Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
condooms???
was da????

was da????
Je reageert wel een beetje tegenstrijdig zeg, je begint je topic hiermee:
en dan ff later zeg je dit:
Eerst zeg je dat je ouders het moeten doen en daarna krabbel je terug en zeg je dat het wel handig zou zijn...
Duidelijk geval van iemand die nog niet helemaal door heeft wat verantwoordelijkheidsgevoel is...
Als jij wil n**** moet je zelf zorgen dat je niet zwanger wordt of een geslachtsziekte oploopt en dus ook zelf voor je condooms zorgen...
ik vind dat iedere ouder zijn kind goed voor moet lichten over sex en ik vind ook dat ze moeten zorgen voor condomen in huis
en dan ff later zeg je dit:
ik verwacht het niet maar zou wel handig zijn
Eerst zeg je dat je ouders het moeten doen en daarna krabbel je terug en zeg je dat het wel handig zou zijn...
Duidelijk geval van iemand die nog niet helemaal door heeft wat verantwoordelijkheidsgevoel is...
Als jij wil n**** moet je zelf zorgen dat je niet zwanger wordt of een geslachtsziekte oploopt en dus ook zelf voor je condooms zorgen...
ik vind dat mensen met dingen zoals [NL] in hun naam zich sowieso niet mogen voortplanten 
ik ben oorspronkelijk Hollander, jij niet eens... jij bent Nederlander.
maar vind je het nodig om tussen allemaal Nederlanders er voor uit te komen dat je Nederlander bent ??
het heeft toch echt een zwaar rasistisch tintje
maar vind je het nodig om tussen allemaal Nederlanders er voor uit te komen dat je Nederlander bent ??
het heeft toch echt een zwaar rasistisch tintje
nou ik haal ze liever niet zelf
ik denk ook niet dat je ze zelf hoeft te halen meisje...
kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 jongen op zo'n dom wicht valt, laat staan dat die je wil neuken!!
hahaah je ouders je condooms moet kopen...
jij bent echt niet goed.. gaat mijn ouders niks aan hoeveel condooms ik gebruik in een weekend
laatste aanpassing
Tina was koste die condome?
Misschien een condoom met chocolade smaak.Altijd lekker!!
Misschien een condoom met chocolade smaak.Altijd lekker!!
laatste aanpassing
@
hardcore 
volgens mij ben jij aan je kop te zien een stuk ouder als ons..
en aangezien jij een relatie heb met dat domme wicht die deze topic heb verzonnen.. vraag ik me af waar jullie condooms voor nodig hebben
of is ze toch een travo zoals ik al dacht
veel plezier in sexbierum ( wie woont daar nou
)
volgens mij reageren er echt alleen ouderen
volgens mij ben jij aan je kop te zien een stuk ouder als ons..
en aangezien jij een relatie heb met dat domme wicht die deze topic heb verzonnen.. vraag ik me af waar jullie condooms voor nodig hebben
of is ze toch een travo zoals ik al dacht
veel plezier in sexbierum ( wie woont daar nou
[NL]HARDCOREBITCH[NL] Ik vind je dom
Tis echt geen ramp dat je ouders condooms in huis halen.. Maar om het hun nou ook daadwerkelijk te vragen

Luus!! Vind je echt lieff 
hmmm twijvel gevalletje!! ze lijkt er idd veel op.. behalve dr profiel foto.. ze is wel kenkerlelijk
tot donderdag
hmmm twijvel gevalletje!! ze lijkt er idd veel op.. behalve dr profiel foto.. ze is wel kenkerlelijk
tot donderdag
laatste aanpassing