goeiedag mensen!
in dit geval noem ik bij mij wezen een naam "marja" die de boel heel triest
zit aan te dikken
daarnaast heb ik de naam partyflock nooit gebruikt in de zin van dat ik partyflock aan het eigenen ben of dat ik een fotograaf van partyflock ben, dat is dus niet en nooit het geval! alleen heb ik partyflock genoemd om te zeggen dat IK op partyflock STA dat IK daar te vinden ben zoals misschien velen doen om enig sinds je PROFIEL kenbaar te maken, of om te laten weten waar de foto's te bezichtigen zijn. daarnaast heb ik altijd gezegd dat op mijn profiel nu tevens op een andere site de foto's zijn te bezichtigen.
ook heb ik natuurlijk wel een eigen site maar wie noemt er nou een heel alfabet op tijdens een feest om te zeggen waar hij/zij haar of zijn foto kan zien alsnog heb ik hierbij nooit gezegd dat ik een fotograaf was en ben van PF.
en ben ik niet van plan de naam Partyflock te misbruiken en in het verleden ook nooit gedaan!
en val ik naar mijn mening dan ook niet door de mand dus dat is totale onzin.
tevens was ik al geringe tijd bezig met een eigen site al is die nog niet online en gaat die pas online als alles geheel af is. natuurlijk zijn er PFérs die er als een actiefeling in het wild op in springen terwijl ze iets vertellen dat nergens op slaat of dan wel alleen maar mee praten om mij maar af te zeiken andere PFérs met meningen die ik wel kan begrijpen maar die desondanks toch te ver gezocht zijn, dan respecteer ik die maningen al zijn ze niet kloppend, daar is aan toe te voegen: als dit over "jou" zou gaan en er is niks van waar of dat PFérs je niet goed begrepen hebben met wat je gezegd hebt of je alleen maar zwart wilt maken.
dan is dat naar mijn oren wel triest.
ook heb ik niks te verdedigen
en waarom niet omdat ik niet lieg en daar doe ik ook niet aan en waarom zou ik. dus wat je hier dan ook leest dat is de waarheid.
of je het wil geloven dat is jou/jullie zaak, ik ben hier de gene die hier openkaart over spreekt al kan ik dat niet over andee PFérs zeggen die mij een beetje zwart zitten te maken.
uitleidend uit een PB naar mij
daarnaast,
en ik hoop dat ik (of 1 van mijn vrienden) je snel eens tref!)
vind ik naar mijn mening een overbarige uitspraak.
daarnaast wat heeft dat voor nut als er vanaf het begin niks aan de hand is.
alsnog,
of je het dan gelooft of niet, ik ben niet degene die hier leugens uit staat te spreken en waarom zou ik mezelf zwart moeten lopen maken om mezelf voor te doen als iemand ( wat ik dus niet doe)op PF een site die dan ook niet van mij is en waar duizenden mensen op staan, of al zou het wat/iets anders zijn dan doe ik dat ook niet!
zo achterlijk en suf ben ik niet.
Grtz john