spain = italy 2.0
wedstrijd gister = NL - Portugal 2.0
Man wat een wanvertoning, viel me al op dat die spanjaarden niet dood vielen van de uitdroging, want die gasten waren de hele wedstrijd aan het huilen.
Schande gewoon.
En die scheids laat maar weer eens zien dat dit hét WK was van de zeer slecht presterende scheids- en grensrechters.
Schande.
yes i mad
wedstrijd gister = NL - Portugal 2.0
Man wat een wanvertoning, viel me al op dat die spanjaarden niet dood vielen van de uitdroging, want die gasten waren de hele wedstrijd aan het huilen.
Schande gewoon.
En die scheids laat maar weer eens zien dat dit hét WK was van de zeer slecht presterende scheids- en grensrechters.
Schande.
yes i mad
Uitspraak van Ben Harder op maandag 12 juli 2010 om 17:08:Ja, op industrial, uk en drum n bass feesten komen vaker mensen op af die over de scheids zeuren.
Komt omdat ze wat scherper van geest zijn en dus de gang van zaken sneller kunnen interpreteren.
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juli 2010 om 17:16:Komt omdat ze wat scherper van geest zijn en dus de gang van zaken sneller kunnen interpreteren.
Bij ons ligt het aan de scheids, niet aan de bal die niet helemaal rond was of het doel kleiner was, of omdat het zo'n slecht weer was op onze helft (en na de rust weer op onze helft)
Uitspraak van Makewablief op maandag 12 juli 2010 om 12:11:De grote beslissing (buitenspel net voor de goal) was aan de grensrechter. Nu viel binnen een seconde hierna een goal, hoe dan ook had dit mogen worden teruggedraaid.
Was geen buitenspel hoor. Hebben ze op de Belgische tv hier héél duidelijk laten zien.
Wat wel fout was was die vrij trap van NL vlak ervoor, had een corner moeten zijn ipv een doeltrap voor Casillias, en dan had het wel anders uitgedraaid.
Uitspraak van Makewablief op maandag 12 juli 2010 om 12:11:Dat Robben door Puyol vastgegrepen werd bij z'n middel toen ie voor de 2de maal uitliep richting goal
Als Robben zich gewoon had laten vallen had ie met wat geluk een penalty gekregen en Puyol vrij zeker een rode kaart (in geval van een niet omgekocht scheids alleszins
Maareh,
Uitspraak van Demanufacturer op maandag 12 juli 2010 om 15:16:hét WK van de zeer slecht presterende scheids- en grensrechters.
Dat, en;
Uitspraak van Makewablief op maandag 12 juli 2010 om 12:11:Ach ja, achteraf lullen he.
laatste aanpassing
Als Robben zich gewoon had laten vallen had ie met wat geluk een penalty gekregen en Puyol vrij zeker een rode kaart (in geval van een niet omgekocht scheids alleszins), maar dat deed ie dus niet...
Die scheids was gewoon een mongool, Nederland heeft in totaal 9 gele kaarten gehad ofzo
Die Spanjaarden lagen alleen maar te janken
De Jong & Sneijder Karate Style
laatste aanpassing
Uitspraak van Makewablief op maandag 12 juli 2010 om 17:46:niet aan de bal die niet helemaal rond was of het doel kleiner was, of omdat het zo'n slecht weer was op onze helft
we hebben gewoon verloren omdat wij op een keihard knollenveld voetbalde en de spanjaarden niet
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juli 2010 om 18:59:De Jong & Sneijder Karate Style
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juli 2010 om 18:59:Die scheids was gewoon een mongool, Nederland heeft in totaal 9 gele kaarten gehad ofzo en 1 rode.
Nou?
En over de scheids, noem er eens 1 die dit wk geen vreemde dingen uithaalde?
Precies.
Dan te denken dat ze die scheids gekozen hebben voor de finale, omdat ie zo weinig kaarten gaf in dit WK
T was echt ff een paar seconden doodstil in de stad toen ie erin ging. Iedereen had zoiets van...zit die? staat ie niet buitenspel?
Wel kansloze vertoning deze wedstrijd. Het was spannend maar ze hadden er een scheids in mogen zetten die NIET gepest word door zn vrouw en dat op de spelers uitvreet.
laatste aanpassing
Iemand hier al de secrets van Scenocide 202 gevonden? Ik alleen de kleine intro/outro's van ongeveer 15 sec. bij elke track en voor The Alchemists een iets langere track van 2 min. 40 ongeveer.
En wat betekenen die (paperclips) op de hoes en cd's. En die 7 blokjes in de kaft?? Zou je daar Genosha (7 letters) in moeten kunnne lezen op een bepaalde manier??
En wat betekenen die (paperclips) op de hoes en cd's. En die 7 blokjes in de kaft?? Zou je daar Genosha (7 letters) in moeten kunnne lezen op een bepaalde manier??
Iemand hier al de secrets van Scenocide 202 gevonden? Ik alleen de kleine intro/outro's van ongeveer 15 sec. bij elke track en voor The Alchemists een iets langere track van 2 min. 40 ongeveer.
Bij al mijn CD spelers in huis werkt het terugspoelen niet.
Voor The Alchemists wel een langere track bij de gedownloade versie, en voor die Inertial Overtone een stukje uit South Park
Was geen buitenspel hoor. Hebben ze op de Belgische tv hier héél duidelijk laten zien.
Ik denk zeker niet dat ik de eerste nederlander ben die het gedoe tussen belgen en nederlanders aanhaalt. Vind het vreemd dat ik die 3d film nergens kan terugvinden overigens (wel geschreven stukken dat het uitgezonden is btw).
1 minuut 05 ; zeker te weten buitenspel, daarna idd niet.
Ik zeg ook niet dat al die kaarten terecht waren, maar er werd gewoon smerig gespeeld.
Naar mijn mening lag het echt niet alleen aan de scheids dat de wedstrijd niet om aan te zien was.
Vind het sowieso wazig dat iedereen over die kaarten loopt te mekkeren terwijl het doelpunt voortkwam uit een doeltrap die een corner had moeten zijn.
Uitspraak van Makewablief op maandag 12 juli 2010 om 21:43:Ik denk zeker niet dat ik de eerste nederlander ben die het gedoe tussen belgen en nederlanders aanhaalt.
Vroeg me al af wanneer die ging komen
Anyway, als je op mij als persoon doelt, ik zit hier vlak tegen de grens, half mijn vriendengroep is Nederlands en ik ben zelf ook een soort halve
Ik ben niet zo'n stereotiepe belg die oranje niets gunt, integendeel, ik ben alleen niet zo fanatiek als jullie
Als je op de Belgische tv doelt, denk ik dat je wel wat ver zou gaan moesten zij die beelden manipuleren, niet?
Anyway, als het dan al buitenspel geweest zou zijn kan je dit de lijnrechter niet kwalijk nemen imo. (ook omdat het niet de assist was)
Reden te meer dat de fifa wat meegaat met de technologische vooruitgang, zoals al eerder in het toernooi ter sprake kwam.
Vind het sowieso wazig dat iedereen over die kaarten loopt te mekkeren terwijl het doelpunt voortkwam uit een doeltrap die een corner had moeten zijn.
Het feit dat iedereen over die kaarten loopt te mekkeren is gewoon om aan te duiden wat voor een kutscheids het wel niet was lijkt me.
ik ga me laten vallen en vraag om een kaart...als ik dat nou bij iedere actie doe krijgt er vanzelf een speler een 2e gele kaart...zo hebben wij meer mensen over en kunnen we laf winnen. Zoals altijd. Want wij zijn duitsland 3.0.
punt.
Gister avond alle lange filmpjes van hidden en eye-d op youtube zitten kijken van setjes overal en nergens.
Heerlijke televisie en 1000 x beter als voetbal.
ben wel in slaap gevallen
punt.
Gister avond alle lange filmpjes van hidden en eye-d op youtube zitten kijken van setjes overal en nergens.
Heerlijke televisie en 1000 x beter als voetbal.
ben wel in slaap gevallen
ik heb verder totaal geen problemen met WMP, in tegenstelling tot die gebruiks-onvriendelijke winamp shovelware.
Dat jou comp geen wmp kan draaien zegt meer over je comp denk ik zo
de visuals hebben ook geen meerwaarde want ik heb mn player altijd verkleint, wil niet de hele tijd zo'n extra venster in de weg hebben.
Dat jou comp geen wmp kan draaien zegt meer over je comp denk ik zo
de visuals hebben ook geen meerwaarde want ik heb mn player altijd verkleint, wil niet de hele tijd zo'n extra venster in de weg hebben.
laatste aanpassing
Is dat dezelfde track als opening van InQontrol set? Want dat nummer draait hij al sinds 2008 oid, heel vet! Check deze video (2008), daar hoor je die IQ openingstrack in het begin:
Die track met die methodman/redman samples is volgens mij een Noisefactory, straks ff zoeken.
Uitspraak van Demanufacturer op dinsdag 13 juli 2010 om 12:48:wel ff 1 ding.. waarom herkent WMP de tracks niet?
Wij moeten die dingen ook allemaal invullen en Windows Media Player gebruikt een andere database, volgens mij. Frank was er mee bezig - en zal wellicht de Gracenote en FreeDB databases hebben gedaan... ik weet het even niet. Het probleem voor ons is dat we zo'n database ook pas kunnen invullen als we de fysieke CD hebben - ik heb hem zelf nog steeds niet thuis en dus kan ik niets doen, wat dat betreft.
Ik zou WMP sowieso niet aanraden voor het afspelen van dingen. Winamp is weliswaar ook niet meer wat het geweest is maar wint het nog altijd van WMP.
laatste aanpassing
Ik zou WMP sowieso niet aanraden voor het afspelen van dingen.
Waarom niet? Het speelt de muziek af die ik wil horen en ik vind de library heel handig in gebruik. Ik zie het probleem dus niet.
Enige wat wellicht een minpunt is, is dat het volgens mij best zwaar op de CPU ligt, maarja, daar heb ik dus ook geen last van (so far).
ik heb hem zelf nog steeds niet thuis en dus kan ik niets doen, wat dat betreft.
Dus, wij hebben die CD eigenlijk eerder in huis dan jij? Bizar.
Uitspraak van Demanufacturer op dinsdag 13 juli 2010 om 13:59:Waarom niet? Het speelt de muziek af die ik wil horen en ik vind de library heel handig in gebruik. Ik zie het probleem dus niet.
Enige wat wellicht een minpunt is, is dat het volgens mij best zwaar op de CPU ligt, maarja, daar heb ik dus ook geen last van (so far).
ik gebruik altijd WMP, gewoon omdat je niet nog een scherm erbij hebt
voor films iig altijd VLC.
foobar2000 vind ik echt de beste player tot nu toe. begon met WMP, dikke ellende. daarna winamp maar vond ik alsnog niet zo goed werken (moest eq instellen om geluid goed te laten klinken). heb ik met foobar2000 niet eens hoeven te doen. en het is lightweight qua memory, overzichtelijk, simpel en het werkt.
kan btw niet wachten op de 21ste! nijmegen gaat helemaal los!!! eye-d & hidden EN nog eens als TOA
betere shit
kan btw niet wachten op de 21ste! nijmegen gaat helemaal los!!! eye-d & hidden EN nog eens als TOA
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juli 2010 om 09:41:meesterlijke sleeve zegwat een vette artwork...die lodi kan ook goed met een potloodje overweg.
Diehekniegedaan.
ik heb hem zelf nog steeds niet thuis
Uitspraak van Demanufacturer op dinsdag 13 juli 2010 om 13:59:Dus, wij hebben die CD eigenlijk eerder in huis dan jij?
Betaling vanuit België aan Cardiac ?