Partyflock

Forumonderwerp · 706443

k ga nu zo'n 2 jaar naar hardstyle-feestjes, maar ik heb t helemaal gehad: tis gewoon telkens hetzelfde en zonder een goeie dosis drugs vind ik er niks meer aan. daarom ga ik voor de verandering maar 's naar tiesto in concert :D
nog meer mensen die er zo over denken?

Artiest Balbasaur
dans JIJ energieker.... ik dus duidelijk op techno....

Nou ja als ik zon techno tent binnen stamp staan ze allemaal maar een beetje te zweven terwijl bij HS duidelijk de beentjes de lucht ingaan, om nog maar te zwijgen over hardcore & dergelijken
Haha ja dat heb ik op Decibel ook gemerkt ja...

Techno komt bij mij ook over als chill en relax muziek voor het slapen gaan :Z

Ik zie mensen ook altijd maar een beetje rustig heen en weer bewegen op techno... kan je net zo goed gaan swingen in de disco :P

En die schranz techno doet auw aan mn oren :/

jah maar et ging hier om een mening....
dus et kan dat jij daar energieker op danst dan ik.... (Y)

maar goed..... je bent neit op de juiste feesten geweest... of met de juiste mensen....
in mijn geval ga ik altijd los... met de mensen om me heen.... zweven? bijna nooit... tenzij er zo een vette plaat is dat ik met mn ogen dicht helemaal in mn element ben....

Ik ben op houseqlassics geweest en et eerste wat ik tegen mn maaten zei was "jezus zeg er is hier ook totaal geen muziekbeleving zeg"

tevens heb ik vaak zat mensen zien staan die van de drugs niet meer weten of zn voeten nou vooruit of achteruit geschopt moeten worden.... 8)

maar goed..... je bent neit op de juiste feesten geweest... of met de juiste mensen....

Klopt, maar dat is omdat techno mij totaal niet trekt. Hardtechno ala Amok, Rush, Miss Djax, Marco Remus etc. etc. wil ik nog wel eens meemaken maar ik ga er niet speciaal voor naar een feest toe:)
Dan ga je toch gewoon niet?????
merkte na n paar hardstyle feestjes dat ik eigenlijk de hele tijd zat te wachten tot de oldschool begon :P

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Techno komt bij mij ook over als chill en relax muziek voor het slapen gaan

En weet je wat nou het mooie is ?! Dat is het ook !
Techno kan trappen en kan zweven, funky en rauw, underground en commercieel....
Het is zoveel veelzijdiger dan andere muziekstijlen waar het een hele set lang om hetzelfde gaat... Een set kan gewoon een gevoel vertalen, het verhaal van de dj... Kan je het horen ? Dan is techno voor jou :yes:
Mis je die beleving ? Blijf dan gewoon lekker bij Qlimax enz enz (Y)

ghehehehe (Y) thats a fact
Pppfff ik ben al een jaar hardcore weer zat.

Je wordt alles zat als je het een tijd hoort. Als het mainstream is gaat het wat harder, dan hoor je het veel te vaak ;)

Duitsers zijn bijvoorbeeld de techno zat (hoop Belgen ook) en daarom is hardstyle en hardcore daar in opkomst...
laatste aanpassing

als je het niet leuk vindt,tja.....ga je och ergens anders heen :D

ik vin hardstyle wel leuk....kan er ook gerust de hele avond naar luisteren (y)

:)

Ik ga al 10 jaar naar hardcore feesten,en ben het nog steeds niet zat.
Dat is hetzelfde als somige met techno hebben,dat gevoel zit in je,en raak je niet kwijt.
Dus als het saai word,is het toch niet jou ding.
laatste aanpassing
Ik ga al 10 jaar naar hardcore feesten,en ben het nog steeds niet zat,hetzelfde met techno,dat gevoel zit in je,en raak je niet kwijt.
Dus als het saai word,is het toch niet jou ding.

Hhmmm ik denk dat mainstream het toch aardig de kop in kan drukken hoor... Kom op, als je 10 jaar lang elke dag naar hardcore luistert, ken je letterlijk ALLES uit je kop en dan kan het toch niet zijn dat je het niet zat bent????

En aan je agenda te zien ben je echt niet elke week naar hardcore feesten geweest. Of er is een hardcore RUSH editie ;)
laatste aanpassing

Ik luister niet elke dag hardcore, maar ga naar de hardcore feesten en hardstyle,en in de loop van de tijd zijn de nummers verandert,natuurlijk niet allemaal,maar dat zei ik,dat zit in je,en dat raak je niet kwijt.
Zaterdag naar housseclassix geweest allemaal oude nummers van 10 jaar terug,ik kreeg samen met mn vriendin steeds kippevel van veel nummers,dat gevoel bedoel ik.
Dat raak je echt niet kwijt hoor,daar zitten herineringen aan,en die gaan samen met de nummers.

Ik heb ook niet gezegt dat ik elke week ging,en ook ik heb weleens wat anders geprobeerd ,maar kwam toch weer terug op hardstyle en hardcore.

maar iedereen heeft dat bij iets anders,dat bedoel ik te zeggen:yes:
laatste aanpassing
'k kan me er altijd nog een avondje donders goed op vermaken :jaja:
Ik luister niet elke dag hardcore, maar ga naar de hardcore feesten en hardstyle,en in de loop van de tijd zijn de nummers verandert,natuurlijk niet allemaal,maar dat zei ik,dat zit in je,en dat raak je niet kwijt.
Zaterdag naar housseclassix geweest allemaal oude nummers van 10 jaar terug,ik kreeg samen met mn vriendin steeds kippevel van veel nummers,dat gevoel bedoel ik.
Dat raak je echt niet kwijt hoor,daar zitten herineringen aan,en die gaan samen met de nummers.

Dan luister je toch gewoon heel weinig? Want al die oude nummers komen tegenwoordig op elk feest wel een aantal keer voorbij, en als je dat wekelijks hoort stoort het eerder dan dat het kippevel geeft...

Bij jou stoort het,bij mij niet, ik krijg kippevel ervan.
Maar iedereen heeft dat bij iets anders.:x
laatste aanpassing

Bullshit 13 september 2004 12:53
als je hardstyle saai vind is dat toch een teken dat je het niet hard genoeg vind lijkt mij....

shiiiiit dit is toch wel DE domste opmerking uit dit topic :frusty:

Maar goed, HS nooit goede muziek gevonden.Vanaf dag 1 dat ik het hoorde vond ik het eentonige ongeinspireerde rommel.

techno....... dat is een ander verhaal. continu vernieuwing, een plaat kan je op tig verschillende manieren laten klinken, het verveelt nooit (en dat is natuurlijk voor de mensen die er van houden) en het word alleen maar beter en beter. Dat kan je van HS niet zeggen volgens mij.

kick,bass,kick,bass,kick,bass..... BREAK....... irritant synth erbij en daar gaan we weer... kick,bass,kick,bass,kick,bass. En dat de hele avond lang %-)
laatste aanpassing
de laatste keer voor mij was vorig jaar qlimax !!! IK GA EGT NOOIT MEER !!! om 3 uur zat ik al op de tribunen omdat ik de muziek egt kut vond !!! En toen het laatste uur draaide ze HC !!! en toen wist ik het !!! ik ga nooit meer naar hardstyle !! de hele tijd dezelfde kut bass !!! Nooit meer
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
was toen wel echt gezellig op de tribune daar, hebben we heel de set van technoboy op de tribune gevolgd ja!! jullie dan, want ik moest heel de tijd pissen
moet toegeven dat ik vroeger als eerste gewoon naar trance feesten ging.
Van daaruit kwqam je in contact met de wat hardere stijlen.
Zo ben ik bij hardstyle/hardhouse beland.
Tot ik weer naar de 1ste shockers ging in de rai.
Eerst even bij de hardtyle geweest om daarna toch maar naar de techno te gaan luisteren.
En daarna heb ik mijn eerste techno cd'tje gehaald.
Waar ik als ik naar ging luisteren toch echt weer elke keer iets nieuws ontdekte je moet techno gewoon eerst leren luisteren het is net bier.

En techno feestjes worden bij lange na niet zo eentonig omdat je zoveel kanten op kunt met techno.
Je hebt harde techno, offbeat techno, minimale techno, funky techno etc.
Voor iedereen is er wel iets dat leuk is.
En ongeveer elke week zijn er grote namen te bewonderen die ik gewoon nog steeds niet heb gezien.
En dat zijn alleen de bekende namen.
Geen 30 keer dana of pavo of noem ze maar op.
Maar elke week nieuwe kwaliteits dj's van echt over de hele wereld kunnen bekijken dat vind ik pas vet.

leren luisteren

Gaan we weer:S
Hardcore is voor mij altijd al nr. 1 geweest,
en ga af en toen naar een hardstyle feesie, dan
blijft het leuk, je moet gewoon niet elke x naar hetzelfde gaan! :D
Waar ik als ik naar ging luisteren toch echt weer elke keer iets nieuws ontdekte je moet techno gewoon eerst leren luisteren het is net bier.

Inderdaad, verzin eens een nieuwe motto om mensen naar techno toe te trekken!!

ik vind het ook een beetje eentonig worden, 3/4 van de platen ken ik helemaal uit mijn hoofd....
is en blijft altijd hetzelfde motto want het is het eenigste motto.

Inderdaad, verzin eens een nieuwe motto om mensen naar techno toe te trekken!!

Tis echt niet dat "wij" meer mensen van techno willen overtuigen... integedeel... IK heb liever dat die weg blijven.... zo blijven wij wel een goede sfeer hebben op feesten.... en mensen die die voor de muziek komen... een gevoel van samenhang....

k ga nu zo'n 2 jaar naar hardstyle-feestjes, maar ik heb t helemaal gehad: tis gewoon telkens hetzelfde en zonder een goeie dosis drugs vind ik er niks meer aan

Zielig dat je niet zonder drugs kan :flower:

Ik vind hardstylefeesten nog net zo vet als op het begin.. :yes:

Hardstyle doet het hem nog steeds voor mij :yes:

Aangezien ik van Hardcore-Hardstyle-Techno Hou ga ik meestal naar zulke feesten als Deqon1 of Inqontrol.
Verschillende stylen en blijft altijd leuk :yes:

Artiest The Vanisher
shiiiiit dit is toch wel DE domste opmerking uit dit topic

Maar goed, HS nooit goede muziek gevonden.Vanaf dag 1 dat ik het hoorde vond ik het eentonige ongeinspireerde rommel.

techno....... dat is een ander verhaal. continu vernieuwing, een plaat kan je op tig verschillende manieren laten klinken, het verveelt nooit (en dat is natuurlijk voor de mensen die er van houden) en het word alleen maar beter en beter. Dat kan je van HS niet zeggen volgens mij.

kick,bass,kick,bass,kick,bass..... BREAK....... irritant synth erbij en daar gaan we weer... kick,bass,kick,bass,kick,bass. En dat de hele avond lang laatste aanpassing: 13 september 2004 14:43

dus HS is niet jouw ding maar kraak het dan niet af!!
want anders heb ik er ook nog wel een paar over techno!
Ik vind de muziek ook niet zo lekker meer op hardstyle feesten , maar ik vind de sfeer tien keer gezelliger als op een hardcore feest!
Qlubtempo :respect:!

Gevoel van samenhang?
Voor mensen die willen luisteren :D
VET!

techno is alleen leuk als je maf wilt doen in die zaal..zal wel tegen een paar schenen aanschoppen nu.:P

dus mocht er een technozaal zijn, ff naar binnen, beetje maf dansen en hoppa, weer naar de hardstyle toe

en eentonig, ach ja, ik luister thuis vrijwel geen hardstyle.
bijna enkel en alleen op feesten en aangezien ik 1x in de zoveel tijd een feestje meepak (uitgezonderd meestal de matrix 1e zaterdag vd maand) kan ik me prima vermaken. ga dann ook meer voor sfeer dan echt enkel en alleen voor muziek

maar das voordeel van meerdere zalen ja, early rave vind ik altijd weer heerlijk om te horen op een feest.

ben zelf 2 jaar ertussen uit gegaan qua feesten, had er ook echt geen zin meer in maar nu weer de smaak goed te pakken..voor hoelang?

geen idee, maar vooralsnog nog steeds niet moe van hardstyle

maar poemma, verruim je grenzen qua muziek maar eens ja, kan zeker geen kwaad
laatste aanpassing
techno klinkt wel vet maar niet te lang dan wordt het voor mij eentonig (al begin ik techno steeds meer te respecteren) maar hardstyle blijft de bom :yes:
Iedereen wordt door een andere stroming meegesleept. Ik ben helemaal techno gestoord, iemand anders is gek van hardstyle.

Maar een hardstyle liefhebber die zegt dat techno eentonig is, heeft denk ik een gehoorbeschadiging opgelopen bij al die hardstyle feestjes, want je kunt een hoop zeggen van techno, maar niet dat het eentonig is.
ik ben nog bezig mezelf aan te leren het te begrijpen ... Prima oortjes, blijft eentonig , begrijp het ook niet :S
(F)

dus HS is niet jouw ding maar kraak het dan niet af!!
want anders heb ik er ook nog wel een paar over techno!

Ik kraak het niet af. Dit is gewoon mijn visie op HS :)
Mn eerste feest was In Qontrol. Heb sindsdien eigenlijk alleen maar hardstyle opstaan. Ik draai het thuis en ga bij de area's staan op feesten waar HS gedraait word.

Ik had op Decibel wel ff het gevoel dat de muziek mn keel uitkwam ( of was dat de MC !!!!?). Totdat Daniele Mondello draaide. Die HS die hij draaide was echt goed, kon ook goed mixen enzo.

Komende zaterdag ga ik ook naar onbekende dj's toe, zij hebben nieuwe muziek. Als afsluiter zal ik wel weer Technoboy kiezen puur om het ook weer mee te maken. Als je Technoboy's sets vergelijkt van In Qontrol en Defqon1 zal je zien dat minimaal 50% hetzelfde is.

Maar let wel op, hoe oud is HC wel niet? Het is eigenlijk een volwasse stroming geworden. HS is nog maar jong en moet het hebben van bepaalde dj's op moment.

Ben benieuwd of HS ooit zo volwasse zeg maar wordt als HC. Ik hoop het wel.

En trouwens wisselen van stroming is niks mis mee hoor, zegt alleen maar iets positiefs over jezelf. Dat je echt geinteresseerd bent in dance muziek.
Het kan best zijn dat als je nu ff geen HSsets meer draait thuis, en deze winter rustig aan doet, je in april volgend jaar weer net zo vrolijk stampt op HS, als een paar jaar terug.

:gaap:

in 2 jaar tijd ben je niet echt naar zoveel feestjes geweest moet ik zeggen 8)

...enne..waarom heb je wel drugs nodig op HS en niet op tiesto>?...beetje raar.

Misschien is een ehh.. technofeest wat voor je @ topicopener.

Techno is het samenspel tussen hihats, percussie, baslijnen en kickdrums. Voor wie verder luisterd dan mooie melodieën en zangpartijen ligt de muzikale waarde ervan in de subtiliteit van de elektronische klanken. Kleine maar gelijkmatige veranderingen in de opbouw van een plaat. Verrassend, meeslepend en diepgaand." Wat er ook over gezegd wordt, echt toegankelijk is de techno niet. Daar is iedereen het wel over eens. Wie zijn eerste technofeest bezoekt zal zich in eerste instantie geen raad weten met de geluidsbrei, waarvan het enige oefening vergt om er een patroon in te ontdekken. Is dat echter het geval dan is er ook geen weg meer terug. Wat voor verrassend geluidje kan ik nu weer verwachten ? De break duurt wel erg lang, het kan niet lang meer duren voordat die basdrum erin komt, ja nu komt hij ! nee niet nu, wanneer dan ? Tegelijkertijd kijk je schuchter om je heen om te zien of anderen door hebben dat je eigenlijk te vroeg was met je danspassen. Techno is een muzikaal spel en hoe geoefender je erin raakt, des te leuker het wordt. Heb je het door en is het je ding, dan ben je verkocht. De technofreak is geboren.....
hee wat komt dat bekent voor zeg.. :) , ik luister nu alweer een jaartje of 2, 3 techno, en t verveelt me totaal niet, dat had ik wel vrij snel met hardstyle..
maar goed ieder z'n eigen ding zou ik zeggen :yes:

Nee je bent gewoon geen echte partyanimal ;)

Qlubtempo :respect: die mis ik ook wel heel erg ja,daar was het echt gezellig.
Ook al waren het 25 feesten,het bleef gezellig,echt jammer dat ze daar mee gestopt zijn
Qlubtempo was altijd werelds! :respect:

Ik was aanwezig op QT HMH en QT 12 t/m 25 :D
heb idd ook tickets voor tiesto. weer s wat anders. maar hardstyle wordt wat saaier. gewoon later op de avond over nr de hardcore. dat worden de party's. kijk maar nr de qlimax line up...
laatste aanpassing

Qlubtempo was altijd werelds!
En ik heb ook nog steeds geen goede vervanger gevonden :s

wat heeft iedereen toch ineens met tiesto:s
laatste aanpassing
Mja Seqtion zou de vervanger van QT worden, maar daar heb ik ook nog niks van gemerkt... :/

En ja ik snap ook niet wat iedereen met Tiesto heeft... in 2001 en 2002 vond ik het wel vetjes... nu hoeft het van mij niet meer zo nodig...

heb idd ook tickets voor tiesto. weer s wat anders. maar hardstyle wordt wat saaier. gewoon later op de avond over nr de hardcore. dat worden de party's. kijk maar nr de qlimax line up...

Anders ga je ff onzin lullen :S Qlimax vorig jaar ook als sluiter BD&KM dus daar is helemaal nix aan veranderd.. :no:

En ow ja techno moet je leren luisteren bla bla bla het gaat dieper als andere muziek etc.

Dat vind ik zo van die domme opmerkingen.. :yes:
Ja want ik kan geen techno leren luisteren...

Ik val altijd in slaap :Z :D

ja precies, ze gingen bij volume ,techno draaien,nou bijna iedereen stond stil,mn vriendin en ik hebben erop gelet.
Ik kon het ook niet echt waarderen hoor,eerst begonnen ze met hardstyle begon in de stemming te komen,en dan ineens over in techno:s,ik moest weer helemaal terug in de sfeer komen,maar techno
kun je beter gewoon op techno feesten houden voor mensen die daar van houden,niet op een hardstyle, hardcore feest.

maar wat ik dus probeer te zeggen,dat techno ook niet mijn ding is.:)
laatste aanpassing

ik geef techno toch de voorkeur, veel variatie, maar ik kan wel begrijpen dat mensen er niet naar kunnen luisteren, ik weet alleen niet hoe dat komt

ik ga echter vooral naar hardstyle feesten, omdat mn vrienden techno niet veel vinden, en ik ga toch ook voor de gezelligheid met mn maten