Partyflock

Forumonderwerp · 707398
Waarschuw beheerder
Ik weet echt niet wat ik moet doen..kreeg een telefoontje en toen vertelde hij het..

Hij weet wel bijna zeker dat ie seroposotief is en de rede..door met zijn domme kop niet na te denken toen ie seks had..maar oke daar kan je nu niets meer aan doen het is gebeurt..en nou 3 maanden wachten op de uitslag..

Maar hij zegt dat het niet anders kan dan dat hij besmet is..

We zijn altijd beste vrienden en het eerste dat hij tegen mij zei was dat de verstandhouding tussen ons wel zal gaan veranderen..een kus zomaar zal beter zijn van niet of dat ik het niet meer prettig zal vinden om met hem te kroelen?!

hoe moet ik hier nou mee omgaan!!

Ik wil hem steunen en helpen..maar ik ben ook zo boos!! waarom heeft is ie zo dom geweest!!

Wat zouden jullie doen als je in mijn plaats stond? thanks!! xxx
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ohw en je kunt trouwens wel gewoon zoenen met iemand die seropositief is hoor(alhoewel ik nooit met die vriend toen heb gezoend,maargoed)
Je moet alleen wel uitkijken dat hij geen bloed ofzo in zijn mond heeft,maar dat is wel duidelijk :)

Waarschuw beheerder
Als je onveilig sext loop je dat risico. Het is geen kwestie van je best moeten doen!

(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Jullie snappen het niet. Als je onveilig sext loop je idd dat risico. Maar als je je daarna laat testen op alle soorten ziekten dan is statistisch gezien de kans dat je hiv hebt veel kleiner dan andere SOA's of Hept.B. Zeg niet dat de kans er niet is maar ik zou eerst die test afwachten want de kans is klein, al is hij er wel. En dat is omdat HIV niet zo besmettelijk is dan andere SOA's, maar het is natuurlijk wel besmettelijk.

Wat natuurlijk niets af doet aan de ernst van deze zaak:( Want leuk is anders om te horen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zou proberen nog gewoon met hem om te gaan...en vrienden blijven zoals voorheen.
Geniet van de tijd die je nog met hem kan hebben zeg maar! Sterkte (f)

Waarschuw beheerder
tjah is keimoeiljk ik kan alleen maar hopen dat t niet zo is voor hem...
en dan hopen dat ie nooit meer zo stom zal zijn om t onveilig te doen..
ik zou zeggen ben er voor hem (tuurlijk ben je geschrokken maar hij zal je hard zat nodig hebben...)
sterkte anyway!