Partyflock

Forumonderwerp · 708246
Waarschuw beheerder
In Utrecht zijn gisteravond bij een optreden van een rapgroep drie gewonden gevallen bij een vecht- en steekpartij. Om welke rapgroep het gaat is niet bekend. In totaal zijn er door de politie elf mensen aangehouden.

Bij het optreden van uit Amsterdam afkomstige rapgroep werd er volgens ooggetuigen ook geschoten. De politie kon dit bericht echter nog niet bevestigen. Het begon allemaal toen de rappers door het publiek werden bekogeld. Deze reageerden hierop door een aantal leuzen terug te roepen. Vervolgens gingen leden van de groep op de vuist met het publiek, waarbij een 19-jarige man uit Utrecht werd neergestoken. Tijdens de wanorde kreeg een 33-jarige man uit Oss een stuk glas in zijn oog en raakte er een 25-jarige Amsterdammer gewond aan zijn wang.

Een dertienjarige jongen verklaarde dat hij een vuurwapen tegen zijn hoofd kreeg toen hij achter het podium stond. De melding van de eerder gemelde schoten wordt momenteel door de politie onderzocht, tot nu toe zijn er geen sporen van vuurwapens gevonden. Van de elf gearresteerden zijn er tien mensen lid van de rapgroep, een deel van hen is volgens politiewoordvoerster Karin Kleissen na verhoor weer vrijgelaten.

Bron: www.fok.nl

Altijd gezellig op zulk soort feessie's ! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Of van domheid......

vind je? klappen krijgen is geen schande, weglopen wel!
Waarschuw beheerder
Jeetje, was bij mij om de hoek. Toen ik werd opgehaald die avond zei de chauff al dat hij langs vechten reed :s
Waarschuw beheerder

Klappen niet, maar zodra je er wapens gaat gebruiken vind ik je toch echt dom....
Waarschuw beheerder
waarom....
Waarschuw beheerder
donateur

Je bent juist een echte kerel als je al die provocaties naast je neer kan leggen zonder der op los te rammen...
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent juist een echte kerel als je al die provocaties naast je neer kan leggen zonder der op los te rammen...

Mee eens

Waarschuw beheerder
wens ik je veel succes op de straat...
daar kent men meestal maar 1 taal !
Waarschuw beheerder

Juist! (y)

Of je kapt gewoon met je optreden en gaat weg...
Waarschuw beheerder
echr vreemd bij een concert van THC (oftewel de tuinierende homo clan ) :x

OHWWWW THC BAKT ER NIKS VAN :X:X:X:X

wegweze met die herrie :D
Waarschuw beheerder
Wegwezen met die rotzooi!

Wie verhuurt er z'n tent nouw aan dit soort legale criminelen.

Dat is vragen om problemen.
Waarschuw beheerder
donateur
wens ik je veel succes op de straat...
daar kent men meestal maar 1 taal

Op 'de straat'? Is dat hetzelfde als in 'da hood'?! 8)