Partyflock

Forumonderwerp · 708663
Weer een onschuldige Amerikaan onthoofd.
Het was gewoon een burger die daar in Irak zijn werk deed.

Die gasten zijn echt zwaar ziek in hun hoofd!

Klik op de link hieronder als je een sterke maag hebt. Op de pagina zelf op de rode link klikken.

http://www.libertyunites.tv/

Ook erg triest om die link neer te zetten!!!!!
Het zou je vader of oom of zo maar zijn, lekker idee dan dat mensen daar naar gaan zitten kijken.
ja, al die Amerikanen, zitten allemaal hier op partyflock naar deze link te kijken :[

Een kernbommetje op torabora ofzo

Dat ligt volgens mij nog steeds niet in Irak.
Ook erg triest om die link neer te zetten!!!!!
Het zou je vader of oom of zo maar zijn, lekker idee dan dat mensen daar naar gaan zitten kijken.

Ook erg triest om er zo op te reageren.

Het is nog niet eens een rechtstreekse link, de mensen hebben de vrije keus om het te gaan bekijken. Tevens is het zo slecht nog niet om de mensen bewust te maken van wat voor zieks er in deze wereld om gaat.
Zet de mensen tenminste aan het denken.
Zulke mensen spoken ook hier onder ons rond met alle plannetjes die ze proberen uit te voeren.

Bewijzen genoeg gezien toch?

Bewijzen genoeg gezien toch?

Waar dan?
Af en toe wel een beetje het nieuws blijven volgen he Viptweak

Ik volg het nieuws elke dag op diverse zenders en welke bewijzen heb je het over dan?
hmm.. vrouwen, kinderen en de 'goeie' strijders evacueren en dan even (binnen een maandje of 3) het land schoonvegen?

sprak zaterdag een maatje van me die ook in Irak heeft gezeten.. vind het ook een kansloze missie..

hoeveel onschuldigen zullen er nog vallen? :S

(maar opzich niet verstandig om als journalist of whatever daar nog rond te gaan lopen... ook al is het veilig'' verklaard)
Viptweak->

De aanslagen die al zijn geweest.

De aanslagen die zijn verijdeld.

De aanslagen die al zijn gepland en waar al bewijzen van zijn, zelfs in ons eigen land.

De media en de achtergronden zeggen er genoeg over.
Gek wordt je van die leden eerst verlost worden van die mafkees.

Kunnen ze weer niet met hun vrijheid om gaan doen ze dit soort dingen:(

De aanslagen die al zijn geweest.

In Nederland?

De aanslagen die al zijn gepland en waar al bewijzen van zijn, zelfs in ons eigen land.

Jah, een paar vakantiekiekjes in de Efteling en Den Haag (vanaf de snelweg).
En dat zijn geen directe bewijzen, maar wat verhaaltjes van een minister die graag 110 miljoen wilt verklaren.

En laten we vooral niet die marokkaanse terrorist vergeten waar we europees mee te koop liepen en de verkeerde bleek te zijn! Stonden wij effe voor lul.
En laten we vooral niet die marokkaanse terrorist vergeten waar we europees mee te koop liepen en de verkeerde bleek te zijn! Stonden wij effe voor lul.

Bedoel je Samir A.??? met z'n 24 jarige vriendin???

Ik heb geen idee hoe die ene uit Roosendaal heet, ik ben niet zo thuis in dat circuit.

Ik heb geen idee hoe die ene uit Roosendaal heet, ik ben niet zo thuis in dat circuit.

Hoef je ook niet in thuis te zijn, je kan ook de krant lezen :P
Laatste nieuws is dat er een 2e Amerikaan onthoofd is. bron www.cnn.com.

Ziek...

Hoef je ook niet in thuis te zijn, je kan ook de krant lezen

Daar heb je gelijk in.

En nee, ik ben nog steeds niet geintresseerd in de naam van een drugdealende marokkaan waardoor de AIVD hard op hun bek zijn gegaan.
En laten we vooral niet die marokkaanse terrorist vergeten waar we europees mee te koop liepen en de verkeerde bleek te zijn! Stonden wij effe voor lul

denk dat het wel mee viel, vooral omdat Nederland er mede voor gezorgd heeft dat een plande aanslag in Griekenland gestopt is.

Filmpje wil niet laden..

En het mooie is dan nog dat die zieke geesten uiteindelijk als asielzoekers naar nederland komen. Somalische oorlogsmisdadigers wisten de weg ook te vinden en waren van harte welkom.
Ik zeg stuur die hond vanje erop af, mannie:dood:

Heb hem net gezien. staat ook op volkomenkut.com

vreselijk. Je voelt je wel genaaid als je 8 minuten naar dat arabische gelul moet luisteren en dan toch al weet dat je eraan gaat.

En dat het nog zo langzaam gaat ook :S jezus die gast blijft ademen terwijl zn hoofd er al zowat af ligt... :S :S :S
ik ga niet kijken, helaas al gedaan met die andere amerikaan en die zuid koreaan. Heb enig idee hoe het is!!!

Godverdegodgloeiendepismoslims

pleur gewoon een atoombom op dat irak zieke kk mafkezen daar!!!!!

helemaal mee eens....

Even voor de duidelijkheid, dit is zwaar tegen alles wat met de Islam te maken heeft en ook tegen ieder regel in de Koran.

Dit zijn gewoon mensen die in een oorlog zitten en dit doen omdat Amerika ze ZONDER enig reden heeft aangevallen.
Zoals zoveel oschuldige mensen doodgaan aan Iraakse kant, gaan er ook onschuldige mensen dood aan de andere kant. Ze hebben laatst zelfs Turkse moslims hetzelfde aangedaan, dus het heeft niks met geloof te maken.
Het is eenzelfde benedering zoals Bush dat ook heeft toegepast: of je bent voor mij, of je bent tegen mij..."

Als er iemand schuldig is dan is het wel de Amerikaanse regering die een land binnen is gevallen met leugens en misleiding. In tijden van Saddam gebeurden zulke dingen niet en kijk wat Amerika een land weer heeft gebracht.

Dit is echt ziek en het is Amerika weer eens gelukt om hel op aarde waar te maken....

ligt het aan mij of is america een beetje retarted?
vreselijk. Je voelt je wel genaaid als je 8 minuten naar dat arabische gelul moet luisteren en dan toch al weet dat je eraan gaat.

:[:[

Dat lijkt me nog echt het ergste

Doe het dan gelijk
En haal die belachelijke theedoeken eens van die kutkoppen af :[

en net op het nieuws weer 1 onthoofd......:[ islam:[
laatste aanpassing

wat een kk lijers daar in irak !!! :@
dood straf invoeren
voor al die moslim extremisten
http://video.homelandsecurityus.com/bigley.wmv

Video van Ken Bigley (Britse gijzelaar) die om zijn leven smeekt ....

Geen gore, maar misschien nog wel moeilijker om naar te kyken dan een onthoofding :(
laatste aanpassing

Die Zarqawi is een Jordanier, het zijn allemaal van die Jihad strijders uit weet ik veel waar die die onthoofdingen doen.
Maar bekijk het eens van een andere kant: de Amerikanen waren ook geen lieverdjes in Vietnam...
laatste aanpassing
Amerikanen zijn zowiezo geen lieverdjes. Naar mijn idee hebben de amerikanen flink olie op het vuur gegooit door daar te blijven. Zij hebben er niks te zoeken. Ik kan me voorstellen dat bepaalde Irakezen zich verzetten. Alleen zwaar klote dat er onschuldigen vermoord worden.
Net het Filmpje op volkomen kut gekeken, wat een zieke lui zeg. geeneen buitenlander die daar zodirect nog ze werk wil doen. Het domme is, die mensen zijn daar voor de heropbouw van dat kutgebied en wat krijgen ze voor dank? dit...

Als het niet om de olie zou gaan zou ik zeggen laat ze daar maar lekker hun eigen land opbouwen.

Ziek hoor dat je zo iemand ze kop eraf snijd terwijl die gewoon fucking leeft. Wat zal er wel niet door de kop van die kerel gaan ? Zieke Teringlijers...
Amerika heeft daar geen ene fuck te zoeken en als zij niet voor de grap een oorlog waren begonnen dan hadden al die onschuldige EUROPEANEN EN AMERIKANEN nog geleefd.. je kan die Irakezen niks verwijten.. wij hebben ook onschuldige moffen opgeblazen

het is een jordanier die de executie doet..wat doet hij daar dan ?

ranzig filmpje trouwens...

dat er onschuldige doden vallen ok, dat gebeurt in elke oorlog, maar dit is gewoon bewust executeren van alles wat niet moslim is

en zelfs andere moslims blazen ze op
pcies... toen Saddam er nog was, was het wel anders... de goeie oude tijd :(
Die Amerikanen doden geen onschuldige personen ? Amerika moest nooit binnenvallen.

het is een jordanier die de executie doet..wat doet hij daar dan ?

Dat vragen veel mensen zich in Irak ook af, wat amerikanen en europeanen daar doen.

dat er onschuldige doden vallen ok, dat gebeurt in elke oorlog, maar dit is gewoon bewust executeren van alles wat niet moslim is

Er is ook een egyptenaar onthoofd hoor, alleen daar is niet zoveel media-aandacht voor.
En die irakezen die bij de westerse reporters waren, zijn ook vermoord.

oh dus italiaanse hulpverleners vermoorden is normaal ?

Wie zegt dat dit normaal is?

dat figuur boven je, schijnt het niet erg te vinden...
tuurlijk is het wel erg.. maar was het ook gebeurd als Amerika had besloten Irak maar niet plat te gooien?

Hij zegt dat ook niet hoor.

De Amerikanen zijn ook niet echt aardig, maar wat denk je van die zuid-afrikaanse huurlingen die vrouwen verkrachten en de boel leegroven?

En die worden ingehuurd door de VS....

Ik zeg ook niet dat het normaal is, maar op een zieke manier wel begrijpelijk dat die mensen vinden dat die Amerikanen op moeten sjenkeren.
En dit is hun manier om te laten zien dat je als Westerling niet welkom bent daar.
En de boodschap is best duidelijk toch?
Als Amerika had besloten om Nederland zonder reden plat te gooien, en van nederland een slagveld te maken... dan zouden alle "kut-irakezen-roepers" die hun familie hebben verloren, waarschijnlijk ook McDonals personeel gaan gijzelen en wie weet wat nog meer..

(in naam van god :P)
2 viptweak: weet ik ook wel maar daar zit wel de bron van de ellende.

Namelijk osama bin laden en zijn veertig rovers

rest my case

Wat heeft Osama bin Laden met Irak te maken?
haha the fatalist :respect: ongelovelijk...

Je gelooft er zelf nog in of niet? Osama Bin Laden.. Irak.. Mohammed Ali.. alleemaal een pot nat of niet?

Tot voor kort waren er in Irak het zo veel aanhangers van Bin Laden in Zweden... dat is nu wel anders danzij Amerika

Een kernbommetje op torabora ofzo?

Een wapen waarvan zij verwachtten dat Saddam ze had :S

Oja en ToraBora ligt niet in Irak... het ligt in Venezuela
laatste aanpassing

--
laatste aanpassing

zoals al-qaeda al zei : nu hoeven we niet meer naar hun toe, ze komen nu naar ons !

ja...kat in t bakkie