Partyflock

Forumonderwerp · 708263

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

gezocht 3 kk wazi's die het gister leuk vonden om een gekleurde jongen zn feest te verpesten
door met zijn daar gekochte pet over te gooien ,weg te gooien , op te stampen
en hem vervolgens ook nog in zn gezicht te spugen
en em de hele tijd maar 8ervolgen waardoor hij het zat was en daardoor veeel eerder is weggegaan ik vind dit egt in en in triest :@:@

als jullie zo stoer zijn om dat te doen
dan ze je nu ook gewoon eerlijk ja ik was het !
:@:@:@:@

En ik blijf erbij als je nazikenmerkende kleding verbiedt op een feest het snel afgelopen zal zijn. Die gasten hebben het groepsgevoel nodig, alleen durfen 9 van de 10 echt niet!! Als ze de halkve zaal vol zien met hun 'potentiële' kameraden, zullen ze eerder rotzooit trappen, want ze weten dat ze op support kunnen rekenen.

Als hun herkenningspunten (lonsdale, kisten, tattos, enz) er niet meer zijn, voelen ze zich in de minderheid en ik denk dat de feesten dan weer een stuk rielekster worden... :jaja:

En ze gaan in grote getallen naar MOH, waarvan de/een eigenaar een fucking gekleurde is!!!!

maar ik hou er nu over op... kan zo nog wel even doorgaan

Mafkezen! ik heb ook wel eens last van die tering wannabi's.. allemaal neerschoppen die tering lijers!