Partyflock

Forumonderwerp · 705595

Waarschuw beheerder
Skinheads slaags met Marokkanen op kermis Reuver
John Verstraelen
Reuver/Swalmen -
De politie heeft woensdagavond laat met vijftien tot twintig agenten en honden moeten ingrijpen bij een vechtpartij op de kermis in Reuver.

Ongeveer honderd extreemrechtse Lonsdale-jongeren uit Noord- en Midden-Limburg waren uit op revanche op een groep van dertig Marokkanen. Directe aanleiding was het mishandelen van een Lonsdale-meisje door een Marokkaanse jongen. Dit gebeurde zowel op zondag- als op maandagavond. Om herhaling op de kermis in Swalmen over twee weken te voorkomen, vindt nu al overleg plaats tussen de politie Limburg-Noord en deze gemeente. Dat heeft een politiewoordvoerder gisteren bevestigd. De sfeer op de kermis was dinsdag al gespannen. De politie was alle avonden aanwezig en zag de groepen woensdagavond groeien en de sfeer grimmiger worden. Er vielen over en weer klappen en er werd gescholden. Met mobieltjes trommelden beide partijen hulptroepen op. De Lonsdalers kwamen onder meer uit Reuver, Swalmen, Tegelen, Neer en Echt en een aantal zelfs uit Eindhoven. De Marokkaanse groep groeide tot een aantal van circa dertig. De aanwezige politie riep na half tien de hulp in van ongeveer twintig collega's en enkele politiehonden. Zij haalden de kemphanen uiteen. De groep allochtonen werd richting NS-station gedirigeerd, de skinheads bleven op het kermisplein. ,,We hebben inderdaad aanwijzingen dat het gaat om een conflict tussen Lonsdale-jongeren en jongeren met een Marokkaanse achtergrond'', aldus een politiewoordvoerder. Lonsdale-jongeren dragen kleding van dit merk. Sommigen houden er extreemrechtse ideeën op na. Uit recent onderzoek van de politie Limburg-Noord bleek dat alleen al in Venlo en Helden zich zo'n honderd extreemrechtse jongeren schuldig maken aan vreemdelingenhaat.

De politie had woensdavond in Reuver anderhalf uur nodig om de gemoederen tot bedaren te brengen. De kermis werd voortijdig stilgelegd. Er werden geen arrestaties verricht.
Waarschuw beheerder
pfffff...
Waarschuw beheerder
Whehehehehehe :P
Moet je ook geen meisjes slaan....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Terecht
Waarschuw beheerder

Ik denk dat hij het verschil zo gauw niet zag :devil:

Waarschuw beheerder
toch wel een strakke actie
Waarschuw beheerder
donateur
Dit gebeurde zowel op zondag- als op maandagavond

:S:S

Waarschuw beheerder
donateur
Het stuk staat vol met vooroordelen, maar daar maken we ons niet druk om....

Waarschuw beheerder
donateur
Als hier een Marokkaan een meisje slaat wordt hij ook gepakt,daar hoef je echt geen 'Lonsdalejongere' voor te zijn hoor :s

Waarschuw beheerder
vooroordelen komen niet in de wereld omdat ze zich super gedragen.....

chinesen zijn ook buitenlanders maar daar hoor je de rechts georienteerde niet over..REDEN je hebt er geen last van...

Waarschuw beheerder
Whehehehehehe
Moet je ook geen meisjes slaan

:yes:
Waarschuw beheerder
lonsdale jongeren :S

er wordt toch een partij reclame gemaakt voor LONSDALE damn, er zijn denk ik genoeg merken die dat ook zouden willen.....

Waarschuw beheerder
donateur
vooroordelen komen niet in de wereld omdat ze zich super gedragen.....

chinesen zijn ook buitenlanders maar daar hoor je de rechts georienteerde niet over..REDEN je hebt er geen last van...

Ja idd...

Altijd worden die gasten maar verdedigd 'niet allemaal over 1 kam scheren' en de 'negatieve berichten in de krant' 'vooroordeel dit vooroordeel dat'

Het zijn gewoon bijna altijd dezelfde...tja,kan er ook niks aan doen.

Waarschuw beheerder
En zo zal het zijn!!!!

(Y)

Waarschuw beheerder
"Eigen schuld, dikke..."

Waarschuw beheerder

Ik denk dat hij het verschil zo gauw niet zag

hahaha :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Wel een leuk woord "Lonsdale-jongeren" :D

Leuk voor onze klein kinderen, vroegah had je: Hippies, ravers, gabbers en Lonsdale-jongeren :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik verdedig ze zeker niet, ik vind alleen dat de verslaggeving ook niet altijd meewerkt..... Ik veroordeel ze juist :)

Het zijn kutgastjes die alles verneuken voor de rest

Waarschuw beheerder
donateur
Als die Skiheads Marokkaanse meisje slaan,mogen ze andesom ook klappen krijgen hoor btw...

Waarschuw beheerder
donateur
ok traxx (Y)

Waarschuw beheerder
SKI heads gupcore??????
in nl heb je geen pistes
Waarschuw beheerder
donateur
Kermis :/

Vroegah was kermis nog gezellig,
volgens mij opa was het dé plek waar boerenjongens en boerenmeisjes elkaar onmoeten na een jaar lang werken op het land. :lief:
Kinderen die spelen en lachen, een uitje met de familie (y)

Wat is daar tegenwoordig nog van over? :/
Satanische muziek en schofterige pubers die elkaar de kop willen inslaan ipv in de botsauto's gaan. :/

Lijkt er toch op alsof Kermis helemaal niks meer met de geboorte van Jezus Christus te maken heeft? :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Skiheads die willen alleen witte bergen en anders worden ze boos snap je?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die Apres-Ski heads zijn wel relaxt. De hele tijd zingen en maar bier drinken.
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
hmm...kheb in reuver nooit zoveel lonsdalegasten gezien zowel als marrokanen...is dr in 2 jr toch veel veranderd...

maargoed...opzich wel terecht
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hahah apres-ski heads :P :P

Waarschuw beheerder
donateur
geef die gasten totaal gelijk, maakt niet uit welk meisje ze slaan, dat doe je zo i zo al niet en dan maakt het ook geen fuck uit van welke afkomst die mafkezen zijn, als het nederlanders waren hadden ze ook wel klappen gekregen.
en 3 maal raden waarom dat Lonsdale-meisje klappen had gehad.... Idd. beetje triest, dus over vooroordelen gesproken ..

Waarschuw beheerder
wel toevallig dat altijd die groep vrouwen lastig valt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jammer dat het door een marokaan is gedaan, maar die lonsdale figuren moeten een voor een afgetrapt worden. Skins zijn sukkelssssssss

Waarschuw beheerder
leuke is dat ze niks met skins te maken hebben
Waarschuw beheerder
zeker nog nooit lastig gevallen door marrokanen VLF?

Waarschuw beheerder
zal wel niet....check zn eigen tekst

Waarschuw beheerder
donateur
VLF is een sukkel, volgens mij ging het net over vooroordelen maar VLF heeft ze ook al klaar!
Waarschuw beheerder
Break on trough to the other side

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
V.L.F. stort daar dan je energie op, werk je tenminste aan een goede zaak.
Waarschuw beheerder
Kijk voor de gein effe naar het plaatje van V.L.F!!!

Waarschuw beheerder
huh istie niet stoer dan?
hij zegt dat skins sukkels zijn hoor,dan ben je toch de man??

*sarcasme mode off*
Waarschuw beheerder
hersenloos volk

Waarschuw beheerder
donateur
dan ben je zekers wel de man, en al helemaal als ie het recht in de gezichten zegt van een paar skins, en dan al helemaal waarom, kijken of die lui dat ook warderen !!!

Waarschuw beheerder
warderen:/ nieuw werkwoord:P
Waarschuw beheerder
wat denk je waarom hij geen foto bij z'n profiel heeft staan hij heefty niet voor niets zo'n grootte mond!
Waarschuw beheerder
jij lijkt overigens verdacht veel op die baron van bassie&adriaan hehe

Waarschuw beheerder
donateur
is ie eigenlijk ook, maar als het echt z'n held was geweest die VLF had ie idd. wel een foto van zich zelf neergezet ! HELD
Waarschuw beheerder
Het is nou geen Bassie en Adriaan meer he Freektor....
Het is nu Bassie en Evert....:D

Waarschuw beheerder
volgens mij bestaat MECCAFLOCK ook en daar hebben ze dezelfde discussie:D

Waarschuw beheerder
donateur
whehehe dan ga ik zo eerst eens ff die site plat leggen :D, moet niet gekker worden hiero !

Waarschuw beheerder
je weet natuurlijk niet wat dat meisje gedaan heeft maar zoiets is altijd fout. Als die groepen nu eens respect voor iedereen en elkaar zouden hebben zou er een boel minder gezeik van komen en minder mensen de dupe worden.

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: X-Ception :respect: zeer netjes gesproken (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
of die gasten moeten zich eens als gast gedragen:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ja laten we daar eens mee beginnne
Waarschuw beheerder
donateur
Foto's ergens??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je wil foto van me zien, ben ik dan een held als ik dat doe ? Waarom ben ik dan een held, degene die weten wie ik ben weten het en degene die het niet weten weten het niet jaaaaaa

Waarschuw beheerder
krant is ook maar subjectief misschien hebben ze wel white power en hun rechter arm de lucht in gegooid, heb het hier bij ons op de kermis wel gezien ook elke dag rellen.

leuk zon kermis:S vooral voor de kleine kinderen

Waarschuw beheerder
ja we hebben het nu toch ook over kleine kinderen:P
Waarschuw beheerder
Eindelijk is een keer de andere kant van de medaille !!!!

Ik juich dit allemaal niet toe, maar erg vinden doe ik het niet.

Waarschuw beheerder
er is weer censuur in het topic aanwezig

Waarschuw beheerder
allemaal best dat die groepen problemen met elkaar hebben maar ga het dan ergens anders uitvechten en niet andere mensen hiervan de dupe laten worden.

Waarschuw beheerder
er is weer censuur in het topic aanwezig

de topic titel is veranderd

ik had het gepast vanuit de krant maja

Dat klopt, het scheelt dan namelijk hersenloze figuren die alleen willen schelden op buitenlanders. No Offence maar zo werkt het wel.
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Maar oke misschien hebben ze dat geroepen of andere dingen gedaan, maar het lijkt me vreemd als dat meisje dat gedaan heb terwijl ze alleen was, dus daarom heb ze geen klappen gehad, dus kan me voorstellen dat die lui verhaal zijn gaan halen en een paar klappen terug hebben gegeven !

Waarschuw beheerder
nee er zijn weer reply weggehaald(ook de mijne en ik was nogwel zo netjes)

Waarschuw beheerder
tis ook allemaal niet goed te praten vind ik en het wordt overal erger, ze zijn nu al weer bang dat op de volgende kermis het nog erger wordt.
Leuk zodat er dadelijk nog onschuldige mensen het slachtoffer worden ofzo.

:S:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
9 van de 10 keer zijn die lonsdale figuren, de skins, niet de normale lonsdale dragers degene die mensen van buitenlandse afkomst gaan lopen vervelen en aanvallen. Ken nog wel een kermis waar dat ook het geval was, 6 man een somaliese vrouw met een kind in de kinderwagen aanvallen, en mensen met kinderen lastig vallen. Gasten van achter in de 20. Ze hebben het geweten ook, eerst gasten van Feyenoord uitdagen en ze erna krijgen, ten eerste omdat het zielige nazis zijn ten tweede omdat ze dachten ons wel evne te pakken

low lifes zijn het, bekrompen geesten ... we zijn allemaal mens zwart geel of groen lekker boeiend

Waarschuw beheerder
idd maar zwart geel of groen moet zich wel net zo gedragen as wit in nederland:yes:
Waarschuw beheerder
groen???:S:S
Waarschuw beheerder
donateur
idd maar zwart geel of groen moet zich wel net zo gedragen as wit in nederland

je haalt de woorden uit me bekkie :jaja:

Waarschuw beheerder
groen ja(moet je je es 2 weken niet wassen wor je vanzelf groen:yes:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
alsof wit zich zo gedraag in Nederland

Waarschuw beheerder
je kunt wel de buitenlanders de schuld geven dat se zich fatsoenlijk moeten gedragen maar als zelfs Nederlanders zich niet kunnen gedragen in hun eigen land wat voor voorbeelden hebben ze dan?

Waarschuw beheerder
nee wit gedraagd zich ook niet maar as ik bij jou thuis kom hoor ik me goed te gedragen ongeacht wat jij doet in je eigen huis

Waarschuw beheerder
idd geen voeten op tafel:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Moet je idd ook geen meisjes slaan. Oftewel intressant gezegd: Wie kaatst kan je bal verwachten...

Waarschuw beheerder
wit is ons eigen volk...als ze hier lastig willen doen...zijn ze tenminste nog in hun eigen land

die mensen zijn net zo Nederlander als jou

DUH

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Maar eehm trouwens. Waarom wordt er nou opeens zo ongelovelijk veel gepraat over LONSDALE JONGEREN. Kan je net zo goed zeggen FUBU NEGERS, OVERZEAS JONGEREN en EVISU INDO'S. Der wordt gewoon heel veel gegenerelieert, om zat van te worden :S:@...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
9 van de 10 keer zijn die lonsdale figuren, de skins, niet de normale lonsdale dragers degene die mensen van buitenlandse afkomst gaan lopen vervelen en aanvallen. Ken nog wel een kermis waar dat ook het geval was, 6 man een somaliese vrouw met een kind in de kinderwagen aanvallen, en mensen met kinderen lastig vallen. Gasten van achter in de 20. Ze hebben het geweten ook, eerst gasten van Feyenoord uitdagen en ze erna krijgen, ten eerste omdat het zielige nazis zijn ten tweede omdat ze dachten ons wel evne te pakken

Ons wie is ons???
Waar kom jij oorspronkelijk vandaan dan???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dus iemand die niet van jou zelfde kleur is, die is dan geen Nederlander. Lekker bekrompen

Waarschuw beheerder
zou je denken?
op papier wel maar ze weigeren(sommigen dan)onze cultuur aan te nemen en te respecteren......

Waarschuw beheerder
Maar eehm trouwens. Waarom wordt er nou opeens zo ongelovelijk veel gepraat over LONSDALE JONGEREN. Kan je net zo goed zeggen FUBU NEGERS, OVERZEAS JONGEREN en EVISU INDO'S

de media geeft de kleding en vaak de muziekstijl zo een slechte naam idd.

Waarschuw beheerder
donateur
hmmm moet toegeven dat er wel wat inzit, maar nederlanders in het buitenland passen zig meestal wel aan, aan de mensen daar, maar iedereen die maar naar dit mooie landje komt doet lekker waar die zelf zin in heeft, en gaan dan ook nog lopen klagen dat ze moskeen en dat soort dingen willen, als het je hier niet bevalt pleur je tog lekker op ????? denk je nou echt dat ze kerken gaan bouwen in marroko, turkije ofzo ?? denk het niet, dan zeggen ze gewoon dat je je moet aanpassen !

maar ben het er wel mee eens dat de nederlanders hier ook niet een best voorbeeld geven, maar jah de hele samenleving is eigenlijk al verkloot als je zo af en toe om je heen kijkt, kinderen van 4 die je al voor k@nkerleijer en dergelijke uitschelden :S waar gaat het heen ?
Waarschuw beheerder
Met dione eens!!!
Waarschuw beheerder
party-odijk(Y):yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ovoeding is dat Party-Odijk!!!
Sommige kinderen worden zo opgevoed om te haten....

Waarschuw beheerder
zou je denken?
op papier wel maar ze weigeren(sommigen dan)onze cultuur aan te nemen en te respecteren......

hoe zou jij reageren als neger en er komen mensen voor je staan en schreeuwen white power en maken de hitlergroet? Respect moet je verdienen maar tot een bepaalde grens ook krijgen he.
Al die wazi's zijn voor mij net zo min Nederlanders als de mensen die zich niet aan willen passen, allemaal op een schip zetten naar een onbewoond eiland en laat ze daar elkaar maar gaan respecteren.

Waarschuw beheerder
en wie herinnert zich niet de beelden van Nederlandse jongeren in Salou die daar de halve stad aan het afbreken waren, ja want Nederlanders passen zich zo goed aan in het buitenland. bullshit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als ik een neger was en ze zouden dat tegen mij zeggen had ik ze nog groot gelijk gegeven ook

Waarschuw beheerder
dan zou ik as neger erg boos worden,maar as ik weet dat ik het er zelf naar gemaakt zou hebben zou ik toch eens aan me thuisland terugdenken en me excuses aanbieden
Waarschuw beheerder
hoe zou jij reageren als neger en er komen mensen voor je staan en schreeuwen white power en maken de hitlergroet? Respect moet je verdienen maar tot een bepaalde grens ook krijgen he.
Al die wazi's zijn voor mij net zo min Nederlanders als de mensen die zich niet aan willen passen, allemaal op een schip zetten naar een onbewoond eiland en laat ze daar elkaar maar gaan respecteren.

en hoe komt het dat die wazi's zo doen dan!
zal hun echt niet met de paplepel ingegoten zijn!
Waarschuw beheerder
Laten we ze maar gewoon strijders noemen....
Mensen die er nog wat van willen maken....
Voordat ze hier ook alles opblazen en kinderen in de rug gaan schieten enzo....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat hebben wij te maken met de Nederlanders die zich wel aanpassen in andere landen. Helemaal nix, wij hebben alleen met onszelf te maken. Nederland is een multiculturele samenleving, en so be it. Wees er trots op, niet ouwehoeren.

Pure jaloezie

Waarschuw beheerder

en hoe komt het dat die wazi's zo doen dan!
zal hun echt niet met de paplepel ingegoten zijn!

9 van de 10 weet niet eens wat ze aan het doen zijn joh, allemaal meelopers,

"oh mama mag ik witte veters dat hebben er zoveel bij ons op school dan ben ik ook stoer"

Waarschuw beheerder
ok VLF staat voor VLOOIEN,LARVEN en ander Follikel bevattende levensvormen neukerd:yes:
Waarschuw beheerder
daar heb je gelijk in X-Ception

maar dat is bij die buitelanders toch ook.

heb je ook de helft meelopers die dan weer allemaal tegen gabbers zijn!

Waarschuw beheerder
en als je enig verstand hebt van wat nazis in WO2 allemaal gedaan hebben dan zou niemand zich daarmee willen vergelijken.
dus al die simpele koters ook niet, maar aangezien die het verstand blijkbaar in hun dikke teen hebben:S

Waarschuw beheerder
daar heb je gelijk in X-Ception

maar dat is bij die buitelanders toch ook.

heb je ook de helft meelopers die dan weer allemaal tegen gabbers zijn!

jah je hebt gelijk, ik ben ook niet voor een bepaalde groep ofzo, vind het allebei triest. dat ze het maar samen ergens uitvechten en niet anderen ermee lastig vallen.
Verder is het allemaal bekrompen gedacht gewoon.
Waarschuw beheerder
en als je enig verstand hebt van wat nazis in WO2 allemaal gedaan hebben dan zou niemand zich daarmee willen vergelijken.
dus al die simpele koters ook niet, maar aangezien die het verstand blijkbaar in hun dikke teen hebben

Hebbie helemaal gelijk in....

Maar ik denk dat sommige mensen daar zich ook niet mee willen vergelijken maar wel die naam krijgen....

Waarschuw beheerder
x ception jij meeloper:yes:
read your fucking text book:yes:

Skinheads en nazis hebben NIKS met elkaar te maken(neo-nazis daarentegen wel)
Waarschuw beheerder
daar heb je gelijk in! dat het racisten zijn moeten ze zelf weten maar dat ze zichzelf gaan vergelijken met nazi's slaat nergens op.

Durf te wedden dat meer als de helft van de wazi's niet tot het arisch ras behoort

dus volgens hitler niet de ideale menssen!

Waarschuw beheerder
dat bedoelde ik ermee ja.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Skinheads die Oi luisteren, de ECHTE skinheads, nix mis mee. Dat zijn de officiele skins, niet die wannebee lonsdale figuren, word kut discussie als je telkens moet zegge wie wel en wie niet hahaha

de skins die de echte skinhead naam ruïneren zijn de sukkels, de sjappies die de lonsdale dragen of de broekspijpen opgerold enz. Dat zijn de waziss

Waarschuw beheerder
dat bedoelde ik ermee ja!

klinkt een beetje dommig sorry hoor.........

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ik denk dat je moslim extremisten hetzelfde kan vergelijken als nazi's. En wat wil nou... Uit verschillende onderzoeken blijkt dus dat het percentage extremistische moslim jongeren hier zachtgezegd "vrij" hoog ligt...

Waarschuw beheerder
toch weer een + puntje voor VLF:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik denk dat je moslim extremisten hetzelfde kan vergelijken als nazi's. En wat wil nou... Uit verschillende onderzoeken blijkt dus dat het percentage extremistische moslim jongeren hier zachtgezegd "vrij" hoog ligt...

dus ? Dan alles maar over 1 kam scheren ?

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een sneue groepen. Zowel die lonsdalejongeren als die marokkanen! Laten ze toch eens normaal doen! Beide groepen zijn trouwens probleemjongeren, niet alleen de marokkanen. Mensen die hier durven te zeggen dat alleen die marokkanen dat zijn en dat ze erom vragen moeten eens nagaan waarom ze zo kwaad worden wanneer lonsdalejongeren gegeneraliseerd worden! Dat is namelijk hetzelfde. Mensen die lonsdale dragen willen niet in een hokje gedrukt worden en mensen die van marokkaanse afkomst zijn willen dat ook niet!

Er zijn steeds meer allochtone jongeren die een hogere opleiding volgen. Godzijdank, we zullen ze nog nodig zijn met de vergrijzing voor de deur. Voor de mensen die hier een bron van willen: Intermediair

Waarschuw beheerder
klinkt een beetje dommig sorry hoor.........

ik bedoelde niet jou post maar die erna, een aantal londsdale figuren maken toch de hitlergroep en hebben bv een duits kruis om de nek daarmee identificeer je je toch met wo2?

Waarschuw beheerder
verklaar je nader....

een duits kruis??? ijzeren kruis,swastika wat?????

Waarschuw beheerder
Er zijn steeds meer allochtone jongeren die een hogere opleiding volgen. Godzijdank, we zullen ze nog nodig zijn met de vergrijzing voor de deur. Voor de mensen die hier een bron van willen: Intermediair

ja en die mensen zijn vaak wel heel anders dan laaggeschoolde allochtonen. Er zitten er genoeg bij mij op school, echt aardige relaxte mensen!

Waarschuw beheerder
verklaar je nader....

een duits kruis??? ijzeren kruis,swastika wat?????

twas toendertijd een soort onderscheiding, ik weet de naam er niet precies van.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
denk dat ie het Maltezer kruis bedoeld

Waarschuw beheerder
hmmm moet toegeven dat er wel wat inzit, maar nederlanders in het buitenland passen zig meestal wel aan, aan de mensen daar

zeker nooit mop vakantie geweest naar de costa del sol, salou enzovoort he...

Waarschuw beheerder
donateur

Bron aub anders zijn dit nogal linke uitspraken.

ja en die mensen zijn vaak wel heel anders dan laaggeschoolde allochtonen. Er zitten er genoeg bij mij op school, echt aardige relaxte mensen!

Klopt, dat toont gelijk al aan dat niet alle allochtoonse jongeren probleemjongeren zijn. Maar dat wordt veelal wel gedacht hier. Maar wanneer er een bericht over lonsdale gepubliceerd wordt zijn ze allemaal weer kwaad omdat ze in een hokje gedrukt worden terwijl het enige wat diezelfde mensen hier op partyflock doen is allochtonen in een hokje drukken. Daar kan ik dan wel ziek van worden.

Waarschuw beheerder
ijzeren kruis(zo'n zwarte)
zal je verbazen maar is een ere-teken(was er bij de romeinen trouwens ook al en de swastika komt zelfs uit het boedhisme:yes:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
dus ? Dan alles maar over 1 kam scheren

Ik wil daarmee zeggen dat er altijd maar gesproken wordt over racistische "lonsdale" jongeren, maar nooit over de mentaliteit van het grootste deel van de moslim jongeren hier in Nederland.
Het is altijd DE racistische Lonsdale jongeren die ruzie zochten met de (ow zo zielige) allochtoonse jongeren. Het wordt tijd dat alles een keer van 2 kanten bekeken worden, want voor mijn gevoel worden de Nederlanders steeds meer in een kwaad daglicht gezet.

Waarschuw beheerder
ijzeren kruis(zo'n zwarte)
zal je verbazen maar is een ere-teken(was er bij de romeinen trouwens ook al en de swastika komt zelfs uit het boedhisme:yes

maar weten die lui dat ook:P:P
denk het niet!!!

Waarschuw beheerder
Ik wil daarmee zeggen dat er altijd maar gesproken wordt over racistische "lonsdale" jongeren, maar nooit over de mentaliteit van het grootste deel van de moslim jongeren hier in Nederland.
Het is altijd DE racistische Lonsdale jongeren die ruzie zochten met de (ow zo zielige) allochtoonse jongeren. Het wordt tijd dat alles een keer van 2 kanten bekeken worden, want voor mijn gevoel worden de Nederlanders steeds meer in een kwaad daglicht gezet.

de rapportage op ned2 niet gezien? wat wil je dat mensen gaan denken als er 15 jarige kinders voor de camera gaan zeggen dat ze als ze ouder worden negers in elkaar gaan slaan:S

Waarschuw beheerder
donateur

Wat een selectieve perceptie!!! Het is helemaal niet zo dat het alleen maar over lonsdalejongeren gaat maar dat het veelal over beide groepen gaat. Heb jij nooit eens iets over probleemjongeren gehoord van allochtoonse afkomst? Net zoveel als over Nederlandse jongeren. Het is maar wat je wilt onthouden! Selectieve perceptie dus...

Waarschuw beheerder
En als ze allemaal zo stoer zijn met hun meningen, dit geldt voor beide groepen dan moeten ze die ook durven verkondigen als ze alleen zijn en niet alleen in groepen van 50.

Waarschuw beheerder
donateur
In elke cultuur en in elke samenleving en elk geloof heb je rotte appels ertussen zitten. Het probleem is dat mensen willen zien dat de allochtonen slecht zijn en dat onze jongeren er allemaal last van hebben. Terwijl in een gemiddelde kroeg er net zoveel probleemjongeren van nederlandse afkomst zitten die problemen lopen te maken omdat ze teveel gedronken hebben. Dit wordt voor het gemak vaak even vergeten omdat dan er niet meer alleen over allochtonen gezeurd kan worden.

En nogmaals, we zullen veel allochtonen nodig zijn om dit land over 20 jaar nog economisch en sociaal draaiende te houden. Denk eens aan de vergrijzing e.d....

En als ze allemaal zo stoer zijn met hun meningen, dit geldt voor beide groepen dan moeten ze die ook durven verkondigen als ze alleen zijn en niet alleen in groepen van 50.

Precies! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur

Verbazingwekkend hoe gemakkelijk mensen generaliseren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In tweede instantie vind ik het eigenlijk wel best dat dit soort mensen elkaar af maakt. Eigenlijk zouden ze het gewoon lekker uit moeten knokken bij elkaar in een soort Arena, met publiek wat relaxed bier drinkt en popcorn eet er om heen.

Degenen die overleven mogen allerlei topbaantjes gaan vervullen waar ze zelf voor geknokt hebben, zoals putjesschepper, liftjongen, boodschappendrager, chef groente bij de Edah en ander niet-geschoold prachtwerk.

Zoveel domme paupers hebben we toch niet nodig in onze 21e eeuwse kenniseconomie?
Waarschuw beheerder
Jij bent zeker de aanvoerder bla!!!

Waarschuw beheerder
donateur
2 gefilte fisj --> dan hebben we het over vakantie gangers, we hebben het hier over mensen die hier WONEN, want je gaat me tog niet vertellen dat het allemaal vakantie gangers zouden zijn :s, het gaat erom dat de nederlanders die verkassen naar het buitenland zig daar vaak wel aanpassen, en tuurlijk er zijn ook zat "Buitenlanders" die dat hier ook doen hoor, dus scheer niet alles over 1 kam, maar ik vind wel dat sommige wat meer er voor mogen doen om de nederlandse cultuur te begrijpen maar soms heb ik het idee dat "Wij nderelanders" ons aan moeten gaan passen aan hun manier van leven en dat zijn toch wel dingen waar ik me af en toe best kwaad om kan maken, en het is tegen woordig allemaal wel heel erg gemakkelijk om alles op rasime te schuiven, Neem nou het voorbeeld in Frankrijk met die Hoofddoekjes op school, geef ze wel gelijk, want als je iedereen als gelijke ziet, moet je ook IEDEREEN als gelijke behandelen.
En ik schaam me ook wel eens dat ik nederlander ben !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nederlanders zijn eigengereid dom volk
Waarschuw beheerder
Sorry ik wil je Fuehrer niet zijn ;)

Maar je kunt binnenkort bij mij inzetten op de vervolgknokpartij, alsmede luxe logeplaatsen reserveren voor maximaal comfort en overzicht.

Waarschuw beheerder
Aanleiding voor deze escalatie was net zo racistisch als dat deze groep lonsdale dragers er racistische gedachten op na houden.

Oftewel, geen objectief verhaal. (maar dat kennen we zo langzamerhand wel van de media)

Gegroet!
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
ik haat lonsdale jongeren

ik haat kermissen

ik haat Reuver

ik haat marrokanen

ik haat discriminatie

ik haat vooroordelen

:vaag:

Waarschuw beheerder
Ik denk dat hij het verschil zo gauw niet zag

Proest :D
Waarschuw beheerder
veel haat en verderf hier!:D

Waarschuw beheerder
donateur
stuiter tinus>> je jat me naam :[

;)

Waarschuw beheerder
Terecht, hier in Nederland blijf je met je vieze tengels van vrouwen af, als je dat wil doen doe je dat maar in je eigen land.

Waarschuw beheerder
donateur
Niet alleen in Nederland blijf je met je tengels van vrouwen af, ook in de rest van de wereld. Nergens wordt dat gewaardeerd....

Waarschuw beheerder
Groot gelijk teknix, als ze in marokko een vrouw slaan dan krijgen ze weet ik hoeveel stokslagen en lijfstraf en weet ik veel wat nog meer.

Waarschuw beheerder
donateur
Precies, een vrouw is een mooi wonder van de natuur! Dat kun je respecteren of negeren maar niet slaan ofzo...

Waarschuw beheerder
mensen is bijna het enigste waarbij de vrouw het mooiste is, kijk maar naar een kip en een haan of een leeuw en leewin. ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je wel een punt maar daar doelde ik niet op. Ik doelde dat de menselijke vrouw een mooi wonder is dat gerespecteerd moet worden. Ongeacht welke cultuur of geloof... :)

Waarschuw beheerder
mee eens

Waarschuw beheerder
donateur
(y)
Waarschuw beheerder
mee eens (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Vraag me weer af waarom weer iedereen direct partij trekt.

Al hadden ze gelijk, dat ze dan ff een veldje buiten de bebouwde kom uit zoeken of zo. Waar geen mensen aanwezig zijn, die er totaal niets mee te maken.
Zeker niet als er kermis is, waar dus ook kleine kinderen en bejaarden rondlopen / rollatoren.
En om eerlijk te zijn , ondanks dat ik best gebouwd ben, dat ik een tik kan hebben, ik heb er ook geen zin in eigenlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
het gaat erom dat de nederlanders die verkassen naar het buitenland zig daar vaak wel aanpassen,

Wel eens naar die oranjedorpen in bijvoorbeeld Spanje gekeken?

Waarschuw beheerder
donateur
ditzelfde hebben wij ook gehad in Oisterwijk...alleen er was geen slaags, maar wel 50 man politie..
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zei het een tijdje geleden al in een ander topic: Binnenkort slaat ergens gigantisch de vlam in de pan en krijg je een SOORT van rassenrellen.

Allebei deze groepen (zowel de Marokkanen als de wazi-foppies) zijn kansloze figuren. Ze voegen geen van beide wat toe aan onze maatschappij, integendeel, ze zijn ons alleen maar tot last :jaja:

Klinkt misschien stom, maar van mij mogen ze elkaar helemaal de vernieling in trappen. Opgeruimd staat netjes (y)

Triest volk!

Waarschuw beheerder
Directe aanleiding was het mishandelen van een Lonsdale-meisje door een Marokkaanse jongen

hoe ze dat neerzette LONSDALE-meisje :x zovan LONSDALE = RECHTSEXTREMISME :s

mja wat gaat ie un meisje mishandelen :S
trieste k*tvent

en dat soort van rassenrellen verbaast me nix
tegenwoordig

ze mogen elkaar wat mij betreft elkaar gewoon helemaal naar de klote trappe
:jaja:
Waarschuw beheerder
Het is altijd DE racistische Lonsdale jongeren die ruzie zochten met de (ow zo zielige) allochtoonse jongeren.

tuurlijk.. je zegt het zelf

DE RACISTISCHE lonsdale jongere is bij voorbaat al fout (omdat ie racistisch is)
De allochtone jongere niet, want je kan geen miljoen mensen over een kam scheren.
Waarschuw beheerder
whaha ik was by die "rel"

Waarschuw beheerder
donateur
peptrip>>> voel je je nu goed??
Waarschuw beheerder
Hehehe, het lang verwachte spektakel.

Jammer alleen dat ze gabbers skins noemen.
Skins zijn geen gabbers en gabbers geen skins PUNT.
Waarschuw beheerder
Kan me al helemaal een voorstelling maken van t volk wat daar rondloopt. Mijn mening is dat beide groepen gewoon geschift zijn en niet deugen, en t niet erg zou zijn als er 130 personen minder in dit land zou zijn! Allemaal pistool geven en weitje en laat ze maar knuppelen. I don t care!! Anders mag ik later weer meer belasting betalen voor paar hopeloze gevallen.
Waarschuw beheerder
vind het wel best eigenlijk

laat ze maar lekker tegen mekaar vechten tis een win win situatie :D
Waarschuw beheerder
Vreemdelingenhaat onder jeugd
John Verstraelen
Venlo/Helden -
120 Noord-Limburgse autochtone jongeren maken zich schuldig aan vreemdelingenhaat tegen Turken en Marokkanen. De in bomberjacks gehulde 'Londsdale' jongeren in de leeftijd van 14 tot 18 jaar zijn voor het merendeel actief in de gemeenten Venlo (40) en Helden-Panningen (40).
Zij bedreigen allochtonen, schelden hen uit, spuiten muren vol racistische graffititeksten en hebben internetsites die aanzetten tot allochtonenhaat. Van fysiek geweld is geen sprake. Evenmin handelen de jongeren uit ideologische motieven.
Dit blijkt uit een twee maanden durend onderzoek van de politie Limburg-Noord in het district Venlo (Venlo, Helden, Maasbree, Arcen en Velden en Kessel) op initiatief van burgemeester A.Kleijngeld van Helden, voorzitter van het driehoeksoverleg tussen gemeenten, politie en justitie. Directe aanleiding vormde een brandbom die enkele maanden geleden vermoedelijk door jongeren naar binnen werd gegooid bij de moskee in Panningen.
Districtschef W.van Amerongen en burgemeester Kleijngeld kondigden gisteren in een toelichting op het onderzoek vervolgstappen aan.
De politie blijft de in kaart gebrachte groep volgen en waar nodig aanpakken. Nog dit jaar komt er een soortgelijk onderzoek naar crimineel en/of rechts-extremistisch gedrag van jongeren in de rest van Noord- en Midden-Limburg. Kleijngeld gaat met collega-burgemeester J.Schrijen van Venlo in het nieuwe schooljaar om de tafel zitten met directies van de grote scholengemeenschappen in de regio om te komen tot een preventief lessenpakket.
Leerkrachten, ouders en welzijnsinstellingen moeten de jeugd wijzen op de gevaren van vreemdelinghaat en rechts-extremisme. Want veel jongeren handelen uit onwetendheid, weten niet eens wie Adolf Hitler was. De 120 jongeren waarvan de politie nu de rugnummers en achtergronden kent, worden via de scholen niet meer bereikt. ,,Het zijn er niet onrustbarend veel, maar we willen voorkomen dat de groep volgend jaar is verdubbeld.''
Het onderzoek heeft geen gevallen van fysiek geweld tegen buitenlanders aan het licht gebracht, maar duidelijk is wel dat het hier gaat om een subcultuur, waarin merkkleding een grote symbolische rol speelt. Zo staat het merk Lonsdale bij sommige jongeren voor 'laat ons de allochtonen langzaam elimineren' en duidt een rode veter in een hoge zwarte schoen op het feit dat de drager een allochtoon heeft aangepakt. De 120 jongeren zijn voor het merendeel hangjongeren, afkomstig uit probleemgezinnen waar vaak ook sprake is van drankmisbruik en huiselijk geweld, aldus Van Amerongen. De leden van de jeugdbende, opererend vanuit een jeugdkeet gebouwd met gestolen materialen, die onlangs in Venlo werd opgepakt behoorden tot de 120. Uit het onderzoek is ook gebleken dat de jongeren niet handelen uit politieke motieven. Ze gebruiken het internet als communicatiemiddel waar op diverse sites wordt aangezet tot vreemdelingenhaat.
Opmerkelijk is dat in Panningen evenveel jongeren zich schuldig maken aan vreemdelingenhaat als in de centrumgemeente Venlo waar 12,3 procent van de bevolking (90.000 inwoners) allochtoon is. Burgemeester Kleijngeld heeft hiervoor niet direct een verklaring kunnen vinden in het onderzoek. Helden kent relatief weinig allochtonen. ,,En dan maakt onbekend blijkbaar onbemind,'' zegt Kleijngeld.
donderdag 01 juli 2004
Waarschuw beheerder
de problemen in en rond venlo waren niet meer als in andere steden tot op 1 juli bovenstaand artikel in de krant stond.
daarna zijn de problemen pas echt begonnen.
alle jongeren die lonsdale dragen krijgen problemen.
als ze in een ploitiecontrole komen: o, je draagd lonsdale, hoor je ook bij die groep?
als ze op straat lopen, horen ze mensen zegge:kijk, daar heb je der weer een, wat zielig.
de autochtonen nutten het ook uit en lokken vaker rusie uit: ze weten dat de jongeren op de lijst bij de politie staan en zij dus een beetje een vrijbrief hebben.

we hebben in venlo verschillende groepen die lonsdale dragen.
de gabbers (meestal 20-plussers) die een muziek-cultuur volgen en daarom ook een kleding-cultuur waaronder lonsdale.
de jongere gabbers, die nog niet weten wat ze eigenlijk willen en alles door elkaar dragen en luisteren.
de wazis. jongeren die lonsdale MISBRUIKEN om te laten zien dat ze tegen buitenlanders zijn.
zij zijn vaak tussen de 14 en 18 jaar en maken er echt een puinhoop van.
hebben lonsdale aan, hoge kisten met witte veters en een hakenkruis om.
dit is natuurlijk niet goed en maakt het er voor de gabbers niet makkelijker.
door deze situatie zijn alle betrokkenen erg gespannen en krijg je van die uitbarstingen. zeker als de media er hun schepje bovenop doen.
als je kijkt zie je ook dat het iedere keer weer dezelfde reporter is die die dingen schrijft.
we zijn van mening dat hij eerst eens goed moet onderzoeken wat het verschil is tussen : gabber, wazis, racisme, fascisme, skins, enz.

Waarschuw beheerder
mensen is bijna het enigste waarbij de vrouw het mooiste is, kijk maar naar een kip en een haan of een leeuw en leewin.

ik vind de leeuwin mooier dan de leeuw... veel gestroomlijnder. :P

ontopic: de meeste marokkanen vind ik vet irritant!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
we hebben in venlo verschillende groepen die lonsdale dragen.
de gabbers (meestal 20-plussers) die een muziek-cultuur volgen en daarom ook een kleding-cultuur waaronder lonsdale.
de jongere gabbers, die nog niet weten wat ze eigenlijk willen en alles door elkaar dragen en luisteren.
de wazis. jongeren die lonsdale MISBRUIKEN om te laten zien dat ze tegen buitenlanders zijn.
zij zijn vaak tussen de 14 en 18 jaar en maken er echt een puinhoop van.
hebben lonsdale aan, hoge kisten met witte veters en een hakenkruis om.
dit is natuurlijk niet goed en maakt het er voor de gabbers niet makkelijker.
door deze situatie zijn alle betrokkenen erg gespannen en krijg je van die uitbarstingen. zeker als de media er hun schepje bovenop doen.
als je kijkt zie je ook dat het iedere keer weer dezelfde reporter is die die dingen schrijft.
we zijn van mening dat hij eerst eens goed moet onderzoeken wat het verschil is tussen : gabber, wazis, racisme, fascisme, skins, enz.

als je als hardcoreliefhebber een slechte naam krijgt door die rotte appels dan zou ik die zelf gewoon aanpakken want ten slotte wordt je er anders ook zelf slechter van.

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dit weer gewoon geheel bull shit.
Een bekend sosiaal probleem, die we vroeger eigenlijk hadden, met donker gekleurde mensen.

Men plaatst alles zo lekker in een hokje, alles wat het zelfde uit ziet, is ook het zelfde.

En omdat "we" dat denken drijven "we" net die twee groepen naar me kaar.

Maar volgens mij is er een gelijk percentage niet-Londsdale-dragers die raciest is, als in die groep. Alleen sommigge Londsdale-dragers generen zich niet zo voor die gedachte, omdat we ze toch al racisten vinden, dus waarom er voor generen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Reuver is dat niet zo'n lomp Limburgs dorpje met zo'n Landal Green Parcs..ben dr 1 x geweest , nooit weer!!!
Waarschuw beheerder
als hardcore liefhebber die anderen aanpakken!
zijn we mee bezig, maar niet op de manier dat je denkt.
hier in venlo hebben we een inloophuis voor jongeren( kijk www.boy4ever.nl) hier komen gabbers en de snotneuzen. er zijn dus ook hevige discussies onder de jongeren. hierdoor veranderen de ideeën van de jongere gabbers. sommige dragen geen lonsdale meer, andere dragen het om de cultuur die eraan vast zit.
door hen uit te leggen wat, waar voor staat en welke symbolen wat betekenen zie je dat ze er bewuster mee omgaan en dus niet zo'n stomme akties uithalen door met de rechter hand omhoog door de winkelstraten te lopen en h.h. te roepen. dit zijn dingen die gebeurt zijn.
maar het krantenartikel maakt het er niet gemakkelijker op, dat is een ding wat zeker is.

Werkzaam bij Demon Dance Events
Waarschuw beheerder
donateur
Da's wel beter dan wat jullie doen dan!
Ik hoop, dat ze er allemaal van leren dan! Kennen jullie dat ook niet in de rest van het land doen dan?
Ze zitten namelijk overal;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Leer die snotneuzen dan maar weer dat als je 'gabber' wilt uitstralen en zijn dat ze maar weer de aussies en nikies aantrekken.
Die kleding oogt veel vrolijker dan die eentonige lonsdale rommel, en er is meer diversiteit aan aussies dus niet iedereen loopt meer in t zelfde.
en de gabberwijffies zagen er vroeger toch echt wel leuker en lekkerder uit dan die pogoende kutkoppen op kisten

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Op zich wel grappig dat een min of meer normaal fenomeen onder jongeren in de puberleeftijd (groepsgedrag en je afzetten tegen een gezamelijke "vijand") zo breed uitgemeten wordt in de media...

Nu zijn 't de "lonsdalejongeren" tegen de "marrokanen", in 1995/96 waren het de "gabbers" tegen de "alto's" en over een paar jaar heb je weer iets anders... Van echt diep gegrond racisme is volgensmij nl. geen sprake en de meesten van hun zullen wel bijdraaien over een tijdje. Degene die niet bij zullen draaien waren ook zonder lonsdalekleren aan hun lijf al gewoon fucked up...

Enigste verliezer van dit fenomeen, wat inmiddels tot een mediaspektakel is uitgegroeid, is het merk "lonsdale". Als ik de Nederlandse importeur was zou ik al die actualiteitenprogramma's en kranten die mijn merk in zo'n daglicht plaatsen laten vervolgen voor laster en stemmingmakerij... :yes:

Waarschuw beheerder
Sinds wanneer is Lonsdale een syoniem voor Extreem rechts?

Waarschuw beheerder
ik vind de leeuwin mooier dan de leeuw... veel gestroomlijnder.

Dat is nou juist waarom ik jou zo verschrikkelijk knap vind ;-)
Waarschuw beheerder
ja want Nederlanders passen zich zo goed aan in het buitenland. bullshit

Je moet niet vergeten dat er een verschil is tussen toeristen en mensen die geemigreerd zijn!

Ik woon in Canada, en natuurlijk ga ik veel om met mensen van een Nederlandse afkomst. Dat wil alleen niet zeggen dat wij zonder meer maar alles kunnen doen en laten hier! Als je emigreert kies je ervoor om je aan te passen aan het land van emigratie. Zou wel effe mooi zijn zeg dat je dan maar alles kon doen...

Dit betekent niet dat ik het eens ben met die "lonsdale jongeren" of hun acties die zij doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Assumption is the mother of all fuckups
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sinds wanneer is lonsdale synoniem voor extreem rechts??

sinds de media dat gezegd heeft en en snotneuzen dit geloven en stoer willen doen.

er zullen altijd wel culturen tegenover elkaar staan, of dit nu allochtonen en autochtonen zijn of autochtonen onderling.
als je de jongeren dan vraagd: heb je wat tegen alle buitenlanders?
krijg je meestal het antwoord: nee! alleen tegen die die ons uitdagen, zich niet aanpassen.

dit heeft dus niks met racisme te maken maar met een ruzie en antipatie onder verschillende groepen.

de oudere generatie buitenlanders valt meestal niet op en doet hun werk. het zijn vaak de jongeren waar de problemen mee zijn.
jongeren die hier geboren zijn, hier naar school zijn gegaan.
toch zie je dan dat deze jongeren met een accent praten of als ze onder elkaar zijn turks of marokaans. dit is dus eigenlijk niet nodig?????

wordt er gezegd: ga naar je eigen land!
wat is hun eigen land?
ze zijn hier geboren
ze zijn hier naar school gegaan
ze kennen marocco en turkije misschien alleen van filmen of vakantie.

maar ook anders:
staat een turks ventje van een jaar of 12 tegenover me.
"betaal jij belasting".
ik:'natuurlijk".
"dan betaal jij voor mij mee".

Waarschuw beheerder
boy 4-ever 13 september 2004 09:47
sinds wanneer is lonsdale synoniem voor extreem rechts??

sinds de media dat gezegd heeft en en snotneuzen dit geloven en stoer willen doen.

Dit kan je ook anders bekijken.

Er is een grote ontevredenheid onder de nederlandse jeugd. Aan deze ontevredenheid wordt geen gehoor gegeven door justitie en overheid. Deze jongeren willen graag duidelijk maken dat ze dus met deze ontevredenheid zitten en de media rijkt ze een antwoord: "Lonsdale kleding!"
Waarschuw beheerder
er is altijd een groep jongeren die ontevreden is. deze groep is nu mischien groter als vroeger.
werkeloosheid, woningtekort, en bij de jongere zijn andere problemen doordat ze hun identiteit nog zoeken.
maar dit was altijd zo: denk maar aan de flower-power tijd.
wij kunnen er nu over lachen maar geloof maar dat die jongeren toen veel hebben moeten doorstaan. die langharige hippie's wilde ook niemand hebben. je zag aan kleding en haren wie erbij hoorde.

misschien kunnen we over enkele jaren ook lachen over de ophef die er gemaakt wordt over lonsdale.

HOPEN WE DAN MAAR

Waarschuw beheerder
boy 4-ever 13 september 2004 12:00
er is altijd een groep jongeren die ontevreden is. deze groep is nu mischien groter als vroeger.
werkeloosheid, woningtekort, en bij de jongere zijn andere problemen doordat ze hun identiteit nog zoeken.
maar dit was altijd zo: denk maar aan de flower-power tijd.
wij kunnen er nu over lachen maar geloof maar dat die jongeren toen veel hebben moeten doorstaan. die langharige hippie's wilde ook niemand hebben. je zag aan kleding en haren wie erbij hoorde.

misschien kunnen we over enkele jaren ook lachen over de ophef die er gemaakt wordt over lonsdale.

HOPEN WE DAN MAAR

Jeugdstromingen zijn volgensmij niks anders als een afspiegeling van maatschappelijke ontwikkelingen en puberaal gedrag, zich ergens tegen afzetten dus... De hele samenleving is een stuk rechtser en minder politiek correct geworden en waarom zou dat fenomeen niet ook onder jongeren spelen?

Zo lang die pogoënde slonsdalepubertjes geen brandende kruisen in tuinen gaan planten en dat moeilijk kijkende 16-jarige marrokaanse stationsmeubilair niet de volgende klm-vlucht in een flat parkeert is 't gewoon niks anders als een storm in een glas water...
Waarschuw beheerder
Het zal wel weer bij de bots autotjes zijn geweest.

En wie staan daar altijd weer te provoceren!

Lees de kranten er maar op na.
Waarschuw beheerder
Lonsdale RuleZ :)

Waarschuw beheerder
Terecht, hier in Nederland blijf je met je vieze tengels van vrouwen af, als je dat wil doen doe je dat maar in je eigen/vader/familie land.

Juist(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zo lang die pogoënde slonsdalepubertjes geen brandende kruisen in tuinen gaan planten en dat moeilijk kijkende 16-jarige marrokaanse stationsmeubilair niet de volgende klm-vlucht in een flat parkeert is 't gewoon niks anders als een storm in een glas water..

Ey knuppeltje, ga is dood.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whaha ik was by die "rel"

Jah,dr ware wel meerdere mensen...
Maar meehelpen...
nee das weer te veel gevraagd, hejje wa aan...
niet voor je "Zogenaamde" kameraden opkomen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waar kerken sterven door de sloper,
geheel van pracht en praal ontdaan...
Mijn god! U zult het niet geloven,
er komt daarvoor inplaats
een moskee te staan!!

Zie dit stukje tekst zo vaak bij deze en gene staan maar durf te wedden dat ze zelf nooit in een kerk te vinden zijn :no::S

Waarschuw beheerder
kijk als gabber zijnde had je altijd al groepen tegen je, allochtonen, alto's en gewone nederlanders die je in een hokkie plaatsen en vooroordelen hebben voor je.

dus dit is echt niet nieuw.

kijk vroeg of laat gaat het gewoon een keer helemaal fout hier, omdat er te grote kloven ontstaan tussen de gewoontes van mensen.
Waarschuw beheerder
TEGEN Islamisering van Glanerbrug!

Waarschuw beheerder
donateur
kijk als gabber zijnde had je altijd al groepen tegen je, allochtonen, alto's en gewone nederlanders die je in een hokkie plaatsen en vooroordelen hebben voor je.

Jij stopt zelf toch ook iedereen in een hokje?

En tis nou eenmaal een feit dat marokkaanse jongeren en nederlandse jongeren zich allebei even schandalig kunnen gedragen en ook dat is niet nieuw.

10 jaar geleden was het ook altijd knokken op de kermis en dat is nu blijkbaar nog steeds.

Waarschuw beheerder
viptweak, jij hebt altijd het meest neutrale standpunt wat makkelijk te verdedigen is.

Hoe zou jij jezelf beschrijven??
Waarschuw beheerder
wazi's, warrokanen, woslims, wabbers, wkinheads, wegers, walto's, wurken, wantillianen, wudenten, wederlanders, wip-hoppers, wolukkers...

allemaal kutvolk...hehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
F(W)eektor... Hang u zelf dan op als u alles (n) vind;)

Hebbe we ook weer un last minder :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Blijft een leuke topic :D

Waarschuw beheerder
wel jammer dat de normale mensen die de kleding alleen dragen eronder lijden

ik kom ook aank weekend in Swalmen op de kermis

maar het is maar een kledingsmerk

er zijn altijd wel dingen waar men over te zeiken hebben

en conflict tussen We hebben inderdaad aanwijzingen dat het gaat om een conflict tussen Lonsdale-jongeren en jongeren met een Marokkaanse achtergrond'' :frusty:

Gaat altijd om zoiets...het ligt aan de mensen die het doen niet bepaald door de merk kleding dat is een slap excusses vind ik (mijn mening)

laten we het gewoon gezellig houden het is een feest geen relpartij :S

Wel jammer dat er altijd mensen zijn die het weer verzieken voor een ander
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe zou jij jezelf beschrijven??

Als iemand die vroeger met diepe haat tegen alles wat buitenlands leefde, zn brommer rood liet spuiten met dikke zwarte strepen en dunne witte strepen er overheen (nazi vlag 39-41), gele of witte veters droeg en mijn land verdedigde tegen gespuis.

Maar toen ik van school af kwam en werk moest zoeken ging ik toch wel inzien dat ikzelf ook niet de lekkerste was en langzaamaan ben ik veranderd naar iemand die kritisch is en nooit meer oogkleppen wilt dragen.
En marokkanen zijn precies hetzelfde, de jeugd wilt zich afzetten, leeft met haat en laat zich flink opnaaien, later worden ze rustig, zoeken werk en bouwen een leven op.

En wat zie ik hier op Partyflock, exact hetzelfde als wat ik vroeger was en wat die "kut-marokkaantjes" van nu ook zijn.
En ik weet zeker dat die 15jarige mannetjes die hier nu stoer doen, over 10 jaar heeel anders tegen dingen aan kijken en dat het gros van die marokkaantjes van nu, straks ook gewoon normale nederlandse burgers worden.
Waarschuw beheerder
Wiptweak? ;p

Waarschuw beheerder
Oke dan, nu weten we wie er achter de altijd goed beargumenteerde uitspraken zit.

Waarschuw beheerder
donateur
Wiptweak?

Ja, als je een lekker wijf was wel ;P
Waarschuw beheerder
En marokkanen zijn precies hetzelfde, de jeugd wilt zich afzetten, leeft met haat en laat zich flink opnaaien, later worden ze rustig, zoeken werk en bouwen een leven op.

Ok, viptweak Vergeet je samir A.(18 jaar) niet.

Dit is nog maar het tipje van de Sluier.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
... ik ga toch 's me mengen
ik ben het met Viptweak eens.
Niet alles is zwart-wit, iets wat het leven wel makkelijker maakt.
Ik zelf denk ook wel eens als ik door een 20 jarigge Marokkaan in een Audi A8 met 200 km/hr rechts wordt ingehaald. Daar heb je weer er ene, van wie heeft die, die gepikt?
Ook denk ik wel eens als ik een groep donkeren zie staan op de kermis "hier loop ik eens effe met een grote boog om heen"
En als ik weer eens in de krant lees dat er alweer een aulochtoon is gearessteerd voor een roof overval, "daar heb je er weer eentje"
Etc.
Maar als ik hier allemaal naar ga handelen dan zal dat ooit escaleren.
Als je iemand het gevoel geeft dat hij hier niet welkom is, waarom zou hij je dan niet je beurs rippen, want je respect heeft hij toch niet.

En even wat betreft "je slaat geen meisje" dit is uit de tijd van de pettycote. Als een griet grote bek heeft, loopt ze bij mij net zulk grote kans tegen een vuist aan te lopen als een vent.
(niet dat ik snel zal slaan, dat wel)

Waarschuw beheerder
Wat een meisje ook zegt je slaat r nooit. Tenzij ze fysiek geweld gebruikt mag je dr uitschakelen (uit zelfverdediging)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een meisje ook zegt je slaat r nooit. Tenzij ze fysiek geweld gebruikt mag je dr uitschakelen (uit zelfverdediging)

Daar ben ik het wel met je eens, maar ik heb zomaar het idee dat het toch wel knokken was op die kermis.

Hier is het zelfs zo dat de kermis diverse malen eerder is gestopt en zelfs gewoon niet meer terugkomt vanwege rellende marokkanen.

Kermis heeft bij mij zowieso een smerige nasmaak, totdat ik naar Antwerpen ga :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een meisje ook zegt je slaat r nooit.

waarom?

Om te beginnen, bij mij ligt de grens best hoog voor ik er op ga meppen. De kan is nagenoeg nihil voor ik het zou doen.

Maar of ik nu een zielig iel ventje, die blijft roepen "je vriendin is een hoer", ook nadat ik hem een paar keer aardig heb gevraagd dit te stoppen. (om maar een actuele kreet te noemen) . Of een griet dat roept.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben jij 'we' stationslooper... ? (leuk woord met 2 o's)

Waarschuw beheerder
precies jah... met 2 o's... die 2de O die staat voor OnderbroekenRemspoorGezicht;)

1woord dus:)

en dan kank direct erbij zeggen dak die 2de O er voor jou heb neergezet;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom nou weer 'extreemrechtse Lonsdale-jongeren' en niet gewoon extreemrechtse jongeren:@ vind je het gek dat 'echte' gabbers zo'n naam krijgen :@

Dankjewel jongens voor jullie stoere gedrag!!:[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom nou weer 'extreemrechtse Lonsdale-jongeren'

Omdat alle personen in dit clubje waarschijnlijk lonsdale droegen.

Waarschuw beheerder
Omdat alle personen in dit clubje waarschijnlijk lonsdale droegen.

Toevallig wast Ben Sherman':)
Waarschuw beheerder
Toevallig wast Ben Sherman

Da's toch voor negers?

Waarschuw beheerder
Euh....?:S

Kleding is voor iedereen;)

Maar Ben Sherman zal niet zo snel door un neger gedragen worden...

Je zult wel in de war zijn met Karl Kani :)

Waarschuw beheerder
gewoon erg (N)
meer heb ik er niet over te zeggen
er is al genoeg oorlog en onrust :S :frusty:
Waarschuw beheerder
Laat ze mekaar dan ff lekker afmake, ben je van 2 probleme af....

Waarschuw beheerder
Alleen hier in Nederland is het zo dat de meeste rasicten ook Hardcore luisteren, als we het toch erover hebben.

Kijk naar USA, grootste gedeelte die van Hardcore luister is van niet blanke afkomst en daar gebeuren deze dingen niet.:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Euh....?

Kleding is voor iedereen

Maar Ben Sherman zal niet zo snel door un neger gedragen worden...

Je zult wel in de war zijn met Karl Kani

Oh ik dacht dat jullie alleen maar kleren droegen die door zwarte boksers werden gedragen.

Waarschuw beheerder
donateur
Oh ik dacht dat jullie alleen maar kleren droegen die door zwarte boksers werden gedragen

Door Islamitische zwarte boksers ;P
Waarschuw beheerder
Ja jammer eigenlijk, anders had Regilio Tuur goede zaken gedaan. Hoewel hij natuurlijk wel weer vrouwtjes slaat, paradoxaal genoeg.

Waarschuw beheerder
Trieste figuren jullie...:/

Waarschuw beheerder
Lonsdale-jongeren

Lonsdale-meisje

Hele bijzondere woordkeus :-S

Noem die losers dan gewoon extreemrechtse jongeren...

Waarschuw beheerder
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap... nog nieuws?:)
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom nou weer 'extreemrechtse Lonsdale-jongeren' en niet gewoon extreemrechtse jongeren vind je het gek dat 'echte'
Gabbers zo'n naam krijgen

Echte Gabbers dragen geen Lonsdale dus no problem...

Voel me trouwens ook al lang niet meer aangesproken als de hardcore-scene voor de zoveelste keer op een negatieve manier in de media komt want je weet toch dat de meeste van die sukkels zelf uitgekotst worden door de échte scene :-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap:
Waarschuw beheerder
Trieste figuren jullie...

Moet je dáár een topic van een dikke maand oud voor omhoog schoppen? :|.