Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Nja, er zijn meiden die het er met hun ouders over durven te hebben maar er zijn ook meiden die dat niet durven
Ik heb op het gebied van sex nooit gesprekken met mn moeder of vader, daar heb ik in principe mijn zussen voor.
Maaruh, ik zie het nog steeds niet zo zitten als ik boven lig met mn vriend om dan te gillen: 'MA, HEBBIE NOG EEN RUBBERTJE LIGGEN?! WE WILLEN NEUKUH!!'
Nee, dat gaat m toch niet helemaal worden 
Maaruh, ik zie het nog steeds niet zo zitten als ik boven lig met mn vriend om dan te gillen: 'MA, HEBBIE NOG EEN RUBBERTJE LIGGEN?! WE WILLEN NEUKUH!!'
zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig
Nja, ik krijg sowiezo geen rooie kop bij de drogist want ik haal ze zelf niet
Gebruik ze eigenlijk ook nooit want ik zit gewoon aan de pil, wat ik overigens ook zelf geregeld heb 
Ennuh, over het algemeen kopen jongens hun condooms altijd
ps. Wil je me geen dom kind noemen? Je komt zelf net uit de luiers!
Ennuh, over het algemeen kopen jongens hun condooms altijd
ps. Wil je me geen dom kind noemen? Je komt zelf net uit de luiers!
Voorlichting geven is wel een plicht van de ouders ja, maar zorgen dat er condooms in huis zijn?!?! Wat een onzin...
Als jij jezelf oud genoeg vind om te n**** dan moet je ook zonder gezeik een pakje condooms durven halen...
Sjonge jonge, dat mensen daar tegenwoordig nog zo moeilijk over doen zeg!
Als jij jezelf oud genoeg vind om te n**** dan moet je ook zonder gezeik een pakje condooms durven halen...
Sjonge jonge, dat mensen daar tegenwoordig nog zo moeilijk over doen zeg!
laatste aanpassing
Jeetje wat een dom kind zeg sorrie..
JIJ ben diegene die wil sexen, dus JIJ zal voor condooms moeten zorgen! Het moet niet gekker worden hoor, zometeen ben je bloedgeil en heeft je mamsie geen condooms gehaald, pff nou dan is het huis te klein hoor, want mevrouw gaat toch zeker niet zelf condooms halen...
Of je kan ze niet betalen, kan natuurlijk ook
JIJ ben diegene die wil sexen, dus JIJ zal voor condooms moeten zorgen! Het moet niet gekker worden hoor, zometeen ben je bloedgeil en heeft je mamsie geen condooms gehaald, pff nou dan is het huis te klein hoor, want mevrouw gaat toch zeker niet zelf condooms halen...
Of je kan ze niet betalen, kan natuurlijk ook
Hey mams, ik wil neuken heb je condooms gehaald???
wahahahahah, me ma zou me echt hard uitlaggen
bij mij thuis ligt er standaard een fam. pak in de badkamer en op het moment dat er nog 5inzitten haal ik of me broertje gewoon nieuwe... net zo makkelijk!
en wat nou als je op jezelf gaat wonen? hoe doe je het dan? ff mams bellen of ze ze wilt komen brengen???
Hardcorebitch ik begrijp je doelstelling allen je brengt het niet helemaal duidelijk...
als je dat ewl had gedaan had je ook niet van die reacties gehad
wahahahahah, me ma zou me echt hard uitlaggen
bij mij thuis ligt er standaard een fam. pak in de badkamer en op het moment dat er nog 5inzitten haal ik of me broertje gewoon nieuwe... net zo makkelijk!
en wat nou als je op jezelf gaat wonen? hoe doe je het dan? ff mams bellen of ze ze wilt komen brengen???
Hardcorebitch ik begrijp je doelstelling allen je brengt het niet helemaal duidelijk...

![[0570] Ikke Wie Anders](/images/user/121363_2336405.jpg)