Partyflock

Forumonderwerp · 707801

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

ik vraag me af of de mensen hier het ermee eens zijn: ik vind dat iedere ouder zijn kind goed voor moet lichten over sex en ik vind ook dat ze moeten zorgen voor condomen in huis, ze willen immers geen opa en oma worden, wie is t ermee eens??
condooms???

was da????
:P

Dat komt omdat ze eindelijk door heeft dat niemand het met haar eens is Luus! Laat maar lullen joh, ze zal toch nooit toegeven.
oke ik ben hier nieuw en heb nog een vraag.. hoe kopieren jullie die stukkies tekst en dat ze dan een andere kleur hebben? ik snap er nix van

klik hier
Je reageert wel een beetje tegenstrijdig zeg, je begint je topic hiermee:

ik vind dat iedere ouder zijn kind goed voor moet lichten over sex en ik vind ook dat ze moeten zorgen voor condomen in huis

en dan ff later zeg je dit:

ik verwacht het niet maar zou wel handig zijn

Eerst zeg je dat je ouders het moeten doen en daarna krabbel je terug en zeg je dat het wel handig zou zijn...

Duidelijk geval van iemand die nog niet helemaal door heeft wat verantwoordelijkheidsgevoel is...
Als jij wil n**** moet je zelf zorgen dat je niet zwanger wordt of een geslachtsziekte oploopt en dus ook zelf voor je condooms zorgen...

Mietjes, fuck je ouders ! waarschijnlijk weten de meeste mensen hier meer van sex dan hun ouders

Dit citeer ik
waarop ik dit antwoord.

moet je is naar je zelf kijken arie :[

hahaahahha kutsite

Als jij wil n**** moet je zelf zorgen dat je niet zwanger wordt of een geslachtsziekte oploopt en dus ook zelf voor je condooms zorgen...

arie :[
Is je vocabulaire zo beperkt dat je steeds alleen maar "arie" kan roepen?!?!

Maar als je de waarheid of de meningen van anderen (die het hier voor het grootste gedeelte niet met jou eens zijn) niet wilt horen moet je geen topic openen....

arie :[ :[ arie :[

kut condooms het is gelijk nie leuk meer!!!
ik vind dat mensen met dingen zoals [NL] in hun naam zich sowieso niet mogen voortplanten :[

wat heb jij tegen nederland dan??:S ben je nou hollander of niet??
ik ben oorspronkelijk Hollander, jij niet eens... jij bent Nederlander.

maar vind je het nodig om tussen allemaal Nederlanders er voor uit te komen dat je Nederlander bent ??

het heeft toch echt een zwaar rasistisch tintje :/

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
hahaahahha kutsite

wat doe je hier dan behalve mensen uitschelden en jezelf belachlijk maken?

wat maakt het uit dat je [nl] voor je naam heb?:S
damn moet je die namen zien van jullie :S
en als je geen antwoord kan geven op mijn vraag houu dan je mond !!
Als je niet kan discussieren open dan geen topic...!
Jij kan er schijnbaar niet tegen als mensen het niet met je eens zijn, nou ik zou zeggen, start dan geen discussie...

en als je geen antwoord kan geven op mijn vraag houu dan je mond !!

Volgens mij heeft iedereen hier wel antwoord gegeven op je vraag maar zint het antwoord jou niet.

Denk ik ook :yes:

haha ja idd ik dacht ik kom even met een briljant idee maar de meeste hier zorgen zelf voor balonnen
nou ik haal ze liever niet zelf

Dom gansje.....

Jij wil dus wel zo verantwoordelijk genoeg zijn om sex te hebben, maar ook weer niet zo verantwoordelijk dat je zelf voor je shit moet zorgen?? Dat mag mama dan doen zeker?

Echt belachlijk, maarja, zal je leeftijd wel zijn :P

nee jij ben lekker volwassen om gelijk te gaan schelden :/
en leeftijd heeft hier nix mee te maken, doe nou niet of ji jbetr ben want daar heb ik een hekel aan

nou ik haal ze liever niet zelf

ik denk ook niet dat je ze zelf hoeft te halen meisje...

kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 jongen op zo'n dom wicht valt, laat staan dat die je wil neuken!!

hahaah je ouders je condooms moet kopen...
jij bent echt niet goed.. gaat mijn ouders niks aan hoeveel condooms ik gebruik in een weekend :D:D:D
laatste aanpassing

Tssss dat haal je gewoon zelf, gaat mijn ouders nix aan hoeveel er gebruikt wordt.
Gewoon niet op het drukst van de dag naar de winkel gaan!

hmm..tsja ouders moeten voorlichten en ze hun 1e condoom geven en de rest moete ze maar zelf doen. het is toch hun eigen verantwoordelijkheid...

ja hoor.. ik denk dat ik geweldig ben :/ waaruit maak je dat op?
hahahahhahahahhaaaa..... laat je je tampons e.d. ook nog door je moeder kopen???

nee jij ben lekker volwassen om gelijk te gaan schelden

Scheld ik dan???

2 tinkerbell: Hahahaha die is goed, die had ik zelf nog niet eens verzonnen :):) :respect:

2 hardcore: Was het eigenlijk voor mij bedoeld?
Nee, ik zou dus echt geen condooms kopen voor kids.
Ik neem aan dat ze dat zelf wel weten.
Ik zie het al voor me dat ik aan (stel dat ik een zoon zou krijgen) mijn zoon zijn vriedin vraag of ze nou aardbei of banaan smaak wil :D

Hehehehe, zeg lieverd, wat wil je vriendin deze keer, aarbeien, of toch liever banaan :):D:D
Tina was koste die condome?
Misschien een condoom met chocolade smaak.Altijd lekker!! :kwijl:
laatste aanpassing

volgens mij reageren er echt alleen ouderen.. ik denk dat het meer bedoelt is voor de jongeren ( die nog een leven hebben) onder ons ;)

@ :respect: hardcore :respect:

volgens mij reageren er echt alleen ouderen

volgens mij ben jij aan je kop te zien een stuk ouder als ons..

en aangezien jij een relatie heb met dat domme wicht die deze topic heb verzonnen.. vraag ik me af waar jullie condooms voor nodig hebben

of is ze toch een travo zoals ik al dacht

veel plezier in sexbierum ( wie woont daar nou :D)

Hola!! :respect: voor Haagse Talluk!!!

Maarruu, tegen die 2 domme meisjes (vrouwen zijn het nog geen eens): Jullie hebben een relatie met elkaar, dan weet je toch dat je bij een voorbindlul toch geen condooms hoeft te gebruiken :P

Stakkers...

hahah een voorbindlul... denk niet dat ze daar ooit van gehoord hebben in sexbierum...

zijn wel domme potten zeg die twee, ik heb niks tegen lesbische MEISJES.. maar een beetje inhoud zou toch wel leuk zijn, en ik neem aan dat ze niet op elkaars uiterlijk zijn gevallen :D:D:D:D

Owneej hoor ik heb ook absoluut niks tegen lesbo's. Vind het juist wel opwindend, maar er moet idd wel een beetje niveau in zitten. Wat hun betreft is deze heel ver te zoeken! ;):)

he we hebben geen relatie alleen zo kunnen we makkelijk elkaar vinden:S staat toch hetero??:S
en ik zoek ook een vent met inhoud en geen ouwe lul :[

jezus en net of jullie zo lekker zijn :bah: gatverdamme
[NL]HARDCOREBITCH[NL] Ik vind je dom :jaja: Tis echt geen ramp dat je ouders condooms in huis halen.. Maar om het hun nou ook daadwerkelijk te vragen:D :nee:

:respect: Luus!! Vind je echt lieff :lief:

hmmm twijvel gevalletje!! ze lijkt er idd veel op.. behalve dr profiel foto.. ze is wel kenkerlelijk

tot donderdag
laatste aanpassing

[cite]hmmm twijvel gevalletje!! ze lijkt er idd veel op.. behalve dr profiel foto.. ze is wel kenkerlelijk[cite]

wie bedoel je daarmee?
moeilijk he.. quoten..

Maar ik bedoelde dat zielige figuur dat niet de drogist binnen durft te lopen voor een pakje condooms

je ken wel zo bijdehand gaan doen maar daar heb ik nix van hoor :)

blablabla
Dat ze daar op lijkt etc.. Dat was naar mij bedoelt, ik weet dus ook wat ze daar mee bedoelde. --> Gaat je dus geen reet aan :jaja:

:respect: 2 Daantjuh :) Ik vind jou ook lief! :lief:
Xie je idd donderdag weer :jaja:

en ik zoek ook een vent met inhoud en geen ouwe lul

Ik denk dat ik meer inhoud heb dan jullie 2en bij elkaar.

En ik weet niet waar die opmerking op gebasseerd is, maar je zegt gewoon hetzelfde als dat ik zeg. Verzin zelf eens wat, inhoudloos kind