| Betreft: | evenement: Dial T For Techno, zaterdag 2 oktober 2004 om 19:00 |
ow ik dacht dat ie op zondag dicht was dus nie 
Is wel beter dat ie gratis is
Het is ook aantrekkelijk
Tuurlijk is d'r bier!
Ik vraag me af wie er naar Incasa gaan, ikke ech nie.
Schijnt een of andere Idols Party te zijn
Dus als je een verpeste 3 oktober wil hebben , moet je daarna toe gaan
Is wel beter dat ie gratis is
Het is ook aantrekkelijk
Tuurlijk is d'r bier!
Ik vraag me af wie er naar Incasa gaan, ikke ech nie.
Schijnt een of andere Idols Party te zijn
Dus als je een verpeste 3 oktober wil hebben , moet je daarna toe gaan
laatste aanpassing
er is niks zeker over de steeg waar de chill out zit.
Marqx 24 september 2004 19:56 [Melding]
Marqx
voor de mensen die nog steeds twijfelden.. Ik heb na navraag vernomen dat er definitief niets bij en door de Chill Out wordt georganiseerd..
Marqx
voor de mensen die nog steeds twijfelden.. Ik heb na navraag vernomen dat er definitief niets bij en door de Chill Out wordt georganiseerd..
bij wie heb je navraag gedaan dan??
laatste aanpassing
bij wie heb je navraag gedaan dan??
Wat een tijfel zeg..
maargoed hier komt ie:
Marqx:
Hey man.. weet jij of er nog iets door en/of voor de voormalige Chill Out wordt georganiseerd dit jaar?
DJ Parsel:
Yooo.....
Nee helaas, er wordt niks georganiseerd daar...
We zijn heel lang bezig geweest met andere locaties in Leiden voor de 3 okt feesten, maar de gemeente he.....
HONDEN zijn 't gewoon!!!!!
Veel succes bij Dial T for Techno dan maar, das 't enige wat er aan "house" wordt gedaan....
Grtz, pascal
Nee helaas, er wordt niks georganiseerd daar...
We zijn heel lang bezig geweest met andere locaties in Leiden voor de 3 okt feesten, maar de gemeente he.....
HONDEN zijn 't gewoon!!!!!
Veel succes bij Dial T for Techno dan maar, das 't enige wat er aan "house" wordt gedaan....
Grtz, pascal
okey dat is idd duidelijk.
ik had namelijk vernomen dat het nog de kans niet groot was dat het er zou komen maar dat het zomaar had kunnen zijn.
maja parsel knows it.
ik had namelijk vernomen dat het nog de kans niet groot was dat het er zou komen maar dat het zomaar had kunnen zijn.
maja parsel knows it.
Ola!
In eerdere mails en op sommige websites is te lezen dat Secret Cinema op maandag 4 oktober bij ons een DJ set zou komen doen.
We zijn echter trots te kunnen melden dat hij met al zijn apperatuur naar Leiden zal afreizen om op Dial T for Techno Outdoor een uur lang een knallend LIVE optreden te komen geven! Zoals hij eerder dit jaar op o.a. Awakenings en Dance Valley heeft laten zien is dit waar deze man de grootste in zijn soort in is in Nederland.
De timetable voor de 3 Technodagen zal aankomende woensdag bekend gemaakt worden. Hou dus je mail in de gaten!
Op de site http://www.dialtfortechno.nl is nu al een kaart van Leiden met daarop aangegeven waar het feest zal plaatsvinden geplaatst.
Woensdag dus de Timetable!
In eerdere mails en op sommige websites is te lezen dat Secret Cinema op maandag 4 oktober bij ons een DJ set zou komen doen.
We zijn echter trots te kunnen melden dat hij met al zijn apperatuur naar Leiden zal afreizen om op Dial T for Techno Outdoor een uur lang een knallend LIVE optreden te komen geven! Zoals hij eerder dit jaar op o.a. Awakenings en Dance Valley heeft laten zien is dit waar deze man de grootste in zijn soort in is in Nederland.
De timetable voor de 3 Technodagen zal aankomende woensdag bekend gemaakt worden. Hou dus je mail in de gaten!
Op de site http://www.dialtfortechno.nl is nu al een kaart van Leiden met daarop aangegeven waar het feest zal plaatsvinden geplaatst.
Woensdag dus de Timetable!
techno is de hardste stijl, helaas
niks tegen, heb het alleen liever wat harder maja
laatste aanpassing
waar haal je dat vandaan ali??
zie het hier op pf niet staan namelijk
zie het hier op pf niet staan namelijk
de burcht is beroemd om de jeugd die daar altijd zit te blowen
laatste aanpassing
ik als oegstgeestenaar kom ook
mag dat nog??
mag dat nog??