Ja..ik weet het tis eigenlijk nog niet zo lang geleden geweest en voorlopig komt het ook niet maar goed... wie gaan er weer naar white of black editions? en wat hopen jullie dat de thema's worden en welke dj's er komen ik hoop weer naar white en black te kunnen...
oooh MEN! nu al over sensation black beginne?
Black 2004 zit nu vers in mijn geheugen! PROMO schitterend!
en of de kaartjes nou 40 of 60 euro zijn, maakt mij niet uit. als er maar weer een goede line up is, ben ik er zowiezo! weer ff lekker
(dit keer ga ik wel op betere schoenen! blaren
Misschien pak ik zowel White als Black mee dit jaar.Dan moet White wel goeie line-up hebben met echte trance DJ's
Black zeker aanwezig ongeacht wie er komen.
Promo dagelijks livesetje in mij auto.
Promo gaat helemaal los,een kolkende massa,waar nu geen tijd is voor lovesongs
Toegift milenium.
Dat denk ik ook wel.Maar niet altijd die standaard namen en beetje variatie kan geen kwaad naar mijn id
Hoe dan ook zal ID&T het weer superstrak voor elkaar krijgen straks in juli
Geloof dat maar.
En er zullen wel weer bekende de revu passeren.
En de megamix,vervang dat door jong talent.
Idd.Heb vorige week nog mailtje gestuurd naar Art Of Dance omdat ik me wilde registreren op hun site maar heb geen bevestigingsmailtje gekregen
Q-Dance daarentegen reageert wel altijd netjes
Maar dat is ook de beste organisatie die er is
Klopt,maar heb ook geen problemen met de regels van hun(Q-dance)
Ben al jaren actief,partycircuit.
En soms dat gezeik bij sommige,veel door de vingertjes zien.
Maar ja,je moet soms wel meegaan daarin.
Ik ben naar 4 sensations geweest black. Alle 4 vet alleen dit jaar ben ik net op vakantie. Helaas kon ik niet in juni vakantie krijgen Dus party mensen veel plezier alvast misschien tot 2006
donateur
ik ben naar bija allemaal geweest maar laatste jaar vond ik de sfeer wel goed van white maar de muziek te softie dus beter voor id-t dat ze dit jaar is echte shit neerzetten!! en ja black was top afgelopen jaar. maar ja dit jaar weer dus alle twee!!! Blijft toch een goed feest
misschien als ik kan voor t eerst naar black... maar eigenlijk hoef k niet perse, ga liever naar andere feessies
donateur
Tja ik kan dr niks aan doen. Ik vind zowel white als black zeer bagger. kutmuziek, wat ze daar hardstyle noemen is hier clubhouse of softtrance, en veeeeeeel te commercieel. Geen sensation voor mij!!! (N)
een btje vroeg over sensation maar denk dat ik wel naar black ga... wil t wel een x meegemaakt hebben... en pas als ik geweest ben ken ik dr over oordelen...