Partyflock

Forumonderwerp · 705422

Dial T for Techno Outdoor 2,3 & 4 Oktober

Minial *gaap*, maarja moet toch wa t

Alex... shut up!!!! :@ Ik ben er toch??? O:) :bier:

;)
laatste aanpassing

Goeie line-up, lekker dichtbij en helemaal gratis... (Y)

Klinkt wel erg aantrekkelijk :yes:

ow ik dacht dat ie op zondag dicht was dus nie :)

Is wel beter dat ie gratis is :yes:
Het is ook aantrekkelijk :)
Tuurlijk is d'r bier! :)

Ik vraag me af wie er naar Incasa gaan, ikke ech nie.
Schijnt een of andere Idols Party te zijn :/
Dus als je een verpeste 3 oktober wil hebben , moet je daarna toe gaan ;)
laatste aanpassing
Idols in incasa ?!??! Vettt :D geen techno voor my 3 okt ;)
Vlekkenmonster heeft zich ontpopt tot officieel promoter van Dial T zo te lezen :)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Idols in incasa ?!??!

Is dat niet dat ontzettend originele Leidols? :/

Vlekkenmonster heeft zich ontpopt tot officieel promoter van Dial T zo te lezen :)

B)

dat heb je goed gezien Jordi! :jaja:

Desnoods met harde hand ;D
laatste aanpassing

8)

Ja nog ongeveer een weekje en het is zover :)
voor de mensen die nog steeds twijfelden.. Ik heb na navraag vernomen dat er definitief niets bij en door de Chill Out wordt georganiseerd..

Die is toch ook gesloten?
Klopt maar er waren toch geruchten dat er vergunning was om daar iets te organiseren.. maar dat was dus niet waar..

niks bij de chill dus dan dail t for techno :bounce:

ga wel ff kijken, lijkt me wel leuk!!!
Is nog effe allemaal twijfelachtig wat ik nu ga doen :P

3 en 4 October ben ik sowiezo in leiden :)
2 October is maar eventjes de vraag :)
Ik ben er alle dagen bij! :d

edit: kan ook niet anders als rasechte Leidenaar
laatste aanpassing

De nacht van 2 op 3 oktober vind ik het leukste, ook vaak kwa sfeer en is drukker.
Das mooi want dan ben ik er ook :P

:bounce:

kdenk dat ik maandag wel ff kom kijken :D :xtc: :bounce:
Misschien dat ik de 3de of de 4de kan meepikken als ik terug ben uit Berlijn. :)
ja ik ga zaterdag sowieso naar integrate en om doorvoor te gana lijkt me n beetje lastig..zondag brak en manadag naar school.....best kut dus
er is niks zeker over de steeg waar de chill out zit.

In de steeg waar de Chill out ZAT, komt dit jaar echt niks! Dat is één ding wat zeker is...
Marqx 24 september 2004 19:56 [Melding]
Marqx
voor de mensen die nog steeds twijfelden.. Ik heb na navraag vernomen dat er definitief niets bij en door de Chill Out wordt georganiseerd..

bij wie heb je navraag gedaan dan??
laatste aanpassing
bij wie heb je navraag gedaan dan??

Wat een tijfel zeg..

maargoed hier komt ie:

Marqx:

Hey man.. weet jij of er nog iets door en/of voor de voormalige Chill Out wordt georganiseerd dit jaar?

DJ Parsel:

Yooo.....

Nee helaas, er wordt niks georganiseerd daar...

We zijn heel lang bezig geweest met andere locaties in Leiden voor de 3 okt feesten, maar de gemeente he.....

HONDEN zijn 't gewoon!!!!!

Veel succes bij Dial T for Techno dan maar, das 't enige wat er aan "house" wordt gedaan....

Grtz, pascal

okey dat is idd duidelijk.

ik had namelijk vernomen dat het nog de kans niet groot was dat het er zou komen maar dat het zomaar had kunnen zijn.

maja parsel knows it.
Ola!

In eerdere mails en op sommige websites is te lezen dat Secret Cinema op maandag 4 oktober bij ons een DJ set zou komen doen.

We zijn echter trots te kunnen melden dat hij met al zijn apperatuur naar Leiden zal afreizen om op Dial T for Techno Outdoor een uur lang een knallend LIVE optreden te komen geven! Zoals hij eerder dit jaar op o.a. Awakenings en Dance Valley heeft laten zien is dit waar deze man de grootste in zijn soort in is in Nederland.

De timetable voor de 3 Technodagen zal aankomende woensdag bekend gemaakt worden. Hou dus je mail in de gaten!

Op de site http://www.dialtfortechno.nl is nu al een kaart van Leiden met daarop aangegeven waar het feest zal plaatsvinden geplaatst.

Woensdag dus de Timetable!
k vind hem live alleen maar beter dus....positieve info! heb de mail ook gehad..
Gaan ze nergens een beetje hardstyle of hardcore draaien dan??
Zal wel leuk zijn.
Maar ik ben SOWIESO 2 oktober in leiduhhh

nou ik ben er ook gewoon alle 3 de dagen bij.. lekker dicht bij huis .. perfect zeg maar :)

voor de rest geen hardstyle of hardcore geloof ik, wel een aantal dj's bij de Cityhall.. ook wel gezellig maar ja ... das niet zo hard allemaal ...
techno is de hardste stijl, helaas
Niks tegen techno he?! :P
niks tegen, heb het alleen liever wat harder maja
laatste aanpassing
20:40 - 21:00 Clone !

Die draait sowiezo hardstyle en hardcore :D:)
Bij de Dj Contest ;):D

Maybe de rest ook ?:D
waar haal je dat vandaan ali??
zie het hier op pf niet staan namelijk
ik betreur wel dat er geen hardcore en hardstyle is dit jaar. er zijn namelijk veel mensen in en rondom Leiden die van deze soort muziek houden! en waar moeten al deze mensen te recht?

maar anyway.......heb zin!! nu nog de weergoden
beschuitsteeg..... vraag me nog steeds af waar dat leg.... wie ken me helpen??

Op de site http://www.dialtfortechno.nl is nu al een kaart van Leiden met daarop aangegeven waar het feest zal plaatsvinden geplaatst.

die kaartjes doen het dus niet!!!
als het goed is kan je nu de kaartjes weer zien op: http://www.dialtfortechno.nl

Voor de mensen die Leiden vaag kennen: de Beschuitsteeg ligt ongeveer schuin tegenover de KijkShop (vlakbij het stadhuisplein / breestraat / nieuwe rijn dus)

Voor de mensen die Leiden vaag kennen: de Beschuitsteeg ligt ongeveer schuin tegenover de KijkShop (vlakbij het stadhuisplein / breestraat / nieuwe rijn dus)

En loopt vanaf daar richting De Burcht en de bibliotheek.
de burcht is beroemd om de jeugd die daar altijd zit te blowen
laatste aanpassing

Maandag ga ik sowieso, misschien zondag ook nog ff maar dan moet ik wel ff kijken wat mijn toestand is van mindcontroller!
Voor de mensen die Leiden vaag kennen: de...

die mogen niet komen :[
het is al veel te druk als alleen wij (=echte Leidenaars) komen! ;-)
laatste aanpassing
ik als oegstgeestenaar kom ook
mag dat nog??

Oegstgeest!!! :D
Nog drie nachtjes slapen mensen! :)