Partyflock

Forumonderwerp · 707801

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

ik vraag me af of de mensen hier het ermee eens zijn: ik vind dat iedere ouder zijn kind goed voor moet lichten over sex en ik vind ook dat ze moeten zorgen voor condomen in huis, ze willen immers geen opa en oma worden, wie is t ermee eens??

haal je de pil wel zelf ?

Of moet pappa die halen bij de apotheek ?
laatste aanpassing

Ik heb altijd condooms bij me of thuis liggen :-p

Eens! (y)

ik bel altijf zelf de dokter voor de pil hoor, je kan wel zo wijs gaan lopen doen, maar ik vind t idee niet verkeerd en heel verstandig, er zijn zat meiden die niet naar de drogist durven daarvoor dus dan is dit een handige oplossing,, sjonge he lampie's
Nja, er zijn meiden die het er met hun ouders over durven te hebben maar er zijn ook meiden die dat niet durven :jaja: Ik heb op het gebied van sex nooit gesprekken met mn moeder of vader, daar heb ik in principe mijn zussen voor.

Maaruh, ik zie het nog steeds niet zo zitten als ik boven lig met mn vriend om dan te gillen: 'MA, HEBBIE NOG EEN RUBBERTJE LIGGEN?! WE WILLEN NEUKUH!!' :no: Nee, dat gaat m toch niet helemaal worden :/

Lucy........is toch heel normaal?? Je moeder zal ze vast wel hebben liggen en komt ze dan wel even brengen zodat jullie je gang kunnen gaan :[

jullie zijn echt zo fucking lomp, overdrijf de hele bende maar weer, het gaat erom hoe IK het bedoelde, jullie met jullie levendige fantasie maken er weer een heel drama van, zielig :/
Ik vind het van jou een beetje zielig dat je verwacht dat je ouders voor jou condooms kopen :/ Ik denk ook dat ik niet de enige ben die dat denkt :[

dom kind, ik verwacht het niet, ik zou het een mooie oplossing vinden dat je ouders dat regelen, dan hoef ik zelf niet naar de drogist met een rooie kop, sjonge LOMP

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig

val neer hond

BOEM! Sorry ik viel, maar ik haal tenminste zelf me kapotjes :P

omdat jij een ouwe lul ben

Hahaha ja klopt, ik heb een speciale 65+ pas zodat ik korting krijg op die dingen, maar ik haal ze tenminste lekker zelluf! Ga jij ze nou maar aan mamie vragen
Nja, ik krijg sowiezo geen rooie kop bij de drogist want ik haal ze zelf niet :D Gebruik ze eigenlijk ook nooit want ik zit gewoon aan de pil, wat ik overigens ook zelf geregeld heb :jaja:

Ennuh, over het algemeen kopen jongens hun condooms altijd (y)

ps. Wil je me geen dom kind noemen? Je komt zelf net uit de luiers!

jij ben 26, jij heb al het leukste deel van je leven gehad, naja met 9 feesten :/ dus je kan er maar beter een end aan maken

oke ouwe, jij koopt dus ook geen condooms en gaat ervanuit dat jongens dat doen
HOE DOM IS DAT!!! je moet niet alleen denken aan zwangerschap juffie maar ook aan soa's enzo.
DOM OM ERVAN UIT TE GAAN DAT JONGENS WEL EEN CONDOOM REGELEN

Hehehe ja is goed hoor, ik ben maar op 9 feesten geweest, kind ik was al aan het feesten toen je net op de kleuterschool zat. En ook toen haalde ik al ZELF me condooms :P
Wat doe je nou achterlijk? Je weet helemaal niks van mij af! Ik heb al twee jaar dezelfde vriend, en hiervoor had hij geen sex gehad, ik wel maar dan wel met een condoom :jaja: DUS!

Je hebt wel een grote mond voor iemand die net 18 is geworden hoor :[

Hehehe lucypussy, ze snap het gewoon niet, komt omdat ze pas net komt kijken joh!

nou dan lieg je want je heb nog nooit condooms hoeven halen, wie wil jou nou :/ :bah:

Haar huidige vriend :P
Ik zat gisteren met m'n moeder in de auto en die vertelde me even, als ik condooms nodig ben, ze liggen in de bovenste la.

Dus, mams haalt bij ons de condooms.

Beter!!!!!!!!!!!!!!!!
Precies!
Thanx just-d :bah:

Je kan wel merken dat je er niet tegen kan dat iedereen je ongelijk geeft :/ Damn, ga lekker fietsen ofzo :s

Ennuh, bij jou staan er ook maar een paar parties.. Wat zeur je nou?
Je zit ook pas sinds kort op Partyflock 8)

dat is makkelijk en zo bedoel ik het jah.. ruimdenkende ouders

he lucy bedoe je daarmee te zeggen omdat ik net op partyflock zit dat ik geen recht van spreken heb??

hehehehe jij bent wel lekker snel op de kast te krijgen :)
Voorlichting geven is wel een plicht van de ouders ja, maar zorgen dat er condooms in huis zijn?!?! Wat een onzin...
Als jij jezelf oud genoeg vind om te n**** dan moet je ook zonder gezeik een pakje condooms durven halen...
Sjonge jonge, dat mensen daar tegenwoordig nog zo moeilijk over doen zeg!
laatste aanpassing

Kijk jij snapt hem djem :)
Ik durf m'n eigen condooms zeker wel te halen, maar als ze hier toch liggen, ga ik zeker de moeite niet doen.

hahaha ja dat bedoel ik !! eindelijk eens een relaxed iemand hier :D

luister is dan: ik verwacht het niet maar zou wel handig zijn :/ leees lees lees

Zelfs al zou me moeder ze in huis hebben, haal ik ze nog zelf. NL Hardcorebitch gebruikt zeker ook de vibo van mama? :):)

Sorry ik kan niet zo goed lezen, ik ben namelijk al een oude lul en heb me leesbril niet op :P
Jeetje wat een dom kind zeg sorrie..

JIJ ben diegene die wil sexen, dus JIJ zal voor condooms moeten zorgen! Het moet niet gekker worden hoor, zometeen ben je bloedgeil en heeft je mamsie geen condooms gehaald, pff nou dan is het huis te klein hoor, want mevrouw gaat toch zeker niet zelf condooms halen...

Of je kan ze niet betalen, kan natuurlijk ook O:)

Dan kan je ook vragen of je geld mag lenen voor condooms aan mams :D

ik haat mensen die van techno houden
Zodra de condooms op zijn, die m'n moeder heeft gehaald, ben ik aan de beurt om zo'n grootverpakking te halen.

Zo kan het ook.

mee eens :yes:

oke willen er voortaan alleen maar leuke mensen reaegeren? niet van die zeikerds :/

ik haat mensen die van techno houden

Dan luister je toch niet naar ze :)

oke ik ben hier nieuw en heb nog een vraag.. hoe kopieren jullie die stukkies tekst en dat ze dan een andere kleur hebben? ik snap er nix van :s
Hey mams, ik wil neuken heb je condooms gehaald???

wahahahahah, me ma zou me echt hard uitlaggen:P
bij mij thuis ligt er standaard een fam. pak in de badkamer en op het moment dat er nog 5inzitten haal ik of me broertje gewoon nieuwe... net zo makkelijk!

en wat nou als je op jezelf gaat wonen? hoe doe je het dan? ff mams bellen of ze ze wilt komen brengen???:P

Hardcorebitch ik begrijp je doelstelling allen je brengt het niet helemaal duidelijk... ;) als je dat ewl had gedaan had je ook niet van die reacties gehad;)
Idd!

En je moet niet zo achterlijk reageren elke keer: 'wie wil jou nou lucy?' en 'ik haat mensen die van techno houden'.

Beetje triest van je :[
Idd je laat je zelf wel kennen zeg! Ik geef mijn mening, en jij haat mensen die van techno houden.. Whaha shittt goed bezig meis!
ouders moeten die zeker in huis hebben zijn heel belangrijk zal er nog niet aan moeten denken dat ik al oma zal worden