Partyflock

Forumonderwerp · 708532

Waarschuw beheerder
ongetwijfeld zal deze vraag wel eens gesteld zijn, maar wederom ben ik te lui om het op te zoeken :P

ik heb persoonlijk vaak best behoefte aan een vriendin, maar als je eenmaal een relatie hebt dan zit je toch min of meer aan deze persoon "vast".

om eerlijk te zijn ben ik totaal niet monogaam ofzo, tenminste voorlopig nog lang niet, meesten van ons zijn jong, lekker en wild etc bla bla. veel mensen springen van de ene relatie in de volgende zonder erover na te denken, puur omdat ze niet alleen willen zijn of zich anders "onbeschermd" oid voelen. of misschen nog wel het belangrijkste, de confrontatie met hun zelf niet durven aangaan, namelijk als je een lange tijd alleen bent leer je jezelf pas echt kennen en dat doen veel mensen niet; ofwel ze denken dat ze zichzelf kennen...

de vraag is; hoe kijken mensen over het algemeen tegen ja vrije relaties aan. gewoon veel vrienden hebben, op je eigen beentjes kunnen staan, niet je goede gevoel afhankelijk laten zijn van het feit dat je een "partner" hebt. als je zin hebt in sex oid met een vriend of vriendin dan moet dat gewoon kunnen, met wie dan ook waar dan ook.

wie is het hier mee eens? tis niet iets wat ik de rest van me leven zou kunnen volhouden denk ik en er komt altijd wel iemand voor in je leven waarvan je zegt WOW bij jou wil ik altijd zijn, maar laten we wel wezen, dat soort personen kom je meer tegen; is het werkelijk goed om je te binden aan 1 persoon? (met alle slechte en goede consequenties van dien etc)

het gaat trouwens niet alleen om de sex, soms kan je bepaalde gesprekken beter voeren met een ander etc en tja als die er dan ook goed uitziet en het klikt leuk, waarom niet!

probleem is dus alleen, mensen willen alles voor zichzelf claimen... VAN MIJ VAN MIJ VAN MIJ! en dan als je dan "vreemd" gaat, wordt er raar gekeken dat je ook gevoelens voor anderen kan hebben?! (niet dat ik ooit vreemd ben gegaan, tis me zelf overkomen door me ex, maar vond dat niet zo erg, ging meer om het vertrouwen destijds, als ze het van te voren had gezegd had ik gezegd; ENJOY! :))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
agh weet je wat t is ....

Sommige mensen denken (of hopen ) dat als je een vaste relatie hebt hebt... dat je dan van hun bent, hun eigendom weet j wel... en ik persoonlijk kan daar niet zo goed tegen , want ik ben nogal uhmm... vrolijk en vrij en blablabla

maar vreemdgaan is een ander ding daar hou ik niet zo van , vrije relaties !? :yes: daar ben ik helemaal voor (Y)

Waarschuw beheerder
cool :)

dat vind ik nou ook; vreemd gaan is gewoon dat 1 persoon denkt in een vrije relatie te zitten ofzo zonder het te vermelden aan de ander.

heb het nu al bij veel mensen gezien, altijd dat gezeik over relaties en boehoe hij of zij is vreemd gegaan etc.

vaak ligt dat probleem ook bij jezelf anders was die persoon niet vreemd gegaan. (lijkt mij dan)

maar hoe doe je dat zonder iemand ja voor zijn kop te stoten... sommige mensen zijn namelijk nog steeds erg conservatief :(
Waarschuw beheerder
Het lijkt me vrij lastig om een vriendin te vinden die zelf ook het idee heeft van: ENJOY :(

Maar goed, ik ben er voor. Een relatie berust op vertrouwen, als je "vreemd gaat" en de ander komt er achter en zet r een punt achter.. dan is het duidelijk dat het alleen om de seks ging :YES:

Of... overdrijf ik? :P

Ik heb zoiets van ja.. hoe moet je dat brengen he, doe wat je niet laten kan zolang je maar van me houd en bij mij blijft en overdrijf t niet.. :S zoiets :s
Waarschuw beheerder
ik ben het helemaal met je eens. Ik ben er zelfs het levende bewijs van dat het kan :D Maar 1 probleem, andere mensen denken er anders over en zijn wel constant op zoek naar een vriend/vriendin, waardoor je dus je sexpartners kwijtraakt.
Als iedereen er hetzelfde over denkt is het altijd het makkelijkste maar dat is nou eenmaal niet zo :P

Waarschuw beheerder
er zijn echt wel veel meiden die de voorkeur geven aan vrije relaties jammer genoeg weten ze dat van elkaar alleen lichtten ze de jongens niet in.schaamte denk ik en bang om daardoor juist afgewezen te worden dus springen ze dan maar van de een naar de andere relatie.ik vind het juist goed om daar voor uit te komen weet de ander precies wat ie aan je heeft.jammer genoeg word je dan wel vaak een hoer genoemd.maar goed ik vind het beter over alles eerlijk te zijn als te moetten liegen en bedrieggen.

Waarschuw beheerder
Ben het totaal eens met degene boven me :yes:

Waarschuw beheerder
geen mening
zoek gewoon een sexpartner, kwets je ook geen andere

Waarschuw beheerder
Meerdere sexparters is voor mij al jaren de beste oplossing. Ik vind het een beetje arrogant als ik me focus op 1 meisje terwijl andere meisjes het net zo goed gunnen om een leuke avond met me te hebben.
Waarschuw beheerder
Ben ook voor vrije relaties,zolang je eerlijk tegen elkaar bent is er nix aan de hand.

Waarom zou je een partner hebben??Waarom moet je monogaam zijn??Omdat de maatschappij dat voorschrijft???

En geclaimed worden hou ik al helemaal niet van...:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
MENSEN !!

GO 4 THE FREEDOM !

be happy en wees vooral jezelf en monogaan of niet , je bent wie je bent en heb lol zoals jij dat wilt

maare : doe t veilig he ! :yes: ;)
Waarschuw beheerder
MENSEN !!

GO 4 THE FREEDOM !

be happy en wees vooral jezelf en monogaan of niet , je bent wie je bent en heb lol zoals jij dat wilt

maare : doe t veilig he !

Heel mooi gezegd :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dank u dank u

*buigt en lacht lief :) *
Waarschuw beheerder
Blijf ff in die buighouding staan Suus....................en blijven lachen he meid?? 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Blijf ff in die buighouding staan Suus....................en blijven lachen he meid??

:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tuurlijk

ik heb toch al uitgescheurde mondhoeken van de vorige x

(A)

(6)
Waarschuw beheerder
hahaha *lol*
Waarschuw beheerder
kga slapen vrolijke vrienden

mn karma heeft rust nodig
andere dingen trouwens ook

*zwaait lief, komt uit bukpositie*
Waarschuw beheerder
ik heb toch al uitgescheurde mondhoeken van de vorige x

:O

Okee slaap lekker meid ;)

(K)
Waarschuw beheerder
bukpositie

:P

welterusten suusalici0usz

Waarschuw beheerder
wow, zowaar mensen die er hetzelfde over denken :O

goed goed; tja gewoon op mensjes afstappen en eerlijk zijn; ookal is dat soms erg moeilijk.

als je zo iemand dan kwijtraakt kan je dat beter gelijk zijn dan ertegen liegen, dat is pas slecht voor je karma ;)
Waarschuw beheerder
pzies pzies:yes:

ik weet niet wat jullie denken hoor :)

maar ik bukte om mn kam op te pakken en ik heb uitgescheurde mondhoeken van de vorige x dak ik een ijsje at

;) ;) kom kom
Waarschuw beheerder
Absoluut mee eens: weet niet of ik een vrije relatie zou kunnen hebben, is een stuk moeilijker: je moet dan heel veel praten en kijken in hoeverre je op 1 lijn zit, maar je hele leven bij dezelfde partner: pff. Op dit moment ben ik lekker vrijgezel en rommel af en toe met een man, wisselend dus. Ben dan duidelijk dat ik geen relatie wil maar gewoon een leuke avond en dat gaat ok, bevalt me goed. Misschien wil ook over een tijdje wel weer een relatie, of misschien een open relatie als iemand dat ook wil en aankan.
Vind vooral dat mensen moeten doen waar ze zich lekker bij voelen, het enige dat belangrijk is, is open en eerlijk naar elkaar toe zijn.
Waarschuw beheerder
Iedereen schijnt het hier maar met elkaar eens te zijn... Vreemd is dat toch. Ik deel ook de mening dat een vrije relatie moet kunnen, en op dit moment zoek ik dat ook wel. Maar inderdaad als je dan iemand vind wordt er al snel een claim bij je neergelegd.. NIET HELEMAAL DE BEDOELING NATUURLIJK!. Maar als ik hier de reakties zo lees, dan zou het toch niet zo moeilijk moeten zijn om zo'n relatie te vinden. Beetje dubbel dus. Denk dat heel veel mensen het nastreven, maar als ze dan iemand tegen komen al snel terug komen op hun voornemen! Er zijn maar heel weinig mensen die het kunnen denk ik. Ik ken ze zeker, maar heb het idee dat er hierboven ook mensen tussen zitten die het allemaal wel heel leuk intikken, maar de praktijklessen nog niet hebben gehad.

Waarschuw beheerder
waarom geen meerdere sexpartners ?

sex is lekker en dat is toch lekker om met anderen te delen.

Waarschuw beheerder
wat jij zegt Duke klopt ook wel een beetje sort of.

ik had een ex idd waarmee ik dit had afgesproken en op een gegeven moment kwam er zo`n punt dat ik zei NEEEE ik wil niet delen hahaha, want ik vond haar echt cuty, maar toch aan de andere kant kwam er een punt dat ik zei sureeee waarom niet :)

het heeft ALLES te maken, met hoe zeker je over jezelf bent. vanaf het moment dat jij merkt dat je geen sjans of aanzienlijk weinig sjans hebt met mensen die jij leuk vind, maar ondertussen wel een relatie hebt, ga je het helemaal ophemelen, zo van oooow mijn partner is zo geweldig die ziet tenminste hoe leuk ik ben, terwijl in realiteit je partner je ondertussen ook minder leuk is gaan vinden.

ik denk daarom dat het ook altijd heel belangrijk is om oa. ook sjans te hebben met anderen; soort van ja uh hoe-leuk-ben-ik-meter.

als je "leuk" bent is altijd goed voor je zelfvertrouwen, als je ook zo`n vrien/vriendin hebt, dan kan je zeker aan een open relatie beginnen :)
Waarschuw beheerder
You are totally right Omkara. Ze mogen zich bij mij melden :-)

Jaloezie is by the way toch de meest gevaarlijke/ergste emotie die een mens kan hebben.

Artiest Dennis Hupla
Waarschuw beheerder
Heb het laatste jaar alleen maar dit soort situaties gehad, geen sprake van echte diepe liefde maar elkaar wel leuk & aantrekkelijk vinden dus waarom niet? Zolang je maar eerlijk bent en niet jaloers moet dat kunnen :)
Een meisje waar ik eind vorig jaar/begin dit jaar zo iets mee had werd na een rondreis door zuid amerika verliefd op een Argentijn en is daar nu met haar nieuwe vriend en ik kan eerlijk zeggen dat ik hartstikke blij voor haar ben!

UIteindelijk zal het denk ik wel zo zijn dat als ik echt gek ben van een vrouw dat ik dan het liefst zo monogaam mogelijk wil leven met haar maar ik ben niet van mening dat een slippertje dan het einde moet zijn van die relatie.
Ik denk dan aan het verhaal van die paradijsvogel die zijn glans verliest als je hem/haar opsluit in een kooitje en niemand kan claimen alleen kan je daar wel (eerlijke) afspraken over maken :)

Waarschuw beheerder
dus, we neuqe gewoon door :-D
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat ieder daar een eigen mening over heeft en dat erover zoiets niet valt te discussiëren.
Ik ben voor een monogame relatie. Omdat ik volwassen ben geworden en dat hele gedoe niet meer zo nodig hoef..
Ik heb mijn vent en daar heb ik genoeg aan. heb gemerkt dat ik eerst zoveel van iemand moest houden voor ik geen behoefte meer had aan anderen..
Ik ben dus van mening dat je als je anderen wil in je relatie, je nog niet klaar ben voor zoiets

Waarschuw beheerder
en nu we het hier toch over hebben; wie stelt zich beschikbaar? :P:P:P

Waarschuw beheerder
mooi en beschikbaar.

:-)

beterz.
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat ieder daar een eigen mening over heeft en dat erover zoiets niet valt te discussiëren.

Waarom zou daar niet over te discussiëren vallen?
Liefde en seks lijken mij gewoon behoeftes van de mens,
en er zijn talloze manieren om in die behoeftes te voldoen,
al willen heel veel mensen de mogelijkheden niet zien die ze hebben.
Als je volgens de vastgeroeste normen en waarden van 'de maatschappij' wilt denken,
dan denk je aan monogamie en bij dezelfde partner blijven 'tot de dood ons scheidt'.
'Tot de dood ons scheidt' is afgelopen eeuw al verwaterd,
en denk dat dit bij monogamie in deze eeuw ook (nog meer) zal gebeuren.

Natuurlijk is het fijn als je een partner hebt gevonden die van je houdt,
en kun je daar lang mee tevreden zijn,
misschien wel langer dan je leeft.
Maar is het niet zo dat je veel beter in je behoeften voorzien kan worden als je meer zicht hebt op wat je behoeften zijn?
Is het niet zo dat de eisen die je aan je partner stelt kunnen veranderen,
of dat je partner zelf kan veranderen?
Het lijkt me in elk geval wel verstandig om constant na te denken over relaties met personen,
en geen vaste relatie te beginnen of door te zetten met personen van wie je denkt dat het toch niet 'de ware' is.
Zolang je niet open staat voor nieuwe relaties komen ze ook niet aanwaaien.
Omdat ik volwassen ben geworden en dat hele gedoe niet meer zo nodig

vind ik dus een slap argument.
Maar als je 'het ware geluk' bij hem/haar hebt gevonden dan heb je denk ik ook niet de drang om met anderen naar bed te gaan.
Ik geloof wel in de ware liefde O:) ik ken het denk ik zelfs,
ben het alleen een tijdje niet tegen gekomen,
daarom onderzoek ik de opties, maar pin me nog aan niemand vast in geval van twijfel ;)
Waarschuw beheerder
Volgens mij zijn er toch wel een hoop mensen die er wel hetzelfde over denken ;) Waarom kom ik die nou nooit tegen dan? :S

Waarschuw beheerder
Ik zou persoonlijk niet met iemand iets hebben, die altijd van partner wisselt...

want dan is het een wandelende bacterie bron :)
Waarschuw beheerder
donateur
Clubje oprichten? :9
Waarschuw beheerder
dat is indd zo....

ga je ergens heen, met je standpunt : IK BEN VOOR EEN OPEN RELATIE

zie je allemaal mensen, blijken ze allemaal voor een vaste ( ketting) relatie te gaan.... grrrr

kom maar op met die club :D
Waarschuw beheerder
Ik kan niet met meerdere mensen tegelijk een seksrelatie hebben :no:

maar ik kan wel met een persoon een 'vrije relatie'hebben als in: je hebt een hechte vriendschap als basis, sekst af en toe maar laat elkaar verder vrij .... alleen komt het er dan meestal op neer dat ik en de ander allebei geen seks hebben met iemand anders ...

maw: das volgens mij eigenlijk iets heel anders :O das meer gewoon een vriendschap met wat extra's en geen verplichtingen en verantwoordelijkheden van een relatie.... :9

heeft bij mij al een aantal keer goed gewerkt....behalve als er dan opeens verliefdheid bij komt kijken :/
Waarschuw beheerder
donateur
Maar wat versta je dan onder een open relatie?

Denk dat 'open relaties' 9 van de 10 keer ook fout gaan omdat 1 van de 2 meer wil,
en de partner eigenlijk wil bezitten zoals Omkara al zei.
Natuurlijk is het fijn om mensen om je heen te hebben en misschien met iemand intiem te zijn,
maar zolang je er geen echte liefde voor voelt zou ik geen vaste relatie mee nemen
en hooguit nadenken over de optie.
Waarschuw beheerder
JUVENILE HELL 21 september 2004 22:10
Precies kom maar op met die club!

:yes:

je bent er bij ,
je bent er bij,
we hebben een clubje opgericht,
voor mensen die een open relatie willen... ( rijmt niet meer , maar goed 0:) )

:D
I'm lovin'it
Waarschuw beheerder
hmm sja wat is liefde....ik hou ook van mijn vrienden :yes: en vriendschap is altijd de basis.

waar je alleen dus idd voor op moet passen dat het niet te lang dooremmert :no:

meestal zijn dat soort dingen leuk voor tijdelijk en anders loopt het altijd uit op niet meer vrienden zijn :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
hmm sja wat is liefde...

Is dat niet zo'n levensvraag, die je alleen kunt beantwoorden met je eigen religie/levensbeschouwing? :P

Maar ik denk dat we het hier moeten hebben over liefde van de bovenste plank,
die het moeilijkste te verklaren valt.
Liefde die blind maakt, liefde die je oneindig veel respect voor de ander geeft,
waardoor je iemand gaat verafgoden en al in katzwijm valt op het moment dat de ander je een aai over je bol geeft.
Als je dát gevoel hebt, moet je denk ik niet verder zoeken en lekker monogaam worden (voor zolang je die gevoelens hebt O:) )

Waarschuw beheerder
CLUBJE!!!!

:D

Waarschuw beheerder
Ik hou er niet zo van om volledig geclaimed te worden. Wil graag een beetje vrij zijn.

Maar om nu van de één naar de ander te hoppen (lees: wippen) lijkt me ook weer niets. Wil ook weer geen enge ziekte oplopen. :no:

en.. face it: de eerste keer sex met iemand is lang niet zo perfect als de 10e keer. Je moet elkaars lichaam toch wel leren kennen :yes:
Waarschuw beheerder
face it: de eerste keer sex met iemand is lang niet zo perfect als de 10e keer. Je moet elkaars lichaam toch wel leren kennen

Neemt niet weg dat dat nogsteeds met meerdere kan.

feit blijft wel dat je elkaar wel moet aan kunnen voelen.. als je 2 tegenstrijdig e karakters hebt dan kan dat, zelfs al gaat het alleen om de sex/lichamelijke intimiteit, botsen.

en tja communiceren is ook best wel belanrgijk in open relaties.. blijf wel open over dingen praten.

is namelijk wel handig om te weten als je open relatie partner in ene verliefd word op iemand die ze heeft leren kennen.. dan kan je waardig afscheid nemen van die relatie ;)

Waarschuw beheerder
als je 2 tegenstrijdig e karakters hebt dan kan dat, zelfs al gaat het alleen om de sex/lichamelijke intimiteit, botsen

Ik kan heel dominant zijn, maar dat ik vind het zeker niet erg als een dame de leiding neemt :9

Waarschuw beheerder
waarom moet je gelijk constateren dat je door een vrije relatie met iedereen zou moeten wippen?

en in een vrije relatie betekend voor mij niet dat ik maar 1 keer met iemand naar bed zou gaan als dat persoon me bevalt :)

persoonlijk had ik een afspraak met me chick van hey als jij een leuke jongen ziet zal ik hem zelfs even voor je keuren haha en omgekeerd; of samen met haar een chick versieren!

jaja; kijk dat is nog eens een relatie hebben, niet dat ouderwetse geitenwollensokken gedoe. :P