Betaling vanuit België aan Cardiac ?
Komt omdat ze wat scherper van geest zijn en dus de gang van zaken sneller kunnen interpreteren.
Een lichtelijk partijdige scheids
Toch maar even een mailtje gestuurd waarom dat, en Scenocide ook, nou in godsnaam zoveel kost om te verzenden.
Dat vergeten ze deze keer dus maar mooi. Ik neem nog liever de gok dat ie bij andere zaken ook te bestellen is (en dus niet uitverkocht is ineens).
Andrea werkt op dit moment niet fulltime, en ze hadden vorige week ook een error in hun shopsysteem. Daardoor hebben ze iets vertraging opgelopen.
omdat bubbeltjes plastic nou eenmaal focking duur is
Als jij nou ff reclame maakt voor je werk daar bij Cardiac.. scheelt iedereen weer verzendkosten XD
Ff iets anders, zit net signal flow podcast nummero 8 te luisteren...hele dikke shit. Pluim in de anus van dhr. M. Wreckage.
Zou wel dik zijn, erg leuke locatie.
Even wat off-topics trouwens; hoorde ik nou iets over dat Waterfront mogelijk weer opengaat?
Ze waren dan wel gefuseerd met Watt, maar sinds Watt nu failliet is, gaan ze weer op eigen benen verder?
Zou wel dik zijn, erg leuke locatie.
omdat bubbeltjes plastic nou eenmaal focking duur is
Mijn remix voor Iszoloscope heeft de CD gehaald en zal wereldwijd verkocht worden!
Mijn remix voor Iszoloscope heeft de CD gehaald en zal wereldwijd verkocht worden!
BETER FUCKING WEL!
Ik moet alleen bekennen dat ik de originele track niet ken,
Gefeliciteerd!
Congratz
Dikke remix idd!
Gefeliciteerd D-Man!
Goed bezig kerel!
Renoise en ik hebben ook soortgelijk nieuws