencultuur van Nederland. Veel oud-gabbers, die nog wel de ware betekenis van het woord "gabber" kenden, keerden de scene de rug toe. Hardcore is ook een scene die zn grondvesten vind in Rotterdam. Paul Elstak is zo'n beetje de oprichter ervan. In geen enkele amndere stad in nederland is de buitenlanderproblematiek al lang zo ernstig als in Rotterdam. Daar wonen relatief gezien de meeste allochtonen. Op een gegeven moment smolt dat samen. Jongeren die er extreem-rechtse ideeen op na gingen houden omdat de poltiek niet wilde luisteren en de hardcorescene, een toch nogal extreme scene met harde muziek en een geheel eigen stijl van dansen en kleden.

Sowieso werden de problemen die er in dit land gaande waren steeds duidelijker gedurende de jaren '90. Jongeren staan erom bekend dat ze zich graag afzetten tegen de maatschappij waarin ze leven. Het extreem-rechtse gedachtengoed ging steeds meer leven doordat de media steeds vaker berichtgeving deed van groepen Marokkanen en dat soort dingen die voor troubles zorgden. En jongeren met extremere gedachten zoeken ook een extremere stroming.

Denk dat er geen enkele scene is die zo intolerant is als de gabberscene. Veel meer dan in andere scenes geldt er een bepaalde keldingstijl, de muziek is ontoegankelijker, het is ook ontstaan als een afzetting tegen het softe in de maatschappij.

Op een gegeven moment verviel heel de gedachte achter het gabber zijn. Het werd helemaal uit zn verband gerukt. Teveel jongeren begonnen hun eigen problemen vormt te geven binnen die scene. Er braken voetbalrellen uit, het gedachtengoed werd steeds extremer. Eind 1995 was het eigenlijk al afgelopen met de scene. Dat had de underground allang door. Parodieën door Gabber Piet haalden de scene volkomen door de mangelmolen en gabbers werden belachelijk gemaakt.

Slechts een klein groepje hield stand. Logisch dat zij zich uitgekotst voelden en daardoor nog meer dan voorheen een statement wilden maken. Er kwam een nieuwe kledingstijl en een nieuwe muziekstijl (industrial). Helaas gebeurde rond 2002 hetzelfde als wat er rond 1996 gebeurde. Na de hele hetze rondom Pim Fortuyn werd maar weer eens duidelijk hoe ontevreden de Nederlanders zijn. Vooral de jeugd, die zich wederom altijd harder afzet tegen de maatschappij dan volwassenen. En wat zie je nu? Wederom een hele kudde meelopers, die wederom de hardcorescene gebruiken om hun frustraties te kunnen botvieren. Hardcoe is weer populairder dan ooit. Maar weer wordt de scene te vaak in verband gebracht met problemen als voetbalrellen, extreem-rechtse gedachten en een gebrek aan intelligentie.

Als dit zo doorgaat, klapt de boel weer helemaal in elkaar. En is het weer afgelopen.

Ik baal daar zo van. Ik heb de goeie ouwe tijd al niet meegemaakt. In tegenstelling tot leeftijdsgenoten van mij die maar in het verleden blijven hangen door te zeggen dat het vroeger beter was zeg ik :het was toen ook al een bende. Slechts diegenen die er eind jaren 80 al bijwaren, hebben echt ervaren wat House betekent. Wat Gabber betekent. Daarna is het een zooitje geworden.

Tijd voor de politiek om zich eens te gaan realiseren dat er echt wat moet veranderen. En tijd voor iedere landgenoot, of ie van oorsprong nou zwart, wit, geel of groen is, om eens wat meerw ederzijds respect voor elkaar te gaan opbrengen. Om eens te gaan inzien wat die Balkenende nou eigenlijk loopt te bazelen met zn normen en waarden. Wantdaarin heeft ie wel gelijk. Het ontbreekt aan iedere vorm van normen en waarden. Zowel in de maatschappij als binnen de hardcorescene.

Kan alleen maar hopen dat er nu eens een keer daadwerkelijk wat gaat veranderen. want het doet me pijn ja, van binnen voel ik me ook nog steeds een Gabber en een Houser. Lijk daarin alleen wel ondervertegenwoordigd te zijn...:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wackiejacky is goed bezig :D

:respect:

trouwen? :P
Waarschuw beheerder
Jij moet een boek gaan schrijven!!!

:respect: wackiejacky :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:D Nou jongens, kappen nou want ik ga dr van blozen. :bloos:

Kweenie, de housescene is me gewoon dierbaar. Vindt het zo jammer om te zien hoe de hele gedachte die erachter ligt zo om zeep geholpen wordt door mensen die als een kip zonder kop achter de rest van de massa aanrennen.

Misschien ben ik wel te idealistisch, maar ik vond het altijd even heerlijk om in het weekend los te gaan. Effe weg van alle problemen, effe samen met zn allen, handjes vastpakken en genieten van de lasers en de muziek. Dat het nou eens effe niets uitmaakte of je vrouw, man, Chinees, Aboriginal, klein, groot, pot of poot, behaard of kaal was zeg maar. Zo zie ik het overigens nog steeds. Het kan ook zeker nog wel, je moet alleen goed zoeken. Vind het alleen zo jammer dat het op veel hardcorefeesten niet meer kan. :(

Enne:
de JVR 22 september 2004 15:41
Jij moet een boek gaan schrijven!!!

Dat gaat ook zeker ooit gebeuren! :) Eerst maar ns afstuderen! :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vind het alleen zo jammer dat het op veel hardcorefeesten niet meer kan.

Uitzonderingen daargelaten. MoH vs Hellraiser was mijn laatste grote feest, veel mensen vonden het een supersfeer, ik zat vebaasd om heen te kijken waar al het leuke volk was gebleven. Nou ja, dat stond eigenlijk in de MindController zaal.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En boeken schrijven is top, ben op dit moment bezig met een beetje donkere vorm van fictie.

Wat wil jij schrijven na je studie?
Waarschuw beheerder
Slechts diegenen die er eind jaren 80 al bijwaren, hebben echt ervaren wat House betekent. Wat Gabber betekent. Daarna is het een zooitje geworden.
----------------------------------

Gabber cultuur begon begin jaren '90. Het is overdreven om te zeggen dat het eind jaren '80 was. Toen kwam de algehele house cultuur naar Nederland. Naar mijn weten is de gabbercultuur idd 'ingestort' ergens tussen '96 en '97.

Ik kan me overigens wel herinneren dat er toen ook aardig wat volk rondliep met een bepaalde visie. Keltische kruizen, vlaggetjes op bomberjacks, cp '86 die gabbers probeerden te ronselen.

Wat er nu gebeurt is dus niet geheel nieuw. Maar ik kan wel zeggen dat de sfeer toen beter was. Dat is gewoon een feit.
Waarschuw beheerder
Decibel: Eind jaren 80 kwam de housescene op. De eerste grote hardcorefeesten ontstonden idd rond 91-92. Maar heel veel mensne van mijn leeftijd beweren dat de tijd rond 96-97 zo geweldig was. de sfeer was anders, dat zeker. Maar ook toen waren er al problemen. Ook met extreem-rechtse jongeren. Dat viel allicht wat minder op, omdat de kledingstijl van nu geowon sowieso veel aggressiever is in die scene.

Ik zeg zeker niet dat ik niet genoten heb. dat heb ik altijd gedaan en dat doe ik nu nog steeds. Ik geloof ook echt wel dat er nog toffe hardcorefeesten worden gegeven. Maar het probleem herhaalt zich. Teveel "zwabbertjes".
dat je bepaalde denkbeelden hebt, a la. Maar dat staat volledig los van muziek. En van een kledingmerk. de naam Lonsdale is compleet aan gort geholpen en ook Hardcore heeft een slechte naam gekregen. dat vind ik zo jammer. Omdat Hardcore gewoon heel ergens anders voor stond. :(

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
racist ofnie :S

Drie hebben er gisteren ons huis leeg gehaald
en de auto gejat :@

wat moetje dan? moske sponseren?
Waarschuw beheerder
//nsomn||ac 22 september 2004 17:35
racist ofnie

en de auto gejat

nee. dan moet je een moie Lonsdale spencer kopen, een poster van Spongebob boven je bed hangen, je Nederlands laten verloederen, alleen nog maar naar terreurmuziek luisteren en vooral zo hard als je kan gaan pogo'en. Dat helpt pas ECHT.

%)

Kanp trouwens dat je weet dat "ze" buitenlanders waren, die je huis hebben leeggehaald. Als je hun identiteit kent lijkt het me dat je ermee naar de politie stapt. En niet op PF gaat lopen zielepoten.
Waarschuw beheerder
ooit gehoord dat misdrijven misschien wel 's worden opgemerkt door ooggetuigen ?
Waarschuw beheerder
sommige blijkbaar niet...
Waarschuw beheerder
racist ofnie

en de auto gejat

nee. dan moet je een moie Lonsdale spencer kopen, een poster van Spongebob boven je bed hangen, je Nederlands laten verloederen, alleen nog maar naar terreurmuziek luisteren en vooral zo hard als je kan gaan pogo'en. Dat helpt pas ECHT.

Kanp trouwens dat je weet dat "ze" buitenlanders waren, die je huis hebben leeggehaald. Als je hun identiteit kent lijkt het me dat je ermee naar de politie stapt. En niet op PF gaat lopen zielepoten.

Betweter!
Waarschuw beheerder
Betweter!

Dat mag jij vinden jongen, we leven tenslotte in een vrij land. :)

Ik probeer op mijn manier mee te denken over de problematiek in nederland. Ben niet voor niets een extra Minor over de multiculturele samenleving aan het volgen.

Ik steek zeker mn kop niet in het zand en onderken wel degelijk dat er problemen zijn. maar die los je niet op door "k*nkerbuitenlanders" te gaan roepen op een internetforum. En je lost ze ook niet op door met je schoenen een moskee binnen te lopen.

Gast, doe jij lekker jouw ding, doe ik het mijne. Ik heb het tenminste nog naar mn zin in dot land. Zou mooi zijn als diegenen die niets doen als zeiken (maar ja, dat is Nederlander eigen) eens effe lekker gaan emigreren ofzo. :)
Waarschuw beheerder
Gast, doe jij lekker jouw ding, doe ik het mijne. Ik heb het tenminste nog naar mn zin in dot land. Zou mooi zijn als diegenen die niets doen als zeiken (maar ja, dat is Nederlander eigen) eens effe lekker gaan emigreren ofzo.

Slaap jij maar verder Gast-in:)

En als je trots op Nederland bent om wat het was, krijg je te horen moet je maar met je tijd meegaan?! en ben je meten maar weer een zeikerd. Vroeger noemden ze dat wijsheid.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=200 cacheid=00072c7800135554edb7f6121a00673af8]http://img65.exs.cx/img65/4408/Simple060klein.jpg[/img]
WACKIEJACKY

Mooi gesproken meid...

:knuffel: :respect: :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja nou een beste Bos hout voor de deur!!!

Dat is geen sprokkelhout:)

Waarschuw beheerder
ja oke, ik vind het ook absurt dat je niet met een nederlandse vlag op je jas kan lopen zonder uitgemaakt te worden voor 'rascist'.

Maar je ben dan juist NATIONALIST, dat is wat anders, je mag toch wel van je eigen land houden??

Tenminste beter als al die schijnheilige mannekes met 'italia' of 'portugal' op hun t-shirts.

Maarja, ik zal het wel weer mis hebben.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens.

Van die gladde gel jochies met hun Italia shirtje.

Maar van Berlusconi moeten ze niks weten!
Waarschuw beheerder
donateur
Wel vreemd dat het altijd dezelfde figuren zijn die met een NL vlag op hun jas lopen ;)
Waarschuw beheerder
mee eens, helaas zijn degene die een NL vlag op hun jas, ook meestal degene die een hitlergroet maken :S

maar inderdaad, we moeten nationalisten niet met het echte tuig verwarren!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die 'italia' mannetjes dragen dat alleen om dat ze dan 'stoer' zijn, en omdat ze dan denken dat ze geen klappe krijgen. Alsof je dat met nederlandse vlag wel krijgt:-S

Ja misschien in de schilderswijk, daar zitte genoeg rare figuren.
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, momenteel is dat 90% (eigen inschatting, geen bron ;) ) dan is het vergelijk snel gemaakt.
Waarschuw beheerder
maar inderdaad, we moeten nationalisten niet met het echte tuig verwarren!

HULDE!!!
Waarschuw beheerder
die 'italia' mannetjes dragen dat alleen om dat ze dan 'stoer' zijn, en omdat ze dan denken dat ze geen klappe krijgen. Alsof je dat met nederlandse vlag wel krijgt

Helemaal waar!!!
Waarschuw beheerder
hehe die 'Italia' mannetjes zijn gewoon wannabe trendy.....zonnebank paupertjes :nee:
Waarschuw beheerder
tis geen kansloze jeugd, dat denk ik niet!

zijn gewoon mensen die niet weten wat ze willen!! Doen gewoon aan meeloperij om ergens bij te horen om stoer voor de dag te komen, zodat ze toch ERGENS worden geaccepteerd bij een bepaalde groep!!! Ze gaan dezelfde kleren dragen, ze gaan dezelfde uitingen van elkaar overnemen!!!

Maarrr....

ooit komt er die dag, en geloof me... die komt er zeker!!
dat ze bij zichzelf denken... waar ben ik nou in godsnaam mee bezig!! dat ze zich de vraag gaan stellen: Wie ben ik?

:respect:

Bovenstaande text raakt de absolute kern van de zaak. Het is een absolute waarheid dat mensen van jonge leeftijd ZEER beïnvloedbaar zijn in deze periode waarin ze zich een eigen identiteit aan het ontwikkelen zijn.

Dat er over deze wereldproblematiek tijdens het 'volwassen worden' zomaar wat geroepen word en de uitspraken vaak ondoordacht en nogal radicaal zijn, is niks meer als normaal! Ik weet er alles van want kom zelf net pas kijken...

Kun je een 17 jarig persoon het dan ook kwalijk nemen dat het beïnvloed door allerlei partijen (media, vrienden etc.) druk gaat meeroepen met de domkop die het hardste schreeuwt, en hij moeite heeft de problematiek zoals we die nu kennen in ons land, los te zien van van " bizarre gedachten en gruwelijke oplossing" zoals het domme gedachtengoed stammende uit 40-45?

In de tweede klas van de middelbare school was ik ook zo en er stonden allerlei White Power tekens en hakenkruizen in mijn agenda, ZONDER dat ik ook maar iets besefte wat het inhield!

Niet veel later kwam ik tot inkeer....

De gedachte om zo maar iedereen over 1 kam te scheren bleek nét iets te makkelijk. En hoe moeilijk het soms ook is (statistieken uit misdrijven etc.) probeer ik tot op hede ten dage nog steeds iedereen het voordeel van de twijfel te gunnen en individueel te bekijken / te beoordelen.

Wel ben ik voorstander van die problemen aan te pakken die het welzijn van het land bevorderen. Ook heeft iedereen het recht om IEDEREEN een kankerlijer te vinden indien anderen dingen doen waar hij het zelf totaal niet mee eens is, maar dit is universeel en niet rasgebonden! Waarom?

Dat ik en vele mensen met mij trots zijn op hun afkomst is ons goed recht (voor IEDEREEN trouwens). Nationalisme verwarren met iets negatiefs is een groot misverstand, want ook hierbij is respect de basis voor een nuchtere gedachtegang.

Ik hoop hierbij wat onderscheid geschetst te hebben en duidelijk hebben gemaakt dat objectief blijven belangrijk is, en dat je gerust mag spugen op de volgende 'lage' dingen:

- Pedofilie
- Met 10 man 1 persoon aftrappen
- Afpersing
- Verkrachting
- Slaan van vrouwen
- Beroving
- Diefstal
- Achter elkaars rug om roddelen
- Kwetsbare familie gijzelen

Etc....

Groeten Krankenstyn
Waarschuw beheerder
Krankenstyn ik geef je gedeeltelijk gelijk

maar je gaat me toch niet vertellen dat je op je 17 niet weet wie hitler was, wat een hitlergroet betekent en wat adolf hitler voor misdaden heeft begaan?

heeft zeker ook met het IQ te maken....... het zijn bijna allemaal mongooltjes!!

Waarschuw beheerder
Adolf Hitler, Ik heb hier veel boeken en dvd's liggen over de nazi's en Adolf Hitler zelf, om nou eens te begrijpen wat de grootste oorlog ter wereld te weeg heeft gebracht.

Puur informatief.
Waarschuw beheerder
heeft zeker ook met het IQ te maken....... het zijn bijna allemaal mongooltjes!!

Amalia:)
Waarschuw beheerder
vandaar dat hele gore scheidinkje :nee:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tenminste beter als al die schijnheilige mannekes met 'italia' of 'portugal' op hun t-shirts.

Ja hoor, ik loop met Italia op mijn shirt omdat ik half Italiaan ben en mijn (halve) afkomst niet verloochen, niet om nationalistische redenen of wat dan ook.

Maar goed, ik ben dan dus schijnheilig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die 'italia' mannetjes dragen dat alleen om dat ze dan 'stoer' zijn, en omdat ze dan denken dat ze geen klappe krijgen

Dit slaat kant nog wal.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb dan ook geen Berlusconi smoel :P

Waarschuw beheerder
Uitzonderingen daar gelaten. ;-)

Waarschuw beheerder
wat een strevers hier :/

Goh dat heb ik nog niet gedaan? :/ politie was ter plekkie al aanwezig...
dag erna toen het nieuws door de straat lekte zijn er mensen op ons af gekomen die het gezien hebben....ik had nog geen voor oordelen over niemand gehad.

Fijn hé alles afkraken zal ik eens bij jou doen als ze je huis op de kop hebben gezet je auto hebben gestolen en alle waardevolle bezittingen mee hebben genomen!
Waarschuw beheerder
Insomniac: Ik zeg niet dat ik dat leuk vind of wel? Bij mijn ouders is ook een keer ingebroken en dat voelde behoorlijk klote ja, dat er zomaar iemand in je huis zit. Daarbij is mn auto al een keer of 3 opengebroken, ws. door junks, de laatste keer iig zeker. Maar dt maakt niet dat ik gelijk alle junks of druggebruikers in hetzelfde hokje ga douwen.

En in jouw reply doe jij dat wel. Het is lullig dat het gebeurd is ja. Maar moet je dan gelijk het woord "racist" in je mond gaan nemen? De hele Islam maar zien als een achterlijke godsdienst?

Je snapt toch wel wat ik bedoel? Dat er een paar rotte appekls zijn ontken ik niet. Maar die heb je overal. Neem de hardcorescene maar als voorbeeld. 90% ervan bestaat uit mensne die gewoon weg zijn van de muziek. Maar een klein groepje bestaat uit een stel achterlijke wannabiskinheads die niets doen als rellen en de scene een slechte naam geven. Jij wilt toch ook niet gezien worden als een meelopend leeghoofd? Net zo goed willen duizenden, wat zeg ik, miljoenen buitenlanders ook niet egzien worden als tuig, klootzakken of hufters.

:)

Hoop dat je de strekking van mijn post begrijpt. :)

Waarschuw beheerder
euj mensen...

Ik wil alleen even zeggen dat we in een vrij land leven, met een vrije meningsuiting:)

en ik vind dat je zelf moet weten hoe je er bij loopt, die eindeloze discussies gaan nooit ergens over

( Snap ook niet waarom ik me er mee bemoei eigenlijk ):|

maar zowiezo iedere mafketol die een beetje verstand heeft weet dat LONSDALE ook niks met racisme te maken heeft :yes:

maar jah ga geen enrgie meer steken in die loze discussies van over lonsdale, allochtonen, hardcore+ racisme en dergelijke omdat we het er toch NOOIT over eens zullen worden!!!!

de groetuh en veel plezier met jullie nutteloze gediscuseer:yes: :bier:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De hele Islam maar zien als een achterlijke godsdienst?

Welkom in de intolerante maatschappij :)

De mensen die het prediken alsof het de enige waarheid is en het anderen desnoods met geweld willen opdringen, die zijn achterlijk. En dat telt niet alleen voor de Islam, ook voor het Christendom of welke godsdienst ook.

Waarschuw beheerder
weet je mensen: get a fucking life!

altijd het eeuwige gekanker op die mensen omdat ze een mening hebben wat jullie niet aanstaat. Hebben jullie niks beters te doen?
En ik zal het je zo zeggen. Ik heb liever die "wazi's"(of hoe jullie het ook noemen) dan zo'n zielige mensen zoals jullie die alleen commentaar durven te geven hier op partyflock en op straat nog niet eens hun bek open durven te trekken, want dat doen die wazi's tenminste wel.
Waarschuw beheerder
ach wat moek er eens van zegge.... iedereen heeft andere levens ervaringen, ik heb ook een stinkend hekel aan moslims maar dat heeft zo wel zen redenen en dat is bij iedereen anders, en tsjah als je hitler een gave gozer vindmoet je zelf wetu, ik voond em wel wat overdreve :P....

Waarschuw beheerder
weetikniet :respect: we worden het toch er nooit eens over:)(Y)
Waarschuw beheerder
In de tweede klas van de middelbare school was ik ook zo en er stonden allerlei White Power tekens en hakenkruizen in mijn agenda, ZONDER dat ik ook maar iets besefte wat het inhield!

Goh dat klinkt bekend, m'n broertje had dat ook, heb toen een goed gesprek met hem gehad. Heb ook zoveel mogelijk hakenkruizen en WP tekens van z'n discman enzo afgeboend.
Nu draagt hij nog wel Lonsdale maar swastika's en WP tekens gebruikt ie niet meer.

Heb ook gezegd dat ie beter geen Lonsdale meer kan dragen, maar aan de andere kant: Hij draagt geen kisten,heeft geen opgerolde pijpen en geen bretels. Als ie dat wel zou doen dan zou ik hem echt schoppen.

Hij heeft al een keer klappen gehad omdat hij Lonsdale aanhad en afgelopen weekend stonden er van die Marokkaantjes voor ons huis hem uit te schelden. :(

Waarschuw beheerder
Hoop dat je de strekking van mijn post begrijpt

dat zeker (Y)
alleen jij plaatste mij ook meteen in een hokje

terwijl ik een sarcastiche stelling stelde

Waarschuw beheerder
ik vind allemaal onzin lonsdale is niks rasictisch als lonsdale dat is is karl kani dat ook en die fubu shit :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dubbel

Waarschuw beheerder
misschien zo maar denk gewoon dit
Waarschuw beheerder
donateur
Heel simpel, kleding verbieden, schiet je niks mee op. De denkwijze en gedrag bij bepaalde mensen blijft bestaan. Als ze dit aanpakken kan het misschien wel helpen

Waarschuw beheerder
jah en gaan die gene dalijk andere kleding dragen en willen ze dalijk dat ook verbiede.

Waarschuw beheerder
ze moeten sowieso kleding verbieden :bloos:

Waarschuw beheerder
hehe iedereen naakt :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
//nsomn||ac 23 september 2004 16:54
Hoop dat je de strekking van mijn post begrijpt

dat zeker
alleen jij plaatste mij ook meteen in een hokje

terwijl ik een sarcastiche stelling stelde

:) Ik heb dat sarcasme dan verkeerd opgevat. In mijn ogen kwam die post heel anders over en daar reagerde ik op. Sorry als ik t daarmee bij het verkeerde eind had, kan nogal eens fel worden omdat dr zoveel mensne zo compleet hersenloos kunnen reageren op zulke onderwerpen! :)

(k) erop? :)

Waarschuw beheerder
:flower: (dus niet aangevallen voelen) Wat bedoel je met hersenloos reageren?

Waarschuw beheerder
(K) erop?:)

1tje of meer? :9

en ik was toen mega pist off..dus
zat wel wat haat 8ter 8)

maar zand erover..

Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat het is; denk je nu echt dat de mensen met hun rechter poot omhoog gaan staan omdat ze hitler aanhanger zijn ???? (dit komt voort uit onvrede en is alleen maar provocerend bedoeld) Maar wat doen jullie HAPPEN

Negatieve aandacht is ook aandacht (pim fortuyn)

Als jullie niet zo zielig zouden zeiken over alles is het helemaal niet meer interessant om zo'n uitingen te laten zien,

en zowieso ik heb er eigenlijk nooit last van op feesten kom niet om alleen maar anderen te bekijken.

en dan nog wat... hier liggen jullie allemaal te zeiken maar durf te wedden dat je op een party er niemand op aan durft te spreken doe dat dan in plaats van hier liggen te ijlen

Waarschuw beheerder
(y)

Waarschuw beheerder
99% weet niet eens wat nazi inhoud de ideeen ervan, weten niet wat keltisch is. Je lult ze er allemaal uit, meelopers.

Sinds 2000-01 is het pas opgekomen vind ik (erg dan) met racisten enzo hardcore werd weer 'in' en die mensen kennen het hardcoregevoel niet. Ze zullen jullie nooit snappen puur omdat ze pas net 'gabber' zijn. Ze snappen al die ophef niet.

Wat niet wegneemt dat ik ook zo'n mensen als kenisssen of vrienden heb, maar ik laat ieder in zijn eigen waarde. Gekleurd of extreem-rechts iemand die normaal doet tegen mij wordt hetzelfde terugbehandeld.

Ik heb met niemand problemen zolang ze normaal doen.

Maar eerst had ik eigenlijk geen moeite met uitingen op feesten toen was het nog niet zo erg, maar de laatste tijd gaat de sfeer er hard op achteruit. Het moet sowieso gescheiden blijven!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
racist ofnie

en de auto gejat

nee. dan moet je een moie Lonsdale spencer kopen, een poster van Spongebob boven je bed hangen, je Nederlands laten verloederen, alleen nog maar naar terreurmuziek luisteren en vooral zo hard als je kan gaan pogo'en. Dat helpt pas ECHT..............................................­..................................................­...............................................bla­blablablablablablablabla

maar zeg nou eerlijk van wie heb je meer last van MAROKANEN of LONSDALE GASSIES waar alleen maar een negatief beeld over is want ze noemen je als je lonsdale draagt tegenwoordig een nazi!!!!!!

MAAR STAAN ALLEEN VOOR ONS LAND!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat er nog steeds mensen zijn die het niet begrijpen:/

Als Lonsdale zo'n slechte naam heeft: waarom Nike niet?? :/

Waarschuw beheerder
[BK] NL-Terreur ~ Kaboutertje-NL 25 september 2004 20:26
maar zeg nou eerlijk van wie heb je meer last van MAROKANEN of LONSDALE GASSIES

Marokanen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb me gisteren kapot gelachen om dat topic in prem time.

Stelletje triestelingen....

Ze spreken zelf geen word nederlands en dan zeggen, 9 van de 10 keer is het een marokkaan, 99 procent is slecht bla bla bla.... lekkere representing voor de lonsdalers

maar voor deze mensen geld het zelfde, vergeef hen die een gebrek aan kennis hebben en zelf niet sterk genoeg in de schoenen staan...

Waarschuw beheerder
Van wie heb je meer last? Hmmm, geen van beide.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het grappige van het hele ''lonsdale'' gebeuren hier in nederland is dat het geasscocieerd word met haat van de blanke tegen over het ''zwarte'' volk.

I dont get it, lonsdale is ontworpen door een neger....:-s

weer een feit; racisme is voor domme mensen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar zeg nou eerlijk van wie heb je meer last van MAROKANEN of LONSDALE GASSIES

ik heb meer last van dat nazi tuig dan van andere MENSEN

dus dan loop je ook in kledendracht, niet op nike`s maar op klompen, kijk je alleen naar ned. 1, 2 en 3 (en dan alleen de nederlandse programma`s), noem je hardcore ook alleen harde kern, ben je geen gabber maar harde kern liefhebber.

gaat toch heen man, nederland is altijd een land geweest met buitenlandse invloeden, mooi toch

Waarschuw beheerder
als lonsdale zo rasictisch is waarom zie ik in gouda dan marokanen of andere buitenlanders met lonsdale lopen ??

Waarschuw beheerder
gister ook op ned 3 over lonsdale en over de agressie ertegen bla bla. Zeker herhaling.

Waarschuw beheerder
:yes: geloof t wel

Waarschuw beheerder
Als je zo'n hekel hebt aan mensen die zich anders gedragen dan moet je gewoon verhuizen naar de noordpool. We leven in de 21ste eeuw. Veel beter als dit wordt t echt niet.

Waarschuw beheerder
jup mee eens :yes:
Waarschuw beheerder
BK] NL-Terreur ~ Kaboutertje-NL 25 september 2004 20:26

maar zeg nou eerlijk van wie heb je meer last van MAROKANEN of LONSDALE GASSIES waar alleen maar een negatief beeld over is want ze noemen je als je lonsdale draagt tegenwoordig een nazi!!!!!!

Ik spreek denk ik voor alle admins hier op PF als ik zeg dat we op PF nooit last hebben van Marokkanen maar uren per dag bezig zijn met die zogenaamde spongeplopwazi's.

Verder heb ik op ene hardcorefeest ook vaak last van zulke gassies. Staan ze een beetje achterlijk tegen je aan te pogo'en. Sommigen kijken je aan en je ziet dat ze denken "weer zo'n clubkut" terwijl ik al stond te hakken toen zij nog in de luiers zaten.

Ik heb idd wel eens last van Marokkanen ja. Ben ik eerlijk in. Meer als van bijvoorbeeld Turken, Antilianen of Surinamers. Maar ja, last, last...ik word door hen vaker nafegloten of nageroepen. Daar houdt het vaak echter ook al bij op. Ik loop door en negeer het. Opgelost. Zijn overigens ook altijd dezelfde gastjes. Van Marokkaanse meisjes heb ik nooit last. Van ouderen ook niet. Het betreft een klein groepje raddraaiers.

Maar ik probeer er wel wat aan te doen. Middels mn studie en middels gesprekken met die gozers. Omdat ik graag wil weten wat er achter schuilt. Omdat ik wil proberen het te begrijpen. Dat wordt geacppeteerd en daarom heb ik eigenlijk amper problemen. Als je je open stelt, scheelt dat al de helft.

Gaan we het dan hebben over al die 15-jarige nepnazi's...die luisteren totaal niet. Brullen als kippen zonder kop.

Ik irriteerme bij hen nog het meest aan het feit dat ze hun eigen taal verkrachten. Lijkenz elf wel buitenlanders. En dat ze respect hebben voor mensne als Hitler. Dat vind ik ZO achterlijk.

Maar last? Nee, niet echt last. Van beiden niet. Omdat ik weet dat 95% van die zogenaamde gabbertjes over 10 jaar zichzelf schaamt voor hun gedrag nu. Omdat het allemaal meelopers zijn.

Eigenlijk verschillen ze niet eens zoveel van elkaar, die groepen Lonsdaledragers en de voor problemen zorgenden Marrokanen. Ze spreken allebei belabberd Nederlands, hebben allebei een grote bek, voelen zich allebei onwijs buitengesloten door de maatschappij, vertonen allebei opstandig wangedrag...en dan nog zo'n hekel hebben aan elkaar. :D Ongelofelijk eigenlijk! :D

Waarschuw beheerder
ook mee eens, maar ik vind alleen onzin als je gelijk voor nazi wordt uitgescholden als je lonsdale draagt :/ want wat jij zegt van die irritante 15 jarige zijn ook vervelent en die zorgen voor die vervelende naam voor ons. maar jah hier in gouda heb ik wel veel last van irritante marokkaanse jongere.
Waarschuw beheerder
Tja, zo is het nu eenmaal. Er zijn mensne die misbruik gemaakt hebben van het kledingmerk Lonsdale. Dat is voor de makers van dit merk nog wel het ergste, die hebben dardoor een slechte naam gekregen.

Maar vergelijk deze twee verhaaltjes eens:

1. Een paar idioten zijn dat merk gaan dragen vanwege hun racistische ideeen. Zij waren de rotte appels en die vallen het meeste op. Door hun achterlijke gedrag (wat vaak ook nog gewoon met de leeftijd te maken heeft) wordt heel Lonsdale en heel de hardcorescene nu uitgekotst.

2. Een paar Marokkanen (veelal van dezelfde leeftijd) hebben voor problemen gezorgd in dit land. Ze vallen tussen twee culturen in. Willen die diezelfde strenge Moslim-levenswijze als hun ouders opvolgen en aan de Nederlandse cultuur hebben ze ook schijt (omdat ze vanaf dag 1 veroordeeld worden en scheef worden aangekeken). Ze worden hierdoor gehard en gaan hun eigen leventje leven. Ze zorgen voor problemen en de media gaat er steeds meer aandacht aan besteden. het gaat hier om een groepje rotte appels en die vallen ook het meeste op. Door hun achterlijke gedrag wordt HEEL de Marokkaanse bevolking uitgekotst.

Achterlijk toch? Je gaat toch geen veroordelingen maken aan de hand van een paar rotte appels?

Dat is het kromme aan heel dat verhaal. Die wazi's zijn eigenlijk precies hetzelfde als die gasten waar ze zo'n hekel aan hebben. %)

Waarschuw beheerder
je heb volkome gelijk :yes: (y) ben t met je eens !!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een drukte om helemaal niks

Is toch allemaal al bekend..Draag je lonsdale kun je klappen krijgen..Sommigen hebben het merk verneukt!
Koop je wat anders wat te denken van een Aussie?

Waarschuw beheerder
Maar die lui waar we het nu over hebben dus, die denken echt een vette skin of nazi te zijn maar echte nazi's kotsen hun uit.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ohja dat zeker...
Waarschuw beheerder
De hele Islam maar zien als een achterlijke godsdienst?

Jazeker!!
Wie niet bekeert tot allah moet het met de dood bekopen... Zo staat in de koran :/

Ik zie het al helemaal voor me, eerst zoveel mogelijk verspreiden over europa en dan de oorlog...
Waarschuw beheerder
vond et even gepast om mijn foto te veranderen :P:P
<<========
Waarschuw beheerder
wat een onzin allemaal ik was er iedere dag bij op de kemris en met het geprek .
dinsdag toen er ruzzie was gekomen heb ik nog met een marokaan gepraat en uitgelegd wat er allemaal aan de hand was!me maten keken mij dan wel stom aan ma als ik met hem normaal kan praten of andere buitelanders heb ik er echt de schijt aan wat hun dan zeggen. waar ik werk,werk ik ook met buitelanders hun doen ook normaal tegen mij en ik tegen hun. het maakt hun nie uit hoe ik erbij loop ze weten wat ik ben en erover denk!! ma dat ik kisten en lonsdale draag wil niet zeggen dat ik een rasist ben .
Waarschuw beheerder
Ja WackyJacky, laten we de Lonsdalers en de Marokanen hun eigen feestje geven :D
Waarschuw beheerder
Eens met wackiejacky!!

Oberigens moet iedereen lekker dragen wat hij/zij zelf wil dus ook karl kani, lonsdale etc,.

Waarschuw beheerder
lol@ urban tinus

ZO...staat het er dus niet in he :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Jazeker!!
Wie niet bekeert tot allah moet het met de dood bekopen... Zo staat in de koran

Ik zie het al helemaal voor me, eerst zoveel mogelijk verspreiden over europa en dan de oorlog...

dit post jij overal waar iets over de islam staat he? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Jazeker!!

:x

Wie heeft je dat verteld? Donald Duck?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik spreek denk ik voor alle admins hier op PF als ik zeg dat we op PF nooit last hebben van Marokkanen maar uren per dag bezig zijn met die zogenaamde spongebobwazi's.

ik heb hier in een half jaar tijd exact vier keer een vervelende Marokkaan gehad... waarvan 3 gewoon een rel-account van 1 of andere wazi bleken te zijn

netto opbrengst dus 1 stuks in de 5 maanden dat ik hier nu hoofdbeheerder ben

en wazi's? elke dag wel een paar :/
Waarschuw beheerder
Jazeker!!

-------------------------------------------

En bepaalde stromingen binnen het christendom denken ook zo!!!! Neem maar van mij aan dat bijvoorbneeld Bush graag zou zien dat de hele wereld christen is.

In de bijbel staat trouwens ook dat alle andere godsdiensten en de niet gelovigen 'fout' zijn. Is dus niet alleen het moslim geloof.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lekker belangrijk allemaal
Waarschuw beheerder
alweer zo'n onnozele discussie over lonsdale en die andere ellende!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik draag me tunderdoem trui nogsteeds na 4 jaar hoor
ik ben toch ook geen wazi of niet soms?:xtc: :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zou maar niet zeggen wat je wel bent
Waarschuw beheerder
om er toch effe kansloos op te reageren.. voor alle wannabe nationalistjes..

ik heb ook een hekel aan veel marokkaantjes die denken dat ze de koning zijn en mn zusje met ze 4en kunnen neuken....

maar een donkere jongen lastig vallen alleen maar vanwege zijn afkomst is net zo erg.....

en dat is het verschil....

wazi figuren zijn gewoon zielige mietjes, laat ze maar is echte onruststokers aanpakken.. als jullie toch zoveel goeds voor dit land willen doen (y)
Waarschuw beheerder
zelf ben ik uitgekeken op lonsdale. ik heb het heel soms nog aan...iedereen heeft het aan...
echt origineel is het dus neit meer.
maar!!! dit wil absoluut niet zeggen dat mijn mening wat betreft moslims is veranderd :no:

maar het is kwats dat jullie hier de hele tijd dom zitten te roepen dat iedereen die het aan heeft een wazi is. zitten er natuurlijk wel bij...maarja doe je niks aan want je kunt het overal kopen.

maaruh...das mijn verhaaltje dus ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
100% van de mensen die lonsdale dragen zijn geen nationalist geen nationaal-socialist(nazi) geen rasist maar domme hakkebars dus neem deze mensen ook dan niet serieus als ze op tv zijn
die pf wazi's zoals jullie ze noemen zijn 9 van de 10 x drugs gebruikende mongolen waar je helemaal nix aan hebt denk ook maar niet dat zij ooit serieus zullken worden genomen in de nationalischtische wereld

zoals jullie weten sponsort lonsdale linkse en ultra linkse organisaties die voor de mensen die dit niet weten je geeft je geld aan de vijand

darkskywise: jij moet is wat meer op straat gaan lopen en niet te veel 8er je pc gaan zitten dan zie je nog es wat van de realiteit want het slaat echt helemaal nergens op wat je daar zegt

gegroet
Waarschuw beheerder
Is al op tv geweest.

http://omroep.vara.nl/mediaarchief.jsp?maintopic=vara_media_archief als je hier ff op Lonsdale zoekt vind je die uitzending wel
Waarschuw beheerder
btw wat die buitelanders zeggen dat wij het uitlokken is ook al helemaal niet waar. 2 dagen later stond ik op het station in reuver komen er een paar buitelanders langs beginnen ze te schelden en alles terwijl ik da aleen stond te w8 op de trein !!!! wie begint er dan ik of hun ????

Waarschuw beheerder
wie begint er dan ik of hun :cry:

je moet gewoon nie zo janke
Waarschuw beheerder
tis wel lachwekkend deze topic maarja das onze maatschappie ook. Beide groepen zijn gewoon hetzelfde "londsale jongeren" tegen de gekleurde en andersom.

maar een donkere jongen lastig vallen alleen maar vanwege zijn afkomst is net zo erg.....

wat natuurlijk weer net zo erg is als iemand met een lonsdale trui lastig vallen

kijk iedereen heeft het over lonsdale. en vind het goed als ze aangepakt worden. terwijl die buitenlanders de londsdale jongeren ook net zo goed lastig vallen en vele anderen. een discussie als deze houd toch nooit op. door al die aandacht wordt het alleeen maar erger want tegenwoordig ken je als "normaal" persoon geen lonsdale meer dragen of je wordt erop aangesproken. iedereen moet gewoon dragen wat hij/zij lekker vind maar laat elkaar daarbij met rust. en vooral niet op anderen letten!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een gezeur onver lonsdale en buitenlandse jongeren.....
Ik draag zelf ook lonsdale ma ik ben echt geen rasist ofo ik heb op mn werk ook donkere maten....
Ik heb eeb hekel aan die meelopers van 14 t/m 17 die een grote bek hebben en niks brengen als ut er op aan komt en ik heb ook een hekel aan "gekleurden" die zich niet aan onze maatschapij willen aanpassen ...... En ma net doen of ze altijd worden benadeeld.....
IEDEREEN moet doen wat ie zelf denkt dat ut beste voor hem is!!
Waarschuw beheerder
{LOB}raveteefjuh16 {DAB} 1 oktober 2004 09:33
btw wat die buitelanders zeggen dat wij het uitlokken is ook al helemaal niet waar. 2 dagen later stond ik op het station in reuver komen er een paar buitelanders langs beginnen ze te schelden en alles terwijl ik da aleen stond te w8 op de trein !!!! wie begint er dan ik of hun ????

Kind alsjeblieft zeg. Wat spreek jij jezelf tegen. Eerst zeg je dat jij niet zo'n wazi bent (terwijl je dus aan alle kenmerken voldoet. Je Nederlands is verdomme nog belabberder dan dat van een Chinees (maar goed, je komt natuurlijk wel uit Limburg, taaltje wat ze daar spreken lijkt sowieso al nergens op), je bent fan van SpongeBob, je hebt net de leeftijd dat je legaal sigaretten mag kopen, je zet allemaal fotootjes in jeEigen Inbreng waar je heel stoer op kijkt met je middelvinger in de lucht, je draagt EXPRES dingen als Lonsdale en roodwitblauwe armbandjes "want ik ben trots op muh land!" en ik wed dat je niet hakt maar pogo't.

Vervolgens zet je nog een allejezus triest stukje in je Eigen Inbreng over een rel op de Reuverse kermis zodat je weer eens lekker kunt laten zien hoe stoer jij bent. Want die kneusjes die zijn gaan vechten waren natuurlijk net als jij allemaal gastjes en hun snollies van onder de 20 die ook aan bovengenoemd profiel voldoen.

Degenen die het hardst roepen dat ze geen wazi zijn, zijn het wel. Dat is juist het grappige eraan!

Het feit dat je het hebt over "wij" en "ons" zegt wel genoeg.

Kijk ik snap dat je op zoek bent naar je identiteit. Daar ben je tenslotte puber voor. Je vriendjes wonen allemaal in dopren waar de tijd sowieso lijkt stil te staan (en vertel mij niks over de Ruiver want heb jaren in Helden gewoond) en waar de mensen nog niet zo doorhebben dat ze met dit soort gedrag alleen maar meer worden uitgekotst door de rest van het land (want je bent wel zo trots op je land...ondertussen brult heel Limburg ook altijd dat ze een hekel hebben aan Hoolanders van boven de rivieren...lekker krom he?).

Hoeveel buitenlanders wonen er nou in Reuver (afgezien van die Limbo's zelf...want zeg nou zelf...dat taaltje...)? Drie negers en een handjevol Marokkanen? Nee, heel stoer "gabber" worden. Geloofwaardig hoor. Ondertussen wel een bloedhekel hebben aan Pruisen en het vertikken Duits te spreken. Terwijl heel Venlo er van overloopt....maar als je met je vriendjes bent vind je Hitler toch wel een held.

Weet je wat ze eens met jou en je vriendjes zouden moeten doen? Je een weekje oplsuiten in een van de flats in de Bijlmer. Of in een achterstandswijk in Rotterdam. Dan schijt je je broek vol. Dan voel je eens hoe het is om ECHT in de minderheid te zijn. Dan heb je misschien wat meer recht van spreken.

Ik begrijp die Marokkanen in dat dorpje Reuver wel. Heb t in Helden ook meegemaakt. Die lui worden al sinds jaar en dag belachelijk gemaakt. Iedereen die niet van binnen de doprsgrenzen komt wordt belachelijk gemaakt in zulke dorpen. Als je altijd maar gestigmatiseerd wordt, da ga je wel samenklitten met je soortgenoten en dan is het niet meer dan logisch dat je dwars gaat liggen.

Oorzaak-gevolg? Jullie zitten NET zo fout. En door dit soort puberaal gedrag van je in stand te houden worden de problemen alleen maar erger. En help je zelf net zo hard mee je eigen zo geliefde landje compleet naar de klote te helpen. Krom he? Je denkt dat je wat zinnigs doet door overal op te schrijven dat je van je land hopudt? Ondertussen kotst je land je uit en gaat je land naar de tering. En niet alleen door die rotte appels tussen de buitenlanders. Nee, mede door jullie. Want hier is ook geen sprake meer van sappige rode Elstartjes. Maar weggerotte beschimmelde door de wormen bewoonde schijtappels!

Mijn advies? Ga eens wat beter je best doen op school. Zorg in hemelsnaam dat je een diploma haalt (want goddomme wat komen jullie toch altijd dom over!) en for Christs sake...GROW...FUCKING...UP!

*PS Zinloos natuurlijk, alsof zo'n kleuter dit begrijpt. :D Maar ach, wie weet dat ze t WEL snapt als ze over 10jr. nog eens in het PFarchief kijkt. Die gedachte hou ik dan maar hoog. :) *
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
pfffffffff tijd om deze topic ma te sluiten niet???
Waarschuw beheerder
och man wackiejacy rot toch lekker op man . jij heb altijd kk komentaar op iedereen ga eens wat nuttigs doen man. en ik heb een diploma heb jij ff pech!!! ja en wat dan nog da ik in limburg woon ??? jij hebt der zelf ook gewoont dus zeik nie zo man.tuurlijk doe ik da om stuur te zijn man wijf lul toch niet zow uit je nek man . en nee ik doe niet hakken ma ook nie pogoen das rot he dat je geen gelijk hebt .en ik heb nie gevochten en moch ook nie vechten van de politie omdat ik al un verklaring bij hun had liggen vanwege die meisjes,en ging zowiezow nie vechten heb zelfs mensen tegen gehouden dus je moet gewoon je bek houden!!!!!!! en neej hitler is geen held voor mij of wat dan ook !!!! hier in venlo zijn ook veel buitelanders en heb nog nooit problemen met hun gehad jammer he !!!ik ken genoeg buitelanders. KLEUTER HOOR JE ZELF EENS MAN. JIJ GEEFT TOCH ALTIJD COMTENTAAR OP IEDEREEN JIJ BENT NIET VEEL BETER ALS ANDERE MENSEN HOOR ALS JE DA MAAR WEET .

Waarschuw beheerder
...........................
..................
...........
....
...
..
.

Mmmmmm
Waarschuw beheerder
To reefteef: Als ik een kleuter ben...ben jij dan prenataal ofzo? Dat zou wel een hoop verklaren natuurlijk! :D

Als het bovenstaande niet op jou slaat waarom reageer je dan zo fel?

Maar goed, laat maar. Ik wil best een normale discussie aangaan maar dan WEL met iemand die de Nederlandse taal beheerst en NIET met iemand die bij het minste of geringste met k*nker loopt te schelden.

Ik geef toe, ik was behoorlijk sarcastisch ja. En nietvriendelijk tegen je. Maar dat komt omdat ik ZO moe wordt van al die wazi'tjes op PF. Je hebt er een dagtaak aan. En dan kom jij weer aan met je stukkie tekst over de Reuverse kermis.

Waarom toch altijd zo opstandig allemaal? En zo vol haat? Ik begrijp dat niet.

Ik ga idd maar eens even wat nuttigs doen. Mn puntschoentjes poetsen zodat ik morgen lekker nog meer vriendjes kan maken in t Beursgebouw. :D

Laten we dit verschil van mening maar wijten aan de generatiekloof ofzo. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou zo is t wel weer genoeg geweest dacht ik zo