Partyflock

Forumonderwerp · 706843
3404x bekeken

Waarschuw beheerder
vraag aan de dames op pf

ik ben van de stederil overgestapt op de microgynon en zit sindsdien enorm onder de puisten, iets waar ik dus niet op zit te wachten.

wie van jullie dames heeft ook deze pil en heeft er wat meer ervaring mee
goeie of slechte

let me know
Waarschuw beheerder
Ik gebruik hem al jaren, maar nooit ergens last van. Ik denk dat je lichaam er gewoon even aan moet wennen.

Als het toch zo blijft kun je beter de Diane 35 nemen!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hem ook jaren gebruikt nooit ergens last van gehad

Ik vind het een goede betrouwbare pil :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb em 1 jaar gehad maar was voor mij niet sterk genoeg.. Heb nu al een jaartje of 5 Microgynon 50 met tussen de 30 en 50 nog wat andere pilsoorten..

Ik heb geen bijwerkingen.. Niet dikker geworden, geen tieten gekregen (helaas :9 ), geen puisten.. Heb er goede ervaringen mee! Nooit zwanger geweest ook 8)

Waarschuw beheerder
Ik heb em ook al jaren en kheb er nooit last van gehad.. misschien is het omdat je veranderd van pil en gaat het wel weg? anders zou ik weer een andere nemen..

Waarschuw beheerder
tja misschien moet ik idd ff wennen

ben nu net een aardbei echt geen gezicht, maar gebruik hem nu ook nog maar 1 maand
Waarschuw beheerder
Ik heb hem ook en het schijnt dat dit de standaardpil is! Nooit problemen meegehad!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb em ook, nergens last van (y)
Waarschuw beheerder
ik heb die dus onder andere ook gehad en het ligt ook zeer aan je lichaamz elf het moet dus eerst wennen had zelf eerder harmonet en daarna micrognon *hopelijk goed geschreven*...
maar teveel problemen er mee gehad nu de prikpil nou dat is het fijnste wat er is :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook nergens last van! :)
Maar mocht je last blijven houden...gewoon even naar de dokter..zijn zat andere en daar zit vast wel iets anders voor je bij!
Waarschuw beheerder
donateur
gebruik ik ook! alleen nooit ergens last van gehad!;)
Waarschuw beheerder
allemaal aan de pillen..........
Waarschuw beheerder
wees gerust.. ik heb die pil ook die jij nu ook heb
die pukkels kome gewoon omdat je ben over gestapt op een andere pil.. je lichaam moet daar effe aan wenne
komt goed
xxx

Waarschuw beheerder
ik ga maar gewoon ff afwachten dan
thanx

Waarschuw beheerder
Ik heb m ook en ben er een STUK dikker door geworden, vroeger was ik echt een dunne lat, maargoed het valt nu allemaal nog wel mee ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik gebruikte em ook, maar ik ben dus zwanger geworden door de pil heen :yes: Ben em niet vergeten en niet misselijk geweest of wat dan ook.
Geloof alleen niet dat dit vaak voorkomt, dus het zaL wel een betrouwbare pil wezen ik kan er alleen niet over meepraten
Waarschuw beheerder
ik heb em ook ma diana die schrijven ze ook voor als je heel veel puisten hebt :yes:
dus als ik jou was zou ik over stappen na diana pil

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hem ook al jaren :yes:

En nooit ergens last van eigenlijk. Ben toen een tijdje overgestapt op de diana. Maar daar werd ik heel slecht van en kreeg veel puistjes.

Ben toen maar weer overgestapt op deze (Y)

Waarschuw beheerder
ik heb m ook en nergens last van

Waarschuw beheerder
de diane pil is juist tegen pukkels.
ik heb zelf 10 jaar microgynon gslikt en eenige probleem wat ik wel es had was lichte hoofdpijn, nadat ik ben overgestapt naar de diane pil trok dit weg.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik slik die pil ook al een aantal jaartjes en heb gelukkig nergens last van.

Waarschuw beheerder
had eerst altijd mycrogynon 30, maar ga nu over naar de yasmin.

Maar das om andere redenen. Had nooit echt problemen met mycrogynon 30.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Had eerst Microgynon-30 en nu Diane-35.
Heb alleen bij beide pillen last van enorme hoofdpijn in de stopweek.
Als dat probleem nou aanhoudt (puisten) zou ik eens naar je huisarts gaan om te vragen of de Diane-35 een idee is.

Waarschuw beheerder
Ik zit ook al 7 jaar aan de microgynon-30 was toen vooral voor de hevige menstuatie pijnen Enigste bijwerking wat ik heb is dat ik er wat door aangekomen ben, en hij nu dus bijna niet meer werkt tegen menstruatie pijn maar dit komt denk ik omdat ik van mij HA over moest stappen op marvilon ivm dat ik rook :-S Toen toch maar weer terug gegaan naar de microgynon omdat de marvilon helemaal niet hielp bij de pijn.Maar tegen de pijnen werkt ie nu dus niet meer helaas!Dus het kan dan voor jou best zijn dat die ''veranderingen''
puistjes ed komen door dat je van pil veranderd bent! Ik zou het ffies aan kijken en als eht nou zo blijft toch naar je HA gaan om te kijken of er geen andere pil is....

Dames ervaringen met pillen die tegen menstruatie pijn werkt trouwens (nu we toch bezig zijn)
Ik gebruik die pil al zo'n elf jaar en heb er nooit last mee gehad. Ben wel in mijn pubertijd wat dikker geworden omdat ik altijd errug dun was (eng dun, botten tellen dun) maar of dat alleen door de pil is gekomen, ik denk het niet...

Waarschuw beheerder
ik ben wie ik ben....

diane 35 werkt goed tegen pijnen heb ik zelf ook jaren gehad ivm pijn

Waarschuw beheerder
ik gerbuik die pil ook, maar ik heb er geen problemen mee. maar mijn vriendin die had diane 35 en is daaraan begonnen voor de puistjes, die hielp toen erg goed. later is ze overgestapt naar dezelfde pil als mij, maar die puisten kwamen weer terug.
Waarschuw beheerder
Diane moet je ook enige tijd blijven slikken totdat je er zeker van bent dat je over die pukkels heen bent gegroeid.
Toch wordt er gewaarschuwd dat je niet veel te lang Diane moet blijven slikken. Het wordt in principe gezien als medicijn en niet als anticonceptie.
Waarschuw beheerder
K heb marvelon.. omdat microgynon 30 voor geen fuck hielp..

Waarschuw beheerder
ik slik de diane pil al tien jaar... en aangezien die wel vergoed wordt door t ziekenfonds houd ik hem ook.
heb nagevraagd, maar kan niet zoveel kwaad als je em langere tijd slikt( zegt de huisarts)

Waarschuw beheerder
ik stem voor mannenpil :yes:
Waarschuw beheerder
uhh ik moet wel ff 8 euro betale voor die hoeruh pil en de meeste gewoon nie :@ hehehehe maja 8 euro hehe boeie ook

Waarschuw beheerder
ik heb m ook, nergens last van. misschien moet je de diane pil proberen of bel gewoon je huisarts lijkt me logischer

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben echt al jaren aan de diane pil omdat ik tegen andere pil soorten niet tegen kon...
de dokter heeft ook tegen mij gezegt dat de diane pil verder niet schadelijk is ofzo....
ik vind het alleen wel vreemd, want je hoort van de diane pil geen puisten meer te krijgen, maar toch krijg ik die nog wel af en toe...

krijg je trouwens van de prilpil ook puisten??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
MAnnenpil
Waarschuw beheerder
donateur
gebruik hem al jaren en eigelijk nooit problemen mee gehad :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Hem hem 8 jaar geslikt en nooit ergens last van gehad.
(behalve minder zin in sex, merkte ik toen ik ermee stopte ;))

Nu heb ik een Mirena, wat een uitvinding (Y)
Waarschuw beheerder
Heb al jaren Microgynon30 wel een paar kilotjes aangekomen in het begin maar verder is het een goeie pil. (y)

Dames ervaringen met pillen die tegen menstruatie pijn werkt trouwens (nu we toch bezig zijn)

Nou niet echt een pil, wel iets wat er tegen helpt: Femerital.Eerst was ik altijd 3dagen uit de roulatie als ik ongesteld was, met Femerital is het voor mij te doen (had wel extreme menstruatiepijn hoor)

krijg je trouwens van de prilpil ook puisten??

Volgens mij niet, alleen ff een dagje last van je kont :D
En je kunt er onvruchtbaar van worden :/

Waarschuw beheerder
Heb ook die pil en ik heb nergens last van gehad:no:
Waarschuw beheerder
Heb nooit ergens last van gehad
Waarschuw beheerder
Hiuer nog een , maar ik kreeg er pas na 3maanden last van.. Ik slik hem nu 5 maanden en ze zijn iets minder geworden...
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook de Microgynon 30. toen ik er net mee begon ben ik wel veel aangekomen en als ik hem niet goed slik (dus als ik wat dagen vergeet ofzo) krijg ik idd ook wel puisten enzo.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb ik ook gehad de eerste maand, maar dat is ineens afgelopen....
Waarschuw beheerder
Ik heb ook Microgynon 30 en heb er totaal geen problemen mee !

:flower:

Waarschuw beheerder
ik had met microgynon 30 keierge tussenbloedingen, was GOED sjagerijnig, en was er goed ziek van... dus ik vind het niks..
heb nu yasmin en nergens last van..

Waarschuw beheerder
Ik wil niet zo'n vervelend ventje zijn die hier zomaar tussendoor komt hoor, maar misschien wil iemand me uitleggen wat het het verschil is tussen marvelon, mercilon microgynon en dan dat 30, 50 etc. Ik vind t gewoon interessant, je hoeft toch niet altijd vrouw te zijn om erover te praten? Ik moet elke dag propecia slikken, dat heeft weer te maken met mannelijke hormonen...kent iemand dat?

Waarschuw beheerder
ik was ook overgestapt naar microgynon maar heb nergens last van
alleen als de periode eraan zit te komen dan heb ik wel een puist. denk dat je gewoon gevoelig ervoor bent

Waarschuw beheerder
Ik gebruik nu al 5jaar micro 50..
En heb ook nog nooit echt last gehad van bijwerkingen:no:

geen tieten gekregen (helaas:P ),

En ik ook maar denken dat ik grotere ervan zou krijgen:S Dat was wel ff jammer;)

Waarschuw beheerder
ow ja hallo waarom heb ik die tieten ook niet gekregen

Waarschuw beheerder
Omdat je het ook niet van krijgt:(

Waarschuw beheerder
shit dan moet ik het toch georgina gaan vragen hoe die het heeft gedaan want ze beweerd nog altijd dat ze geen borstvergroting heeft gehad
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik had ook meer last van puisten met microgynon :yes:
Misschien kan je overstappen op de Diana-pil?!
(als ie sterk genoeg voor je is)
Ik word al zwanger als je er naar kijkt, dus de Diana-pil was niks voor mij.
Nu heb ik Marvelon en weinig tot geen last van puistjes :)

Waarschuw beheerder
ik had ook eerst marvelon maar daar moest ik voor betalen. en microgynon niet. ja en dan pak ik die. ga er niet voor betalen als het niet nodig is

Waarschuw beheerder
-----> Timbo
ff wat globale uitleg voor je:
je hebt de:
-combinatie pil
-Minipil
-50-pil
-sub 50 pil
-sub 30 pil
-eenfase pil
-tweefasen pil
-driefasen pil
-eest generatiepil
-tweede generatiepil
-derde generatiepil

en die verschillen dat heeft te maken met hoeveelheid en soorten hormonen en bijvoorbeeld hier uitleg over de eenfase pil
bij de eenfase pil bevatten alle tabletten in de strip evenveel oestrogeen hormoon en progestageen hormoon. Alle tabletten hebben dus dezelfde samenstelling
enkele eenfase-pillen: Cilest, Femodeen, Harmonet, Lovette, Marvelon, Meliane, Mercilon, Microgynon 30, Microgynon 50, Mini Pregnon, Ministat, Minulet, Modicon, Neocon, Neogynon 21, Neo stediril, Ovostat, Stediril 30, Stediril D, Yasmin

bron: www.consumed.nl/pil-watch/welke-pil.htm

Waarschuw beheerder
Is inderdaad maar net hoe je lichaam er op reageert. Laat je lichaam er in ieder geval drie maanden aan wennen, voordat je conclusies kan trekken. Slik nu stediril, bevalt goed (wel big tits, is minder..mannen vinden het niet erg..) en totaal geen last van humeurschommelingen en dat vind ik zeer prettig!
Succes!

Waarschuw beheerder
HotgirlHH Thx! (K)

Waarschuw beheerder
over dat betalen ik vidn dat zo stom zeggen ze de pil blijft gratis yeah right...
op je eigen bijdrage na maar die bijdrage is voro die stomme yasmin pil (de lichtste die te krijgen is) wel ff 20 euro 45 gulden!!!!
kep voor die minulet jaren hooguit 10gulden betaald en voor microgynon 30 niks..
jammergenoeg kreeg ik daar bijwerkingen van :(
vind het echt schandalig de lichtste pil wrom moet die dan juist 20euro kosten????
Bij mij was de pil altijd gratis...
Maar sinds januari van dit jaar moest ik wel een groep hoger in de ziektekostenverzekering om hem nog gratis te krijgen.... :S
Waarschuw beheerder
ik gebruik deze pil ook, heb nergens last van!
Maar denk dat dat toch per persoon scheelt hoe je erop reageert, ik ben er zeker tevreden mee!
Waarschuw beheerder
gebruik hem al jaren, en heb nergens last van.
Alles is er juist stukken minder door geworden :D
Zou echt geen andere willen ;-)

ALs je na een tijd nog steeds last van puistjes heb, zou ik de diane pil nemen.Alleen die is wel een stuk lichter als ik het goed heb:-$

Suc-6 ermee
Waarschuw beheerder
Nou ik heb dus ook de dok weer gebeld, over m'n pukkels/puisten/rode vlekjes. Ik krijg nu de Diane pil. Ze waarschuwde me wel dat je bij deze pil heel consequent moet zijn met innemen. Want als je plots zwanger zou raken kan dat schadelijke gevolgen voor je kind hebben. (:s)
NU BEN IK HIER NOG EEN VRAAG OVER:
Is de geilheidsgraad bij deze pil een beetje hoog???:p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk idd dat iedereen anders erop reageerd, is maar net ff uitzoeken wat voor jezelf de beste is... bij mij werkt ie prima tnt nergens last van!!

ik gebruikte em ook, maar ik ben dus zwanger geworden door de pil heen Ben em niet vergeten en niet misselijk geweest of wat dan ook.
Geloof alleen niet dat dit vaak voorkomt, dus het zaL wel een betrouwbare pil wezen ik kan er alleen niet over meepraten

Heavy shit :| daar ben ik ook altijd een beetje bang voor :S zit ik dus echt niet op te wachten..

Waarschuw beheerder
ik slik ook microginon 30 en ik ben veel aangekomen maar dat zal niet alleen door die pil komen maar het heeft wel mee geholpen!
en tieten heb ik er helaas ook niet van gekregen...
ik wil over stappen naar die ringen *ben ff de naam kwijt* die moet je 1 keer in de maand verwisselen en verder geen omkijken naar.
heeft iemand daar ervaring mee?
Waarschuw beheerder
ik slik al 5 jaar Microgynon 30

en heb geen last van puistjes ook geen last van gewichts toename.

Het enige waar ik last van had int begin was beetje misselijkheid en dat was et

Waarschuw beheerder
donateur
ik slik m ook al jaren, nergens last van, gelukkig!!!

Waarschuw beheerder
Ik gebruik ook al een tijd de microgynon. Nooit problemen gehad. Ben ook even aan de Diane geweest. Kwam gewoon 5 kilo aan:S Toen ik ermee stopte was het er gelijk weer af. Met microgynon ben ik nooit aangekomen.

Waarschuw beheerder
kep nergens lasat van met die pil hoor:S niet meer puisten als normaal.

Waarschuw beheerder
K vind ze allemaal kut
Ik kan erg depri worden door die pil

Waarschuw beheerder
donateur
Nergens last van

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb ook die pil gehad helemaal onder de puisten, en nou heb ik diana 35 en geen puisten meer :yes:

Waarschuw beheerder
Heb hem ook al een jaartje of 8 e ben eigenlijk wel heel tevreden :yes:
Wel wat last van puistjes in mijn stopweek maar of dat nou daar door komt :s dat weet ik nie maar niet erg dus geen problemen (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had er ook slechte ervaringen mee, met Microgynon.. :jaja: Ik kreeg buikkrampen enzo.. echt vreselijk.. toen moest ik eigenlijk een spuit in me reet, omdat ik niet meer op kon staan en lopen van de pijn.. maar dat heb ik niet meer gedaan.. kreeg toen maar een pilletje.. ben meteen overgestapt naar Marvelon :jaja:

Waarschuw beheerder
ik slik m nou 4jaar en helemaal geen bijwerkingen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik slikte eerst marvelon en toen had ik altijd pijntjes en kwaaltjes, nu al een tijdje mircogynon en nu nergens meer last van gelukkig.

Waarschuw beheerder
ik heb ook mircogynon...puistjes tsja meestal zo rond de tijd van de stopweek. maar heb dr nu eink geen last van gehad :S
menstruatie klachten zijn veel minder geworde, of heb soms zelfs nergens last van :) ben niet aangekomen ofzo...
als je je huid gewoon goed schoon houd dan zullen die puistjes wel meevallen :yes:

Waarschuw beheerder
ik heb ook mircogynon...puistjes tsja meestal zo rond de tijd van de stopweek...

Bij mij precies hetzelfde..:yes:
Waarschuw beheerder
ik slik altijd al microgynon 30
heb ff de diane geprobeert maar daar werd ik ineens 6kilo ofzo zwaarder van dus nu maar weer de microgynon 30
bevalt wel goed

Waarschuw beheerder
alleen ik aan de mercilon?

Waarschuw beheerder
:yes: lijk der wel op..;)

microgynon 30...ben ik niet van aangekomen, maar dat komt denk dat de hoeveel heden HORMONEN verschillen..of hangt af van de sterkte van de pil...

Hoe zwaarder de pil....hoe meer HORMONEN..:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Als je de topictitel leest denk je aan iets in de richting van genetische manipulatie..

Blijkt het achteraf DE pil te zijn.. :/

Waarschuw beheerder
ken je ook waus van worden...;) ;)

Waarschuw beheerder
stediril 30 en microgynon 30 is exact hetzelfde..
mmisgien ligt het ergens anders aan??? zou niet aan overstap moeten kunnen liggen....

Waarschuw beheerder
party-biatch dat komt in 1ste instantie omdat de yasmin de enigste pil is waar de stof die dik zou maken niet is toegevoegd! verder is hij niet meer of minder werkzaam dan andere pillen, en dus vind de verzekering deze pil geen 1ste keus pil!! vandaar minder vergoeding voor de yasmin!
de hoogte van eigen bijdrages wrden bepaald door verzekeringen als deze menen dat de pil goedkoper gemaakt kan worden dan gebeurd,moet het verschil bijbetaald worden door de patient/klient! stel je pil kost 38 euro en de verzekeringen denken dat je m voor 30 kunt produceren... betaal je 8 euro bij.....

de pil is trouwens niet uit de verzekering, je kan de rekeningen gewoon indienen bij je verzekeraar, bij de minst aanvullende verzekering zit hij er namelijk al weer bij! ze hopen wel op een bezuiniging wanneer veel mensen de rekeningen niet gaan indienen...
De eigen bijdrage word in de regel nooit vergoed!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
toen ik een jaar of 12 was had ik lovette...das een hele lichte pil en ook nie zo goed
nu heb ik een paar jaar al weer microgynon 30 en dat is veel beter
ik heb al een paar keer doorgeslikt zodat ik iets van 2/3 maand nie ongesteld ben geweest, maar nu ben ik het gewoon weer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb Microgynon van mn 14e tot mn 21e geslikt.
Toen ik er zwanger mee was geworden ben ik overgestapt op de Implanon.
Heb nu veel minder last van bijwerkingen :D
Waarschuw beheerder
donateur
maar lag dat wel aan de pil dat je zwanger raakte?
kan ook zijn dat het net het moment was waarop je het vruchtbaarst was
maar goed...ik had een 1 voor mijn toets voortplanting een paar jaar geleden,dus ik weet er ook nie alles van :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vind Microgynon echt rotzooi. Kreeg ontzettende hoofdpijnaanvallen en had het libido van een ijsklontje. Heb nu Yasmin, bevalt wel.

Waarschuw beheerder
:-S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
no problem slik hem al een jaartje of 16 :yes:

Waarschuw beheerder
heb ook microgynon 30 maar niks niet dikker er door geworden en krijg alleen puistjes tegen de tijd dat ik ongesteld moet worden maar die zijn dan ook zo weer weg..
Waarschuw beheerder
Nou ik heb dus ook de dok weer gebeld, over m'n pukkels/puisten/rode vlekjes. Ik krijg nu de Diane pil. Ze waarschuwde me wel dat je bij deze pil heel consequent moet zijn met innemen. Want als je plots zwanger zou raken kan dat schadelijke gevolgen voor je kind hebben. ( )
NU BEN IK HIER NOG EEN VRAAG OVER:
Is de geilheidsgraad bij deze pil een beetje hoog???

Ik heb van mijn 13de tot mijn 19de Microgynon geslikt, verder geen last gehad van bijwerkingen ofzo.
alleen als ik de pil iets langer doorslikte kreeg ik het libido van een ijsklontje :s
Ben overgestapt op de Diane vanwege puistjes en die helpt goed (tegen de puistjes) maar had in het begin heel erg last van bijwerkingen (pijnlijke borsten, ze zijn ook groter geworden, stemmingswisselingen en een laag libido) het word nu minder maar vind het jammer dat ik zoveel ben aangekomen ervan :(
maar aan de andere kant ben ik blij dat ik nu van de puistjes afben :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mja idd..

ik ben voor de verandering wel overgestapt op de Yasmine.. maar merk daarmee ook weinig verschil..!

Ik wil vooral niet dikker worden van de pil, en bij zwaardere gebeurt dat wel!
Waarschuw beheerder
en bij zwaardere gebeurt dat wel!

ja :( beetje jammer

Waarschuw beheerder
vroeger wel eens gehad ... was er elke morgen misselijk van ... tot zelfs overgeven ... ben er snel mee gestopt ...

kreeg daarna 3 fase pil .. die was opzich wel oke
Waarschuw beheerder
Slik microgynon nu ook al 7 jaar maar heb nooit last gehad van bijwerkingen gelukkig.

Bevalt mij tot nu toe nog steeds goed.

Waarschuw beheerder
ik slik ook microgynon en heb nergens geen last van :no:
Waarschuw beheerder
donateur
en heb nergens geen last van

Dat is rot voor je, waar heb je dan zoal allemaal last van?

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha, ja dat is zeker minder!

Ik heb m nu sinds twee maanden, ben ff aan t uitproberen, maar heb nergens last van...

*klopt nu heel hard onder t tafelblad*

Succes ermee! :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Heb sinds 5 maanden de diane-pil (had eerst microgynon 30) vanwege puistjes.

De dokter zei dat ik er niet dikker van zou worden. Dat is dus wel gebeurd :/ zo'n 6 kilo.

Kwam ik later weer bij de dokter, ik zei: en ik zou er niet dikker van worden?!
Dokter: Ja, maar je houdt wel vocht vast en je krijgt meer eetlust. Nou, dat heb ik inderdaad gemerkt
:( Beetje jammer wel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beetje jammer wel.

ja heb hetzelfde, alleen ben ik gelukkig niet zo heel veel aangekomen toen ik merkte dat ik dikker werd ben ik er extra op gaan letten

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik sport sinds een maand ook drie keer per week, moet echt niet erger worden.

Waarschuw beheerder
Ik had microgynon 30, echt een kutpil, wil die nooit meer.
Toen kreeg ik trigynon (3 fasenpil) ook niet veel beter.

nu heb ik mycrogynon 50 die mag ik maar een jaar en dan moet ik microgynon 30 weer nemen, omdat die 50 te zwaar is. Ik wil die pil echt niet maar die dokter begrijpt mij blijkbaar niet ofzo, het woord nee komt niet in haar woordenboek voor...
Snap sowieso niet waarom ze me eerst een 50 gaat nemen als die te zwaar is, wat heb ik nou aan een tijdelijke oplossing? :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik begon toender tijd met de Diane pil, waar ik best wel wat van aan kwam, Nu slik ik al een aantal jr de Microgynon 30 en heb nergens last van.

Waarschuw beheerder
Ik had die pil al vanaf mn 16e.
In het begin was die fijn, later niet meer omdat ik gewoon bijna 2 weken ongesteld was terwijl ik al die tijd gewoon de pil slikte. En heel erg hoofdpijn, buikpijn en rugpijn, duizelig. Niet zo fijn als je dat 2 weken lang hebt, met deze pil heb ik tenminste nergens last van :D

Maar het is de meest voorgeschreven pil omdat de 30 hety goedkoopst is. Veel vrouwen vinden hem wel fijn, ik niet :)
Okay, was niet lullig bedoeld ofzo maar ik gebruik die pil ook en wil daarom graag weten wat jij er klote aan vond.
Ik wil eigenlijk helemaal geen hormonen meer in me lijf want ik slik dus al vanaf mijn 14/15de microgynon 30 maar ik wil ook niet zoiets als een vrouwncondoom ofzo. Maar alleen een condoom vertrouw ik ook niet 100%. En bijna alle anticonceptiemiddelen werken toch met hormonen.
Microgynon 30 is trouwens ook de meest voorgeschreven pil omdat er weinig hormonen inzitten en deze pil dus weinig bijwerkingen heeft.

Waarschuw beheerder
Ik vatte het ook niet lullig op hoor ;)

Maar het is heel verschillend hoe je lichaam erop reageert, bij de een is het perfect en bij de ander werkt het niet :)

Maar ik ben toen ook niet begonnen met de pil voor veilige sex maar om de reden die ik hierboven al typte.
Maar er zijn toch ook van die dingen zonder hormonen die je in je arm moet laten zetten, en dat om de drie jaar ofzo?
Weet niet precies want had niet goed opgelet mar dat kun je even bij de dokter navragen :D
Implanon bedoel je? Volgens mij geeft dat ook hormonen af hoor.
Ik ben met de pil begonnen om mijn menstuatie wat regelmatiger te krijgen en tsja...dat werkt...hahaha

Waarschuw beheerder
Oh dat weet ik dan niet. Ka nzijn dat ik het verkeerd heb onthouden, of adt je daarmee minder hormonen had.
Maar die was voor mij iig geen optie omdat ik die hormonen nodig had, dus dan zou het voor jou misschien wel weer kunnen.

Maar ja ik ben ook geen dokter haha :D
Waarschuw beheerder
donateur
microgynon 30..
Werkt perfect :jaja: :jaja:
Ben nooit zwanger :D

Heb geen last van bijwerkingen (y)(y)(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben er toen de tijd wel heel erg van aangekomen, maar heb verder nergens last van...

Waarschuw beheerder
Ik heb deze pil gekregen omdat ik altijd onwijze last van me buik had als k ongesteld moest worden..
De eerste paar jaar ging het goed maar nu naar een paar maanden heb ik meer last van me buik dan voordat ik met de pil begon.. :S

Heb geen last van puisten.. Alleen 1 of 2 in de stopweek.
Maar heb er helaas ook geen tieten van gekregen..