Partyflock

Forumonderwerp · 707553
Voorzitter Sensi zei op een boete van 20 miljoen euro!! te rekenen als straf voor de aanslag op scheidsrechter Frisk.

wat vinden jullie hier nu van??

Ikzelf acht deze boete wel erg hoog. een klein deel van de supporters zijn immers diegene die het gedaan hebben. Ik zou meer iets zien in de trant van: alle CL wedstrijden zonder publiek, en nog een geldboete.

Wat is jullie mening??
Sierra00... zit jij ook op 't kicken forum??

ach, verdiend is verdiend, meneer frisk B)

en niet iedereen zo scheinheilig doen, toen de beste man tydens halve finale ek tussen nederland en portugal in ons nadeel floot, kon die natuurlyk allerlei ziektes krygen of wat dan ook, en nu krygt ie eindelyk een muntje tegen ze kop, is het nóg niet goed :nee:

:gaap:
whaha ja okej hij heeft natuurlijk ook gezorgt dat nederland de finale niet haalde!!

maja daarom hoeft die niet een aansteker tegen de kop aan te krijgen. k von um wel een beetje sneu toen die de trap af liep naar de kleedkamers:P:P

theatraal mannetje, kon prima lopen en zodra die beetje bloed zag, deed ie alsof ie neergeschoten werd...hihi B)
gangs of utreg 17 september 2004 22:40
en niet iedereen zo scheinheilig doen, toen de beste man tydens halve finale ek tussen nederland en portugal in ons nadeel floot, kon die natuurlyk allerlei ziektes krygen of wat dan ook

Ja, ehh, je gaat me toch niet vertellen dat de mening van die paar dronken mongolen die geen verstand hebben van voetbal iets over de kwaliteiten van een scheids zeggen?

NL was toen gewoon niet goed genoeg, heel simpel

klopt, maar hy floot gewoon in ons nadeel, en daarvoor verdiend ie 2 euro, in italiaanse muntvorm :jaja:
Gewoon een wedstrijd zonder publiek of een paar wedstrijden zonder publiek.(Y)

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Uit de CL knikkeren!! Na het staaf incident in amsterdam werd ajax ook 3 jaar uitgesloten van europees voetbal.

Ze mogen van mij uit de CL gezet worden en een geldboete erbij. Misschien is het dan een keer afgelopen.
dan zullen ze zeker betere controles enzo houden bij de ingang:P
er zou toch vrijdag al een uitspraak zijn?
Nope, maandag.......
Uit de CL knikkeren!! Na het staaf incident in amsterdam werd ajax ook 3 jaar uitgesloten van europees voetbal.

dat is idd ook zwaar bestraft toen. zo zou het bij Roma ook moeten!!! :devil:
het staafincident was toch wel iets anders. dit is 1 iemand die iets gooid. bij de staven waren het tientallen.
net alsof dit niet erg is wou je zeggen. okej staaf incident was miskien erger. magoed ik vind wel dat roma uit de CL mag en ook een dikke boete betalen ofzo.
Oneerlijke straf nu profiteerd dynamo ervan...
ehehe je kunt t zo gek niet bedenken of t kan ongestraft in rome \0/
twee wedstrijden zonder publiek en een nederlaag in een wedstrijd die ze toch al gingen verliezen, big deal ehehe...
ROME WE KOME!!! (hadden we dat in 1990 maar gedaan :D)
20 miljoen haha super onzinnig

triest natuurlijk dat het gebeurt is (ook al hebben ze de pech dat er toevallig iemand goed mikte.. elke wedstrijd wordt immers wel met wat gegooid..)

schors dat hele vak met snuiters maar voor een seizoentje.. net alsof de club hier iets aan kan doen :nee:

kan het nog een lichtere straf zijn?
Getuigt wel weer dat de financiele inkomsten zwaarder weegt als sportiviteit...

Kan me dat speer incident nog wel herrineren en wij waren er niet vanaf met 2 wedstrijden zonder publiek spelen
tsja... ik denk dat dit de goeie straf is!
maar ze hebben dit vaker gehad, en nu gebeurt het toch weer dus bij hun maakt het niet uit :( :( helaas

veels te laag aanpakken die pleuris gasten daar:@ was 2 jaar terug ookal gezeik en een veels te lage straf en nu weer

van mij mogen ze een europese schorsing krijgen van een paar jaar. was toen ook met het staaf incident in a'dam dus ze komen er weer heel erg goed vanaf

en het was dan 1 aansteker die frisk raakte maar er werden honderden dingen gegooid en tis niet de eerste x daar in rome
laatste aanpassing
Mr Kit10! 21 september 2004 18:12
schors dat hele vak met snuiters maar voor een seizoentje.. net alsof de club hier iets aan kan doen

Nee, de club kan hier inderdaad niks aan doen, de supporters wel. En de enige manier om de supporters te straffen, is door de club aan te pakken (hun liefde)

maar hadden ze wel een iets hogere straf kunnen geven, dit is wel erg weinig
mafia heeft de macht, ook bij de UEFA!!
:/

Jeeeezus :S

Komen ze echt goed mee weg. Had iig verwacht dat ze min. 300 km van hun eigen stadion verwijderd hadden moeten spelen ZONDER publiek + een dikke boete.

Dat kiev de overwinning zou krijgen had ik eigenlijk wel verwacht.

Vind de straf nog vrij mild eerlijk gezegd
beetje heel erg laag de straf:@
Bij de uefa zijn het ook allemaal maar mietjes met financieele belangen.
Moet zeggen dat ik dit wel een redelijke straf vind. Denk dat iedereen aardig over de zeik zou zijn als het hunzelf overkwam, verloren wedstrijd en er de volgende twee wedstrijden niet bij zijn valt toch tegen, maar juist daardoor werkt het dus inderdaad wel. Iemand zal niet zo snel nog iets gooien, als ie weet dat de rest van de supporters 'm dat kwalijk gaan nemen.
dacht dat er ook een uitslag van 0-3 werd op geschreven als straf door de uefa...
valt me tegen die straf:P
had alleen die 0-3 wel verwacht
Slaat nergens op, waarom is die wedstrijd zoiezo niet uitgespeeld, als de scheids gebleseerd raakt word tie ook vervangen dus had nu ook moeten gebeuren. Als een speler word geraakt gaat de wedstrijd ook gewoon door, Frisk is gewoon aandachtgeil:yes:
zow de eerst volgende roma thuis wedstrijd ben ik aanwezig

Roma Locos
:respect: