Een lekkere dikke Big Mac bij de MC Donalds dat is pas lekker.
Maar om ontopic te blijven:
Daisy,Korsakoff,Lady Tom en Lisa Lashes.Die laatste mag niet worden vergeten.
nou Dj Daisy vind ik wel wat hebben en ze draait nog goed ook en dat vind ik het belangrijkste!
want een vrouwelijke DJ kan der nog zo geil en lekker uitzien, maar als ze niet kan draaien mag ze lekker van mij met der geile ass thuis blijven whehehehe
Ik heb het een en ander bekeken qua vrouwelijke dj's. Maar ik ga toch voor Frankrijk oftewel een Francaise.
Bovendien draait ze ook nog eens een van mijn meest favoriete stijlen (hardcore) op het gebied van house. Heb haar naam weleens horen vallen maar ik zal in het vervolg toch maar eens beter op gaan letten zeg
Wat een schoonheid
Daisy
En zo aan mijn voorgangers/sters te zien gaat Daisy het winnen
Daisy en Korsakoff.... Al zag die Femme Fatale er zeker niet verkeerd uit!
Lisa Lashes:
Caroline Banx:
Anne Savage:
Lisa Pin-Up:
Gayle San:
Sister Bliss:
100% Isis:
Marcella:
Miss Djax:
Verder genoemd Lucca en LaDiDa (damn !), Amber D (UKHH-dj's roeleren nou eenmaal ) en Misstress Barbara. Qua techniek absoluut niks mis mee (Lisa Lashes; geweldig )
Korsakoff ziet r ook heel goed uit, en ze draaien allebei mijn stijl, maar kvind de platen die Daisy op de Wheels of Steel legt toch echt 10 x beter!!!
..deze 2 duitse technodames = aardig, maar toch op afstand van de onbetwiste Techno QUEEN; Czech beauty La.Di.Da!! (ook die guns zullen niets helpen,dames! ..jaloers he?! Whahaha.. bovendien knalt ze jullie eruit ook on the deckzz..)
Maral Salmassi
Miss Yetti
Olalala, La.Di.Da
... en om gelijk evt reacties over die andere tsjechische tegen te gaan: Ga heel ff 2 jaartjes terug in tijd en je ziet gelijk heel duidelijk/simpel wat 't verschil is (en blijft!) > BIG SIS en kleine meid Lucca.. LOL