Partyflock

Forumonderwerp · 705595

Waarschuw beheerder
Skinheads slaags met Marokkanen op kermis Reuver
John Verstraelen
Reuver/Swalmen -
De politie heeft woensdagavond laat met vijftien tot twintig agenten en honden moeten ingrijpen bij een vechtpartij op de kermis in Reuver.

Ongeveer honderd extreemrechtse Lonsdale-jongeren uit Noord- en Midden-Limburg waren uit op revanche op een groep van dertig Marokkanen. Directe aanleiding was het mishandelen van een Lonsdale-meisje door een Marokkaanse jongen. Dit gebeurde zowel op zondag- als op maandagavond. Om herhaling op de kermis in Swalmen over twee weken te voorkomen, vindt nu al overleg plaats tussen de politie Limburg-Noord en deze gemeente. Dat heeft een politiewoordvoerder gisteren bevestigd. De sfeer op de kermis was dinsdag al gespannen. De politie was alle avonden aanwezig en zag de groepen woensdagavond groeien en de sfeer grimmiger worden. Er vielen over en weer klappen en er werd gescholden. Met mobieltjes trommelden beide partijen hulptroepen op. De Lonsdalers kwamen onder meer uit Reuver, Swalmen, Tegelen, Neer en Echt en een aantal zelfs uit Eindhoven. De Marokkaanse groep groeide tot een aantal van circa dertig. De aanwezige politie riep na half tien de hulp in van ongeveer twintig collega's en enkele politiehonden. Zij haalden de kemphanen uiteen. De groep allochtonen werd richting NS-station gedirigeerd, de skinheads bleven op het kermisplein. ,,We hebben inderdaad aanwijzingen dat het gaat om een conflict tussen Lonsdale-jongeren en jongeren met een Marokkaanse achtergrond'', aldus een politiewoordvoerder. Lonsdale-jongeren dragen kleding van dit merk. Sommigen houden er extreemrechtse ideeën op na. Uit recent onderzoek van de politie Limburg-Noord bleek dat alleen al in Venlo en Helden zich zo'n honderd extreemrechtse jongeren schuldig maken aan vreemdelingenhaat.

De politie had woensdavond in Reuver anderhalf uur nodig om de gemoederen tot bedaren te brengen. De kermis werd voortijdig stilgelegd. Er werden geen arrestaties verricht.
Waarschuw beheerder
TEGEN Islamisering van Glanerbrug!

Waarschuw beheerder
donateur
kijk als gabber zijnde had je altijd al groepen tegen je, allochtonen, alto's en gewone nederlanders die je in een hokkie plaatsen en vooroordelen hebben voor je.

Jij stopt zelf toch ook iedereen in een hokje?

En tis nou eenmaal een feit dat marokkaanse jongeren en nederlandse jongeren zich allebei even schandalig kunnen gedragen en ook dat is niet nieuw.

10 jaar geleden was het ook altijd knokken op de kermis en dat is nu blijkbaar nog steeds.

Waarschuw beheerder
viptweak, jij hebt altijd het meest neutrale standpunt wat makkelijk te verdedigen is.

Hoe zou jij jezelf beschrijven??
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
wazi's, warrokanen, woslims, wabbers, wkinheads, wegers, walto's, wurken, wantillianen, wudenten, wederlanders, wip-hoppers, wolukkers...

allemaal kutvolk...hehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
F(W)eektor... Hang u zelf dan op als u alles (n) vind;)

Hebbe we ook weer un last minder :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Blijft een leuke topic :D

Waarschuw beheerder
wel jammer dat de normale mensen die de kleding alleen dragen eronder lijden

ik kom ook aank weekend in Swalmen op de kermis

maar het is maar een kledingsmerk

er zijn altijd wel dingen waar men over te zeiken hebben

en conflict tussen We hebben inderdaad aanwijzingen dat het gaat om een conflict tussen Lonsdale-jongeren en jongeren met een Marokkaanse achtergrond'' :frusty:

Gaat altijd om zoiets...het ligt aan de mensen die het doen niet bepaald door de merk kleding dat is een slap excusses vind ik (mijn mening)

laten we het gewoon gezellig houden het is een feest geen relpartij :S

Wel jammer dat er altijd mensen zijn die het weer verzieken voor een ander
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe zou jij jezelf beschrijven??

Als iemand die vroeger met diepe haat tegen alles wat buitenlands leefde, zn brommer rood liet spuiten met dikke zwarte strepen en dunne witte strepen er overheen (nazi vlag 39-41), gele of witte veters droeg en mijn land verdedigde tegen gespuis.

Maar toen ik van school af kwam en werk moest zoeken ging ik toch wel inzien dat ikzelf ook niet de lekkerste was en langzaamaan ben ik veranderd naar iemand die kritisch is en nooit meer oogkleppen wilt dragen.
En marokkanen zijn precies hetzelfde, de jeugd wilt zich afzetten, leeft met haat en laat zich flink opnaaien, later worden ze rustig, zoeken werk en bouwen een leven op.

En wat zie ik hier op Partyflock, exact hetzelfde als wat ik vroeger was en wat die "kut-marokkaantjes" van nu ook zijn.
En ik weet zeker dat die 15jarige mannetjes die hier nu stoer doen, over 10 jaar heeel anders tegen dingen aan kijken en dat het gros van die marokkaantjes van nu, straks ook gewoon normale nederlandse burgers worden.
Waarschuw beheerder
Wiptweak? ;p

Waarschuw beheerder
Oke dan, nu weten we wie er achter de altijd goed beargumenteerde uitspraken zit.

Waarschuw beheerder
donateur
Wiptweak?

Ja, als je een lekker wijf was wel ;P
Waarschuw beheerder
En marokkanen zijn precies hetzelfde, de jeugd wilt zich afzetten, leeft met haat en laat zich flink opnaaien, later worden ze rustig, zoeken werk en bouwen een leven op.

Ok, viptweak Vergeet je samir A.(18 jaar) niet.

Dit is nog maar het tipje van de Sluier.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
... ik ga toch 's me mengen
ik ben het met Viptweak eens.
Niet alles is zwart-wit, iets wat het leven wel makkelijker maakt.
Ik zelf denk ook wel eens als ik door een 20 jarigge Marokkaan in een Audi A8 met 200 km/hr rechts wordt ingehaald. Daar heb je weer er ene, van wie heeft die, die gepikt?
Ook denk ik wel eens als ik een groep donkeren zie staan op de kermis "hier loop ik eens effe met een grote boog om heen"
En als ik weer eens in de krant lees dat er alweer een aulochtoon is gearessteerd voor een roof overval, "daar heb je er weer eentje"
Etc.
Maar als ik hier allemaal naar ga handelen dan zal dat ooit escaleren.
Als je iemand het gevoel geeft dat hij hier niet welkom is, waarom zou hij je dan niet je beurs rippen, want je respect heeft hij toch niet.

En even wat betreft "je slaat geen meisje" dit is uit de tijd van de pettycote. Als een griet grote bek heeft, loopt ze bij mij net zulk grote kans tegen een vuist aan te lopen als een vent.
(niet dat ik snel zal slaan, dat wel)

Waarschuw beheerder
Wat een meisje ook zegt je slaat r nooit. Tenzij ze fysiek geweld gebruikt mag je dr uitschakelen (uit zelfverdediging)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een meisje ook zegt je slaat r nooit. Tenzij ze fysiek geweld gebruikt mag je dr uitschakelen (uit zelfverdediging)

Daar ben ik het wel met je eens, maar ik heb zomaar het idee dat het toch wel knokken was op die kermis.

Hier is het zelfs zo dat de kermis diverse malen eerder is gestopt en zelfs gewoon niet meer terugkomt vanwege rellende marokkanen.

Kermis heeft bij mij zowieso een smerige nasmaak, totdat ik naar Antwerpen ga :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een meisje ook zegt je slaat r nooit.

waarom?

Om te beginnen, bij mij ligt de grens best hoog voor ik er op ga meppen. De kan is nagenoeg nihil voor ik het zou doen.

Maar of ik nu een zielig iel ventje, die blijft roepen "je vriendin is een hoer", ook nadat ik hem een paar keer aardig heb gevraagd dit te stoppen. (om maar een actuele kreet te noemen) . Of een griet dat roept.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben jij 'we' stationslooper... ? (leuk woord met 2 o's)

Waarschuw beheerder
precies jah... met 2 o's... die 2de O die staat voor OnderbroekenRemspoorGezicht;)

1woord dus:)

en dan kank direct erbij zeggen dak die 2de O er voor jou heb neergezet;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom nou weer 'extreemrechtse Lonsdale-jongeren' en niet gewoon extreemrechtse jongeren:@ vind je het gek dat 'echte' gabbers zo'n naam krijgen :@

Dankjewel jongens voor jullie stoere gedrag!!:[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom nou weer 'extreemrechtse Lonsdale-jongeren'

Omdat alle personen in dit clubje waarschijnlijk lonsdale droegen.

Waarschuw beheerder
Omdat alle personen in dit clubje waarschijnlijk lonsdale droegen.

Toevallig wast Ben Sherman':)
Waarschuw beheerder
Toevallig wast Ben Sherman

Da's toch voor negers?

Waarschuw beheerder
Euh....?:S

Kleding is voor iedereen;)

Maar Ben Sherman zal niet zo snel door un neger gedragen worden...

Je zult wel in de war zijn met Karl Kani :)

Waarschuw beheerder
gewoon erg (N)
meer heb ik er niet over te zeggen
er is al genoeg oorlog en onrust :S :frusty:
Waarschuw beheerder
Laat ze mekaar dan ff lekker afmake, ben je van 2 probleme af....

Waarschuw beheerder
Alleen hier in Nederland is het zo dat de meeste rasicten ook Hardcore luisteren, als we het toch erover hebben.

Kijk naar USA, grootste gedeelte die van Hardcore luister is van niet blanke afkomst en daar gebeuren deze dingen niet.:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Euh....?

Kleding is voor iedereen

Maar Ben Sherman zal niet zo snel door un neger gedragen worden...

Je zult wel in de war zijn met Karl Kani

Oh ik dacht dat jullie alleen maar kleren droegen die door zwarte boksers werden gedragen.

Waarschuw beheerder
donateur
Oh ik dacht dat jullie alleen maar kleren droegen die door zwarte boksers werden gedragen

Door Islamitische zwarte boksers ;P
Waarschuw beheerder
Ja jammer eigenlijk, anders had Regilio Tuur goede zaken gedaan. Hoewel hij natuurlijk wel weer vrouwtjes slaat, paradoxaal genoeg.

Waarschuw beheerder
Trieste figuren jullie...:/

Waarschuw beheerder
Lonsdale-jongeren

Lonsdale-meisje

Hele bijzondere woordkeus :-S

Noem die losers dan gewoon extreemrechtse jongeren...

Waarschuw beheerder
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap... nog nieuws?:)
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom nou weer 'extreemrechtse Lonsdale-jongeren' en niet gewoon extreemrechtse jongeren vind je het gek dat 'echte'
Gabbers zo'n naam krijgen

Echte Gabbers dragen geen Lonsdale dus no problem...

Voel me trouwens ook al lang niet meer aangesproken als de hardcore-scene voor de zoveelste keer op een negatieve manier in de media komt want je weet toch dat de meeste van die sukkels zelf uitgekotst worden door de échte scene :-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap:
Waarschuw beheerder
Trieste figuren jullie...

Moet je dáár een topic van een dikke maand oud voor omhoog schoppen? :|.