Partyflock

Forumonderwerp · 706843
3357x bekeken

Waarschuw beheerder
vraag aan de dames op pf

ik ben van de stederil overgestapt op de microgynon en zit sindsdien enorm onder de puisten, iets waar ik dus niet op zit te wachten.

wie van jullie dames heeft ook deze pil en heeft er wat meer ervaring mee
goeie of slechte

let me know
Waarschuw beheerder
Beetje jammer wel.

ja heb hetzelfde, alleen ben ik gelukkig niet zo heel veel aangekomen toen ik merkte dat ik dikker werd ben ik er extra op gaan letten

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik sport sinds een maand ook drie keer per week, moet echt niet erger worden.

Waarschuw beheerder
Ik had microgynon 30, echt een kutpil, wil die nooit meer.
Toen kreeg ik trigynon (3 fasenpil) ook niet veel beter.

nu heb ik mycrogynon 50 die mag ik maar een jaar en dan moet ik microgynon 30 weer nemen, omdat die 50 te zwaar is. Ik wil die pil echt niet maar die dokter begrijpt mij blijkbaar niet ofzo, het woord nee komt niet in haar woordenboek voor...
Snap sowieso niet waarom ze me eerst een 50 gaat nemen als die te zwaar is, wat heb ik nou aan een tijdelijke oplossing? :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik begon toender tijd met de Diane pil, waar ik best wel wat van aan kwam, Nu slik ik al een aantal jr de Microgynon 30 en heb nergens last van.

Waarschuw beheerder
Ik had die pil al vanaf mn 16e.
In het begin was die fijn, later niet meer omdat ik gewoon bijna 2 weken ongesteld was terwijl ik al die tijd gewoon de pil slikte. En heel erg hoofdpijn, buikpijn en rugpijn, duizelig. Niet zo fijn als je dat 2 weken lang hebt, met deze pil heb ik tenminste nergens last van :D

Maar het is de meest voorgeschreven pil omdat de 30 hety goedkoopst is. Veel vrouwen vinden hem wel fijn, ik niet :)
Okay, was niet lullig bedoeld ofzo maar ik gebruik die pil ook en wil daarom graag weten wat jij er klote aan vond.
Ik wil eigenlijk helemaal geen hormonen meer in me lijf want ik slik dus al vanaf mijn 14/15de microgynon 30 maar ik wil ook niet zoiets als een vrouwncondoom ofzo. Maar alleen een condoom vertrouw ik ook niet 100%. En bijna alle anticonceptiemiddelen werken toch met hormonen.
Microgynon 30 is trouwens ook de meest voorgeschreven pil omdat er weinig hormonen inzitten en deze pil dus weinig bijwerkingen heeft.

Waarschuw beheerder
Ik vatte het ook niet lullig op hoor ;)

Maar het is heel verschillend hoe je lichaam erop reageert, bij de een is het perfect en bij de ander werkt het niet :)

Maar ik ben toen ook niet begonnen met de pil voor veilige sex maar om de reden die ik hierboven al typte.
Maar er zijn toch ook van die dingen zonder hormonen die je in je arm moet laten zetten, en dat om de drie jaar ofzo?
Weet niet precies want had niet goed opgelet mar dat kun je even bij de dokter navragen :D
Implanon bedoel je? Volgens mij geeft dat ook hormonen af hoor.
Ik ben met de pil begonnen om mijn menstuatie wat regelmatiger te krijgen en tsja...dat werkt...hahaha

Waarschuw beheerder
Oh dat weet ik dan niet. Ka nzijn dat ik het verkeerd heb onthouden, of adt je daarmee minder hormonen had.
Maar die was voor mij iig geen optie omdat ik die hormonen nodig had, dus dan zou het voor jou misschien wel weer kunnen.

Maar ja ik ben ook geen dokter haha :D
Waarschuw beheerder
donateur
microgynon 30..
Werkt perfect :jaja: :jaja:
Ben nooit zwanger :D

Heb geen last van bijwerkingen (y)(y)(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben er toen de tijd wel heel erg van aangekomen, maar heb verder nergens last van...

Waarschuw beheerder
Ik heb deze pil gekregen omdat ik altijd onwijze last van me buik had als k ongesteld moest worden..
De eerste paar jaar ging het goed maar nu naar een paar maanden heb ik meer last van me buik dan voordat ik met de pil begon.. :S

Heb geen last van puisten.. Alleen 1 of 2 in de stopweek.
Maar heb er helaas ook geen tieten van gekregen..