| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 18 september 2004 om 22:00 |
de locatie is wel relaxt een stuk minder warm als in eindhoven 
Voor de rest was de muziek echt bagger
heb nog nooit zo goed iedereen kunnen horen door de muzie heen
En die knallen
2x is leuk maar om de 10 minuten
irriteerde me er gewoon aan 
Voor de rest was het drinken en wc's wel goed geregeld enzo maar vond het geen OppieToppie Feest
Voor de rest was de muziek echt bagger
heb nog nooit zo goed iedereen kunnen horen door de muzie heen
En die knallen
Voor de rest was het drinken en wc's wel goed geregeld enzo maar vond het geen OppieToppie Feest
Ik ga hier nie eens op in...Vond het gewoon een lekker feest! heb me prima vermaakt heerlijk staan hakken!!! en alle mensen die me dan raar aan staan te kijken omdat ik lekker sta te hakken,mij een clubkut noemen omdat ik geen lonsdale draag,geen kisten aan heb enz enz....DE ^%&^$*$^%$ VOOR JULLIE!!! ik ga lekker uit mn bol en van mij part mogen jullie allemaal dood vallen...(behalve de mensen die hier net zo over denken
) o jah..ik zou er nie op in gaan 
2 Nemrah
Ieder beleeft zijn feest op zijn eigen manier tuurlijk dat is ook zo. Alleen wat is nou een feest als iedereen stil staat en elkaar aan kijkt van wat een feessie he
zo bekijk ik dat dan.
vind het gewoon een kut sfeer dat als iedereen stil staat. Wel is vaker meegemaakt bij een bepaald feest dan denk je. Ben je hier nou alleen maar om te zeggen dat je er was en hoe stoer je bent of heb je ook nog lol gemaakt?
Maja dis geen aanval op diegene die hele avond stil staan ofzo dat moet je zelf weten. ik vertel gewoon hoe ik er over denk
Ieder beleeft zijn feest op zijn eigen manier tuurlijk dat is ook zo. Alleen wat is nou een feest als iedereen stil staat en elkaar aan kijkt van wat een feessie he
vind het gewoon een kut sfeer dat als iedereen stil staat. Wel is vaker meegemaakt bij een bepaald feest dan denk je. Ben je hier nou alleen maar om te zeggen dat je er was en hoe stoer je bent of heb je ook nog lol gemaakt?
Maja dis geen aanval op diegene die hele avond stil staan ofzo dat moet je zelf weten. ik vertel gewoon hoe ik er over denk
Wanneer ik alle omstandigheden wegstreep was het geweldig, vandaar mijn geweldig in mijn feestenarchief
minpunten:
holland holland geroep... demonstratief doe ik maar mijn wijsvinger voor mn mond houden,
gedrag + gedans + kleding mensen ( beenwarmers zijn cool
, houthakkers niet
)
geluidsvolume
draaikunsten dj's
wachtrijen bonnen / ingang
beleid ( al dan niet verkeerd ) ingangscontrole
Maar ach, heb me vermaakt
#edit:
Ik was dus niet de enige die dit zag: kunnen ze niet dansen?? waarom betaald je zoveel voor een kaartje?? en waarom nou die middelvingers omhoog als de muziek je niet aanstaat, dan ga je toch niet?? je weet de line-up toch ??
minpunten:
holland holland geroep... demonstratief doe ik maar mijn wijsvinger voor mn mond houden,
gedrag + gedans + kleding mensen ( beenwarmers zijn cool
geluidsvolume
draaikunsten dj's
wachtrijen bonnen / ingang
beleid ( al dan niet verkeerd ) ingangscontrole
Maar ach, heb me vermaakt
#edit:
vind het gewoon een kut sfeer dat als iedereen stil staat
Ik was dus niet de enige die dit zag: kunnen ze niet dansen?? waarom betaald je zoveel voor een kaartje?? en waarom nou die middelvingers omhoog als de muziek je niet aanstaat, dan ga je toch niet?? je weet de line-up toch ??
laatste aanpassing
Owja... Altijd maar dat gelul over Lonsdale. Iedereen mag toch lekker zelf weten wat hij of zij aantrekt. Lonsdale staat niet persé synoniem aan racist. Als er 15.000 mensen op lonsdale allemaal gezellig staan los te gaan hoor je niemand klagen.
De sfeer ontbrak gewoon voor een deel, dit heeft niets met kleding te maken lijkt me.
kijk daar ben k et mee eens k draag ook lonsdale maar kom er tog echt om uit mn dak te gaan.
De sfeer ontbrak gewoon voor een deel, dit heeft niets met kleding te maken lijkt me.
kijk daar ben k et mee eens k draag ook lonsdale maar kom er tog echt om uit mn dak te gaan.
MOH was gewoon weg een zwaar kut feest
1. Slechte muziek klonk gewoon weg niet en stond
veelste zacht
2. Veelste commercieel
3. Mixe van dj's waren gewoon weg bagger ( ze
zouden het beste van hardcore laten horen.
Amehola kweet niet maar bijvoorbeeld Vince heb
ik echt wel veel
beter en veel harder horen draaien op menig
andere feesten. En nog niet te vertellen over
hoeveel fouten in de mixen zaten van de andere
dj's
4. Verkeerd volk Geen echt hardcore liefhebbers
(anders stond er ook geen goed voorwaardering)
5. decoratie was ook ver te zoeken alleen het podium zag er redelijk uit
6. Het was veelste druk ( je had geen ruimte om te
raggen )
kortom viel zwaar tegen van Art of Dance
1. Slechte muziek klonk gewoon weg niet en stond
veelste zacht
2. Veelste commercieel
3. Mixe van dj's waren gewoon weg bagger ( ze
zouden het beste van hardcore laten horen.
Amehola kweet niet maar bijvoorbeeld Vince heb
ik echt wel veel
beter en veel harder horen draaien op menig
andere feesten. En nog niet te vertellen over
hoeveel fouten in de mixen zaten van de andere
dj's
4. Verkeerd volk Geen echt hardcore liefhebbers
(anders stond er ook geen goed voorwaardering)
5. decoratie was ook ver te zoeken alleen het podium zag er redelijk uit
6. Het was veelste druk ( je had geen ruimte om te
raggen )
kortom viel zwaar tegen van Art of Dance
Onzin!!! Dj's voldeden niet aan mijn verwachtingen, nl: Outblast/Kosakof draaide gewoon saushouse, Vince draaide ook niet geweldig, weinig vette overgangen, zijn super mixtechniek liet hij deze avond niet zien. Ben van meerdere dj's meer gewend dan dat ze deze avond lieten zien/horen!!!!Enige die dat wel deden waren Nos&Endymion!!
Het was over het algemeen erg softe hardcore!
wie zegt dat auss niet meer bestaat????
dat komt omdat ik ze allemaal bijna heb wheheh
tis toch veel vetter om kleding te hebben waar bijna niemand meer aan kan komen dan dat lonsdale dat iedereen draagt
heb zelfs nog een met ronde hanger dies veel geld waard
is namelijk een hele oude
ben 100% aussie hunter for life
dat komt omdat ik ze allemaal bijna heb wheheh
tis toch veel vetter om kleding te hebben waar bijna niemand meer aan kan komen dan dat lonsdale dat iedereen draagt
heb zelfs nog een met ronde hanger dies veel geld waard
ben 100% aussie hunter for life
laatste aanpassing
je denkt dat je alleen met maxjes kan hakkuh.
nouw ik weet 200% zeker dat met kisten en andere schoenen net zo goed kan hakkuh.
ik had kisten aan weet zeker dat ik het op kisten zeer makkelijk bij kan houden en of ze mij nog bij kunnen houden dat is nog de vraag
nouw ik weet 200% zeker dat met kisten en andere schoenen net zo goed kan hakkuh.
ik had kisten aan weet zeker dat ik het op kisten zeer makkelijk bij kan houden en of ze mij nog bij kunnen houden dat is nog de vraag
de vraag van mij is alleen: waarom doe je die kisten aan? is da stoer of wat... ow nee da hoort natuurlijk bij je slonsdale pakkie
Onzin!!! Dj's voldeden niet aan mijn verwachtingen, nl: Outblast/Kosakof draaide gewoon saushouse, Vince draaide ook niet geweldig, weinig vette overgangen, zijn super mixtechniek liet hij deze avond niet zien. Ben van meerdere dj's meer gewend dan dat ze deze avond lieten zien/horen!!!!Enige die dat wel deden waren Nos&Endymion!!
heb je gelijk aan was echt soft vergeleken met andere feesten waar ze draaiden.
2 Traxx heb je altijd zulke lekkere punt tietjes
Ja , ik heb me best wel vermaakt..... m.u.v.
Kwas VIP en de kluisjesverhuur was KUT, we moesten eerst via de normale ingang naar binnen om daar een kluisje te huren, daarna weer naar buiten naar cde andere VIP-ingang om daar te horen dat er binnen kluisjes waren voor de VIP-pers.
Het geluid was op het VIP-deck beter als in de zaal, heb daarom bijna de hele avond daar gestaan. De bas kwam iets beter over daarro.
Maar ben toch wel op veel betere feesten geweest.
Kwas VIP en de kluisjesverhuur was KUT, we moesten eerst via de normale ingang naar binnen om daar een kluisje te huren, daarna weer naar buiten naar cde andere VIP-ingang om daar te horen dat er binnen kluisjes waren voor de VIP-pers.
Het geluid was op het VIP-deck beter als in de zaal, heb daarom bijna de hele avond daar gestaan. De bas kwam iets beter over daarro.
Maar ben toch wel op veel betere feesten geweest.
die gene nu allemaal over lonsdale zeuren, gaan nu ook met de media mee.
hadden ze paar jaar geleden ook al moeten zijken.
hadden ze paar jaar geleden ook al moeten zijken.
Ooh, maar dat deed ik toen ook al hoor
Maar, 'n paar jaar geleden werd het nog niet zo geassocieerd met wazi's als nu, dus ik vind het niet raar dat er nu meer mensen op zeiken dan toen, want dat roept gewoon meer kritiek op...
Ik zeik ook niet om die reden, maar simpelweg omdat ik het er niet uit vind zien als 'n hele groep hetzelfde aanheeft.
Maar, als die mensen zo voor lul willen lopen, is dat hun keuze... maak ik me niet druk om hoor.
De eerste feesten zijn inmiddels al georganiseerd waar je uberhaupt geen Lonsdale aan mag als je binnen wilt komen, dus dan blijft de rest echt niet lang uit!