Partyflock

Forumonderwerp · 707053
1159x bekeken
Waarschuw beheerder
1) omdat ik gewoon echt niet zonder peuk kan..
2) als het gezellig is wil ik wel is een sigaret op steken
3) uit verveling
4) gewoonte

zo zijn er nog veel meer....ik ben nu namelijk 5 dagen gestopt en ik merk eigenlijk datik het niet eens nodig heb terwijl ik het wel dacht! ben alleen benieuwd hoe dit weekend gaat....want normaal gesproken met uitgaan (feesten) rook ik redelijk veel....

dus 4 past wel bij mij eigenlijk...

Waarschuw beheerder
Ik rook omdat ik anders overal kwaad om word, teveel mensen teveel uitscheld, mijn woede niet kan beheersen en dan agressief gaat lopen doen :O
Maar verder ben ik heel normaal hoor O:) Beetje last van ADHD af en toe 8-)

En dus no way dat ik ga stoppen met roken. Heb daar helemaal geen zin in,want ik maak het geld wat ik overhoud dan alleen kwijt aan snoep,waar ik normaal peuken van koop, ben ook nog eens volop saggo en best agressief en ik word volop druk
:)
Waarschuw beheerder
1,3 en 4 voor mij :S

Waarschuw beheerder
ik ben vroeger gaan roken omdat ik er erg benieuwt naar was , en vond het toen best lekker.
Alleen nu ga ik niet stoppen omdat ik dan veel gaat eten en ik ben niet 1 van de dunste dus ik ga niet stoppen dan word ik dalijk 20 kilo zwaarder , wat ook niet gezond is , dus tis kieze .
dan maar roke vind ik

Waarschuw beheerder
donateur
3 en 4...
Waarschuw beheerder
Gewoonte :yes:
Waarschuw beheerder
idd gewoonte en tijdens het stappen vind ik het ook wel gezellig :d
Artiest TYP
Waarschuw beheerder
Op de foto rook ik een sigaar..hahahahaha
Leef, geniet!
Ga je niet aan kanker dood, krijg je wel een hartinfarkt of wordt je overreden...Ik ben een bewuste niet-stopper!

Waarschuw beheerder
Uhhh ben een beetje verslaafd geloof ik!!:S

Dat is de enige reden waarom ik nog rook, maar mijn tijd komt nog wel:D Hoop Ik:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik rook niet meer (y)
Waarschuw beheerder
Ik ben wel verslaafd, rook nu al 8 jaar lang en ben voorlopig nog niet van plan om te stoppen.

Vind het gewoon lekker ontspannend om een peuk te roken.
Waarschuw beheerder
donateur
verslaafd :yes: :bloos:
Ga misschien wel stoppe binnenkort, maar moet ik nog ff goed over nadenke :P
Waarschuw beheerder
4,3,2,1

Waarschuw beheerder
1,2,3,4

maar er komt een dag dat ik stop :jaja: O:)

Waarschuw beheerder
omdat ik verslaafd ben..... min of meer nr1 dus

Waarschuw beheerder
omdat ik verslaafd ben én vind t gezellig met vrienden (tja zo ben ik dus begonnen erg he :P)

Waarschuw beheerder
stress denk ik..en dan word je er afhankelijk van..slechte zaak eigenlijk..
vind het ook wel lekker om te roken maar als je er echt bij nadenkt dan weet je zelf ook wel dat het vieze rotzooi is en dat het je sloopt.. het is gewoon een hele houding bij een persoon..het lijkt relaxt om ff tijd te nemen om te roken maar je wordt gewoon nerveus als je niks rookt dus die tijd is helemaal niet relaxt. Vaak voel je ook echt ongezond door het roken..gewoon rare dingen in je lichaam en dan maak je jezelf helemaal gek.. maarja..een peuk en een bak koffie..pfff.. hard to resist...

Artiest Campos
Waarschuw beheerder
Tjah omdat ik 11 jaar geleden d8 laat het is proberen. Pakje peuken gehaald en eigenlijk nooit meer gestopt. Eigenlijk ook nooit meer een poging gedaan om te stoppen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik wilde stoer zijn...ik ben toen een tijd stoer geweest en nu ben ik sinds 2 dagen niet meer stoer:D

Waarschuw beheerder
donateur
Om er bij te horen :jaja:
Waarschuw beheerder
Omdat ik voor 6 jaar trug wou weten wat het was...en het wel grappig vond..soms ff roken..en rookte steeds en steeds meer tot dat ik nu ongeveer 130 euro in de maand op rook!! en verslaafd ben!!En stoppen gaat nie zo makkelijk als je altijd in een omgeving bent waar echt iedereeen maar ook iedereen rookt!!:s
en ben bang om aan te komen als ik stop...ROKEN IS DOM!!en kost je klauwe vol geld...ff zo berekent...alles wat ik verookt heb..als ik dat opgespaard had..had ik nu mijn rijbewijs gehad en een leuke auto....en miss nog wel meer....KUT KUT KUT!!waarom ik rook..omdat het een verslaving is!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Om stoer te doen

Waarschuw beheerder
Omdat ik anders het geld wat ik nu aan sigaretten uitgeef ik anders bij de snackbar uit ga geven en binnen een jaar tonnetje rond ben??

o:)

Waarschuw beheerder
ik rook omdat ik meot hebben ;)
Waarschuw beheerder
doe mij maar nr 9! daarom!!!

ben lekker al bijna 3 dgn gestopt (y)
Waarschuw beheerder
omdak een pijnlijke langzame dood wil, onvruchtbaar wil worden en me huid wil laten veroudere hahahahah

Waarschuw beheerder
donateur
ik rook niet meer :D al 3 hele dagen! niet dat ik zo heel veel rookte, maar t begon wel een aardige verslaving te worden..
Waarschuw beheerder
rook vlees bederft niet/

Waarschuw beheerder
donateur
Ik dácht dat ik soms rookte voor de gezelligheid,
maar nu ik er mee ben 'gestopt', merk ik dat het
geen gezelligheidskwestie meer was.

Waarschuw beheerder
parrtime roker....bezwijk alleen bij stress en uitgaan en als je ff lekker aan t chillen bent met wat vrienden

Waarschuw beheerder
omdat de toevoer van me longe de nodige druk nodig heeft om t hele systeem draaiende te houde.....net zoals een draaiorgel als t boekie afgelope is of verkeerd zit raakt alles in de war waardoor jij weer wat tijd nodig heb om alles bij te stelle naar aanleiding van de temperatuur van de ruimte waarin jij je bevindt ...tenzij je alles al die tijd goed in de gate heb gehoude waardoor jou afweersysteem zo'n ultra modern aircosysteem heeft dat je de lucht op verschillende tempo's niveau's lage kan aflossen ahhh euhhh nah fijne avond verder(K) ik ga ff peukie roke
Waarschuw beheerder
Waarom niet??? dood gaan we toch een keer

Waarschuw beheerder
waarom niet? omdat ik er geen intresse in heb!
waarom wel? zoals freakygirl al zei :d

Waarschuw beheerder
:smoke:

Waarschuw beheerder
ik rook omdat het stinkt en ik stink graag :d
Waarschuw beheerder
heb een hele tijd gerookt alleen toen ik te horen kreeg dat mijn vader door het roken longkanker kreeg en heb gezien wat het met je doet

zal ik geen sigaret meer aanraken

Waarschuw beheerder
Rook omdat het gewoon STOER is!!! :[

Ja toch? :9
Waarschuw beheerder
donateur
vind ik ook

in Delden ben je nog stoer als je een sigaret rookt :jaja:

Waarschuw beheerder
niet joh :S geef nou maar toe : de mens stinkt graag!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat ik toen ik 11 was stoer wilde doen.. En vervolgens ben blijven roken :/

Ben 1x 3 maanden gestopt. Zonder heel veel te snoepen ofzo ben ik in die maanden 8 kilo aangekomen.. Dus maar weer begonnen :S

En tja..we zijn nu 10 jaar verder en nog steeds rook ik. Heb gewoon niet de échte wil te stoppen dus dan lukt 't ook niet.

Waarschuw beheerder
nummertje 4.

Waarschuw beheerder
tja waarom zijn bananen krom
Waarschuw beheerder
2,3 en 4 en gewoon omdat het lekker is
Waarschuw beheerder
donateur
1
ooit dermee begonnen omdat het stoer was als je rookte op school en nooit meer mee gestopt ,ja 9 maanden tijdens zwangerschap,maar ware de zwaarste maanden,en dan zeggen ze je heb het zolang niet gedaan nu kan je der wel vanaf blijven,:no: eerste wat ik deed was peuken laten halen
Waarschuw beheerder
idd om gewoon ergens mee bezig te zijn, en het geeft je toch een voldoening. en meestal als je heel erg gestresst bent enzo, maar ook weer om te ontspannen, sjezus, eigenlijk áltijd dusjahh
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha 1 dus ook voor jou :P

Waarschuw beheerder
Omdat ik eraan verslaafd ben.

Waarschuw beheerder
donateur
Don't ask me why i smoke...
'cause i don't know.
But i drink to get drunk.
Waarschuw beheerder
Voor mij gelden ze alle 4.. als ik geen garo's heb, dan ben ik nog in staat om `s nachts 20km te gaan fietsen om un pakje peuken te halen :/

Waarschuw beheerder
omdat ik het niet doe